Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Prius - Civic Hybrid (διαφορές/καταναλώσεις).
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Prius - Civic Hybrid (διαφορές/καταναλώσεις).
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    18
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Υπάρχουν διαφορές στον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του prius και του civic hybrid? Αφορμή έλαβα από ένα ταξί civic hybrid που είχα μπει και όταν ξεκινούσε άναβε πάντα ο βενζινοκινητήρας. Το ίδιο συμβαίνει και στο prius? δλδ λειτουργεί πάντα ο βενζινοκινητήρας ή μόνο όταν κρίνει η κεντρική μονάδα ότι δεν αρκεί ο ηλεκτροκινητήρας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kon5 last edited by

        Υπάρχουν διαφορές στον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του prius και του civic hybrid? Αφορμή έλαβα από ένα ταξί civic hybrid που είχα μπει και όταν ξεκινούσε άναβε πάντα ο βενζινοκινητήρας. Το ίδιο συμβαίνει και στο prius? δλδ λειτουργεί πάντα ο βενζινοκινητήρας ή μόνο όταν κρίνει η κεντρική μονάδα ότι δεν αρκεί ο ηλεκτροκινητήρας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Άραγε οι μπαταρίες των εν λόγω αυτοκινήτων είναι ποτέ σχεδόν πλήρως φορτισμένες? Γιατί δεν βάζουν στην οροφή φοτοβολταϊκό σύστημα ώστε να φορτίζουν όση ώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάση? Έτσι που πάει το θεμα με την βενζίνη όλοι σε αυτά τα αυτοκίνητα θα καταλήξουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
            Άραγε οι μπαταρίες των εν λόγω αυτοκινήτων είναι ποτέ σχεδόν πλήρως φορτισμένες? Γιατί δεν βάζουν στην οροφή φοτοβολταϊκό σύστημα ώστε να φορτίζουν όση ώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάση? Έτσι που πάει το θεμα με την βενζίνη όλοι σε αυτά τα αυτοκίνητα θα καταλήξουμε.

            Από ότι έχω διαβάσει οι μπαταρίες του Prius πάντα βρίσκονται σε επίπεδα 30% έως 70% φόρτισης μιας και έτσι εξασφαλίζεται η μακροβιότητα της μπαταρίας (και η απαίτηση για 10ετία ζωής).

            Το να βάλεις φωτοβολταικά στην οροφή θα κοστίσει αρκετά και θα προσφέρει ίσως 20χλμ. αυτονομία μια ηλιόλουστη μέρα (πολύ αδρά το νούμερο αυτό). Μόνο που οι υπάρχουσες μπαταρίες του Prius αντέχουν 2-3 χιλιόμετρα νομίζω (οπωσδήποτε πολύ λιγότερο από 20χλμ.).

            Στο μέλλον, όταν τα κοινά φωτοβολταικά πάνελ από 10% απόδοση (100W στο m2) πάνε στο 30% και εφοδιαστούν τα αυτοκίνητα με μπαταρίες που να αντέχουν 20χλμ. μάλλον θα δούμε τέτοιες οροφές.
            Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την τεχνολογία thin film που υπόσχεται υποτριπλασιασμό του κόστους και πολύ μικρότερο πάχος (άρα και βάρος) μάλλον τα φωτοβολταικά στην οροφή ειδικά στην Ελλάδα θα γίνουν κοινός τόπος και πιθανώς τα καλοκαίρια να μας εξασφαλίζουν δωρεάν μετακινήσεις!
            Έως τότε, υπομονή!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:

              Άραγε οι μπαταρίες των εν λόγω αυτοκινήτων είναι ποτέ σχεδόν πλήρως φορτισμένες? Γιατί δεν βάζουν στην οροφή φοτοβολταϊκό σύστημα ώστε να φορτίζουν όση ώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάση? Έτσι που πάει το θεμα με την βενζίνη όλοι σε αυτά τα αυτοκίνητα θα καταλήξουμε.

              Από ότι έχω διαβάσει οι μπαταρίες του Prius πάντα βρίσκονται σε επίπεδα 30% έως 70% φόρτισης μιας και έτσι εξασφαλίζεται η μακροβιότητα της μπαταρίας (και η απαίτηση για 10ετία ζωής).

              Το να βάλεις φωτοβολταικά στην οροφή θα κοστίσει αρκετά και θα προσφέρει ίσως 20χλμ. αυτονομία μια ηλιόλουστη μέρα (πολύ αδρά το νούμερο αυτό). Μόνο που οι υπάρχουσες μπαταρίες του Prius αντέχουν 2-3 χιλιόμετρα νομίζω (οπωσδήποτε πολύ λιγότερο από 20χλμ.).

