-
Αυτος δεν ειναι;
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Who is Spiros?
Καλα ουτε καν ηξερα οτι ηταν συντακτης στους 4τροχους....
Οδηγας και τα αυτοκινητα των δοκιμων?
Υπαρχει κανενας αλλος συντακτης των 4τροχων εδω στο forum? -
Ολοι οι users συντάκτες είναι Μεταμφιεσμένοι
-
Ένα ερώτημα..
Σήμερα μόλις εδέησε η σύζυγος να μου φέρει τους 4Τ από τη δουλειά.... (το γιατί πάνε στη δουλειά είναι μια μεγάλη ιστορία ας όψονται οι κάθε λογής ποντικοί της πολυκατοικίας...)
Είδα κάτι που δεν μου άρεσε στο μεγάλο συγκριτικό με τα 5 μικρά. Το 1.2 TCE Clio που σε τυποποιημένη κατανάλωση και ρύπους είναι το πιο οικονομικό και αντιρυπογόνο να καταλαμβάνει την 4η θέση με μέση κατανάλωση τα 10.1 λίτρα.
Τώρα εκτός και αν του είχατε @@@@σει τα πρέκια αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Δηλαδή τα δίλιτρα να καίνε περί τα 11~12 λίτρα μέσο όρο και το Clio 10????
-
συνέντευξη με τον αρχισχεδιαστή της σεατ χωρίς μια νύξη για τα σχεδιαστικά χάλια... τολέντο, αλτεα, XL, φριτρακ πως το λένε και για το αν το πήραν το μήνυμα-αναθεώρησαν;
ο οποίος είπε και πως ο σχεδιαστής δεν επηρεάζεται από το περιβάλλον που ζει, αλλά από τους ανθρώπους
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ένα ερώτημα..Σήμερα μόλις εδέησε η σύζυγος να μου φέρει τους 4Τ από τη δουλειά.... (το γιατί πάνε στη δουλειά είναι μια μεγάλη ιστορία ας όψονται οι κάθε λογής ποντικοί της πολυκατοικίας...)
Είδα κάτι που δεν μου άρεσε στο μεγάλο συγκριτικό με τα 5 μικρά. Το 1.2 TCE Clio που σε τυποποιημένη κατανάλωση και ρύπους είναι το πιο οικονομικό και αντιρυπογόνο να καταλαμβάνει την 4η θέση με μέση κατανάλωση τα 10.1 λίτρα.
Τώρα εκτός και αν του είχατε @@@@σει τα πρέκια αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Δηλαδή τα δίλιτρα να καίνε περί τα 11~12 λίτρα μέσο όρο και το Clio 10????
Η κατανάλωση της συγκριτικής διαδρομής είναι αυτή που θα σου πει την αλήθεια, μιας και για ένα ή περισσότερα τεπόζιτα τα αυτοκίνητα οδηγούνται με τον ίδιο τρόπο. Το μοτέρ του Clio δουλεύει υποδειγματικά θα έλεγα, αλλά καίει κατά τι παραπάνω από οσο περιμένει κανείς. Βέβαια, είναι και το πιο δυνατό. Και σε παλιότερο συγκριτικό (με Corsa, Σεπτέμβριος 2007), τόσο μας είχε κάψει.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ολοι οι users συντάκτες είναι ΜεταμφιεσμένοιΕγώ πχ είμαι ο Κώστας Καββαθάς
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ένα ερώτημα..
Σήμερα μόλις εδέησε η σύζυγος να μου φέρει τους 4Τ από τη δουλειά.... (το γιατί πάνε στη δουλειά είναι μια μεγάλη ιστορία ας όψονται οι κάθε λογής ποντικοί της πολυκατοικίας...)
Είδα κάτι που δεν μου άρεσε στο μεγάλο συγκριτικό με τα 5 μικρά. Το 1.2 TCE Clio που σε τυποποιημένη κατανάλωση και ρύπους είναι το πιο οικονομικό και αντιρυπογόνο να καταλαμβάνει την 4η θέση με μέση κατανάλωση τα 10.1 λίτρα.
Τώρα εκτός και αν του είχατε @@@@σει τα πρέκια αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Δηλαδή τα δίλιτρα να καίνε περί τα 11~12 λίτρα μέσο όρο και το Clio 10????
