-
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.
ΥΓ: Απορώ γιατί οι τιφόζοι τα βάζουν με τον Μάσσα Αν και έχει τόσο δύσκολη χρονιά είναι πρώτος. Άδικο μου φαίνεται, αλλά αυτοί ξέρουν καλύτερα...
-
Η ίδια η επιλοή να αφησουν τα λάστιχα στον KR δεν ήταν λάθος, δεδομένης της πρόγνωσης που είχαν.
Το λάθος ήταν η παντελής έλλειψη ευελιξιας και προσαρμοστικότητας
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.Νομίζω επειδή ο Hamilton πέτυχε πρώτος τη νίκη του.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η ίδια η επιλοή να αφησουν τα λάστιχα στον KR δεν ήταν λάθος, δεδομένης της πρόγνωσης που είχαν.Το λάθος ήταν η παντελής έλλειψη ευελιξιας και προσαρμοστικότητας
απο οτι διαβασα στο msfree η αποφαση παρθηκε απο κοινου αλλα ρε γ@μ@τ@ αφου εβλεπαν οτι η βροχη δυναμωνε τι τον κρατουσαν εξω
Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά ο Trulli πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Nakajima. Βέβαια ο βρετανός σκηνοθέτης προτίμισε να μας δείξει τους πανηγυρισμούς των βρετανών με αποτέλεσμα να μην το καταλάβουμε.
σιγα μην αλλαζε το πλανο φανταζομαι οτι αν η αγαπη τους παρει το πρωταθλημα θα πανηγυριζουν για κανενα εξαμηνο και ο luis θα βγαλει αλλες 5-6 αυτοβιογραφιες..
-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.
Νομίζω επειδή ο Hamilton πέτυχε πρώτος τη νίκη του.
Αυτό ισχύει για τους κατατακτήριους χρόνους. Ισχύει και για τις νίκες; Ομολογώ δεν το γνωρίζω
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.
Νομίζω επειδή ο Hamilton πέτυχε πρώτος τη νίκη του.
Αυτό ισχύει για τους κατατακτήριους χρόνους. Ισχύει και για τις νίκες; Ομολογώ δεν το γνωρίζω
όχι ο LH γράφεται πρώτος γιατί είναι 1ος. Ο FM έχει 13η και 2 εγκαταλείψεις ενώ ο LH έχει μία 10η μία 13η και μία εγκατάλειψη. Οπότε και ο LH είναι πρώτος αυτή τη στιγμή λόγω της 10ης θέσης στη Γαλλία.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.
Νομίζω επειδή ο Hamilton πέτυχε πρώτος τη νίκη του.
Αυτό ισχύει για τους κατατακτήριους χρόνους. Ισχύει και για τις νίκες; Ομολογώ δεν το γνωρίζω
όχι ο LH γράφεται πρώτος γιατί είναι 1ος. Ο FM έχει 13η και 2 εγκαταλείψεις ενώ ο LH έχει μία 10η μία 13η και μία εγκατάλειψη. Οπότε και ο LH είναι πρώτος αυτή τη στιγμή λόγω της 10ης θέσης στη Γαλλία.
OK - διελευκάνθη
-
Θα μαζέψω ένα ένα quote από το θάψιμο του Massa για μελλοντική χρήση...
Όπως και όλα όσα έκραζαν ως άχρηστο τον Λούη και πολύ περισσότερο το θεώρημα Πουρναράκη ότι ο Kimi έχει κουραστεί/βαρεθεί και τέλος του χρόνου θα τα παρατήσει... -
Ο Μάσσα έχασε θέσεις στην αρχή, και από τότε και μετά προσπαθούσε να κερδίσει χαμένο έδαφος. Είμαι πεπεισμένος πως αν δεν έκανε το πρώτο τετ α κε και κρατούσε την αρχική του θέση δε θα έκανε τόσα πολλά μετά. Αλλά για να μην έκανε το πρώτο θα έπρεπε να ξεκινάει απο μια καλύτερη θέση. Από την αρχή του αγώνα ήθελε να κερδίσει θέσεις, και όταν προσπαθεί να το κάνει αυτό κάνει λάθη.
Τώρα όταν έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια με ΜΣ, που στις άσχημες χρονιές της Φερράρι πήγαινε όπως μπορούσε και κέρδιζε δέκατο δέκατο κάθε γύρο μπας και πιάσει μια καλύτερη θέση, μοιραία ο Μάσσα φαίνεται λίγος!
Ο Ραικκόνεν δείχνει πολύ δυνατός στους αγώνες και ενώ δεν είμαι φαν του μου άρεσε πολύ στους δύο τελευταίους αγώνες.
