-
Ναι, αν, αν, αν... Κι αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν, θα ήτανε πατίνι. Το θέμα είναι ένα: ΑΠ'ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ, το αυτοκίνητο έχει σωστή συμπεριφορά στο δρόμο; Εκεί είναι που παραδέχομαι τον μηχανικό. Από εκεί κι έπειτα, στο ατύχημα, δεν πα'να το κάνουνε και Panzer, κάθε στούκα είναι διαφορετική και δε μπορείς πραγματικά να προβλέψεις τι θα σου συμβεί.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ναι, αν, αν, αν... Κι αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν, θα ήτανε πατίνι. Το θέμα είναι ένα: ΑΠ'ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ, το αυτοκίνητο έχει σωστή συμπεριφορά στο δρόμο; Εκεί είναι που παραδέχομαι τον μηχανικό. Από εκεί κι έπειτα, στο ατύχημα, δεν πα'να το κάνουνε και Panzer, κάθε στούκα είναι διαφορετική και δε μπορείς πραγματικά να προβλέψεις τι θα σου συμβεί.αλλο σωστη αλλο σπορτιφ
Οι απλες εκδοσεις τουλαχιστο δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο, αυτο ειναι ξεκαθαρο νομιζω
Δηλαδη επειδη εχουν ψηλο προφιλ λαστιχα και μαλακη αναρτηση τα VW, ειναι σκοτωστρες?
Εχεις διαβασει καπου να το δω και εγω, οτι τα VW εχουν ΛΑΘΟΣ συμπεριφορα , ή ειναι επικινδυνα???
Ετσι κ αλλιως το νεο γκολφ τελειοποιηθηκε και σε αυτο το τομεα (ως οφειλε) -
Σωστή είναι η οδική συμπεριφορά που επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με ασφάλεια και τον κρατά ενήμερο για το τι συμβαίνει στο δρόμο. Με 80άρι προφίλ (δηλαδή να μαγουλιάζει με το παραμικρό), ξέρεις τι γλιστρήματα έχεις; Ναι, το 80άρι προφίλ, σε σημερινό αυτοκίνητο, με τις σημερινές ταχύτητες, το καθιστά σκοτώστρα. Σκέψου τώρα να πας να αποφύγεις ένα σκυλί στο δρόμο. Χαίρετε! Μου τα'λεγε ένας γείτονάς μου στην πολυκατοικία που έμενα παλιά... Κάθε λίγο και λιγάκι είχε γλιστρήματα από μαγούλιασμα στις στροφές, ενώ παρακάλαγε να μην αναγκαστεί να κάνει ελιγμό αποφυγής. Μέχρι που τελικά μάζεψε λεφτά κι έβαλε χαμηλότερου προφίλ λάστιχα (60άρια) και βρήκε την υγειά του.
Αλλά ξέχασα... Το Golf απευθύνεται στο 90% των οδηγών, που 'δεν είναι ραλλίστες', που 'δεν την ψάχνουν' κλπ, ενώ για τον 'ψαγμένο' βγάζουν μερικές ειδικές πανάκριβες εκδόσεις ή αναθέτουν τη δουλειά σε εξωτερικούς βελτιωτές (για να ξοδεύει ο ιδιοκτήτης σαν ΚΟΡΟΪΔΟ σε MTM, ABT, BRABUS, LORINSER, MKB, CARLSSON και πάει λέγοντας). Δεν αμφισβητώ την ποιότητα της δουλειάς των εξουσιοδοτημένων βελτιωτών, αλλά αυτή μπορούσε - και έπρεπε - να γίνει από το εργοστάσιο και να είχε ενσωματωθεί στο προϊόν, χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση (η οποία συνήθως είναι πέρα για πέρα παράλογη) στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
Με το συμπάθειο, αλλά αυτή δεν είναι νοοτροπία κατασκευής αυτοκινήτων, αλλά μηχανοκίνητων στεγάστρων και μεθοδολογία απομύζησης του πελάτη.