Η κατανάλωση της συγκριτικής διαδρομής είναι αυτή που θα σου πει την αλήθεια, μιας και για ένα ή περισσότερα τεπόζιτα τα αυτοκίνητα οδηγούνται με τον ίδιο τρόπο. Το μοτέρ του Clio δουλεύει υποδειγματικά θα έλεγα, αλλά καίει κατά τι παραπάνω από οσο περιμένει κανείς. Βέβαια, είναι και το πιο δυνατό. Και σε παλιότερο συγκριτικό (με Corsa, Σεπτέμβριος 2007), τόσο μας είχε κάψει.
Δεν είχα κοιτάξει πριν φύγω το συγκριτικό αυτό. Ερώτημα 2ο. Υπάρχει η δυνατότητα κάποιας σύγκρισης καταναλώσεων μεταξύ διαφορετικών συγκριτικών. Πχ μιλάμε για κίνηση με ορισμένη ταχύτητα σε συγκεκριμένη διαδρομή ή κάθε φορά η συγκριτική διαφέρει τόσο που δεν μπορεί κανείς να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα???
-
Εγώ πιστεύω πως η μέση κατανάλωση τεστ των 4Τ είναι ότι πιο αξιόπιστο για μέτρηση κατανάλωσης, ειδικά αν υπολογίσουμε την τεράστια βάση πληροφοριών.
Σε όσα αυτοκίνητα έχω μετρήσει ακριβώς κατανάλωση η μέτρηση των 4Τ πέφτει 99% μέσα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ένα ερώτημα..
Σήμερα μόλις εδέησε η σύζυγος να μου φέρει τους 4Τ από τη δουλειά.... (το γιατί πάνε στη δουλειά είναι μια μεγάλη ιστορία ας όψονται οι κάθε λογής ποντικοί της πολυκατοικίας...)
Είδα κάτι που δεν μου άρεσε στο μεγάλο συγκριτικό με τα 5 μικρά. Το 1.2 TCE Clio που σε τυποποιημένη κατανάλωση και ρύπους είναι το πιο οικονομικό και αντιρυπογόνο να καταλαμβάνει την 4η θέση με μέση κατανάλωση τα 10.1 λίτρα.
Τώρα εκτός και αν του είχατε @@@@σει τα πρέκια αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Δηλαδή τα δίλιτρα να καίνε περί τα 11~12 λίτρα μέσο όρο και το Clio 10????
Η κατανάλωση της συγκριτικής διαδρομής είναι αυτή που θα σου πει την αλήθεια, μιας και για ένα ή περισσότερα τεπόζιτα τα αυτοκίνητα οδηγούνται με τον ίδιο τρόπο. Το μοτέρ του Clio δουλεύει υποδειγματικά θα έλεγα, αλλά καίει κατά τι παραπάνω από οσο περιμένει κανείς. Βέβαια, είναι και το πιο δυνατό. Και σε παλιότερο συγκριτικό (με Corsa, Σεπτέμβριος 2007), τόσο μας είχε κάψει.
Δεν είχα κοιτάξει πριν φύγω το συγκριτικό αυτό. Ερώτημα 2ο. Υπάρχει η δυνατότητα κάποιας σύγκρισης καταναλώσεων μεταξύ διαφορετικών συγκριτικών. Πχ μιλάμε για κίνηση με ορισμένη ταχύτητα σε συγκεκριμένη διαδρομή ή κάθε φορά η συγκριτική διαφέρει τόσο που δεν μπορεί κανείς να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα???
Η συγκριτική διαδρομή διαφέρει κάθε φορά (άλλωστε αν ήταν ίδια, θα βλέπατε τις ίδιες φωτό σε όλα τα τεύχη ), αλλά φροντίζουμε να έχει ποικιλία διαδρομών μέσα και να οδηγούμε με τον ίδιο τρόπο κάθε φορά. Δεν είναι και πολύ... αυστηρά επιστημονικό να συγκρίνεις τις συγκριτικές καταναλώσεις από μια δοκιμή σε άλλη, ωστόσο τις περισσότερες φορές τα νούμερα πέφτουν πολύ κοντά. Ε, αυτή θεωρούμε ότι είναι και η κατανάλωση του αυτοκινήτου. Κάτι ακόμα: σε αντίθεση με ότι πιστεύεται από αρκετούς, ΔΕΝ οδηγούμε όλη την ώρα σα μανιακοί με το πόδι στο πάτωμα
Εγώ πιστεύω πως η μέση κατανάλωση τεστ των 4Τ είναι ότι πιο αξιόπιστο για μέτρηση κατανάλωσης, ειδικά αν υπολογίσουμε την τεράστια βάση πληροφοριών.
