-
Και εγώ είμαι στο club 300+
κάνω κάτα μέσο όρο 1,600χλμ το μήνα με μέση τιμή το 15lt/100km και bp ultimate σταθερά στο 1.40Ps
Έκανα και εγώ ένα ρεκορ αγώνων Αθήνα - Πύργο - Αθήνα με την AMG με 11lt/ 100km με περασαν και 2 ΚΤΕΛ -
το τετραημερο εκανα με Megane I 1.4 περίπου 1000km, τα μισα σε αυτοκινητοδρομο (Εγνατια) και τα αλλα σε δευτερο/τριτο ποδι χαλκιδικης και διαδρομες στην καστανιά ημαθιας, με το αρκουδισιο σχεδον συνεχεια ανοιχτο, με καταναλωση περιπου 7,5lt/100km.
μου φαινοταν αρκετα καλο, μεχρι που ειδα κατι ποστ εδω για 5,9!!
-
μου κάνουν εντύπωση και εμένα αυτά τα 5+lt/100km.
-
Με swift 1.3 έχω κάνει 6.18 lt/100, και δε μπορούμε να πούμε οτι είναι ελαφρύ αυτοκίνητο, οπότε αυτό το νούμερο δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση προσωπικά.
-
Εγώ είχα γράψει παλιότερα ότι είχα κάνει Αθήνα-Καλαμάτα-Αθήνα με 5,2. Όμως πήγαινα σχετικά σιγά (με τα όρια +10-20 χλμ) λόγω του ότι μετέφερα έγγυο. Μέσος όρος ταχύτητας 80 χλμ/ώρα ΧΩΡΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ (ήταν φθινόπωρο).
Πρόσφατα που έκανα το γύρο της Πελοποννήσου πιο βιαστικά (και με Ταΰγετο στο πρόγραμμα αλλά και αρκετές διαδρομές σε πόλεις που δεν ήξερα) έγραψε 6,8 λ. με μ.ό. 70 χλμ/ώρα ΜΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.
Γενικά μπορώ να πω πλέον με ασφάλεια ότι σε ταξίδι με 2-3 άτομα και αποσκευές και σχετικά ήρεμη οδήγηση δεν χρειάζομαι πάνω από 7 λ./100 χλμ (Astra H 1,4). -
Ο χρήστης dims3 έγραψε:
το τετραημερο εκανα με Megane I 1.4 περίπου 1000km, τα μισα σε αυτοκινητοδρομο (Εγνατια) και τα αλλα σε δευτερο/τριτο ποδι χαλκιδικης και διαδρομες στην καστανιά ημαθιας, με το αρκουδισιο σχεδον συνεχεια ανοιχτο, με καταναλωση περιπου 7,5lt/100km.μου φαινοταν αρκετα καλο, μεχρι που ειδα κατι ποστ εδω για 5,9!!
Σε ίδιες εναλλαγές δρόμων και συνθηκών με το ίδιο αυτοκίνητο ήμουν και εγώ γύρω στα 7.
Και εμένα μου φαινόταν και ήταν πολύ καλό όταν με το 406 1,8 άγγιζα τα 11 και ... -
Στο σκούτερ (honda pantheon 150 ψεκαστό) είμαι σε διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης. Προβλέπω όπως πάει το πράγμα να επιτυγχάνω κατανάλωση περί τα 3,3 lt. Συνθήκες πόλης, σταμάτα ξεκίνα, και οι μισές διαδρομές με 2 άτομα επάνω.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
μου κάνουν εντύπωση και εμένα αυτά τα 5+lt/100km.Εμένα να δεις τι εντύπωση μου έκανε όταν το είδα... Μέχρι στιγμής το καλύτερο που έχω καταφέρει ήταν 6,2... Μία φορά μόνο. Γενικά κινούμαι μεταξύ 7-9 και ο μέσος όρος μου πρέπει να είναι τώρα περίπου στο 8...
Σημειώθηκε σε ταξίδι σε Ξάνθη - Κομοτηνή. Στην Εγνατία πήγαινα με 130 σταθερά, ενώ στο υπόλοιπο (κατά βάση σχετικά καλοί επαρχιακοί) με 80-110. Δεν ανέβηκα σε βουνά και γενικά οι δρόμοι που κινήθηκα ήταν ευθείες (όχι ανηφόρες - κατηφόρες), ενώ γενικά το στυλ μου είναι να κρατάω τη φόρα μου και να φρενάρω με τον κινητήρα (=κίνηση με την αδράνεια στην κατηφόρα = διανύεις χλμ χωρίς να καις βενζίνη... ).