Επίσης, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ είναι ΛΑΘΟΣ, ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ ένα αυτοκίνητο να σε τρελαίνει στα μούτρα. Και αν θες, ρώτα ΚΑΤ'ΙΔΙΑΝ τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου να δούμε τι θα σου πουν. Άσε το ότι μερικές φορές αυτολογοκρίνονται όταν γράφουν στα περιοδικά, γιατί 'οι καιροί είναι δύσκολοι και θα μας κόψουν τη διαφήμιση'.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σωστή είναι η οδική συμπεριφορά που επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με ασφάλεια και τον κρατά ενήμερο για το τι συμβαίνει στο δρόμο. Με 80άρι προφίλ (δηλαδή να μαγουλιάζει με το παραμικρό), ξέρεις τι γλιστρήματα έχεις; Ναι, το 80άρι προφίλ, σε σημερινό αυτοκίνητο, με τις σημερινές ταχύτητες, το καθιστά σκοτώστρα. Σκέψου τώρα να πας να αποφύγεις ένα σκυλί στο δρόμο. Χαίρετε! Μου τα'λεγε ένας γείτονάς μου στην πολυκατοικία που έμενα παλιά... Κάθε λίγο και λιγάκι είχε γλιστρήματα από μαγούλιασμα στις στροφές, ενώ παρακάλαγε να μην αναγκαστεί να κάνει ελιγμό αποφυγής. Μέχρι που τελικά μάζεψε λεφτά κι έβαλε χαμηλότερου προφίλ λάστιχα (60άρια) και βρήκε την υγειά του.Αλλά ξέχασα... Το Golf απευθύνεται στο 90% των οδηγών, που 'δεν είναι ραλλίστες', που 'δεν την ψάχνουν' κλπ.
Με το συμπάθειο, αλλά αυτή δεν είναι νοοτροπία κατασκευής αυτοκινήτων, αλλά μηχανοκίνητων στεγάστρων.
για τα λαστιχα συμφωνω
για τα υπολοιπα πιστευω οτι υπεραπλουστευεις τα πραγματα -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επίσης, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ είναι ΛΑΘΟΣ, ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ ένα αυτοκίνητο να σε τρελαίνει στα μούτρα. Και αν θες, ρώτα ΚΑΤ'ΙΔΙΑΝ τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου να δούμε τι θα σου πουν. Άσε το ότι μερικές φορές αυτολογοκρίνονται όταν γράφουν στα περιοδικά, γιατί 'οι καιροί είναι δύσκολοι και θα μας κόψουν τη διαφήμιση'.τωρα συγγνωμη, ειναι σοβαρη τοποθετηση αυτη?
προσωπικα δε περιμενω τους δημοσιογραφους
Εχω οδηγησει ολα τα γκολφ που εχουν βγει, σε διαφορες εκδοσεις, εκτος απο το 4αρι το gti -
Ναι, κι αν σ'αρέσει. Ρώτα όποιον δημοσιογράφο ή επαγγελματία οδηγό θες να δούμε τι θα σου πει για την υποστροφή και για το πόσο επικίνδυνη είναι.
-
καθως οδηγω απο τα 15 bmw 316 ξερω αρκετα πιστευω για υπο/υπερστροφη
καλυτερα οδηγα ενα γκολφ για να επιβεβαιωσεις ή οχι αυτα που λεςΠολλες φορες το επαναλαμβανεις αυτο για τα μουτρα οπως λες και ρωταω το εξης:
οταν ζοριζεις το κλειο αρχιζει να φευγει με τα 4???
εχεις δει πολλα πρσθιοκινητα να υπερστρεφουν με τη μια?
ακομα και ραλλυ με σταθερο γκαζι , μουτρα βγαζει, απλα το καλοστημενο προσθιοκινητο ειναι προβλεψιμο κ ΡΥΘΜΙΣΙΜΟ με το γκαζι.... -
Όλα τα προσθιοκίνητα θα υποστρέψουν. Απλώς, κάποια παραμένουν ΑΥΣΤΗΡΑ υποστροφικά ό,τι κι αν κάνεις. Έχω υπάρξει συνεπιβάτης σε Golf ΙΙΙ και IV και κάθε άλλο παρά ενέπνεε. Το IV μάλιστα του γείτονά μου αυτού (αφού του άλλαξε πατούμενα) το οδήγησα κιόλας. Καμία απολύτως ρυθμισιμότητα. Μα καμία. Με το Clio τουλάχιστον ξέρω ότι μπορώ να τοποθετηθώ όπως θέλω, όποτε θέλω. Και πολλές στροφές που μου αρέσουν, τις παίρνω μια χαρά με τα τέσσερα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όλα τα προσθιοκίνητα θα υποστρέψουν. Απλώς, κάποια παραμένουν ΑΥΣΤΗΡΑ υποστροφικά ό,τι κι αν κάνεις. Έχω υπάρξει συνεπιβάτης σε Golf ΙΙΙ και IV και κάθε άλλο παρά ενέπνεε. Το IV μάλιστα του γείτονά μου αυτού (αφού του άλλαξε πατούμενα) το οδήγησα κιόλας. Καμία απολύτως ρυθμισιμότητα. Μα καμία. Με το Clio τουλάχιστον ξέρω ότι μπορώ να τοποθετηθώ όπως θέλω, όποτε θέλω. Και πολλές στροφές που μου αρέσουν, τις παίρνω μια χαρά με τα τέσσερα.το γκολφ ΙΙΙ που οδηγω, οταν σε παω βολτα να θυμηθεις αυτο το ποστ
το κλιο ειναι παρεπιπτωντως αψογο.
το εχει κολλητος και μπαινει ωραια -
[list:3sti3onc]Κωσταντινε?[/list:u:3sti3onc][list:3sti3onc]Το πρωτο εξακυλινδρο χατσμπακ Golf II VR6........δεκαετια 80 [/list:u:3sti3onc][list:3sti3onc]Σημερα ακολουθησαν οι Ιταλοι με την Gta[/list:u:3sti3onc][list:3sti3onc]Kαλυνηχτα σας [/list:u:3sti3onc]
-
Διατελώ εν αναμονή.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:3v69b0m6]Κωσταντινε?[/list:u:3v69b0m6][list:3v69b0m6]Το πρωτο εξακυλινδρο χατσμπακ Golf II VR6........δεκαετια 80 [/list:u:3v69b0m6][list:3v69b0m6]Σημερα ακολουθησαν οι Ιταλοι με την Gta[/list:u:3v69b0m6][list:3v69b0m6]Kαλυνηχτα σας [/list:u:3v69b0m6]Και πρώτο V6 μοτέρ που λειτουργούσε σωστά, με σωστή σειρά έναυσης και χωρίς χαζοκραδασμούς: LANCIA.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Το πρωτο εξακυλινδρο χατσμπακ Golf II VR6........δεκαετια 80Αυτό που ο αγγλικός τύπος πέρασε γενεές δεκατέσσερις; Δεν ξεχνώ τον τίτλο μεγάλου αγγλικού περιοδικού για το άρθρο του για το VR6: 'The Lemon'.
Μάκη, άστο ήσυχο το VR6 του '80, δε σε συμφέρει να το αναφέρεις.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Αλήθεια, τα Golf III και IV, είχαν την οδική συμπεριφορά (δηλαδή την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ) της 146;
οπως τα εγαζε το εργοστασιο οχι
αν ομως βαλεις αντιστοιχα σκληρα αμορτισερ οπως της 146 ειναι συγκρισιμη
δεν μπορω να ξερω το αποτελεσμα της συγκρισης.
Καταλαβαινεις τη σκεψη μου?
Οπως εχω ματαξαναπει, η αλφα βγαζει 'πολεμικα' αυτοκινητα και μπραβο της για αυτο...οσο για μεγκαν και Α3, για μενα τα αστερια που μοιραζουν δεν ειναι ΒΙΒΛΟΣ
αν συγκρουση ειναι με μεγαλυτερη ταχητυτα δε μας λεει κανεις πιο καταρρει πρωτο.
Δε κατηγορω τη ρενω, ισα ισα ειναι αξιεπαινη
Αλλα κοιτα το παραπανω ποστ μου για τα αμαξωματα...
Νομιζω οτι και το Α3 επεδειξε και τη καλυτερη μεχρι τωρα συμπεριφορα στη πλαγια προσκρουση....Δεν ανέφερα πουθενά αστέρια.
Nα διαβάζεις ΣYNOΛIKA αυτά που γράφονται. Eπαναλαμβάνω την ερώτηση:
Ποιο είναι ασφαλέστερο ΣYNOΛIKA!!!!!! Tο Megane II 1.6 ή το A3 1.6 (102 για την ώρα, μέχρι να έρθει το FSI)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το πρωτο εξακυλινδρο χατσμπακ Golf II VR6........δεκαετια 80
Αυτό που ο αγγλικός τύπος πέρασε γενεές δεκατέσσερις; Δεν ξεχνώ τον τίτλο μεγάλου αγγλικού περιοδικού για το άρθρο του για το VR6: 'The Lemon'.
Μάκη, άστο ήσυχο το VR6 του '80, δε σε συμφέρει να το αναφέρεις.
[list:3j3ok92x]Γιατι το λενε οι αδερφες αγγλιδες? [/list:u:3j3ok92x][list:3j3ok92x]Μπα δε τους κανω την χαρη.Ας απευθυνθουν σε αφελεις.Ετσι κι αλλιως ειναι ανιδεοι απο αυτοκινητα.[/list:u:3j3ok92x]
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου θυμίσει από τι κατασκευαζόταν το Honda NSX. Αρχίζω και κολλάω γερμανικές ασθένειες -αλτζχάιμερ-
Εννοείς αυτό που σχεδιάστηκε με τη βοήθεια του Άυρτον Σέννα;
Nαι εκείνο, κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 1980 αν θυμάμαι καλά
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η τεχνολογία ASF είναι συνιδιοκτησία με την ALCOA, η οποία εκπόνησε πολύ μεγάλο μέρος των μελετών για λογαριασμό της Audi. Το λογισμικό που έχει για τις απαραίτητες προσομοιώσεις η ALCOA δεν το έχει η Audi.Ας αφήσουμε τουλάχιστον την τεχνολογία ASF (Αudi Space Frame), όπως την ονομάζει η AUDI, ότι ''ανήκει'' σε αυτή.
