-
ε κοιτα λογικα δε θα χει τον ημιακαμπτο πισω

ενα το κρατουμενο
-
Σχετικά με το πάτωμα Xover.Θα διατίθεται με δυό μεταξόνια (2,63 και 2,73)και για το λόγο αυτό θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά C/D segment μοντέλα.
Αναρτήσεις μπροστά McPherson,πίσω multilink,standard contractive λειτουργία και στις εκδόσεις με κινητήρα 1800ΤJet και πάνω standard anti roll control (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντιστρεπτική).
Το μοντέλο ενδέχεται να ονομαστεί Milano,ενώ πολυ πιθανόν το όνομα της πόλης να κάνει μετά το 1972 και πάλι την εμφάνιση του στο θυρεό μαζί με τους κόμπους της δυναστείας της Σαβοϊας (οι οποίοι είχαν 'λυθεί και εξαφανιστεί' από το θυρεό μεταπολεμικά,οπότε και εξορίστηκε η βασιλική οικογένεια).
Η κρεμαγιέρα θα είναι (δυστυχώς) ηλεκτροηδραϋλική,ενώ όλοι οι κινητήρες θα είναι Multiair και σε πολλές εκδόσεις το κιβώτιο dual clutch. -
Γνωρίζεις μήπως πότε θα παρουσιαστεί/κυκλοφορήσει η 149 και τι κινητήρες θα φορά;
Αυτό που είχε ειπωθεί πέρυσι για τιμή βασικής έκδοσης στα 28.000 ευρώ ισχύει;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Γνωρίζεις μήπως πότε θα παρουσιαστεί/κυκλοφορήσει η 149 και τι κινητήρες θα φορά;Αυτό που είχε ειπωθεί πέρυσι για τιμή βασικής έκδοσης στα 28.000 ευρώ ισχύει;
΄
Είναι πιθανό να κάνει την εμφάνισή της στην προσεχή Γενεύη.Έχουν πει οτί η προπαραγωγή θα ξεκινήσει στα τέλη του χρόνου,ώστε να λανσαριστεί το αυτοκίνητο τον Απρίλιο του 2009 και να πωλείται κανονικά τον Ιούνιο.Όπως και να έχει πρέπει να έχουν ξεμπερδέψει πολύ πριν βγει το 2009,καθώς η 147 δεν αντέχει κι άλλο,ενώ το 2010 που συμπληρώνονται τα εκατό χρόνια της φίρμας, θέλουν να τα γιορτάσουν εμφανίζοντας το πρώτο πισωκίνητο μαζικής παραγωγής (947 ή Duetto αν τελικά την ονομάσουν έτσι).Επιπροσθέτως το 2010 θέλουν να εμφανίσουν στην αγορά τον αντικαταστάτη της GT.
Οι κινητήρες που θα φορά σε πρώτη φάση,είναι οι ίδιοι με αυτούς που εφοδιάζεται η 'εξαδέλφη Delta',με εφαρμογή της τεχνολογίας Multiair.Κάποιες εκδόσεις πιθανόν θα είναι τετρακίνητες.
Για τιμές μάλλον είναι νωρίς να εικάσουμε.
-
αντε να δουμε και καμμια φωτο να σουμε περιπου πως θα ειναι γιατι τα φοτοσοπ ειναι γτπ
-
@alba
το αμαξωμα αποκλειστικα 5θυρο ετσι?
και μηπως για την καθυστερηση ευθυνεται εμμεσα και η εξαδελφη?
-
Δεν ήταν ακριβώς καθυστέρηση... αλλά αλλαγή πλανων.
Αφού το Bravo και η Delta είναι καινούργια μοντέλα δεν υπάρχει λόγος να υπάρξει και τρίτο πρακτικά στην ίδια κατηγορία και μετά 5-6 χρόνια κενό... όποτε έβγαλαν το Mito που πρακτικά καλύπτει την αγορά της 3d 147 και η 149 μπορεί να καθυστερίσει μέχρι το τέλος του 2009
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
@albaτο αμαξωμα αποκλειστικα 5θυρο ετσι?
και μηπως για την καθυστερηση ευθυνεται εμμεσα και η εξαδελφη?
Aποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα.Εξάλλου προβλέπεται για το 2010 η έκδοση sprint της 940,η οποία θα αντικαταστήσει την GT.
