-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
ένα offtopic σχόλιο, πώς γίνεται στα αναξιοπιστα να είναι η Citroen και να μην είναι ΚΑΙ η Peugeot ?
χρησιμοποιούν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια μηχανικά μέρη.Επίσης η Skoda θεωρείται από τις πιο αξιόπιστες στις τελευταίες λίστες που είχαν ποσταριστεί εδώ μέσα. Στο λινκ μπαίνει κ αυτή με τον βούρκο της VW...
-
Για γνωστούς οργανισμούς που κάνουν χρόνια τώρα έρευνες αξιοπιστίας κτλ, προφανώς δεν τα κοιτάς ποτέ γιατί σε πονάει το θέμα, οπότε σε δικαιολογώ για την άγνοιά σου.
Τα παράθυρα είναι σενάρια του μυαλού σου καθώς ουδέποτε έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα. Μην ξεχνάς τα 3θυρα είναι και πιο ευάλωτα στους γρύλλους λόγω του βάρους της πόρτας (και το Xsara Coupe είχε βγάλει γρύλλο παραθύρου στα 4 χρόνια, τι σημαίνει αυτό;).
Και αφού σου αρέσουν οι άνθρωποι με χιούμορ, να σου πω μια αστεία ιστορία ενός ατόμου που ξέρω. Πήγε και πήρε μεταχειρισμένο Bravo 8ετίας και το έχει πληρώσει 2πλάσιο από τις βλάβες και τις ζημιές που του έχει βγάλει...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ένα offtopic σχόλιο, πώς γίνεται στα αναξιοπιστα να είναι η Citroen και να μην είναι ΚΑΙ η Peugeot ?
χρησιμοποιούν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια μηχανικά μέρη.Επίσης η Skoda θεωρείται από τις πιο αξιόπιστες στις τελευταίες λίστες που είχαν ποσταριστεί εδώ μέσα. Στο λινκ μπαίνει κ αυτή με τον βούρκο της VW...
Ελα τωρα,αφου τον ξερεις τον gti... Εβαλε ερευνα γερμανικου οργανισμου που δηλωνει οτι στα 8 πιο αξιοπιστα αυτοκινητα τα 6 ειναι ( OMG,it's unbelievable.... ) .....γερμανικα..
Να του βαλω εγω κατι ερευνες του ιδιου στυλ (οτοτεταρτη εννοω...) που λενε οτι οι αλφα ειναι 10 φορες πιο αξιοπιστες απο ενα τογιοτα να σου πω εγω..
-
Επειδή είδα και αναλυτικά την αξιολόγηση ανά μοντέλο:
http://www.adac.de/images/Pannenstatistik 2007_tcm8-214903.pdfΘεωρώ ότι σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα. π.χ. δείτε τα μοντέλα της Renault. Μετά το 2005 έχουν εμφανώς βελτιωθεί σε αξιοπιστία, ενώ πριν από το 2005 είχαν πολύ μεγαλύτερο δείκτη εμφάνισης βλαβών, κάτι που ισχύει.
-
Αρχίζει εμφύλιος? Να σταματήσει αμέσως. Για την αξιοπιστία είστε και πρέπει να πάτε στο αντίστοιχο θέμα στην αυτοκίνηση
viewtopic.php?f=5&t=25061' target='_blank[mod] -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Για γνωστούς οργανισμούς που κάνουν χρόνια τώρα έρευνες αξιοπιστίας κτλ, προφανώς δεν τα κοιτάς ποτέ γιατί σε πονάει το θέμα, οπότε σε δικαιολογώ για την άγνοιά σου.Yeah right....και το οτοτεταρτη ειναι χρονια περιοδικο... Να δεις ποσες ερευνες εχει κανει ολα αυτα τα χρονια να σου φυγει το κλαπετο...φανταζομαι αυτη η ερευνα η παραπανω που λες,ειναι αντιστοιχη με την ερευνα του οτοτσικνοπεμπτη για τα φρενα του μπραβο...
Για τα παραθυρα δεν αναφερομουν σε σενα αλλα μου φαινεται περιεργο να εχεις γκολφ και να μην εχεις τετοια προβληματα.. βεβαια ακομα εχεις 10Κ χλμ,κανε 30Κ και θα σου πω εγω καθε ποτε θα πηγαινεις στην καρεντα..