Πάντως το A/C ήταν σταθερά ανοιχτό (άντε για καμιά 50αριά χλμ) να έκλεισε κάποιο βράδυ που δρόσισε, αν και πιστεύω ότι λόγω του ότι κρατούσε τα παράθυρα κλειστά, εν τέλει βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης (καλύτερη αεροδυναμική). Συνολικά έκανα 830χλμ σε 3μέρες...
Πάντως γενικά έχει πέσει ο μέσος όρος μου τώρα τελευταία. Ο κινητήρας πρέπει να έχει ανοίξει πάρα πολύ ωραία...
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
μου κάνουν εντύπωση και εμένα αυτά τα 5+lt/100km.με Saxo 1.4 είχα κανει 760κάτι χιλ με 43 λίτρα αν θυμάμαι καλά(καλοκαίρι 1998 ). --->5,65lit/100
Το αμάξι ηταν σχετικά καινούριο και φοβήθηκα μήπως μείνω γιατι δεν αναβε το λαμπάκι
Διαδρομή: Φουλάρισμα Κατερίνη, Λάρισα, Βέροια (καστανιά με βροχή και φουλ νταλίκες), καστοριά 3 μέρες river party με τα γνωστα μποτιλιαρίσματα, και μέσω Σερβίων Λάρισα. -
markvag , (και γενικα ) με ποιο αυτοκινητο ?
-
εγω γμτ κατω απο 7,5 δεν πεφτω με την καμια...
-
Ειναι και το πως οδηγεις βεβαια
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
markvag , (και γενικα ) με ποιο αυτοκινητο ?Είπαμε και πιο πριν βρε... Peugeot 206 1.6 110ps. Ο συνδυασμός ροπάτου σχετικά κινητήρα, μακριού σασμάν και σχετικά περιορισμένου βάρους ευθύνεται για την αρκετά χαμηλή κατανάλωση (κατά μέσο όρο στα 8 περίπου), παρά το σκίσιμο...
Δεν θέλω να ξέρω πόσο θα έκαιγα με το 207 που ζυγίζει 200+ κιλά παραπάνω... (το δικό μου 1025, το 207 1210 περίπου έβγαλαν οι 4Τ το 1,4... )
Και ναι, εννοείται ότι το στυλ οδήγησης παίζει τον κυρίαρχο ρόλο... Στη C200 του μπαμπά μου ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει 8... (δεν το πιστεύω με τίποτα βέβαια, αλλά δεν θα είναι γύρω στα 10;;; )
-
5 άτομα με αποσκευές.πάνε έλα δεύτερο πόδι και μερικές βολτούλες εκεί, + μόνος στην κίνηση κ σε μερικές περιαστικές μετακινήσεις: 7,5/100 (550χλμ - 41.4lt)
και μετά κάνει το Θεσσαλονίκη-Σέρρες ο brother σε 8/100 (8.1 καίω εγώ μέσα στην κίνηση) και θέλει να πιστέψω ότι πήγαινε κ χαλαρά
corolla G6 (1.3-86hp)
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
μου κάνουν εντύπωση και εμένα αυτά τα 5+lt/100km.
με Saxo 1.4 είχα κανει 760κάτι χιλ με 43 λίτρα αν θυμάμαι καλά(καλοκαίρι 1998 ). --->5,65lit/100
Το αμάξι ηταν σχετικά καινούριο και φοβήθηκα μήπως μείνω γιατι δεν αναβε το λαμπάκι
Διαδρομή: Φουλάρισμα Κατερίνη, Λάρισα, Βέροια (καστανιά με βροχή και φουλ νταλίκες), καστοριά 3 μέρες river party με τα γνωστα μποτιλιαρίσματα, και μέσω Σερβίων Λάρισα.Κάπου είχα γράψει, πως είχα κάνει 800 χλμ. με το ίδιο αυτοκίνητο, περίπου την ίδια εποχή κι έβαλα και 'γω βενζίνη γιατί ...φοβήθηκα !!