Σε όσα αυτοκίνητα έχω μετρήσει ακριβώς κατανάλωση η μέτρηση των 4Τ πέφτει 99% μέσα.
Το σημαντικό της υπόθεσης είναι ότι τις περισσότερες φορές έχουμε στη διάθεσή μας τα αυτοκίνητα για χρονικό διάστημα που επιτρέπει την κατανάλωση αρκετών ρεζερβουάρ βενζίνης. Όσο πιο πολλά, τόσο μικρότερο το σφάλμα. Αλλά γενικά, 3-5 γεμίσματα αρκούν για ασφαλές συμπέρασμα. Τελευταία, έχουν γίνει ιδιαιτέρως αξιόπιστα και τα trip computer (όπως δείχνουν τα νούμερα συγκρινόμενα με τα δικά μας), αλλά φυσικά δε βασιζόμαστε σε αυτά.
-
Καλώς κατάλαβα. Απλά προσπαθούσα να καταλάβω αν είναι δυνατή η σύγκριση οχημάτων διαφορετικών κατηγοριών και θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η συγκριτική διαδρομή διαφέρει κάθε φορά (άλλωστε αν ήταν ίδια, θα βλέπατε τις ίδιες φωτό σε όλα τα τεύχη ), αλλά φροντίζουμε να έχει ποικιλία διαδρομών μέσα και να οδηγούμε με τον ίδιο τρόπο κάθε φορά. Δεν είναι και πολύ... αυστηρά επιστημονικό να συγκρίνεις τις συγκριτικές καταναλώσεις από μια δοκιμή σε άλλη, ωστόσο τις περισσότερες φορές τα νούμερα πέφτουν πολύ κοντά. Ε, αυτή θεωρούμε ότι είναι και η κατανάλωση του αυτοκινήτου. Κάτι ακόμα: σε αντίθεση με ότι πιστεύεται από αρκετούς, ΔΕΝ οδηγούμε όλη την ώρα σα μανιακοί με το πόδι στο πάτωμα
Ερώτημα. Εκείνο το Yaris που έτρωγε 3-3 τα οχήματα και αυτό πήγαινε χαλαρά???? (αν διάβασα καλά...)
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Καλώς κατάλαβα. Απλά προσπαθούσα να καταλάβω αν είναι δυνατή η σύγκριση οχημάτων διαφορετικών κατηγοριών και θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι.Ναι, είναι.
Ενδιαφέρον έχει η σύγκριση διαφορετικών κινητήρων στο ίδιο αυτοκίνητο. Χωρίς να θυμάμαι αριθμούς τώρα, ένα Leon 115 ατμοσφαιρικών ίππων έκαιγε περισσότερο από ότι το ίδιο αυτοκίνητο με τον TSI των 125, για να κινηθείς με τον ίδιο (σβέλτο) ρυθμό εννοείται.
Και, για να επιστρέψουμε στο τρέχον τέυχος, σημείωσε την κατανάλωση της δίλιτρης C5 από το συγκριτικό με Laguna και Accord. Όταν (με το καλό) μπεί ο 1,6Τ των 150 ίππων στη C5, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα καίει λιγότερο, εκτός του ότι θα πηγαίνει καλύτερα (με βεβαιότητα αυτό).
