-
Και πληρώνει τα διπλάσια σε βενζίνη=φόρους οπότε λύνει και το πρόβλημα προυπολογισμού του Ελληνικού Δημοσίου
-
Μόνο που είναι κατ'ευφημισμό Sport..... όσο για το Utility εδώ γελάνε(για να κινηθείς σε άσφαλτο θα αναγκαστείς να περικόψεις τις ήδη περιορισμένες δυνατοτήτες κίνησης εκτός δρόμου που έχουν τα περισσότερα από αυτά,ενώ oι χώροι και οι μεταφορικές δυνατότητες ακόμα και των πιο τερατωδών.......δεν υπερβαίνουν τους αντίστοιχους μιας μέτριας μπερλίνας της κατηγορίας D).
-
Μεταφέρω από τα segments σε end - year
Ποσοστό SUV + ATV 4x4 οχημάτων στην Ελλάδα βάσει στοιχείων ΣΕΑΑ
2007: 5.8% + 6.7% = 12.5%
2006: 4.1% + 6.7% = 10.8%
2005: 3.5% + 6.4% = 9.9%
2004: 4.0% + 5.7% = 9.7%
2003: 3.5% + 5.7% = 9.2%
2002: 2.5% + 4.8% = 7.3%
2001: 1.4% + 3.7% = 5.1%
2000: 5.5% = 5.5% (total)Παρατηρούμε λοιπόν ότι μεσοσταθμικά από το 5.3% του 2000~2001 το 2007 το ποσοστό των 4x4 ανέβηκε στο 12.5%. Το 2006 και 2007 το πλήθος των 4x4 έπιασε διψήφιο ποσοστό.
Η μεσοσταθμική αύξηση των 4x4 ανά έτος είναι περίπου στο 0.8%~1% ετησίως. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το 2008 το ποσοστό των 4x4 πρέπει να αγγίξει το 13.0%~14.0% στο business as usual σενάριο.
Τα ποσοστά των πωλήσεων ως και τον μήνα Μάιο δίδονται ως:
Ποσοστό SUV + ATV 4x4 οχημάτων στην Ελλάδα βάσει στοιχείων ΣΕΑΑ (Συγκεντρωτικά ως Μάιο)
2007: 5.9% + 6.6% = 12.5%
2006: 4.3% + 6.8% = 11.2%
2005: 3.6% + 6.2% = 9.8%
2004: 4.4% + 6.1% = 10.5%
2003: 3.6% + 5.6% = 9.2%
2002: 2.9% + 4.5% = 7.4%
2001: 5.0% = 5.0%Με εξαίρεση την Ολυμπιάδα όπου το πλήθος των Santa Fe για την κάλυψη των αναγκών των αθανάτων είχε μολύνει το δείγμα παρατηρούμε ότι πρακτικά τα ποσοστά του Μαίου αντικατοπτρίζουν τα αποτελέσματα στο τέλος έτους.
Για το 2008 ως σήμερα είχαμε λοιπόν 7.9%+6.1% = 14%!!!
Κοινώς το ποσοστό συμπίπτει με το business as usual scenario οπότε είναι μάλλον αναμενόμενο ότι για φέτος τουλάχιστον οι πωλήσεις των 4x4 δεν πρόκειται να μειωθούν σημαντικά. Αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι στην Ευρώπη τουλάχιστον και ειδικά στην Ελλάδα το κόστος των καυσίμων αποτελεί ένα πολύ μικρό ποσοστό των συνολικών εξόδων. Τόσο το κόστος κτήσης όσο και το κόστος κυκλοφορίας, ασφάλισης και συντήρησης είναι πολλαπλάσια του κόστους καυσίμου καθώς με 10~12 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο και μέση κατανάλωση τα 11 λίτρα έναντι των 8 ενός φυσιολογικού αυτοκινήτου το κόστος με τιμή καυσίμου 1.30 ευρώ το λίτρο είναι συνολικά από 390 ως 468 ευρώ κοινώς κάτι περισσότερο από 10.5~1.30 ευρώ την ημέρα ήτοι το 1/3 του καφέ...... ή μισό πακέτο τσιγάρα ή το κόστος μίας νύχτας στα μπουζούκια για 2 άτομα με τα παρελκόμενα (λουλούδια κ.λπ.).
Από εκεί και πέρα ο ερχομένος κινητήρων υψηλής απόδοσης (TSi), σε συνδυασμό με σημαντική αύξηση των Ευρωπαϊκών-Ιαπωνικών μοντέλων σε σχέση με τα Αμερικάνικα δείχνει ότι η αγορά αντιδρά σωστά. Άλλωστε ο όγκος πωλήσεων για το 2008 είναι οχήματα όπως το Terios, Grand Vitara, Jimny, RAV4, SX4, Tiguan (πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων) οχήματα που δεν καίνε και τόνους καυσίμων....
-
-
το passat cc στα sport cabrio
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Κοινώς ο Έλληνας προτιμά τα 4x4 που του δίνουν τη δυνατότητα να κινείται με ασφάλεια στους δρόμους του Κολωνακίου.
Νομίζω ότι η κατηγορία αυτή θα παρουσιάζει συνεχώς αύξηση διότι τα SUV είναι τα βολικότερα αυτοκίνητα.(ειδικά στην Ελλάδα με τους κολόδρομους)
Δεν είναι τα βολικότερα αυτοκίνητα, γιατί στις ελληνικές αστικές περιοχές (πόλεις, κωμοπόλεις, χωριά) οι δρόμοι είναι στενοί και η στάθμευση ζόρικη. Γι' αυτό οι 'βολεμένοι' τα παρατάνε στα πεζοδρόμια.
Όσον αφορά τους κωλόδρομους, σχεδόν όλες τις λακούβες θα τις περάσει το SUV εξίσου εύκολα με ένα κανονικό αυτοκίνητο. Αν τώρα αξίζει για 1-2 ζόρικες λακούβες να αγοράσει κάποιος φορτηγό... -
Όμορφα ακούγονται όλα αυτά, όμως θα ήταν καλό να τα άκουγαν όσοι φρακάρουν στη δική μου περιοχή πηγαίνοντας σαν κότες στα στενά. Η κατανάλωση, που λες, εμένα δεν με πειράζει καθόλου γιατί πολύ απλά δεν πληρώνω τη βενζίνη των άλλων. Όμως μ' ενοχλεί η επιπλέον μόλυνση. Επίσης μ' ενοχλεί το ότι συχνά οι ψηλά καθήμενοι οδηγοί των SUV δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται δίπλα τους - η δε απροσεξία τους, ακριβώς επειδή οδηγούν ψηλό αυτοκίνητο, μπορεί να σκοτώσει αντί να προκαλέσει ένα απλό 'αστικό' τσούγκρισμα. Τέλος, το ύψος συνεπάγεται τούμπες στις γρήγορες στροφές ή απώλεια του ελέγχου και έξοδο στο άλλο ρεύμα. Δεν είναι μόνο για καλό.
-
Συμφωνώ με τον sv2.
Δεν μπαίνω στην λογική γιατί το χ suv είναι καλύτερο ή όχι απο το ψ sedan. Ο καθένας έχει τα κριτήρια του να επιλέξει όποιο τον βολευει ή και όποιο θέλει.
Σε όλες πάντως τις κατηγορίες αυτοκινήτων υπάρχουν και οι συνειδητές και οι 'παράλογες' επιλογές που έχουν να κάνουν με νοοτροπίες και λογικές ...
Παραδείγματα πολλά. Επάνω στο πεζοδρόμιο θα ανέβει και το Rav4 αλλά και το Kadett 20ετίας (άλλο σκεπτικό, ίδιο αποτέλεσμα), ένας θα πάρει το 3λιτρο για να έχει την άνεση και την ταχύτητα που θέλει στα τακτικά μακρινά ταξίδια του στην Ε.Ο. και άλλος για 'γκομενοπαγίδα' ή να παρκάρει ευκολα στα σκυλάδικα (άλλη 'λογική', ίδιο αποτέλεσμα).
Μην λέμε ότι όλοι οι κάτοχοι Suv είναι νεόπλουτοι ή ψώνια ή οι κάτοχοι Smart ψωνισμένοι fashion victims. Ο καθένας αλλιώς κρίνει και βλέπει πράγματα και καταστάσεις απο την πλευρά του. -
από τις αρχές του χρόνου πωλήθηκαν 1120 Corolla και 3984 Αuris δηλ περίπου 4 στα 5 είναι Αούρης.
Παρότι το Auris είναι ΣΑΦΩΣ ασχημότερο από την Corolla ο έλληνας τελικά αρχίζει να αποτινάσει το σύνδρομο της κούρσας...i think, τι λέτε;
-
Δεν διαφωνώ με τον sv2 αλλά ως Μηχανικός είμαι τις άποψης ότι πρέπει να υπάρχει και μία βέλτιστη ή το δυνατόν κατανομή των πόρων. Σε γνωστό που του αρέσει πολύ το ερασιτεχνικό ψάρεμα πρότεινα ένα SUV για να τον καλύψει. Από την άλλη σε γνωστή μου η οποία διαμαρτυρόταν ότι δυσκολευόταν να κινηθεί με το SUV του άντρα της στην Αθήνα (ένα Grand Cheroky 5.3) την έβρισα (δεν μου ξαναμίλησε) λέγοντας της ότι δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνεις κέντρο με ένα τέτοιο όχημα όταν απλά δεν το χρειάζεσαι και θα μπορούσες να πάρεις το απλό αλλά πολύ πιο ματζέβελο Fiesta που κάθεται στο πάρκινγκ του σπιτιού σου.
Εκεί βέβαια είναι το πρόβλημα. Όταν ο άλλος χρησιμοποιεί το SUV ως κράχτη.
-
Λίγα λόγια για τις ταξινομήσεις.
Είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά που η Hyundai ήταν 1η στις μηνιαίες πωλήσεις. Το i10 πουλά και θα γίνει χαμός με το i20.
Κερδισμένη και η FIAT αλλά και η NISSAN από τις εταιρείες στο top 10. Στις θέσεις 11-20 η MAZDA, BMW, DAIHATSU, SEAT σημειώνουν μεγάλη βελτίωση. Καλά η AUDI.
Κατρακύλες...
Στις θέσεις 1-10 ξεχωρίζει η κατρακύλα το μήνα Ιούνιο της CITROEN, FORD, PEUGEOT, VW & TOYOTA. Στις θέσεις 11-20 ξεχωρίζει η κατρακύλα των CHEVY, HONDA, SCODA, KIA.
Στο σύνολο τώρα ως σήμερα
HYUNDAI και FIAT ξεχωρίζουν στις πρώτες 10 θέσεις με ΝΙSSAN & SUZUKI να ακολουθούν. Στις θέσεις 11-20 με εξαίρεση την CHEVY όλοι ισχυροποίησαν τη θέση τους. Στις θέσεις 21-30 βρίσκεται η Renault που λόγω της γνωστής ιστορίας πουλά πρακτικά το τίποτα.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Να προσθέσω επίσης ότι τα περί πολλών ρύπων των SUV με κάνουν και χαμογελώ όταν βλέπω τα δίχρονα παπιά με τα ντουμάνια όπως και τον γείτονά μου με το παλιό 1200 που γυρνάει σαν την άδικη κατάρα 1-2 ώρες μέχρι να βρεί να παρκάρει ''μόνο'' μπροστά στο σπίτι του.Εγώ μπαίνω πάντα σε πάρκιγκ.Επίσης χαμογελώ έχοντας διαβάσει την μελέτη για τα δύο εργοατάσια στην Κοζάνη της ΔΕΗ τα οποία καίγοντας λιγνίτη αφήνουν στην ατμόσφαιρα ρύπους 5.200.000 αυτοκινήτων.Μήπως την ώρα που ο άλλος διασκεδάζει στα ''πολιτιστικά κέντρα'' με τα χιλιάδες Watt την ώρα που εγώ κοιμάμαι μολύνει περισσότερο απ ότι εγώ το πρωί κάνοντας βόλτα με το μεγάλο SUV?Τα αυτοκίνητα είναι υπεύθυνα μόνον για ένα μικρό ποσοστό των ρύπων παγκοσμίως. Κύριος ρυπαντής είναι τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας αλλά οι λίγοι είναι και πολύ ισχυροί για να τα βάλεις μαζί τους. Η Porsche ήταν εύκολος στόχος.
Για τα παπιά +1000. Ειδικά δε -1000 σε όλους αυτούς που έγραφαν ότι είναι φορομπιχτικό να ζητείται κάρτα καυσαεριών από τους μοτοσυκλετιστές. Πρακτικά σε επίπεδα πραγματικών ρύπων και όχι γιαλατζί ρύπων ένα μέσο Euro-3 σκούτερ μολύνει πιο πολύ από μία λιμουζίνα Euro-5.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Λίγα λόγια για τις ταξινομήσεις.Είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά που η Hyundai ήταν 1η στις μηνιαίες πωλήσεις. Το i10 πουλά και θα γίνει χαμός με το i20.
............
Λίγους μήνες πριν την αντικατάσταση του Getz και βρίσκεται 4ο...
Αξιοσημείωτες (σ' έμενα τουλάχιστον) οι θέσεις του Ibiza (αν πρόκειται για το παλιό μοντέλο), το Accent πάνω απο το i30, το παλιότερο Mazda 3 σε σχέση με το νεότερο Mitsubishi Lancer (μόνο σ' εμένα αρέσει μάλλον), το Jimny που και μετά απο ... 30 χρόνια ακόμα θα πουλάει και η θέση του Αudi Α4 ... και δύο ερωτηματικά. Το Passat cc στο 'Ελλάντα' το μετέφρασαν Coupe-Cabrio και το έβαλαν στα cabrio? Και ... το Volvo C30 που ζήτημα να έχω δει στο δρόμο καναδυό ... -
- 1000 στο Clio
- 2000 στο Megane
;;;
-
Όλες οι γαλλικές είναι σε βαθύ κόκκινο, και σε επίπεδο μήνα και έτους. Renault και για τα γνωστά προβλήματα, Peugeot νομίζει οτι είναι σε κάποια άλλη χώρα με τις τιμές που έχει (πραγματικά η Peugeot όσο πάει μου θυμίζει Renault στην εξέλιξη της κατρακύλας) Citroen έχει C2-C3 που είναι αστεία, η C5 μόλις ήρθε ενώ το C4 έχει βρει μπροστά το Ceed τιμολογιακά και με καλύτερο κινητήρα. Το δε Aygo δέρνει και τα δύο αδερφάκια.
Απο τις Γερμανικές 'κύρους' η ΒMW πηγαίνει πολύ καλά και σταθερά, ωδή στην Αγία Τριάρα. Audi εξίσου καλά απλά αυτό το μήνα είχε μείωση ανόδου, κυρίως λόγω αλλαγής Α4 και φ/λ Α3. Η Mercedes ανοδική μεν αλλά σίγουρα με χαμηλότερους ρυθμούς.
Ford, ξύλο-ξύλο-ξύλο. Άντε να φέρει το Fiesta μπας και δει φως στο τούνελ. To Kuga με 2,5αρη βενζίνης δεν θα πάει μακριά.
Πάμε στους 3 πρώτους.
ΤΟΥΟΤΑ
RAV , ακριβό, αργό, κακό στο δρόμο. Τιμή και δόξα στους Arouraious που κλείσαν τα μάτια ξεπέρασαν τη λογική και έβαλαν το χέρι βαθιά στη τσέπη για να πάρουν την Auris μετριότητα. Το avensis το αφήνω να RIP. Για να είμαστε δίκαιοι το Aygo είναι το πιο συμπαθητικό απο τα 3 μικρά και καταφέρνει να δικαιολογήσει στα μάτια των κατόχων του τη διαφορά τιμής αφού ήταν και παραμένει ισχυρή πλειοψηφία. Yaris σταθερή αξία.Opel
To Astra έχει γεράσει αρκετά οπότε δεν είναι αρκετό να σε τραβήξει ανοδικά. Antara . Επίσης τα Corsakia όσο αυξάνονται και πληθύνονται τα ιταλικά τουρμπάκια όλο και πιο δύσκολα θα τα βρίσκουν.
Απο την άλλη ολοκαίνουριο και κουκλάκι Agila θα βοηθήσει, με το Insignia μπορεί να βγάλουν και αυτοί λίγο ψωμάκι απο D-Segment.VW
Tiguan έχουν, Eos έχουν, Passat έχουν, turbo έχουν
τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε?
Μην είναι οι λίστες αναμονής μεγαλύτερες και απο μεταμόσχευσης καρδιάς? Μην είναι που με άλλο κινητήρα το παραγγέλνεις και έχουν αλλάξει 2-3 μέχρι να το παραλάβεις? στραγάλια τα άλογα αγαπητοί αυτοκινητιστές του λαού.
Γενικά πάντως δεν τους φοβάμαι. Έρχεται άνεμος Scirocco και το άθλιο Polo θα αλλάξει κάποια μέρα.Fiat. Οι Ιταλοί ξανάρχονται. Βρήκαν λίγο ρυθμό ήρθαν και τα Τ και στρώθηκε καλά το τραπέζι. Δεν με ενθουσιάζει προσωπικά το Bravo αλλά τους βάζει στο χάρτη του C. Με G.Punto T και 5οο όταν θα αρχίσουν οι μαζικές παραλαβές καλά θα κάνουν Suzuki και Ford να κρατιούνται όπως θα τους περνάει.
Made in Korea. To Τiguan και οι εξελίξεις που έφερε πόνεσε λίγο τα Suvlakia τους. Των φρονίμων τα παιδιά όμως είχαν έτοιμο τσουνάμι στις μικρές κατηγορίες. i10 , το Getz ποτέ δεν έχασε την επιρροή του και έχεται το i20 να επιβληθεί. Στο C όμως ήταν που εκαναν πραγματική αίσθηση. Κατέβηκαν με δίκανο και όποιον πάρει ο χάρος. Δύσκολη εποχή να είσαι mainstream.
H suzuki, αγαπημένη μου εταιρία εδώ και 2-3 χρόνια έχει μεγάλο κύκλο ανανέωσης μοντέλων και αυτό πάντοτα θα της στοιχίζει σε πωλήσεις.
Volvo, υπάρχουν παγωμένες νύχτες στο Σουηδικό Βορρά με θερμοκρασίες σαφώς μεγαλύτερες απο την πτώση στις πωλήσεις της.
Μini, καλά πάει αλλά δεν θα παίζει για καιρό ακόμα μόνη της.
Seat, τελικά άμα πεινάς μπορείς να φας οτιδήποτε
Daihatsu, viva στον επαναστάτη πόλεων. H μικρή κατανάλωση υδρογονανθράκων κάνει καλό στη καρδιά.
Mazda γιατί έτσι μας αρέσει. Η εταιρία που δεν πρόδωσε ποτέ τον χαρακτήρα της. Γιαυτό της συγχωρούμε ατοπήματα 5-series και περιμένουμε το νέο 3. μέχρι τότε 2 - 6 CX-7 και RX-8 πολλοί θα ήθελαν να έχουν στι ρόστερ.
κάτι που μου κάνει εντύπωση είναι οτι, παρά τα δακρυβρεχτα δελτία περί φτώχιας την άνοδο της βενζίνης και τη κατρακύλα του Χρημ/ριου έχουμε συνολικά μόνο 0,3% μείωση απο πέρυσι που ήταν και χρονιά ρεκόρ. είτε η παραοικονομία είναι τάξεις μεγέθους μεγαλύτερη, είτε ο Έλληνας είναι απείρως ηλίθιος και ψωνίζει μέχρι να του τα κατασχέσουν είτε απείρως απαισιόδοξος και λέει οτι απο τα να μου τα φάνε στο Χρ/ριο ή να τα ροκανίσει ο πληθωρισμός για πλάκα καλύτερα να τα φάω εγώ.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Πάμε στους 3 πρώτους.
Opel
To Astra έχει γεράσει αρκετά οπότε δεν είναι αρκετό να σε τραβήξει ανοδικά.Ε; Το Opel Astra είναι το πρώτο μοντέλο ανεξαρτήτου κατασκευαστή σε πωλήσεις για το 2008 με 4249 κομμάτια....πόσο να τραβήξει;
Fiat. Οι Ιταλοί ξανάρχονται. Βρήκαν λίγο ρυθμό ήρθαν και τα Τ και στρώθηκε καλά το τραπέζι. Δεν με ενθουσιάζει προσωπικά το Bravo αλλά τους βάζει στο χάρτη του C. Με G.Punto T και 5οο όταν θα αρχίσουν οι μαζικές παραλαβές καλά θα κάνουν Suzuki και Ford να κρατιούνται όπως θα τους περνάει.
ενημερωτικά το 500αράκι πουλά περισσότερο από το bravo... ...ακόμα και τα Civic - 308 ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάμε στους 3 πρώτους.
Opel
To Astra έχει γεράσει αρκετά οπότε δεν είναι αρκετό να σε τραβήξει ανοδικά.Ε; Το Opel Astra είναι το πρώτο μοντέλο ανεξαρτήτου κατασκευαστή σε πωλήσεις για το 2008 με 4249 κομμάτια....πόσο να τραβήξει;
Κοίτα, λέω να τραβήξει ανοδικά, και νομίζω οτι δεν συμβαίνει γιατί παρά τη πρωτιά πωλήσεων το Astra είτε κατεβαίνει σε εκπτώσεις που με τη μικρή διαφορά τιμής κανιβαλίζουν ολίγον τι το Corsa, ή όταν δεν κατεβαίνει χάνει απο τους Κορεάτες. Πίστεψε με δεν νομίζω οτι είναι κακό αυτοκίνητο ούτε μη εμπορικό και υπάρχει ένα στο γκαράζ για να το αποδείξει στη πράξη. Απλά δίνω την δική μου ερμηνεία για την επίδραση που έχει στο σύνολο της εταρίας.
Fiat. Οι Ιταλοί ξανάρχονται. Βρήκαν λίγο ρυθμό ήρθαν και τα Τ και στρώθηκε καλά το τραπέζι. Δεν με ενθουσιάζει προσωπικά το Bravo αλλά τους βάζει στο χάρτη του C. Με G.Punto T και 5οο όταν θα αρχίσουν οι μαζικές παραλαβές καλά θα κάνουν Suzuki και Ford να κρατιούνται όπως θα τους περνάει.
ενημερωτικά το 500αράκι πουλά περισσότερο από το bravo... ...ακόμα και τα Civic - 308 ...
Πάντως πουλά περισσότερο απο το Stilo και υπο αυτή την έννοια κάνουν πλέον σεφτέ στην C oι Ιταλοί και φαίνεται στ συνολικό αφού το Punto κρατάει στη Β
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Λίγα λόγια για τις ταξινομήσεις.
Είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά που η Hyundai ήταν 1η στις μηνιαίες πωλήσεις. Το i10 πουλά και θα γίνει χαμός με το i20.
............
Λίγους μήνες πριν την αντικατάσταση του Getz και βρίσκεται 4ο...
Αξιοσημείωτες (σ' έμενα τουλάχιστον) οι θέσεις του Ibiza (αν πρόκειται για το παλιό μοντέλο), το Accent πάνω απο το i30, το παλιότερο Mazda 3 σε σχέση με το νεότερο Mitsubishi Lancer (μόνο σ' εμένα αρέσει μάλλον), το Jimny που και μετά απο ... 30 χρόνια ακόμα θα πουλάει και η θέση του Αudi Α4 ... και δύο ερωτηματικά. Το Passat cc στο 'Ελλάντα' το μετέφρασαν Coupe-Cabrio και το έβαλαν στα cabrio? Και ... το Volvo C30 που ζήτημα να έχω δει στο δρόμο καναδυό ...Αν αναφέρεσαι στις ταξινομήσεις του Ιουνίου, το i30 έχει διπλάσιες από το Accent. Το i30 -> 333, το Accent -> 168. Μόνο στις συνολικές πωλήσεις από την αρχή του έτους το Accent υπερέχει κατά ~200 μονάδες παραπάνω.
Μετά την πατάτα να βάλουν την CLS σε λάθος κατηγορία (segment F αντί για E), βάζουν και το Passat cc στα Coupe Cabrio. Από βλακεία και ηλιθιότητα καλά τα πάνε...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
- 1000 στο Clio
- 2000 στο Megane
;;;
Ισχύει η παραπάνω έκπτωση στα μοντέλα ως καλοκαιρινή προσφορά.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν αναφέρεσαι στις ταξινομήσεις του Ιουνίου, το i30 έχει διπλάσιες από το Accent. Το i30 -> 333, το Accent -> 168. Μόνο στις συνολικές πωλήσεις από την αρχή του έτους το Accent υπερέχει κατά ~200 μονάδες παραπάνω.Δίκιο έχεις ... έβλεπα λάθος στηλη ...
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)