-
Ενα ηλεκτρονικό μπλοκέ που λειτουργεί με τα φρένα, μπορεί να είναι καλύτερο από ένα μηχανικό για τον καθημερινό οδηγό. Γιατί δεν θα έχει τις περίεργες αντιδράσεις του μηχανικού όταν οι τροχοί πατούν σε διαφορετική πρόσφυση, ενώ και τα φρένα, δεν θα πάθουν τίποτε, αν ο κάτοχος δεν το πηγαίνει πάντα τέζα!
-
Στο τελος ετσι οπως το βλεπω το πραγμα και το συστημα διευθυνσης ηλεκτρονικο θα γινει , θα εχει ηλεκτροκινητηρες να στριβουν τους τροχους
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Στο τελος ετσι οπως το βλεπω το πραγμα και το συστημα διευθυνσης ηλεκτρονικο θα γινει , θα εχει ηλεκτροκινητηρες να στριβουν τους τροχουςΜα ήδη έτσι είναι φίλε μου
Πού να δεις το active steering της BMW που κάνει ανάποδο τιμόνι μόνο του για να σε σώσει αν διαπιστώσει ότι είσαι κουλάδι! -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Πού να δεις το active steering της BMW που κάνει ανάποδο τιμόνι μόνο του για να σε σώσει αν διαπιστώσει ότι είσαι κουλάδι!Όχι δεν το κάνει αυτό. Μεταβάλλει το βήμα της κρεμαγέρας αν χρειαστεί απότομη τιμονιά, και δίνει τάση στο τιμόνι προς τη σωστή κατεύθυνση, εν ολίγοις 'ειδοποιεί' τον οδηγό ότι χρειάζεται ανάποδο. Αυτό το τελευταίο το κάνει και το τιμόνι της MiTo με τα ηλεκτρονικά στη θέση 'Ν', και ακόμη το τιμόνι του Touran TSI της VW με το Park Assist.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Επ'ευκαιρίας μήπως έχεις φωτό του ταμπλώ?
Είδα ένα έξτρα οργανάκι (?) κάπου σε βιντεάκι παρουσίασης,και δεν έχω καταλάβει τί γίνεται..Τhanks!
-
Γιαμ!
-
Εντάξει... Τα παιδάκια είναι αλλού σε σχέδιο, πάει και τελείωσε!
Αναμένω έκδοση με διπλοσύμπλεκτο σασμάν και βέβαια ηλεκτρονικό κλιματισμό, για να μπω σε πονηρές σκέψεις....
Αν και υπάρχει ένα θέμα με την άνεση, αλλά είναι πολύ όμορφο το φούστικο, επιπλέον, στα μικρά μεγέθη που χρειάζομαι για τις αστικές μετακινήσεις μου, δεν υπάρχει και κάτι καλύτερο και πιο άνετο... Ίσως το Ypsilon το καινούριο, αλλά φοβάμαι πως αν αγοράσω πάλι Ypsilon, θα βλάψω ανεπανόρθωτα τα ποσοστά τεστοστερόνης μου και θα έχω πρόβλημα τεκνοποίησης στο τέλος!
Βέβαια, πάντα μπορώ να τα επαναφέρω στα ίσα τους, αγοράζοντας ένα Seat πχ...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει... Τα παιδάκια είναι αλλού σε σχέδιο, πάει και τελείωσε!Αναμένω έκδοση με διπλοσύμπλεκτο σασμάν και βέβαια ηλεκτρονικό κλιματισμό, για να μπω σε πονηρές σκέψεις....
Αν και υπάρχει ένα θέμα με την άνεση, αλλά είναι πολύ όμορφο το φούστικο, επιπλέον, στα μικρά μεγέθη που χρειάζομαι για τις αστικές μετακινήσεις μου, δεν υπάρχει και κάτι καλύτερο και πιο άνετο... Ίσως το Ypsilon το καινούριο, αλλά φοβάμαι πως αν αγοράσω πάλι Ypsilon, θα βλάψω ανεπανόρθωτα τα ποσοστά τεστοστερόνης μου και θα έχω πρόβλημα τεκνοποίησης στο τέλος!
Βέβαια, πάντα μπορώ να τα επαναφέρω στα ίσα τους, αγοράζοντας ένα Seat πχ...
Ξαπλωσε, παρε και ενα ντεπον, και θα σου περασει....παραλιγο να μπεις σε εξοδα
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ίσως το Ypsilon το καινούριο, αλλά φοβάμαι πως αν αγοράσω πάλι Ypsilon, θα βλάψω ανεπανόρθωτα τα ποσοστά τεστοστερόνης μου και θα έχω πρόβλημα τεκνοποίησης στο τέλος!Βέβαια, πάντα μπορώ να τα επαναφέρω στα ίσα τους, αγοράζοντας ένα Seat πχ...