Τελος για το μπραβο,ευτυχως ρε,δεν ειχα να διαθεσω 11 εκατομμυρια για να παρω ενα.................................γκολφ ( ) και ετσι πηρα κατι πολυ φτηνοτερο να κανω τη δουλεια μου και χωρις να μου εχει στοιχισει αλλο τοσο,οπως πολυ ευφανταστα επλασε το μυαλουδακι σου..
Κατι τελευταιο,μα ρε συ,γερμανικη ερευνα...τσσσστστστστσ ΕΛΕΟΣ...
-
Αντε παλι,ειδες; Ενα ποστ-βλακειουλα εκανες και μας εβγαλες παλι να τσακωνομαστε.. Ε οχι να μας την πουν και οι γκασμαδες οι γερμαναραδες..
Yγ: Κλεισε μου τεστ για τη μιτο ΑΠΟ ΤΩΡΑ... -
Όταν γράφεται κάτι τέτοιο:
Ο χρήστης AR32104 έγραψε:
Mακραν ο πιο αξιοπιστος ευρωπαιος κατασκευαστης η FIAT. Αμφιβαλλει κανεις?χωρίς να το τεκμηριώνει, είναι λογικό αντιδράσει κάποιος διαβάζοντάς το. Προσωπικά παράθεσα κάποια links που το ανατρέπουν.
Πάντως ο lkar πρέπει να βρήκε νεα υπογραφή...
-
Τι; Ο lkar δεν εισαι εσυ;
-
Aν προσεξατε ολες οι εταιριες εχουν ενα ποσοστο τουλαχιστον 20% σε βλαβες πριν το 2004 και απο το 2004 και μετα εχουν ολες βελτιωθει αρκετα και ειναι σχεδον ολες κατω απο το 10%.Καλα νεα λοιπον.Παντως το Grande Punto ειναι απο τα πιο αξιοπιστα μοτελα συμφωνα με την ADAC!!!Οι BMW και MERC δεν ηταν και οτι καλυτερο σε αξιοπιστια μεχρι το 2004, απο εκει και περα βελτιωθηκαν δραματικα.Για τα Fiat τι να πω ?Ψιλο χαλια το παλιο Punto και το Stilo(το οποιο ειναι γνωστο οτι εβγαζε αρκετα ,κυριως ηλεκτρικα, προβλημα).Το θεμα ειναι οτι ο Adac δεν μας λεει και τι βλαβες ειχε καθε μοντελο γιατι αλλο πχ να σου σπασει ο κινητηρας και αλλο να μεινεις απο δυναμο...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ένα offtopic σχόλιο, πώς γίνεται στα αναξιοπιστα να είναι η Citroen και να μην είναι ΚΑΙ η Peugeot ?
χρησιμοποιούν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια μηχανικά μέρη.Επίσης η Skoda θεωρείται από τις πιο αξιόπιστες στις τελευταίες λίστες που είχαν ποσταριστεί εδώ μέσα. Στο λινκ μπαίνει κ αυτή με τον βούρκο της VW...
Eπισης, η BMW ειναι και αναξιοπιστη και αξιοπιστη, ταυτοχρονα...
-
Και επίσης συνεχίζεται να είστε offtopic [mod mirage]
-
δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε για τη MiTo και το offtopic είναι μονόδρομος!