Ο Κόβα κάτι παθαίνει και κολλάει...
Ο μόνος που δεν έχασε ρυθμό σήμερα ήταν ο Λουις - όλοι σε κάποιο σημείο του αγώνα (διαφορετικό για τον καθένα) κάτι πάθαιναν και έχαναν 2-3 δευτερόλεπτα.
Τα δύο τελευταία χρόνια έχουμε πολλή βροχή και μας έχει δώσει συναρπαστικούς αγώνες.
Α - και για τον Ρος και τη χόντα. Ο τύπος τρώει όλους τους ομοειδείς του για πρωινό... Σίγουρα είναι μυαλό, αλλά και οι άλλοι πρέπει να είναι πολύ χοντρομ*****ς ή ευθυνόφοβοι. Η χόντα έριχνε ολόκληρα δευτερόλεπτα και κανένας δεν πέταξε λάστιχα βροχής στα μονοθέσια του; Αφου ρε φίλε το έξτρα πιτ στοπ θα το κάνεις απόσβεση σε 5 γύρους γιατί δεν αλλάζει λάστιχα; Δε μπορώ να καταλάβω... θεωρούσαν δηλαδή οτι θα στεγνώσει η πίστα μέσα σε 5 γύρους;
-
Ερώτηση κρίσεως:
Με βάση τα προσδοκώμενα από το κοινό της F1 (ή και της Ferrari ειδικά) για τον κάθε οδηγό χωριστά, ποιός από τους Massa, Kimi έχει αποδώσει ανώτερα ως τώρα?
(Π.χ. οι φίλοι της McLaren πιστεύω ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τον φετεινό Lewis συνολικά ως τώρα.)
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η ίδια η επιλοή να αφησουν τα λάστιχα στον KR δεν ήταν λάθος, δεδομένης της πρόγνωσης που είχαν.Το λάθος ήταν η παντελής έλλειψη ευελιξιας και προσαρμοστικότητας
Έτσι είναι. Η διαφορά είναι ότι την εποχή Brawn - Michael τα ρίσκα έβγαιναν 8 στις 10 ενώ τώρα αποτυγχάνουν 8 στις 10. Κ σ αυτό φέρει ευθύνη κ ο Kimi που έχω την εντύπωση πως δεν παίρνει το παιχνίδι πάνω του. Κάτι που έκανε ο MS κ νομίζω κ ο Alonso. Γιατί στο κάτω κάτω ο πιλότος οδηγεί κ έχει το feeling του αυτοκινήτου στην πίστα κ όχι ο team manager ή οποιοσδήποτε άλλος στα pit.
Είναι πολύ μα πολύ λάθος να είσαι 2ος στον αγώνα με καλύτερο ρυθμό εκμηδενίζοντας την διαφορά από 6 στο 1 δευτερόλεπτο κ μετά να γκρεμίζεσαι μόνος σου σε αναμονή πότε θα φτιάξει ο καιρός.
Από την άλλη όμως θα πρέπει να δούμε πως παρά τα λάθη που γίνονται ή κ οι όποιες αναποδιές καταφέρνουν να σώσουν βαθμούς κάτι το οποίο σίγουρα είναι καλό για την ομάδα κ τον Kimi.
Μπράβο στην McLaren που το έχει πάρει το μάθημα κ το επιστρέφει πίσω στην Ferrari. Πολύ σωστές επιλογές στις κρίσιμες στιγμές.
Για τον Lewis ναι μπράβο του , ακόμα αντιπαθής μου είναι. Ίσως άμα αλλάξει χρώμα κράνους.....
Brawn k Rubens κάτι θύμισαν από κάποια χρόνια πίσω! Braavooo. Το χρειαζόντουσαν! -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ερώτηση κρίσεως:Με βάση τα προσδοκώμενα από το κοινό της F1 (ή και της Ferrari ειδικά) για τον κάθε οδηγό χωριστά, ποιός από τους Massa, Kimi έχει αποδώσει ανώτερα ως τώρα?
(Π.χ. οι φίλοι της McLaren πιστεύω ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τον φετεινό Lewis συνολικά ως τώρα.)
Βασικά ο Massa έχει κάνει πολύ καλή σεζόν ως τώρα. Αλλά αν δεν έσπαγε η ρημάδα η εξάτμιση του Κιμι στον προηγούμενο άγωνα Μassa θα ήταν πίσω από τον team mate του.