Η ΑUDI, πιστεύω θεωρείται κορυφή στην επεξεργασία του αλουμινίου και δεν είναι τυχαίο.
Αλουμινένιο Α8 του '94...αλουμινένιο Α8 του σήμερα, πλαίσιο Gallardo κτλ... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η τεχνολογία ASF είναι συνιδιοκτησία με την ALCOA, η οποία εκπόνησε πολύ μεγάλο μέρος των μελετών για λογαριασμό της Audi. Το λογισμικό που έχει για τις απαραίτητες προσομοιώσεις η ALCOA δεν το έχει η Audi.
Ας αφήσουμε τουλάχιστον την τεχνολογία ASF (Αudi Space Frame), όπως την ονομάζει η AUDI, ότι ''ανήκει'' σε αυτή.
Η ΑUDI, πιστεύω θεωρείται κορυφή στην επεξεργασία του αλουμινίου και δεν είναι τυχαίο.
Αλουμινένιο Α8 του '94...αλουμινένιο Α8 του σήμερα, πλαίσιο Gallardo κτλ...Kαι η Honda από το 90 είχε φτιάξει το αλουμινένιο NSX, so;
-
O McPherson Γερμανός ήταν;
Oι Γερμανοί -και ειδικά στα μοντέλα επιδόσεων- γιατί εμπιστεύονται στους Iταλούς τα φρένα τους;
H DaimlerChrysler γιατί έκανε το 'ατόπημα' να κάνει κοινοπραξία με την Brembo, για την παραγωγή κεραμικών φρένων;
-
Και η ALCAN συνεργάστηκε με την Jaguar για το αλουμινένιο αμάξωμα της XJ. Επίσης, να ξεκαθαρίσω κάτι: Όταν οι Alcoa και Alcan αναφέρουν κάποια αυτοκινητοβιομηχανία ως πελάτη τους, δεν εννοούν ότι τους παρείχαν αλουμίνιο, αλλά υπηρεσίες ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ, ΜΕΛΕΤΗΣ, ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ, ΔΟΚΙΜΩΝ, ΔΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ κλπ.
Αυτές οι δύο εταιρείες (Alcoa και Alcan), διαβλέποντας ότι το μέλλον των αμαξωμάτων είναι το αλουμίνιο, έχουν επενδύσει τεράστια ποσά στην ανάπτυξη λογισμικού και τεχνογνωσίας μελέτης και κατεργασίας κατασκευών από αυτό το υλικό, ώστε όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να στραφούν σε αυτές. Και αυτό ακριβώς γίνεται.
Προσέξτε:
http://www.alcanautomotive.com/structure_design.html
Η σχεδίαση, μελέτη και σχεδίαση της παραγωγής του αμαξώματος Audi A2 είναι προϊόν της ALCAN. Το ίδιο και το αμάξωμα της Jaguar XJ. Το αμάξωμα του Audi A8 σχεδιάστηκε, μελετήθηκε από την ALCOA. Το ίδιο και το αμάξωμα της Ferrari 360 Modena. Όταν λοιπόν αυτές οι εταιρείες δίνουν τη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ τεχνογνωσία για να κατασκευαστούν αυτά τα αμαξώματα, τίνος προϊόν πρέπει να πούμε ότι είναι η τεχνολογία αυτή;
Να το ξέρετε ότι σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες απλά σχεδιάζουν τη μορφή του αυτοκινήτου και τον εσωτερικό χώρο, αλλά όλη την ερευνητική δουλειά την κάνουν οι υποκατασκευαστές. Σήμερα πια οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ουσιαστικά οίκοι σχεδίασης και συναρμολόγησης. Και, για να αυξηθεί η ευκολία κατασκευής, να μειωθεί το κόστος και να βελτιωθεί η αξιοπιστία, ΠΟΤΕ οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν σχεδιάζουν κάτι που πρέπει ο υποκατασκευαστής/προμηθευτής να κατασκευάσει ως έχει. Συνεργάζονται πάρα πολύ στενά με τους προμηθευτές και υπάρχει αλληλεπίδραση σε όλα τα στάδια.
Γερμανια-Ιταλια 1-0