-
Kαι το edit επίσης
-
οι έρευνες αυτές δεν είναι το **ALFA **και το ωμέγα σε ότι **με **αφορά οπότε ας μην είναι κανείς άκαμπτος ή έστω.. ημι-άκαμπτος ως προς τις τάσεις **και **συμπεράσματα τους. Μια γενικά εικόνα, έστω ψεύτικη, βέβαια μας δίνουν και σίγουρα βοηθούν στη διαμόρφωση της ροής της αγοράς, οπότε **αέρα ** εύκολα παίρνουν τα μυαλά κάποιων.Bέβαια ο οπαδισμός κάποιων φαίνεται πως είναι για τα καλά στο D.N.A τους και ακούς GRANDE οπαδικούς ύμνους-ανακρίβειες. Στο χέρι του καθενός είναι καταλαβει τί παίζει, **και **όπως λέγεται...άλλα τα **μάτια **του λαγού, άλλα της κουκουβάγιας
είμαι εντός θέματος;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
οι έρευνες αυτές δεν είναι το **ALFA **και το ωμέγα σε ότι **με **αφορά οπότε ας μην είναι κανείς άκαμπτος ή έστω.. ημι-άκαμπτος ως προς τις τάσεις **και **συμπεράσματα τους. Μια γενικά εικόνα, έστω ψεύτικη, βέβαια μας δίνουν και σίγουρα βοηθούν στη διαμόρφωση της ροής της αγοράς, οπότε **αέρα ** εύκολα παίρνουν τα μυαλά κάποιων.Bέβαια ο οπαδισμός κάποιων φαίνεται πως είναι για τα καλά στο D.N.A τους και ακούς GRANDE οπαδικούς ύμνους-ανακρίβειες. Στο χέρι του καθενός είναι καταλαβει τί παίζει, **και **όπως λέγεται...άλλα τα **μάτια **του λαγού, άλλα της κουκουβάγιαςείμαι εντός θέματος;
Ωραιος...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
οι έρευνες αυτές δεν είναι το **ALFA **και το ωμέγα σε ότι **με **αφορά οπότε ας μην είναι κανείς άκαμπτος ή έστω.. ημι-άκαμπτος ως προς τις τάσεις **και **συμπεράσματα τους. Μια γενικά εικόνα, έστω ψεύτικη, βέβαια μας δίνουν και σίγουρα βοηθούν στη διαμόρφωση της ροής της αγοράς, οπότε **αέρα ** εύκολα παίρνουν τα μυαλά κάποιων.Bέβαια ο οπαδισμός κάποιων φαίνεται πως είναι για τα καλά στο D.N.A τους και ακούς GRANDE οπαδικούς ύμνους-ανακρίβειες. Στο χέρι του καθενός είναι καταλαβει τί παίζει, **και **όπως λέγεται...άλλα τα **μάτια **του λαγού, άλλα της κουκουβάγιαςείμαι εντός θέματος;
Πολύ καλό !!!
-
Λογικά τέλος της εβδομάδας θα έχουμε και τα πρώτα εκθεσιακά, για να τη δουμε από κοντά.
Μια ερώτηση ακόμα σε όσους έχουν πρόσφατα FIAT: Το blue&me τι ακριβώς είναι; ΕΞυπηρετεί καθόλου ή είναι άχρηστο μπιχλιμπίδι;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Λογικά τέλος της εβδομάδας θα έχουμε και τα πρώτα εκθεσιακά, για να τη δουμε από κοντά.Μια ερώτηση ακόμα σε όσους έχουν πρόσφατα FIAT: Το blue&me τι ακριβώς είναι; ΕΞυπηρετεί καθόλου ή είναι άχρηστο μπιχλιμπίδι;
Είναι σύστημα bluetooth. Κάνεις pair το κινητό σου και με το που μπαίνεις πλέον στο αυτοκίνητο, το βρίσκει και έχεις ένα τέλειο car-kit, με μικρόφωνο και τα ηχεία του radio-cd για ν'ακους τον συνομιλητή σου. Με το που χτυπάει τηλέφωνο, σταματάει την μουσική επίσης.
Δουλεύει τέλεια από όσο ξέρω, αλλά ΔΕΝ αναγνωρίζει (όπως και τ'αντίστοιχα συστήματα του ανταγωνισμού) ελληνικούς χαρακτήρες. Οπότε, πρέπει να ξαναπεράσεις τις επαφές σου, αν θέλεις να βλέπεις στην οθόνη του αυτοκινήτου ποιος σε καλεί.
Αλλη λύση είναι να περάσεις τις επαφές στον υπολογιστή και στο Outlook και να τις 'μεταγλωτίσεις' εκεί.
Εγώ δεν έχω blue&me, αλλά ένα radio-CD της Pioneer που κάνει την ίδια δουλειά. Είναι τέλειο και αν το συνηθίσεις δεν το αλλάζεις. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει αυτό της Fiat, αλλά αν δεν είναι πολύ ακριβό, βάλτο. Το Radio-CD μου τώρα πρέπει να κάνει κάνα 300άρι, αν και έχουν βγει και φθηνότερα. -
Ο πωλητής της ΦΙΑΤ μας είχε πει ότι μπορείς να διαβάζεις και μήνυμα (SMS) με αγγλικούς χαρακτήρες στο board computer.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008