              Στο μέλλον, όταν τα κοινά φωτοβολταικά πάνελ από 10% απόδοση (100W στο m2) πάνε στο 30% και εφοδιαστούν τα αυτοκίνητα με μπαταρίες που να αντέχουν 20χλμ. μάλλον θα δούμε τέτοιες οροφές.
              Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την τεχνολογία thin film που υπόσχεται υποτριπλασιασμό του κόστους και πολύ μικρότερο πάχος (άρα και βάρος) μάλλον τα φωτοβολταικά στην οροφή ειδικά στην Ελλάδα θα γίνουν κοινός τόπος και πιθανώς τα καλοκαίρια να μας εξασφαλίζουν δωρεάν μετακινήσεις!
              Έως τότε, υπομονή!

              με κόστος 6 ευρώ το W, 100W (δηλαδή τόσο όσο η κατανάλωση ενός απλού λαμπτήρα ή όσο καίνε οι δύο προβολείς) θα στοίχηζε περί τα 600 E + το κόστος των παρελκόμενων. Δεν είναι ακόμα εφικτό αν και κάποιοι μιλάνε για νέους συλλέκτες με κόστος περί τα 65 cent /W (1 $) (nanosolar)

              Ναι οι μπαταρίες φορτίζουν πλήρως. Στο πρώτο stop όμως με κλιματισμό και μουσική αδειάζουν όμως αντίστοιχα γρήγορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kon5 last edited by

                Κατατοπιστικότατοι και οι δύο. Ευχαριστούμε. Να κάνω και μια ακόμα ερώτηση. Τελικά πόση περίπου διαφορά στην κατανάλωση έχει το υβριδικό civic από το κανονικό. Είναι δλδ συμφέρουσα η αγορά του για κάποιον που κάνει περίπου 15 με 20.000 χλμ το χρόνο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Υπάρχει κι αυτό:
                  http://medgreece.gr/2008/thnk-oxτ% ... F#more-944

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                    Κατατοπιστικότατοι και οι δύο. Ευχαριστούμε. Να κάνω και μια ακόμα ερώτηση. Τελικά πόση περίπου διαφορά στην κατανάλωση έχει το υβριδικό civic από το κανονικό. Είναι δλδ συμφέρουσα η αγορά του για κάποιον που κάνει περίπου 15 με 20.000 χλμ το χρόνο?

                    Για το 4θύρο δεν υπήρχε μέχρι εχθές καμία σύγκριση καθώς το 1.8 στοίχιζε πιο ακριβά. Σήμερα με -1500 ευρώ στη τιμή θέλει κάποιους μήνες η απόσβεση της επένδυσης.

                    Αν κινείσαι Αθήνα ή Θεσσαλονική ok. Προσωπικά αν ήμουν στην Επαρχία και ήθελα HONDA θα έπερνα το 2.2 CDTi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης Panosss έγραψε:
                      Υπάρχει κι αυτό:
                      ...

                      Χωρίς να θέλω να γίνομαι απαισιόδοξος NO WAY. Με τέτοια προσόντα όχι 16000 ούτε 30000 ευρώ δεν φτάνουν. Το Oχ όπως και το TESLA υπόσχονται πολλά αλλά ως σήμερα δεν έχω δει ούτε ένα να κυκλοφορεί. Ας περιμένουμε πρώτα καθώς η τεχνολογία κάνει άλματα ναι αλλά αυτά που υπόσχονται είναι λίγο επιστημονική φαντασία ακόμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Η τρίτη γενιά του υβριδικού αυτοκινήτου Prius που αναμένεται του χρόνου από την Toyota θα είναι εξοπλισμένη με ηλιακούς συλλέκτες οι οποίοι θα παράγουν μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας για τη λειτουργία του κλιματιστικού.
                        Περισσότερα εδώ http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evgenios last edited by

                          Παιδια αυτο που κερδιζει το υβριδικο αυτοκινητο εναντι του απλου ειναι στην ουσια οι απωλιες ετσι δεν ειναι?Γιατι οπως και να εχει ο ηλεκτροκινητηρας καταναλωνει ενεργεια απο την μπαταρια και αυτη φορτιζεται απο τον κινητηρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Είναι πολύ ασαφές αυτό που λες με τις απώλειες, Ουσιαστικά αυτό που κάνουν στην ουσία τα υβριδικά είναι να χρησιμοποιούν (όσο γίνεται) τον κάθε κινητήρα στις συνθήκες που ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά απόδοσής τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Γενικα ο ηλεκτροκινητηρας εχει καλυτερο συντελεστη αποδοσης απο τον βενζινοκινητηρα?(στην ουσια αυτο ρωταω )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sttpod last edited by