Άλλες εποχές: βάρος κάτω από 900 κιλά και 35άρα 5η (και παρ' όλα ταύτα 'πήγαινε' μια χαρά...), που σου έδινε και ...190 στο κοντέρ εάν επέμενες . Τη σήμερον, ποιά ιπποδύναμη είπαμε πως είναι η 'ελάχιστη' ικανοποιητική ;; -
To τελευταίο ΠΣΚ έκαψα 8.1λ/100. Να σημειώθει οτι το αμάξι κινήθηκε 2 φορές με φούλ φορτίο. Έφαγα 3 υπέροχα μποτιλιαρίσματα ( ένα στο φανάρι της Νικήτης, ένα λίγο έξω από τον Άγιο Παύλο, και ένα το πρωί της Δευτέρας από Καρδία μέχρι λίγο πιο κάτω από το Ρύσιο ) καθώς και κίνηση μέσα στα Πλάγια την Κυριακή. Επίσης την Παρασκευή δεν κινήθηκα αυτό που λέμε και τελείως οικονομικά αφού είχα αρκετά πεσίματα στα 60-70 και μετά 130-140 πάλι λόγω του κλασσικού αψυχολόγητου Έλληνα οδηγού. Εννοείται παντού και πάντα αρκούδι. Όχι κι άσχημα πιστεύω.
-
κατά την περίοδο του 'στρωσίματος', η κατανάλωση είναι περισσότερη από την 'κανονική';;
σαν 'στρώσιμο', εννοώ αρκετά ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας, σήκωμα ποδιού από το γκάζι κλπ (σύμφωνα με τα γραφόμενα στο αντίστοιχο τόπικ)
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
μου κάνουν εντύπωση και εμένα αυτά τα 5+lt/100km.Τα 5+ είναι απολύτως εφικτά σε εθνική με μικρό αυτοκίνητο. Οπως έχω πει και παλιότερα εγώ βλέψω συχνά 5,3 με το Punto Mk2 1.2 16V στο Αθήνα-Πάτρα εαν πάω με 90-100 Km/h
Εαν κάποιος έχει ορεξη/χρονο/ανάγκη για απόλυτη οικονομία τω έχω ρίξει και στο 4,6λ/100 με την (επικινδυνη) τεχνική του truck tailing. (Ακολουθώ ψηλή νταλίκα και εκμεταλευομαι τηνμειωμένη αεροδυναμική αντίσταση), Αυτό με 30μ απόσταση.... εαν πλησιάσω στα 10μ τότε η μέση κατανάλωση πέφτει και πιο χαμηλά στα 4,0λ/100 ... αλλά η επικινδυνότητα αυξάνει πραγματικά πολύ
-
Έχω δοκιμάσει και αρκετά πιο κοντά.
...κουνάει όμως ο αέρας το αμάξι δεξιά-αριστερά.Πάντως αν οδηγούσα εγώ τη νταλίκα δεν θα ήθελα κάποιον κολλημένο πίσω, τόσο κοντά που δεν φαίνεται στους καθρέφτες.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
μου κάνουν εντύπωση και εμένα αυτά τα 5+lt/100km.
Τα 5+ είναι απολύτως εφικτά σε εθνική με μικρό αυτοκίνητο. Οπως έχω πει και παλιότερα εγώ βλέψω συχνά 5,3 με το Punto Mk2 1.2 16V στο Αθήνα-Πάτρα εαν πάω με 90-100 Km/h
Εαν κάποιος έχει ορεξη/χρονο/ανάγκη για απόλυτη οικονομία τω έχω ρίξει και στο 4,6λ/100 με την (επικινδυνη) τεχνική του truck tailing. (Ακολουθώ ψηλή νταλίκα και εκμεταλευομαι τηνμειωμένη αεροδυναμική αντίσταση), Αυτό με 30μ απόσταση.... εαν πλησιάσω στα 10μ τότε η μέση κατανάλωση πέφτει και πιο χαμηλά στα 4,0λ/100 ... αλλά η επικινδυνότητα αυξάνει πραγματικά πολύ
To έχω δοκιμάσει αυτό μία φορά που έπρεπε να γυρίσω από τη Βέροια στη Θεσσαλονίκη μετά τα μεσάνυχτα με αναμμένο λαμπάκι... Η μόνη φορά που πέτυχα μόνο ΜΙΑ νταλίκα και αυτή έστριψε στην πρώτη έξοδο...
Έρευνα Κατανάλωσης