Πρέπει να πάει στα funniest !!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει... Τα παιδάκια είναι αλλού σε σχέδιο, πάει και τελείωσε!Αναμένω έκδοση με διπλοσύμπλεκτο σασμάν και βέβαια ηλεκτρονικό κλιματισμό, για να μπω σε πονηρές σκέψεις....
Αν και υπάρχει ένα θέμα με την άνεση, αλλά είναι πολύ όμορφο το φούστικο, επιπλέον, στα μικρά μεγέθη που χρειάζομαι για τις αστικές μετακινήσεις μου, δεν υπάρχει και κάτι καλύτερο και πιο άνετο... Ίσως το Ypsilon το καινούριο, αλλά φοβάμαι πως αν αγοράσω πάλι Ypsilon, θα βλάψω ανεπανόρθωτα τα ποσοστά τεστοστερόνης μου και θα έχω πρόβλημα τεκνοποίησης στο τέλος!
Βέβαια, πάντα μπορώ να τα επαναφέρω στα ίσα τους, αγοράζοντας ένα Seat πχ...
Υπάρχει και μια παράμετρος ακόμα που δεν υπολόγισες. Θα πρέπει να περιμένεις 1-2 χρόνια ακόμα για να το βρεις ως μεταχειρισμένο σε καλή τιμή...
-
Ε ναι ρε σεις, σε 1-2 χρόνια το σκέφτομαι...
Αφού το δικό μου ακόμη ...καινούριο είναι, μόλις έκλεισε τα ...9 του χρόνια το χρυσό μου !Ακόμη στα σχέδια είμαστε, μέχρι να περάσουμε και στην υλοποίηση, οπότε ν'αρχίσουμε να ...τιμολογούμε, έεεεεχουμε καιρό!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Επ'ευκαιρίας μήπως έχεις φωτό του ταμπλώ?
Είδα ένα έξτρα οργανάκι (?) κάπου σε βιντεάκι παρουσίασης,και δεν έχω καταλάβει τί γίνεται..Τhanks!
Αυτο με τα 160Hp ειναι η το απλο με τα 135?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πω τους φούστηδες τους Ιταλούς... φωτιές θα μας ανάψουν
-
Πω ρε γαμωτο... πολυ θα ηθελα ενα για fun time... ειναι κ@υλα το μκρο...
-
Xαιρετίσματα και αντίο!!
Εγώ επιμένω να το σκέφτομαι με Bacci μπλοκέ,μού είναι αδιάφορο αν θα έχει 135 ή 160 άλογα, το ίδιο και αν θα έχει διπλούς ή τριπλούς συμπλέκτες (είμαι παλιομοδίτης,βλέπετε )......
αρκεί να βλέπεις το θαύμα της ρετρό σχεδίασης,και πιστεύω ότι θα ξεκινάς με χαμόγελο κάθε φορά που θα βάζεις εμπρός..Άκου μπαρόμετρο,και shift light!
Eυχαριστούμε Angel για τις φωτό...μας έφτιαξες αρκούντως!!
-
Τώρα παρατήρησα πρόβλημα: έχει 5άρι σασμάν, που λόγω ιταλικής καταγωγής μπορεί ν'αποδειχτεί τρελό πρόβλημα! Γιατί αν τις κάνουν όλες κοντές , άντε να ταξιδέψεις!
Αν τις έχουν βάλει αραιά (αφού η ροπή περισσεύει...), τότε θα είναι μια χαρά!
Υποθέτω πως παίζει να μην χωρούσε το 6άρι, ή μπορεί να το κρατάνε για καμιά ειδική έκδοση αργότερα, για μένα πάντως είναι μέγα θέμα: αν πάρω κάτι τέτοιο, θέλω να ταξιδεύω με 150 και 3000-3500 στροφές το ΠΑΡΑ πολύ!
-
Καλά μήπως μπέρδεψες το topic με αυτό της C5 ?
Το 500ρακι βρήκες για να απολαμβάνεις ταξίδια?
2 αμάξια θα έχεις λέμε
-
Oπως και στο T-jet και εδω βαλανε 5αρι μα τι μακακες(μαλλον θα εχουν πολλα stock).Ενω στο δικο μου εχει 6αρι
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Καλά μήπως μπέρδεψες το topic με αυτό της C5 ?Το 500ρακι βρήκες για να απολαμβάνεις ταξίδια?
2 αμάξια θα έχεις λέμε
Kαλά, καταλαβαίνεις σε ποιον μιλάς;
Για να έχω 2 αμάξια, θα πρέπει να τ'αγοράσω... Και για να γίνει κάτι τέτοιο, κάποιος πρέπει να με ...προσλάβει, δίνοντάς μου πολλά ,αλλιώς δεν θα μου ...φύγουν τα καβούρια από την τσέπη!
-
Πρεπει να περιμενεις τουλαχιστον μεχρι το 2010 για να δεις το DSG της FIAT που ακομα δεν ξερουμε αν τελικα θα μπει στο 500
FIAT 5oo 2007