-
Και να διορθωθεί η μαλακισμένη υποστροφή της υπάρχουσας C5.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και να διορθωθεί η μαλακισμένη υποστροφή της υπάρχουσας C5.Τα πρώτα reviews λένε ότι μοιάζει πολύ με το 407 η συμπεριφορά του (στις εκδόσεις με συμβατική ανάρτηση) αλλά είναι λίιιγο πιο μαλακό.
@νδρέας
-
Μακάρι να είναι καλύτερη από την τωρινή. Ειλικρινά ΜΑΚΑΡΙ. Η Xantia είχε ωραίο στήσιμο, η C5 όμως θυμίζει αμερικανιά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μακάρι να είναι καλύτερη από την τωρινή. Ειλικρινά ΜΑΚΑΡΙ. Η Xantia είχε ωραίο στήσιμο, η C5 όμως θυμίζει αμερικανιά.Ετσι είναι.
Μόλις πρόσεξα κάτι άλλο:
http://www.autoexpress.co.uk/images/fro ... 676_25.jpg
Sedan? Απαράδεκτο για Citroen.
-
Και η C6 τετράθυρη δεν είναι;
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Και η C6 τετράθυρη δεν είναι;Ναι και η C6 4θυρη είναι ...
-
Και η CX... Και η GS... Και η DS... Ο Opron πρότεινε να τις κάνουν hatchback, αλλά ο τότε πρόεδρος της Citroen έλεγε 'Citroen doesn't build utilitaires'.
-
Σαν αερόφρενο είναι το καπώ της C6.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σαν αερόφρενο είναι το καπώ της C6.Εχει και αερόφρενο!!!!
-
Από τα λίγα Σιτροέν που μου αρέσουν.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ναι έτσι σκέφτομαι! Για τον πατέρα το προορίζω
Kαλά, αυτό θα το δούμε....
Πάμε εδώ γιατί στο άλλο θα μας δείρουν και με το δίκιο τους
Σε κανένα χρόνο είμαι περίεργος να δω πόσο θα έχει. Αν βγει με τον 1.6Τ και την υδροπνευματική θα είναι μούρλια. Και χαμηλά τέλη και τεκμήριο χαμηλό. Και οδοστρωτήρας στους ελληνικούς παλιόδρομους. Τότε είναι που θα χτυπήσει στα ίσια τον ανταγωνισμό και ιδίως νομίζω το passat.
Άσχετο το passat cc κουκλάκι είναι και αυτό.
-
Στην έκδοση που λες, θα είναι για μένα το καλύτερο οικογενειακό.-
Ειδικά αν βάλεις στην εξίσωση τους δρόμους μας και πως σύντομα, με το κόστος των καυσίμων και τα διόδια να έχουν πάει στο θεό (αυτοχρηματοδότηση θέλατε...), το σημαντικό θα είναι να κάνεις όσο το δυνατόν πιο άνετο ταξίδι και όχι να πηγαίνεις τελικιασμένος!Οπότε μια ροπάτη C5 με υδροπνευματική θα είναι μούρλια συμφωνώ!
-
θα πρεπει να εχει σαν στανταρ εξοπλσιμο ασφαλειας κανενα χερι να πεταγεται καθε 15' περιπου να σου ριχνει και καμμια σφαλιαρα, γιατι υπαρχει μεγαλος κινδυνος να κοιμηθεις στο αυτοκινητο απο τη .. βαρεμαρα..
'η ακομα καλυτερα, να βαλουν στον στανταρ εξοπλισμο, εναν σωφερ!
ειτε εσυ θα οδηγεις, ειτε καποιος αλλος, θα ειναι ακριβως το ιδιο.. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
θα πρεπει να εχει σαν στανταρ εξοπλσιμο ασφαλειας κανενα χερι να πεταγεται καθε 15' περιπου να σου ριχνει και καμμια σφαλιαρα, γιατι υπαρχει μεγαλος κινδυνος να κοιμηθεις στο αυτοκινητο απο τη .. βαρεμαρα..
'η ακομα καλυτερα, να βαλουν στον στανταρ εξοπλισμο, εναν σωφερ!
ειτε εσυ θα οδηγεις, ειτε καποιος αλλος, θα ειναι ακριβως το ιδιο..Mε μια εξαίρεση: αν ΔΕΝ οδηγείς εσύ, θα σου είναι πιο εύκολο να ανάψεις τα αλαρμ
-
Επαναφερω το θεμα της εμφανισης:
Ειναι οντως ωραιο μωρο... Μαναρα...
Σε ασημι... -
το ειδα παρκαρισμενο... Πανεμορφο !
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
θα πρεπει να εχει σαν στανταρ εξοπλσιμο ασφαλειας κανενα χερι να πεταγεται καθε 15' περιπου να σου ριχνει και καμμια σφαλιαρα, γιατι υπαρχει μεγαλος κινδυνος να κοιμηθεις στο αυτοκινητο απο τη .. βαρεμαρα..
'η ακομα καλυτερα, να βαλουν στον στανταρ εξοπλισμο, εναν σωφερ!
ειτε εσυ θα οδηγεις, ειτε καποιος αλλος, θα ειναι ακριβως το ιδιο..Mε μια εξαίρεση: αν ΔΕΝ οδηγείς εσύ, θα σου είναι πιο εύκολο να ανάψεις τα αλαρμ
Έλα ρε, τελικά δεν είναι τόσο τραγικά από κοντά.
Είναι ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΑ.
-
Και η πλάκα είναι ότι στο site της citroen το επίμαχο σημείο το έχουν και στις φωτογραφίες παρουσίασης του αυτοκινήτου . Δεν πειράζει μωρέ ας έχει και ένα κακώς κείμενο το αυτοκίνητο αφού κατά τα άλλα ειναι πανέμορφο. Ίσως το πιο ωραίο οικογενειακό. Άντε βρε γιαβριά μου βάλτε και κανένα μικρό τουρμπάτο ρίξτε και τις τιμές να κατακλύσει την αγορά. Εδω βγάλαν το passat με τον τσι 1.4 .
Και ιδού το ερώτημα: ο 1.8 της C5 αποδίδει 127 ίππους στις 6000 σαλ και ροπή 170 στις 3750 σαλ.
Ο 1.6Τ της νέας C4 αποδίδει 150 ίππους στις 5800 και ροπή 240 στις 4000 σαλ.
Για ποιό λόγο να μην τοποθετείται στο c5?
Δεν μπορώ να φανταστώ άλλο λόγο από το να φύγει ο 1.8 μέχρι να πέσουν οι πωλήσεις της C5 οπότε τότε θα μπει το δόλωμα 1.6Τ.Όπως βλέπω τρώει και τον 2.0 ?
-
Ο 1.6Τ με τα 150 άλογα είναι πετρέλαιο,όχι βενζίνη.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6541' target='_blank -
Φυσικά και δεν είναι πετρέλαιο. Ο 150 είναι βενζίνης έχει γραφτεί λάθος στο site.
Citroen C5 2008