                                Ενας τυπιος ηλεκτροκινητηρας εχει βαθμο αποδοσης 0,8 με 0,9 τη στιγμη που ενας τυικος βενζινοκινητηρας κυμενεται μεταξυ 0,3 και 0,35 ενω ενας πετρελαιοκινητηρας μεταξυ 0,35 και 0,4...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Δεν είναι άμμεσα συγκρίσιμοι όμως επειδή το πρόβλημα είναι οι μπαταρίες και κυρίως ο χρόνος επαναφόρτισης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sttpod last edited by

                                    Σιγουρα, καθως και επειδη διαφερουν παααααααααρα πολυ στο πως αποδιδουν την ισχυ τους. Ο βαθμος αποδοσης δινει ομως μια ταξη μεγεθους της διαφορας καθως ειναι ο λογος αποδιδομενη ισχυς / καταναλισκομενη ισχυς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Εχθές το βράδυ που έψαχνα στο Internet βρήκα αυτό

                                      http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=108445

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Δεν είναι άμμεσα συγκρίσιμοι όμως επειδή το πρόβλημα είναι οι μπαταρίες και κυρίως ο χρόνος επαναφόρτισης.

                                        Λάθος! Το πρόβλημα είναι το κόστος των μπαταριών και η διάρκεια ζωής τους (δηλαδή το κόστος και πάλι).

                                        Αν για αυτονομία 250χλμ. το κόστος των μπαταριών ήταν 3000€ με διάρκεια ζωής 150.000χλμ. η πλειοψηφία των αυτοκινήτων θα ήταν υβριδικά με ένα σημαντικό ποσοστό πλήρως ηλεκτρικά.
                                        Αλλά δυστυχώς το κόστος αυτό σήμερα πλησιάζει τα 60.000€.

                                        Παρ'ολα αυτά, με μια μείωση στο μισό του κόστους των μπαταριών (ή ένα νέο διπλασιασμό του κόστους των καυσίμων...) μαζί πάντα με τα σχετικά κίνητρα, τα ηλεκτροκίνητα μπορούν να σταθούν οικονομοτεχνικά με αξιώσεις απέναντι στα εσωτερικής καύσης αυτοκίνητα. Αν το κόστος των μπαταριών μειωθεί στο 1/3, τότε σε βάθος χρόνου και με τις σημερινές τιμές βενζίνης, είναι πιο οικονομικά!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dali last edited by

                                          Εκτός των όσων έχουν αναφερθεί, το Prius είναι επίσης περισσότερο ασφαλές και ευρύχωρο από το Honda. Όπως και νά 'χει όμως, θεωρώ πως η αρχική τιμή των 26 χιλιάδων είναι ελαφρώς εκτός πραγματικότητας κι ότι θα έπρεπε να είναι το πολύ 24.

                                          Επίσης, ένα ψευτοδιλημματάκι που βάζουν κάποιοι τεχνηέντως, με ενοχλεί : 'Ενδιαφέρομαι για το περιβάλλον άρα αγοράζω Prius'. Άρα δλδ εγώ που δεν τα σκάω δεν ενδιαφέρομαι? Βεβαίως κι ενδιαφέρομαι, και τα σκουπίδια κρατάω στο σπίτι όταν κάνουν απεργία τα λαμόγι.....ε.....υπάλληλοι του Δήμου, και τα σκουπιδάκια δεν πετάω απ' τ' αμάξι, αλλά αν δώκω 26 χιλιάρικα ενώ αντίστοιχο συμβατικό μπορώ να αγοράσω και με 20, θα μπορέσω να ζήσω λίγο καλύτερα απ' ότι με το ψωμοτύρι που θα μ' αφήσει η Toyota.....

                                          Σοβαρά τώρα, πραγματικά θα ήθελα να το πάρω. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποια επιδότηση ρε γμτ. Να μου πεις 'εδώ δε δώκανε στους ταρίφες όταν έπρεπε, δλδ το 2004, θα δώκουν σ' εσένα ρε κακομοίρογλου?' Είναι ορθό το point.....δε λέω......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr