-
Το post της κακιάς πεθεράς....
Κατηγορία 4Χ4 - ATV
Μεσούσης μίας ενεργειακής κρίσης (τρόπον τεινά) με το πετρέλαιο να φλερτάρει τα 150 $ (ή 100 €) το βαρέλι ο Έλληνας συνεχίζει να αγοράζει κατά τρόπο παράξενο 4Χ4. Αν κοιτάξει κανείς βέβαια πιο προσεκτικά θα δει ότι το 60% των οχημάτων για τον Ιούνιο και το 53% για το έτος είναι Ιαπωνικά με κινητήρες όχι μεγαλύτερους από 2 λίτρα και μέσα τους είναι τα δύο μοντέλα της Suzuki. Πιο πίσω όμως οι κινητήρες είναι μεγάλοι και πολυκύλινδροι. Χ3, Cheroky, X5, ML, Wrankler καταλαμβάνουν τις επόμενες 5 θέσεις με πάνω από 24% Πίσω από αυτούς το 'οικολογικό' RX400H (ο τυρανόσαυρος της Toyota) ο οποίος πουλά 3 φορές περισσότερα κομμάτια από την Cayenne για το μήνα Ιούνιο και 2 φορές περισσότερα για το έτος ως σήμερα.
Στις τελευταίες θέσεις βλέπουμε το 9-7Χ που πραγματικά είναι να αναρωτιέται κανείς γιατί να πληρώσει ένας Έλληνας 20 χιλιάρικα παραπάνω για ένα άλλο GRAND CHEROKEE και ασφαλώς κανείς πρακτικά δεν ενδιαφέρεται να τα σκάσει στην Ελληνική SAAB. Αντίστοιχα το απλό VITARA έχει μόλις 2 κομμάτια για το έτος και αν αυτό δεν είναι λάθος στη ταξινόμηση (τα τζιμάνια του ΣΕΑΑ έχουν τα προβλήματα τους) τότε απλά γιατί κάποιος να δώσει 5 χιλιάρικα παραπάνω από το JIMNY ωαίο...
Εδώ respect στο JIMNY που είναι το κλασσικό σχέδιο του 70 που έχει επιζήσει ως σήμερα!!!
ΥΣ της κακιάς πεθεράς... Ρε τζιμάνια του ΣΕΑΑ, είναι ATV το Cayenne, X3, X5, RX400h, Touareg, Q7 με τις 20άρες αλουμινίου και τα 40άρια ελαστικά??? Καλά είναι δυνατόν η ML να ταυτοποιείται στην ίδια κατηγορία με το GL και το G?? Είναι ATV το ΝΙΤΡΟ και έχει τις ίδιες δυνατότητες με το TERRANO ή το LAND CRUISER??? Ωρίστε ως ATV κύριοι οχήματα που έχουν και κοντές σχέσεις ή κάποιο όριο στις 3 κύριες γωνίες των ATV και έξω από την πόρτα. Όλα τα υπόλοιπα είναι SUV (SAV, MAV και το κακό συναπάντημα....)!!!
4X4 - SUV
Βασικά ότι έχει απομείνει ή ότι οι εταιρείες είχαν την καλοσύνη να γράψουν με μεγάλα γράμματα ότι είναι SUV ώστε τα τζιμάνια του ΣΕΑΑ να το καταλάβουν.
Εδώ φαίνεται ότι η έκπτωση άρχισε να αποδίδει καρπούς και όπως βλέπουμε μάλλον σύντομα η Toyota θα κατεβάσει και άλλο τις τιμές στα Auris και Yaris. Εκτίναξη στο 18.83% του segment για το RAV4 αν και σε σχέση με πέρυσι βράσε όρυζα καθώς στο σύνολο μετρούν -500 κομμάτια!!! 2η θέση για το μήνα SUV του λαού που ακολουθεί τα χνάρια της HONDA με το CIVIC. Εύγε εγκέφαλοι της VW. 8 μήνες αναμονή για αμάξι μόνον στην κατοχή. 2η θέση στο σύνολο το SX4 της Suzuki το οποίο σε σχέση με πέρυσι πουλά +45%. Πάλι εδώ η κακιά πεθερά εκληπαρεί τη FIAT να σκοτώσει το Sedici ή να προχωρήσει σε μία μείωση τιμής μπας και πουλήσει τίποτα καθώς είναι τραγικό να πουλάς 6 με 7 φορές λιγότερα αμάξια από το αδελφό λόγω ενός κωλοσήματος στο ταμπλώ.
Α
Εδώ τα Κορεατικά στρατεύματα κατοχής (βοηθούμενα και από τις παραγγελίες για το καλοκαίρι) έχουν καταλάβει την κατηγορία. Το i10 μέσα σε ένα μήνα πούλησε 400 κομμάτια παραπάνω από το 2ο PANDA και πέρασε στην κορυφή. Όχι ότι το PANDA πάει άσκημα (εντάξει είναι -10% στις πωλήσεις του έτους σε σχέση με πέρυσι) αλλά το i10 έχει εντυπωσιακή πορεία. Στην 3η θέση σταθερά τα fashion victims που αγοράζουν SMART αλλά είναι έτσι. Μικρό (2.7 μέτρα) μανετζέβελο, διθέσιο (εντάξει και πόσες κυρίες πάνε για ψώνια με άλλες 2 στο αμάξι στο Κολωνάκι???) με κινητήρες που φέρνουν την υπογραφή των 3 διαμαντιών, με σασί που φέρει το άστρο της Στουτγκάρδης, κατανάλωση κάτι λιγότερο από το τίποτα και το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΝΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΗΜΙΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ. Και η πεθερά μου θα έπερνε 2 για να μπαίνει κάθε μέρα στο δακτύλιο (πως τώρα δεν ενοχλούν τα 200gr το χιλιόμετρο του RX400h και ενοχλούν τα 120 gr του SMART μόνον οι εγκέφαλοι των Κρατών μπορούν να μας το εξηγήσουν καθώς η μαλακία αυτή πλήττει και άλλες χώρες. Βέβαια στο Λονδίνο ο κόκκινος Ken πήρε πόδι και ο τρελός Boris φαίνεται ότι θα μειώσει την έκταση του λεγόμενου κέντρου όπου θα πληρώνεται το μίσθωμα λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης και το καλό που του θέλω να το κάνει γιατί στις επόμενες εκλογές θα οι Λονδρέζοι θα ψηφίσουν άλλον υποψήφιο). 4ο το MATIZ που συνεχίζει μία αξιοπρεπή πορεία. Στην 5η θέση για τον μήνα το 500 για το οποίο ισχύει ότι και για το SUV του λαού. Μεγάλο λάθος των Ιταλών να εκτιμήσουν τόσο χαμηλά τις πωλήσεις του οχήματος. Αναμονές κατοχής και για συμπαθές αλλά ΙΜΗΟ πρακτικά ανούσιο 500άρι που 2+2 είναι. Τα τρίδυμα στο σύνολο τους θα μπορούσαν να είναι στη 1η θέση και αν αυτό μετρά για το εργοστάσιο έχουν πετύχει διάνα. Είναι η μόνη φορά που βλέπουμε μία σοφή πρακτικά κατανομή φυσιολογική για αντίστοιχα οχήματα που οφείλεται και στις κοντινές τιμές των οχημάτων. Η Toyota πιο ακριβή αλλά προσφέρει 6 έτη αν θέλετε κάτι φθηνότερο τότε στα Γαλλικά που πουλάνε το 55% του συνόλου. Σε σχέση με πέρυσι όμως κάτι δεν πάει καλά και αυτό οφείλεται στις νέες αφίξεις. ΙΜΗΟ βάλτε κανένα λάστιχο της προκοπής για να μπορεί ο κόσμος να φρενάρει με ασφάλεια ρίξτε 300 ευρώ τις τιμές και είμαστε ok!!! Αντίστοιχα καλά οι έταιροι δίδυμοι (Agila+Splash) με αντίστοιχα σοφή κατανομή των πωλήσεων.
Β
Εδώ μάλλον το CORSA παίζει χωρίς αντίπαλο και μάλλον στη ΦΙΑΤ πρέπει να έχουν ρίξει δέκα φάσκελα για το GP. Για την Toyota προβληματισμός καθώς το Yaris πούλησε ένα λιγότερο αμάξι από το GETZ που είναι και απερχόμενο. Καλή η εγγύηση αλλά η φίλοι Κορεάτες δίνουν δωρεάν και τα service.... Στη 4η θέση για τον μήνα είναι το GP (8η συνολικά για το έτος) και έχoντας +900 οχήματα σε σχέση με πέρυσι. Το κακό νέο για τη FIAT είναι ότι το PUNTO που πέρυσι είχε 1233 οχήματα φέτος δεν έχει ούτε 12 οπότε και η παρουσία στην κατηγορία μειώθηκε και να που πρέπει να πέσουν τα φάσκελα. Αλλά όπως είπαμε. Να είσαι ειδικός στα μικρά και να πουλάς τα μισά από αυτά που πουλά η GM με χειρότερους από εσένα κινητηρές θέλει μεγάλη προσπάθεια. Εντάξει δεν βοηθά και η μαμά που τους βενζινοκινητήρες τους είχε του πεταματού (πότε κυρία ΦΙΑΤ θα παρουσιάσετε έναν καλό μικρό κινητήρα ??? άντε επιτάχυνση με τον μικρό 2κύλινδρο turbo μήπως σωθούν τα PANDA, 500 και GP από τους FIRE...) Στην 5η θέση το 207 που μάλλον οι κινητήρες σε συνεργασία με την BMW δεν βοηθάνε αν πουλάς το προϊόν 1000 ευρώ πιο ψηλά από αυτό που το έχει κοστολογήσει η αγορά!!! Μύνημα προς Σ. Μειώσατε τις τιμές του COLT. ΜΕΙΩΣΑΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ COLT.
C
Μύνημα προς TOYOTA. Τα 500 ευρώ δεν λένε τίποτα. Ρίξτε άλλα 1000 τουλάχιστον. Τα πράγματα είναι απλά. Πουλάς ένα προϊόν είτε από Τουρκία είτε από Νότιο Αφρική άρα τα περί Ιαπωνίας πάνε περίπατο και ειδικά η 1η χώρα ξυπνά στην πεθερά μου την Μπουμπουλίνα. Ξεκινάς με μία τιμή 2 χιλιάρικα πιο ακριβή από τα καθαρά Κορεάτικα με κινητήρες ξυράφια στα 1.4 λίτρα και με 7 έτη εγγύηση. Ζητάς περισσότερα από όσο ζητά η VW για ένα Golf με πολύ πιο ροπάτο κινητήρα. Είσαι 3 χιλιάρικα πιο ακριβή από το C4. Είσαι πιο ακριβή κατά 2 χιλιάρικα από τα OPEL. Πόση κοροϊδία να αντέξει η αγορά. Δύο τεινά λοιπόν για το δίχρονο όχημα. Ή τον Σεπτέμβριο κατεβάζεις τίποτα 1.3 και 1.5 turbo κινητήρες με 130 και 170 άλογα (που δεν είναι και τίποτα για εσένα) και σκοτώνεις τον ανταγωνισμό στις ίδιες τιμές. Ή ξεκινάς με τιμή εκκίνησης τα 13,5 k € για το 1.4 και με τα αντίστοιχα χρηματοδοτικά και 17 k € για το 1.6 (και με 6 τουλάχιστον σακιά) αλλιώς δεν σε βλέπω καλά. Πάντως τα 4θυρα η Toyota έχει σταθερή πελατεία (το Alzheimer δεν επιτρέπει στους παπούδες να θυμηθούν τι τους είπε ο εγγονός για τα Golf...).
Μετά τη χολή και λίγα συγχαρητήρια. Στην OPEL για το ASTRA (που μας ήρθε και τετράθυρο τώρα λίγο πριν την αλλαγή του μοντέλου) και στην VW για το GOLF. Να δεήσουν βέβαια στην OPEL να βάλουν έστω και στο τέλος εποχής και ένα πιο ήρεμο turbo στο 1.6Τ θα βοηθούσε ακόμα παραπάνω.
Είναι εντυπωσιακό πάντως να περιμένεις τον αντικαταστάτη του οχήματος από την 1η θέση όταν ο μεγάλος σου αντίπαλος στην Ελλάδα λόγω τιμολογιακής πολιτικής βολοδέρνει στην 3η.... (με μόλις 2 ετών όχημα).
Για τη FORD μόνον ξύλο. Τιμές χαμηλές αλλά κινητήρες για τα μπάζα. Εδώ ακόμα και το Auris είναι καλύτερο με τα 97 στο χαρί (100+ στον στρόφαλο). Πιο πάνω χωρίς turbo που πας ρε καραμήτρο. Και ο ατμοσφαιρικός 1.6 είναι καλός αλλά 100 οκτάνια βενζίνη να τη βάλετε εκεί που ξέρετε κύριοι της FORD.
Για το Civic ενώ έχει πουλήσει πολλά οχήματα μάλλον η κίνηση της μείωσης της τιμής στο 4θυρο κατά 1500 ευρώ (made in Turkey παρακαλώ, μόνον το IMA θα είναι στην Ιαπωνία) είναι σοφή και θεωρώ ότι πρέπει να ακολουθηθεί και από μία αντίστοιχη γεναία μείωση της τιμής του 5θυρού ειδικά με τον ερχομό του MI.TO. και DELTA. Τώρα πως είναι δυνατόν να κόψει πελάτες στην HONDA μία AR ή μία LANCIA αυτό πράγματι είναι απορρίας άξιο αλλά όχι αδύνατο λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ των πελατών της Ιαπωνικής εταιρείας. H πεθερά ως πελάτης του ΙΜΑ θα έπερνε αντί για το 5θυρο τη MITO που στοιχίζει 3k λιγότερα ή αν θέλει να πάει βόλτα τα εγγόνια της γρήγορα (εντάξιει για τα καύσιμα θα φάει το εφάπαξ του παππού που δεν το έχει ανάγκη καθώς οι νεκροί μόνον λίγο θυμίαμα την ημέρα του θανάτου τους θέλουν) με τα ίδια λεφτά την LANCIA με τον 150άρι TJET.
Από εδώ και εμπρός μπαίνουμε στην Deutsche περιοχή.
D
Αι ενωμέναι Γερμανικαί Δυνάμεις έχουσι καταλάβειν το 46% του segment μετά των Συμμαχικών Δυνάμεων εξ Αμερικής, Αγγλίας και Γαλλίας να κατέχουν το 31% (έντος η VOLVO και SAAB). Αι Ιάπωνικαι υνάμεις (μετρούμενης και της Mazda που κανονικά ανήκει στην FORD αλλά που πρακτικά έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία) κατέχουσιν το 17.5%. Η HONDA έφερε 20 Accord που μάλλον θα είναι το 1/3 των πωλήσεων με τα μυαλά που έχει (πρέπει να είσαι πολύ πυροβολημένος με τη μάρκα για να πάρεις 156 ατμοσφαιρικά άλογα με 30k όταν μπορείς να πάρεις 160 τουρμπάτα άλογα me 28k σε ένα όχημα όπως το CC Passat).
Εντός του μηνός Ιουλίου η πεθερά περιμένει το A4 να προσπερνά το Avensis και 6 με στόχο στο τέλος του έτος να είναι στην 4η θέση πρακτικά σφραγίζοντας την κατηγορία με το σήμα του άξονος.... (εδώ παίζει απαλά ο υμνός των Wafen-SS και η πεθερά αρματώνεται να φάει λάχανο τους Φρίτζιδες μετά της χρήσης ενός ΑΚ-47 θυμούμενη τον πατερούλη Στάλιν καθώς τα G3 είναι για μπάζα (τα ελληνικά τουλάχιστον)).
Ε
Εδώ τα πράγματα είναι χειρότερα. Αι γερμανικαί δυνάμεις έχοντας υπό την κατοχή των το 83% της αγοράς απλά δεν παίζονται και η πεθερά απλά θαυμάζει τα τζιμάνια του ΣΕΑΑ που έχουν βάλει την CLS στην F κατηγορία. Αντίστοιχα θα έπρεπε λοιπόν να βάλουν το PASSAT CC στην Ε αλλά η υπάλληλος χαζή ξανθιά του ΣΕΑΑ είδε το CC που τις θύμισε το gay 206 και το κατέταξε στα Sp Cabrio. Θα της τσακίσω τα κόκκαλα με την μαγκούρα της χαζοβιόλας φωνάζει η πεθερά.... Η X-TYPE κάτι πάει να κάνει αλλά..... Μάλιστα σε σχέση με τα 76% πέρυσι τα πράγματα είναι καλύτερα για αυτούς.