Τώρα που το σκέφτομαι, πραγματικά οικονομικά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα βγάζουν μόνο οι γιαπωνέζοι πια, κυρίως γιατί τα περισσότερα ατμοσφαιρικά, σήμερα, θέλουν σκίσιμο για να πάρουν τα πόδια τους με τα βάρη εκεί που έχουν φθάσει. Τρανό παράδειγμα οι 1.8 και 2.0 της Honda στα Civic και Accord/CR-V, αλλά και ο 1.6/124 του Auris που καίει ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ λιγότερο από τον 1.6/122 του cee'd για παράδειγμα (πολύ κακό στην κατανάλωση το τελευταίο). Επιπλέον, οι τουρμποροπές επιτρέπουν στους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν μακρυά 6άρια σασμάν, με αποτέλεσμα να βλέπεις αστείες καταναλώσεις στο ταξίδι, ίσως και 7-8 λίτρα ανά 100 χλμ. με μέση ωριαία για... αυτόφωρο. Ενδεικτικά, ένα Passat 1,8 160 ίππων έχει σχεδόν 190 στο κοντέρ με 6η και 4.000 σ.α.λ., και το αυτό ισχύει για όλα τα VAG με τον ίδιο κινητήρα, από Λεόν ως Οκτάβια και Α4
Οι Ιταλοί ακόμα δεν έχουν τη συνταγή (;) για μέγιστη ροπή στις 1.500 όπως τα VAG, και έτσι αποδίδουν καλύτερα ψηλά, έχουν συνήθως κοντύτερα σασμάν και καίνε περισσότερο (πχ. Bravo 150hp, έχει ~170 χ.α.ω. με 6η και 4.000 σ.α.λ.). Στο GP 120 με το 5άρι σασμάν, κλαις για το 6τάχυτο του Bravo, παρότι τελικά δεν καίει και τόσο πολύ, παρά τις υψηλές σ.α.λ. που χρειάζεται στο ταξίδι. Τα ιταλικά τούρμπο πάντως λειτουργούν, στροφάρουν και ακούγονται καλύτερα και σε μεγαλύτερο εύρος.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ερώτημα. Εκείνο το Yaris που έτρωγε 3-3 τα οχήματα και αυτό πήγαινε χαλαρά???? (αν διάβασα καλά...)Σε θέμα του τεύχους αναφέρεσαι ή στο Yaris που είχα εγώ παλιότερα;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τα ιταλικά τούρμπο πάντως λειτουργούν, στροφάρουν και ακούγονται καλύτερα και σε μεγαλύτερο εύρος.Ακουτε ρε?
-
Aυτές τις μετρήσεις (καταναλώσεις, 0-100 κλπ) γιατί δεν τις περνάτε και στο site, στα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, στη μορφή που βρίσκονται και στα άρθρα?
Δλδ τιμές κατασκευαστή και δίπλα μετρήσεις 4Τ.
Θα γινόταν μια πολύ καλή βάση δεδομένων με πιο ρεαλιστικές και ενδεικτικές τιμές. -
και στο autocar εχουν τις δικές τους που ειναι ψιλοκοντά στην αλήθεια
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ερώτημα. Εκείνο το Yaris που έτρωγε 3-3 τα οχήματα και αυτό πήγαινε χαλαρά???? (αν διάβασα καλά...)
Σε θέμα του τεύχους αναφέρεσαι ή στο Yaris που είχα εγώ παλιότερα;
το δεύτερο
Ευχαριστώ πολύ για τη συνολική πληροφόρηση. Προσωπικά αυτό είχα αποκομίσει και εγώ από τα στοιχεία των καταναλώσεων.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Aυτές τις μετρήσεις (καταναλώσεις, 0-100 κλπ) γιατί δεν τις περνάτε και στο site, στα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, στη μορφή που βρίσκονται και στα άρθρα?
Δλδ τιμές κατασκευαστή και δίπλα μετρήσεις 4Τ.
Θα γινόταν μια πολύ καλή βάση δεδομένων με πιο ρεαλιστικές και ενδεικτικές τιμές.Δύσκολο ΙΜΗΟ να θεωρηθούν αντίστοιχης βαρύτητας. Γνωστά τα κόλπα όσον αφορά την κατανάλωση και τις επιδόσεις. Όμως αντίστοιχα πιθανό να σου τύχει ως όχημα κάτι πολύ καλό (οπότε και να υπερεκτιμούνται οι δυνατότητες) ή κάτι πολύ κακό (οπότε και να το χαντακώνουν). Άντε τώρα να ζητάς 3 τουλάχιστον οχήματα κατά τυχαίο τρόπο και πάει λέγοντας.....
Προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικά τα τεστ διαρκείας όπου και διαφορετικοί άνθρωποι έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν ένα όχημα (και όχι σε ρυθμούς με την ταυτότητα στα δόντια κάτι το απαραίτητο αν θέλεις να ενημερώσεις πραγματικά) και σε ένα μεγάλο εύρος κλιματικών συνθηκών (άλλο το χειμώνα το turbo άλλο το καλοκαίρι...).
-
Ο χρήστης nikospva έγραψε:
Ο 1.6Τ με τα 150 άλογα είναι πετρέλαιο,όχι βενζίνη.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6541' target='_blank' target='_blankΜια διορθωσούλα εδώ πέρα αφού είναι βενζίνης
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό