Ο χρήστης skye έγραψε:
Για το ξύλο. Άλλες εποχές. Οι Δάσκαλοι τότε είχαν @@
ε ναι, θελει πολλα κιλα @@ για να δειρεις ενα 8χρονο παιδακι
ενώ τώρα το μόνο που θέλουν είναι να περάσει η ώρα ώστε να πάνε στο Φροντηστήριο όπου και εκεί θα κοροιδεύουν την κοινωνία.
μπερδευεις τους δασκαλους με τους καθηγητες (οι δασκαλοι απ'οσο ξερω δεν διδασκουν σε φροντιστηρια)
Είχαν μόρφωση (σήμερα άστα να πάνε
απλα τα πραγματα:
συγκρινοντας τον μεσο δασκαλο του.. τοτε με του σημερα, ποιος ειναι περισσοτερο μορφωμενος; γιατι νομιζω σου διαφευγει ο τροπος με τον οποιον γινονταν δασκαλοι τοτε και τωρα (τωρα δασκαλοι γινονται μαθητες του 17+ σε ενα εκπαιδευτικο συστημα σαφως δυσκολοτερο απο αυτο του.. τοτε, και πηγαινουν στο παιδαγωγικο που ειναι μια σχολη 4... χρονια. να αναφερω και την διαδικασια του.. τοτε; )
Στα Αγγλοσαξωνικά γενικότερα Ε.Ι. υπάρχει και κώδικας δεοντολογίας και ηθικής. Σκέψου στην Ελλάδα να πρέπει κάποιος να υποσχεθεί ότι δεν θα αντιγράψει ή ότι δεν θα παρουσιάσει εργασία άλλου ως δική του. Όχι ότι εκεί δεν γίνονται @@@@κίες αλλά μιλάμε ότι στην Ελλάδα τα πράγματα έχουν ξεφύγει
στα αγγλοσαξωνικα σχολεια υπαρχει οντως κωδικας δεοντολογιας και ηθικης, αλλα υπαρχει και ΑΛΚΟΟΛ. πολυ αλκοολ! πραγμα που δεν ειδα σε κανενα ελληνικο σχολειο (σε τετοιο βαθμο)
Αλλα ειπαμε Σουηδοι..... με ενα δεικτη αυτοκτονιων...Να......... αλλα με πολιτικα ορθη σκεψη.......
ξαναλεω, ας μην βιαζομαστε να τους χαρακτηρισουμε πολιτικα ορθους. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να καταλαβουμε την κουλτουρα τους. ασε που ο δεικτης αυτοκτονιων δεν εχει ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτο που εκανε ο εν λογω δασκαλος.
α ηθελα μια λογικη εξηγηση στο εξης.... Πως ειναι δυνατον οι γονεις να ξοδευουν τοσα πολλα χρηματα σε ιδιωτικα σχολεια σε ιδιαιτερα μαθηματα και σε φροντηστηρια, απο οτι ολοι παραδεχονται και τελικα στις εισαγωγικες εξετασεις ενα 30 με 40 % να γραφουν κατω απο τη βαση!!!.... ποιος κοροιδευει ποιον???? οι καθηγητες οι φροντιστες τα παιδια που δεν σεβονται τα εξοδα των γονεων τους.... ποιος τελος παντων φταιει... και πανε τοσα λεφτα χαμενα... Τα θεματα παντως των εξετασεων δεν νομιζω να φταινε!!!....
(αν και με καλυψε ο HF) οποιος διαβαζει περναει. τα φροντιστηρια, τα καλα σχολεια, η υποστηριξη, ειναι ολα καλα.. αλλα αμα το παιδι ΔΕΝ στρωσει τον κωλο του ΔΕΝ θα περασει στον αιωνα τον απαντα. τιποτα απ'ολα αυτα δεν μπορει να εγγυηθει την επιτυχια χωρις το διαβασμα του μαθητη. καποια παιδια απ'αυτα που δεν περνανε προφανως εχουν ικανοτητες να περασουν απλως δεν τους εχει κινησει καποιος το ενδιαφερον για το διαβασμα, καποια αλλα το κανουν απλα και μονο επειδη το θελουν οι γονεις τους κοκ. η ουσια ειναι ομως αυτη που εγραψα.
Από τα δικά μου προσωπικά βιώματα πάντως, οι δάσκαλοι και καθηγητές δείχνουν σταθερά όλο και λιγότερο ενδιαφέρον ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Εκτός σχολείου (ως ιδιαιτεράδες και φροντιστάδες) είναι πολύ καλύτεροι.
αυτο το θεμα με τους καθηγητες νομιζω παρουσιαζει καποια λογικη, και μπορει να συζητηθει. νομιζω οτι οι παραγοντες οσον αφορα αυτο ειναι πολλοι, το θεμα ειναι πολυπλοκο και οχι μονο εκει που το πας εσυ. αφενος οι καθηγητες στα φροντιστηρια (απο φιλους που εχω που δουλευουν κλπ) ειναι ως επι το πλειστον ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ και ΝΕΟΙ ακομα, αρα με περισσοτερη διψα. αφετερου εχει τεραστια διαφορα η ταξη των 30 ατομων απο την ταξη των 3-7 ατομων. δεν ειναι βλακες πολλοι ξενοι οι οποιοι στο σχολειο εχουν ταξεις μεχρι το πολυ 10 ατομων.
- Οι διάφορες τάξεις κρίνονται με τις δυνατότητες που έχουν καθώς και σε σύγκριση με άλλες κοινωνικές ομάδες. Οι τάξεις των εκπαιδευτικών κρίνεται από το τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύει τη νέα γενεά ώστε αυτή να είναι καλύτερη από τη προηγούμενη. Σήμερα η Δημόσια εκπαίδευση θεωρείται ανεπαρκής από την κοινωνία και για το λόγο αυτό η παραπαιδεία (όπως ονομάζεται) θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση. Εκπαίδευση βέβαια δεν είναι μόνον οι εκπαιδευτικοί αλλά είναι και οι υποδομές. όμως με τις τότε υποδομές και τις τάξεις των 60+ ατόμων διδαχτήκαμε. Αυτό όμως που μου έμεινε ήταν ότι η εκπαίδευση ήταν μία διέξοδος για ένα καλύτερο αύριο. Για να μην επαναλάβουμε τα λάθη που έκαναν οι προηγούμενοι και να διδαχτούμε από αυτά. Για να πάψουμε να είμαστε ζώα αλλά για να γίνουμε άνθρωποι.
αρα λες οτι για την σημερινη κατασταση φταινε οι δασκαλοι του.. τοτε, καθως αυτους ειχαν για δασκαλους οι σημερινοι (εκπαιδευτικοι, φορεις, γονεις κοκ) οι οποιοι εφεραν την χωρα σε αυτο το.. χαλι
παντως η σημερινη γενια ΕΙΝΑΙ σαφως πιο εξελιγμενη απο την προηγουμενη (και η επομενη ειδικα, την βλεπω να ειναι ΠΟΛΥ καλυτερη..). το εχω ξαναπει οτι η δικη μου 'ελπιδα' ειναι η νεα γενια, δεν περιμενω και τοσα πολλα ειτε απο την δικη μου ειτε απο παλαιοτερες.
Σε ένα όμως εκπαιδευτικό σύστημα που έχει ανάγει την πληροφορία αυτή καθ' αυτή σε Θεότητα δεν τίθεται ζήτημα ότι η κριτική σκέψη απλά δεν αναπτύσσεται. Ο λόγος που δεν αναπτύσσεται βέβαια η κριτική σκέψη οφείλεται και στο γεγονός ότι απαιτείται πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια από τον διδάσκοντα να εκπαιδεύσει τους μαθητές του να έχουν κριτική σκέψη και είναι πολύ πιο εύκολο να παρουσιάζει μεγάλα ποσοστά επιτυχία με τη λογική της στείρας αντιγραφής.
μηπως ο ογκος των πληροφοριων ειναι σαφως μεγαλυτερος απο αυτον του... τοτε (δεν υπηρχε ουτε η C++ τοτε που λεει ο λογος, ουτε μαθηματα τυπου Αρχες Διοικησης και Οικονομικης για πανελλαδικες).. ;
Η γενεά του 2000~2010 τι υλικό θα παραδώσει στη κοινωνία??
αν και δεν μπορουμε να μιλαμε υποθετικα, λογικα καλυτερο απ'ολα τα προηγουμενα. τα πραγματα ειναι απλα: ο καλος μαθητης του σημερα ειναι καλυτερος απ'τον καλο μαθητη του τοτε. ο μετριος το ιδιο, και ο κακος ακομα το ιδιο. παντα υπηρχαν αυτες οι διαβαθμισεις, οσο κ αν πολλες φορες το ξεχναμε