F
Η XF φαίνεται ότι στο τέλος της season θα κατάλαβει ένα αξιοπρεπάστατο ποσοστό και μαζί με το GS450h θα σπάσει την κυριαρχία της Merc. Η 7άρα αναβαθμίζεται αλλά πρακτικά μόνον το 2009 θα την δούμε στην Ελλάδα. Πάντως τα νούμερα στην κατηγορία αυτή με μόλις 276 κομμάτια όταν ως μεταχειρισμένα πωλούνται πάνω από 2000 κομμάτια δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική κατάσταση που λέει και πάλι 90% Γερμανοί.
-
Απολαυστικό ποστ, εξαιρετική δουλειά, μπράβο δόκτωρα!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το post της κακιάς πεθεράς....Για τη FORD μόνον ξύλο. Τιμές χαμηλές αλλά κινητήρες για τα μπάζα. Εδώ ακόμα και το Auris είναι καλύτερο με τα 97 στο χαρί (100+ στον στρόφαλο). Πιο πάνω χωρίς turbo που πας ρε καραμήτρο. Και ο ατμοσφαιρικός 1.6 είναι καλός αλλά 100 οκτάνια βενζίνη να τη βάλετε εκεί που ξέρετε κύριοι της FORD.
.Μπράβο κ. Δήμου για το ποστ σας. Γιατί μας στεναχωρείται με τον βρωμο Φορντ. Ο 1600ρης με τα 115(κάποιοι τα βγάζουν πολύ περισσότερα) ούτε 100ρα θέλει, και πηγαίνει αξιοπρεπώς το αμάξωμα. Μάλιστα εάν εξαιρέσει κανείς τα τούρμπο είναι καλός κινητήρας.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Το post της κακιάς πεθεράς....
Για τη FORD μόνον ξύλο. Τιμές χαμηλές αλλά κινητήρες για τα μπάζα. Εδώ ακόμα και το Auris είναι καλύτερο με τα 97 στο χαρί (100+ στον στρόφαλο). Πιο πάνω χωρίς turbo που πας ρε καραμήτρο. Και ο ατμοσφαιρικός 1.6 είναι καλός αλλά 100 οκτάνια βενζίνη να τη βάλετε εκεί που ξέρετε κύριοι της FORD.
.Μπράβο κ. Δήμου για το ποστ σας. Γιατί μας στεναχωρείται με τον βρωμο Φορντ. Ο 1600ρης με τα 115(κάποιοι τα βγάζουν πολύ περισσότερα) ούτε 100ρα θέλει, και πηγαίνει αξιοπρεπώς το αμάξωμα. Μάλιστα εάν εξαιρέσει κανείς τα τούρμπο είναι καλός κινητήρας.
Για 1600άρης, είναι συμπαθητικός και τίμιος, αλλά πλέον η κατηγορία θέλει μικρό τουρμπάκι, που είναι πολύ καλύτερο σε όλα από ένα συμβατικό 1.6.. Όσα άλογα και να βγάζει ο 1.6 της Ford (που δεν νομίζω να είναι πολύ παραπάνω από αυτά που δηλώνει, άντε να είναι 120 στο στρόφαλο πχ....), τρώει τρελό ξύλο από τα 1.4Τ της Fiat και της VW!
Επομένως, αν θέλει ν'αυξήσει τις πωλήσεις η Ford, θα πρέπει να σκεφτεί κι αυτή το downsizing. Είναι κάτι που σιγά σιγά όλοι οι Ευρωπαίοι κάνουν, για να τα έχουν καλά με τις προδιαγραφές Euro5 ... -
Wtf???
Rx-8 με 22.000 ευρώ;! Η άνοδος της βενζίνης ανάγκασε την αντιπροσωπεία να ρίξει τόσο την τιμή μιας και καίει άντερα;http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70677' target='_blank
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Wtf???
Rx-8 με 22.000 ευρώ;! Η άνοδος της βενζίνης ανάγκασε την αντιπροσωπεία να ρίξει τόσο την τιμή μιας και καίει άντερα;http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70677' target='_blank' target='_blank
και που την εριξε....
-
Αντί για κανένα GTI των 30.000 €, αγοράζεις το RX-8 και τα ρέστα τα κάνεις βενζίνες. Καθόλου άσχημα θα έλεγα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αντί για κανένα GTI των 30.000 €, αγοράζεις το RX-8 και τα ρέστα τα κάνεις βενζίνες. Καθόλου άσχημα θα έλεγα.Ειδικά άμα χρησιμοποιείς ΜΜΜ/μοτοσυκλέτα/μικρό αμαξούνι για τις καθημερινές μετακινήσεις, κρατάς το ρχ για τα γούστα μόνο!
-
Δηλ. τι περιθώρια κέρδους έχουν;;; Δε φαντάζομαι να χάνει λεφτά σ'αυτή την τιμή.
Πάντως είναι δελεαστική η τιμή, εξάλλου μια βολτίτσα το Σαββατοκύριακο είναι αρκετή. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Δηλ. τι περιθώρια κέρδους έχουν;;; Δε φαντάζομαι να χάνει λεφτά σ'αυτή την τιμή.
Πάντως είναι δελεαστική η τιμή, εξάλλου μια βολτίτσα το Σαββατοκύριακο είναι αρκετή.Δεν είναι θέμα περιθωρίων κέρδους. Σιγά το κόστος που έχει να κατασκευάσουν το RX-8.
Στην Αμερική το κόστος των 232 ίππων ξεκινά από 27.085$ (δηλαδή περί τα 27,5k με όλα τα έξοδα retail και στην τιμή αυτή υπολόγισε ένα 5% έκπτωση cash). Και για αυτούς που δυσκολεύονται στις πράξεις 232 άλογα για 18.333 Ευρώ αρχική τιμή...
Αν βγάζει λεφτά εκεί γιατί να μην βγάλει στην Ευρώπη???
-
Με κάποιες φωτογραφίες που είχαμε δεί από το facelift που έγινε στο Rχ8 τι ισχύει; Θα το δούμε στην χώρα μας; Μήπως γι' αυτό σκοτώνουν την τιμή του; Μου κάνει εντύπωση που τόσο καιρό δεν έχει έρθει το ανανεωμένο με τα νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το post της κακιάς πεθεράς....
Για τη FORD μόνον ξύλο. Τιμές χαμηλές αλλά κινητήρες για τα μπάζα. Εδώ ακόμα και το Auris είναι καλύτερο με τα 97 στο χαρί (100+ στον στρόφαλο). Πιο πάνω χωρίς turbo που πας ρε καραμήτρο. Και ο ατμοσφαιρικός 1.6 είναι καλός αλλά 100 οκτάνια βενζίνη να τη βάλετε εκεί που ξέρετε κύριοι της FORD.
.Μπράβο κ. Δήμου για το ποστ σας. Γιατί μας στεναχωρείται με τον βρωμο Φορντ. Ο 1600ρης με τα 115(κάποιοι τα βγάζουν πολύ περισσότερα) ούτε 100ρα θέλει, και πηγαίνει αξιοπρεπώς το αμάξωμα. Μάλιστα εάν εξαιρέσει κανείς τα τούρμπο είναι καλός κινητήρας.
Για 1600άρης, είναι συμπαθητικός και τίμιος, αλλά πλέον η κατηγορία θέλει μικρό τουρμπάκι, που είναι πολύ καλύτερο σε όλα από ένα συμβατικό 1.6.. Όσα άλογα και να βγάζει ο 1.6 της Ford (που δεν νομίζω να είναι πολύ παραπάνω από αυτά που δηλώνει, άντε να είναι 120 στο στρόφαλο πχ....), τρώει τρελό ξύλο από τα 1.4Τ της Fiat και της VW!
Επομένως, αν θέλει ν'αυξήσει τις πωλήσεις η Ford, θα πρέπει να σκεφτεί κι αυτή το downsizing. Είναι κάτι που σιγά σιγά όλοι οι Ευρωπαίοι κάνουν, για να τα έχουν καλά με τις προδιαγραφές Euro5 ...Εν χορώ όλοι οι αντιπροσώποι που είχα ρωτήσει το 2006 όταν έψαχνα για τουτού μου είχαν δώσει την εξής συμβουλή. Λόγω του εξελιγμένου κινητήρα σας συνιστούμε να χρησιμοποιείται 98+ οκτανίων βενζίνη μπλα μπλα μπλα..... η 95άρα είναι για τον 100άρη μπλα μπλα....
Τώρα αν συνεχίζουν να το λένε δεν γνωρίζω. Στο site πάντως μιλούν για 95άρα αλλά όταν ο πελάτης πάει να το πάρει αν του αρχίσουν τις λαλακίες για 100άρα τότε άντε γεια....
Όπως και να έχει στα 1600 σήμερα αν δεν έχεις 125 ίππους το λιγότερο δεν κάνεις δουλειά. Εφόσον ο 1.6 κινητήρας του Mondeo παράγει 127 άλογα θα ήταν μία λύση να διαμορφώσουν και για το FOCUS την χαρτογράφηση για τα ίδια άλογα (αν είναι ο ίδιος) ή να τον φορτώσουν στο FOCUS αν όχι. Περιμένουν μήπως το νέο για να πουλήσουν τον ίδιο κινητήρα πιο ακριβά???
Πάντως είναι γελοίο με το $ τόσο χαμηλά να βλέπεις το FOCUS τόσο κάτω. Ίσως δεν άρεσε το facelift ίσως να διορθωθεί η κατάσταση αργότερα. Οψόμεθα....
Η κακιά πεθερά δεν ζητά συγνώμη. Αν προκαλεί στεναχώριες να δεις πόσο στεναχωρημένοι πρέπει να είναι οι manager της Ford εδώ βλέποντας τις πωλήσεις.......
-
Το δολάριο τι σχέση έχει; Αφού το Focus φτιάχνεται ολόκληρο στην Ευρώπη!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το δολάριο τι σχέση έχει; Αφού το Focus φτιάχνεται ολόκληρο στην Ευρώπη!Μέρος των εξαρτημάτων φτιάχνεται USA.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Wtf???
Rx-8 με 22.000 ευρώ;! Η άνοδος της βενζίνης ανάγκασε την αντιπροσωπεία να ρίξει τόσο την τιμή μιας και καίει άντερα;http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70677' target='_blank' target='_blank
Οι τιμές του Mazda RX-8 συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης*:
Mazda RX-8 Renesis 192 ίππους 21.990 € (4.000 €)
Mazda RX-8 Challenge 192 ίππους 24.990 € (3000 €)
Mazda RX-8 Cosmo 231 ίππους 29.990 € (4500 €)
Mazda RX-8 Cosmo S/R 231 ίππους 30.990 € (5000 €)*Στην παρένθεση αναγράφεται το ποσό της έκπτωσης.
Οι τιμές πάντως στους παραεισαγωγείς είναι ακόμα καλύτερες εδώ και πολύ καιρό, εκτός από τη βασική έκδοση (γιατίθ μάλλον δεν τη φέρνουν) με τα 22Κ που πραγματικά είναι πολύ χαμηλά.
Πχ:
mazda RX-8 challenge bose leather s/r
Τιμή: 25.990,00€Mazda RX-8 challenge bose leather
Τιμή: 24.990,00€Mazda RX-8 cosmo
Τιμή: 26.990,00€MAZDA RX-8 COSMO S/R
Τιμή: 28.990,00€Δηλαδή, όσο δίνει τώρα η αντιπροσωπεία το challenge, παίρνεις το challenge bose leather, ήτοι 25.000
-
Πάντως κοντά 200 άλογα με πίσω κίνηση και μπλοκέ και τέτοιο στήσιμο και τέτοια φρένα με 22.000 ευρώ δεν έχει ξαναυπάρξει...
(τι πίνει όμως το μαμημένο) -
αυτά πότε θα αρχίσουν να τα πουλάνε μτχ για ένα πακέτο τσιγάρα?
πόσο να ανέβει πια η βενζίνη . βαρέθηκα να περιμένω -
Αγόρασε βαρέλια βενζίνη τώρα πριν ανέβει κι άλλο η τιμή της να έχεις να την καις όταν θα πέσει το Rx-8 στα 15 χιλιάρικα
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το post της κακιάς πεθεράς....
Για τη FORD μόνον ξύλο. Τιμές χαμηλές αλλά κινητήρες για τα μπάζα. Εδώ ακόμα και το Auris είναι καλύτερο με τα 97 στο χαρί (100+ στον στρόφαλο). Πιο πάνω χωρίς turbo που πας ρε καραμήτρο. Και ο ατμοσφαιρικός 1.6 είναι καλός αλλά 100 οκτάνια βενζίνη να τη βάλετε εκεί που ξέρετε κύριοι της FORD.
.Για 1600άρης, είναι συμπαθητικός και τίμιος, αλλά πλέον η κατηγορία θέλει μικρό τουρμπάκι, που είναι πολύ καλύτερο σε όλα από ένα συμβατικό 1.6.. Όσα άλογα και να βγάζει ο 1.6 της Ford (που δεν νομίζω να είναι πολύ παραπάνω από αυτά που δηλώνει, άντε να είναι 120 στο στρόφαλο πχ....), τρώει τρελό ξύλο από τα 1.4Τ της Fiat και της VW!
Επομένως, αν θέλει ν'αυξήσει τις πωλήσεις η Ford, θα πρέπει να σκεφτεί κι αυτή το downsizing. Είναι κάτι που σιγά σιγά όλοι οι Ευρωπαίοι κάνουν, για να τα έχουν καλά με τις προδιαγραφές Euro5 ...Εν χορώ όλοι οι αντιπροσώποι που είχα ρωτήσει το 2006 όταν έψαχνα για τουτού μου είχαν δώσει την εξής συμβουλή. Λόγω του εξελιγμένου κινητήρα σας συνιστούμε να χρησιμοποιείται 98+ οκτανίων βενζίνη μπλα μπλα μπλα..... η 95άρα είναι για τον 100άρη μπλα μπλα....
Τώρα αν συνεχίζουν να το λένε δεν γνωρίζω. Στο site πάντως μιλούν για 95άρα αλλά όταν ο πελάτης πάει να το πάρει αν του αρχίσουν τις λαλακίες για 100άρα τότε άντε γεια....
Όπως και να έχει στα 1600 σήμερα αν δεν έχεις 125 ίππους το λιγότερο δεν κάνεις δουλειά. Εφόσον ο 1.6 κινητήρας του Mondeo παράγει 127 άλογα θα ήταν μία λύση να διαμορφώσουν και για το FOCUS την χαρτογράφηση για τα ίδια άλογα (αν είναι ο ίδιος) ή να τον φορτώσουν στο FOCUS αν όχι. Περιμένουν μήπως το νέο για να πουλήσουν τον ίδιο κινητήρα πιο ακριβά???
quote]
Η Ρενώ βγάζει 110 άλογα για τον 1.6 στο μεγκάν. Η Όπελ βγάζει 115/1.6 για το άστρα. Η Μάζντα 105/1.6 για το 3άρι. Η Πεζώ, πόσα; Προφανώς όλοι αυτοί δεν κάνουν δουλειάΜε την έλευση των τούρμπο μάλλοον έχουμε χάσει το μέτρημα και το μέτρο.
Πρώτη φορά ακούω 100ρα για Ti-vct που δεν έχει και την τρελή σχέση συμπίεσης. Ούτε στην ανιτπροσωπεία, ούτε στο φορντ κλαμπ.Προσφανώ από το 2006 μέχρι φέτος ο κινητήρας προσαρμόστηκε στην απλή 95άρα. Την γλώσσα της πεθεράς μάλλον θα πρέπει να την κόψουμε, κ. Δήμου. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δηλ. τι περιθώρια κέρδους έχουν;;; Δε φαντάζομαι να χάνει λεφτά σ'αυτή την τιμή.
Πάντως είναι δελεαστική η τιμή, εξάλλου μια βολτίτσα το Σαββατοκύριακο είναι αρκετή.Δεν είναι θέμα περιθωρίων κέρδους. Σιγά το κόστος που έχει να κατασκευάσουν το RX-8.
Στην Αμερική το κόστος των 232 ίππων ξεκινά από 27.085$ (δηλαδή περί τα 27,5k με όλα τα έξοδα retail και στην τιμή αυτή υπολόγισε ένα 5% έκπτωση cash). Και για αυτούς που δυσκολεύονται στις πράξεις 232 άλογα για 18.333 Ευρώ αρχική τιμή...
Αν βγάζει λεφτά εκεί γιατί να μην βγάλει στην Ευρώπη???
Επιπλέον, οι εταιρείες κονομάνε από τα σέρβις και το after sales πολύ περισσότερο από τα ίδια τα sales.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)