Αλλά κ πάλι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό της ερώτησης. Ούτως ή αλλιώς δεν είναι τώρα η στιγμή για να τους κρίνουμε. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Αυτό που με απασχολεί ότι γίνονται αρκετά συχνά σε σχέση με παλιά λάθος επιλογές. -
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.O Ηamilton δεν αναγράφεται μόνο, είναι πρώτος γιατί έχει και μία 10η θέση.
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Lewis Hamilton & Felipe Massa έχουν απολυτη ισοβαθμία. Ίδιες νίκες, ίδιες δεύτερες-τρίτες θέσεις, ιδιους και απαράλλακτους βαθμούς! Απλά ο Βρετανός αναγράφεται πρώτος λόγω αλφαβητικής σειράς.
O Ηamilton δεν αναγράφεται μόνο, είναι πρώτος γιατί έχει και μία 10η θέση.
Επομένως αν παρέμενε μια στο εκατομύριο έτσι η κατάσταση ως το τέλος, ο πρωταθλητής θα κρίνοταν από μια 10η θέση...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Βασικά ο Massa έχει κάνει πολύ καλή σεζόν ως τώρα. Αλλά αν δεν έσπαγε η ρημάδα η εξάτμιση του Κιμι στον προηγούμενο άγωνα Μassa θα ήταν πίσω από τον team mate του.
Αλλά κ πάλι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό της ερώτησης. Ούτως ή αλλιώς δεν είναι τώρα η στιγμή για να τους κρίνουμε. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Αυτό που με απασχολεί ότι γίνονται αρκετά συχνά σε σχέση με παλιά λάθος επιλογές.Aπλά συνεχίζω να πιστεύω (και με τις φετεινές επιδόσεις) ότι ο Kimi αποδίδει σημαντικά χαμηλότερα απ'ότι οι συστάσεις του θα πρότειναν. Και απλά ο Massa πολύ ευκολότερα στήνεται στον τοίχο (ακούγονται τα κλασικά: 'να, ορίστε ο ασταθής, εμείς τα λέγαμε' κτλ), ενώ τα λάθη ή οι μέτριοι αγώνες του Kimi γίνονται γαργάρα.
Κι επίσης, κατ'εμέ, 'ονόματα' τύπου Kimi θα έπρεπε να έχουν διαλύσει team mates με 'ονόματα' τύπου Massa και όχι να ψειρίζουμε αν θα ήταν 1-2 πόντους μπροστά ή πίσω λόγω της μιας ατυχίας ή της άλλης. Αν δεν το κάνουν, τότε κάτι προβληματικό υπάρχει.
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
λίγο πρίν το 1ο πιτ στοπ ο Κίμι πλησίαζε τον Χάμιλτον καθαρά. εάν δεν είχαν κάνει το λάθος στη στατηγική θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. πάλι καλά που πήραμε την 4η θέση.ισοβαθμία λοιπόν, άντε να δούμε.
Mhn eisai toso apolytos...... Isws 8a htan kalytera na eleges ' ean den eixan kanei to la8os sthn strathgikh ISWS 8a htan poly diaforetika ta pragmata'.
Den kseroyme oyte ti lastixa bazoyne,oyte ti ry8miseis exoyn oyte to poso f8armena einai (an einai) ta lastixa poy bazoyn klp klp.....
Gia emena an h Ferrari den eixe kane thn idia mlkia me thn Renault 8a blepame akoma enan pio endiaferon agwna ka8ws 8a eixe poly megalh maxh kai gia thn prwth 8esh.Isoba8mia loipon kai to prwta8lhma ksanarxizei apo thn arxh.....
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Και αυτή η ιστορία με τα team orders πρέπει να σταματήσει κάποτε. Αν ο πίσω teamate είναι 1sec πιο γρήγορος απο τον εμπρός να μην το περάσει δηλαδή; Εεεεεεεεε.
Xairomai poy to anafereis.
Sthn sygkekrimenh periptwsh an yphrxan team orders o LH 8a eixe perasei apo to K1 ante K2, sthn sygkekrimenh periptwsh o HK ton krathse kai toy ekleine tis portes oso mporoyse. Apo ekei kai pera o Heki odhghse poio myalwmena, kai otan eide oti ka8ysterei ton Hami (ef ofoson edeixne pio grhgoros) kai oso ton ka8ysterei ton plhsiazei kai o tritos isws lew isws kai na afhse ligo gia na perasei. Ayto einai sto myalo olwn twn odhgwn poy exoyn team mate.An px egw tyxei sthn nea season na eimai mprosta apo ton Costa edw katw, kserw oti einai pio grhgoros se kapoia shmeia ths pistas. An dw oti enw ton krataw kai yposthrizw thn 8esh moy me apotelesma na mas ftanei o tritos (apo antipalh omada) fysika kai 8a synenesw sto prosperasma....
(An den to kanw 8a meinw kleidwmenos ektws spitioy....) -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Κ σ αυτό φέρει ευθύνη κ ο Kimi που έχω την εντύπωση πως δεν παίρνει το παιχνίδι πάνω του. Κάτι που έκανε ο MS κ νομίζω κ ο Alonso. Γιατί στο κάτω κάτω ο πιλότος οδηγεί κ έχει το feeling του αυτοκινήτου στην πίστα κ όχι ο team manager ή οποιοσδήποτε άλλος στα pit.... να προσθέσω οτι μερικά χρονια πριν ... ο Μιχαλάκης μπαινει για πιτ στο Ιντυ και μετα απο εναν γυρο ΞΑΝΑμπαίνει για να αλλαξει λάστιχα γιατι η επιλογή ηταν λάθος ...
..Σημερα , ο Κιμι με το Φερραρι του κανουν 9 γυρους με ρυθμό -5 για να τον τραβηξουν μεσα ( μοιάζει να ηθελαν να εξαντλήσουν όλα τα ενδεχώμενα του να αποδειχθεί λαθος η τακτική τους ... μέχρι το -30/-35 θα εβγαιναν μπροστα εάν αυτός που θα επρεπε να αλλάξει τα Λάστιχα του θα ήταν ο Λουης )
Γενικώς , μοιάζει να μην υπάρχει καποιος να πάρει την ευθύνη πάνω του , και αυτό ειναι θέμα προσωπικότητας και όχι οδηγικού ταλέντου.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Βασικά ο Massa έχει κάνει πολύ καλή σεζόν ως τώρα. Αλλά αν δεν έσπαγε η ρημάδα η εξάτμιση του Κιμι στον προηγούμενο άγωνα Μassa θα ήταν πίσω από τον team mate του.
Αλλά κ πάλι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό της ερώτησης. Ούτως ή αλλιώς δεν είναι τώρα η στιγμή για να τους κρίνουμε. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Αυτό που με απασχολεί ότι γίνονται αρκετά συχνά σε σχέση με παλιά λάθος επιλογές.Aπλά συνεχίζω να πιστεύω (και με τις φετεινές επιδόσεις) ότι ο Kimi αποδίδει σημαντικά χαμηλότερα απ'ότι οι συστάσεις του θα πρότειναν. Και απλά ο Massa πολύ ευκολότερα στήνεται στον τοίχο (ακούγονται τα κλασικά: 'να, ορίστε ο ασταθής, εμείς τα λέγαμε' κτλ), ενώ τα λάθη ή οι μέτριοι αγώνες του Kimi γίνονται γαργάρα.
Κι επίσης, κατ'εμέ, 'ονόματα' τύπου Kimi θα έπρεπε να έχουν διαλύσει team mates με 'ονόματα' τύπου Massa και όχι να ψειρίζουμε αν θα ήταν 1-2 πόντους μπροστά ή πίσω λόγω της μιας ατυχίας ή της άλλης. Αν δεν το κάνουν, τότε κάτι προβληματικό υπάρχει.
Όχι διαφωνώ, αν δεν τον κάρφωνε ο Lewis στον Καναδά , κ αν δεν είχε το πρόβλημα με την εξάτμηση δεν θα είχε ωφεληθεί ο Massa τόσο. Εκτός αυτού ο Massa είναι free να παλέψει για νίκη κ πρωτάθλημα κάτι που δεν γινόταν την εποχή του MS. Κάνει μεγάλη διαφορά αυτό. Μην ξεχνάς αυτά που άκουσε ο Kimi στο πρώτο μισό της περσυνής σεζόν.
Αυτό που δεν μ αρέσει είναι ότι ο Kimi φαίνεται στηρίζεται πολύ στην απόφαση της ομάδας, κ όχι τόσο στο δικό του ένστικτο, νομίζω πως έπρεπε να πάρει το παιχνίδι πάνω του κ να μπει στα pit. Κάτι που έκανε κ η Renault. Η διαφορά πάντως στην Renault με την SF είναι πως εκεί την απόφαση την παίρνει πολυ πιο ενεργά ο Fernando ενώ στην SF ο Κιμι έχει πολύ πιο παθητικό ρόλο.
Το σίγουρο είναι πως υπάρχει συναγωνισμός κ ενδιαφέρον για την συνέχεια.
Eπίσημο thread: GP M.Bρετανίας-Silverstone 2008