Όπως λέει και ο Monte πρόκειται για αλλαγή πλάνων εξαιτίας του ντόμινο των εξελίξεων που προκάλεσε το διαζύγιο με την GM.Ανάγκη επαναπροσδιορισμού της στρατηγικής,χρήση νέων κινητήρων και όχι Joint venture κινητήριες μονάδες με την GM κλπ.Εξαιτίας αυτών η 940 έχει αλλάξει μέχρι σήμερα μια φορά πάτωμα και δύο φορές σχέδιο.
Εντός αυτής της λογικής εντάσσεται και η φημολογούμενη αντικατάσταση της 159 μέσα στο 2010. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εντός αυτής της λογικής εντάσσεται και η φημολογούμενη αντικατάσταση της 159 μέσα στο 2010.
Τι; πως είπατε παρακαλώ;
υπάρχει τέτοια σκέψη;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Εντός αυτής της λογικής εντάσσεται και η φημολογούμενη αντικατάσταση της 159 μέσα στο 2010.
Τι; πως είπατε παρακαλώ;
υπάρχει τέτοια σκέψη;
Δεν είναι κάτι τρομερό.Στα τέλη του 2010 το μοντέλο θα μετράει ήδη 5,5 χρόνια στην πλάτη,ενώ ο αντικαταστάτης του (944) είχε προγραμματιστεί να εμφανιστεί μέσα στο 2011.
Με δεδομένο ότι το κόστος για την σχεδίαση και παρουσίαση μιας 159FL με μειωμένο βάρος κατά 100 κιλά είναι αναλογικά ασύμφορο σε σχέση με το απαιτούμενο παρουσίασης ενός εντελώς νέου μοντέλου,εξετάζεται το ενδεχόμενο να μην παρουσιαστεί ελαφρωμένη 159FL,αλλά να επισπευθεί κατά μερικούς μήνες η εμφάνιση της 944.
Στη λογική αυτή συνηγορεί και η επάνοδος στην βορειοαμερικανική αγορά το 2010,η οποία έχει ήδη καθυστερήσει και δεν μπορεί να εγκαινιαστεί με ένα μοντέλο που θα έχει ένα,ενάμιση χρόνο επιπλέον εμπορικής καριέρας,αλλά με ένα ολοκαίνουργιο (και ενδεχομένως πισωκίνητο)μοντέλο. -
πισωκίνητο ακούω....αμήν και πότε.
-
O αντικαταστάτης της 159,η progetto 944,θα χρησιμοποιεί τελικά το πάτωμα Χover με το μακρύ μεταξόνιο (passo lungo 2,73) και θα είναι προσθιοκίνητη και τετρακίνητη.Συνεπώς η πλαφόρμα premium τέλος.
-
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
O αντικαταστάτης της 159,η progetto 944,θα χρησιμοποιεί τελικά το πάτωμα Χover με το μακρύ μεταξόνιο (passo lungo 2,73) και θα είναι προσθιοκίνητη και τετρακίνητη.Συνεπώς η πλαφόρμα premium τέλος.Εαν η νέα 159 είναι πάλι προσθιοκίνητη, τότε δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ λόγος να επισπέυσουν την αντικατάσταση της τωρινής.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
O αντικαταστάτης της 159,η progetto 944,θα χρησιμοποιεί τελικά το πάτωμα Χover με το μακρύ μεταξόνιο (passo lungo 2,73) και θα είναι προσθιοκίνητη και τετρακίνητη.Συνεπώς η πλαφόρμα premium τέλος.
Εαν η νέα 159 είναι πάλι προσθιοκίνητη, τότε δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ λόγος να επισπέυσουν την αντικατάσταση της τωρινής.
Μα η 'επίσπευση' έχει να κάνει αποκλειστικά με την είσοδο στην αμερικάνικη αγορά.
Με δεδομένο ότι MiTo και 940 δεν θα περάσουν τον Ατλαντικό,θα πάνε εκεί με τις 941,947 και αιχμή του δόρατος την 944.'Ετσι σίγουρα θα θέλουν να εμφανίσουν το 2011 στους αμερικάνους ένα ολοκαίνουριο μοντέλο και όχι ένα FL του υπάρχοντος που θα έχει ένα- ενάμιση χρόνο ζωής ακόμα μπροστά του.
Η απόφαση περί χρήσης πλατφόρμας Xover στην 944 έχει ήδη παρθεί.Οι ιταλοί ξεκαθάρισαν ότι η πλατφόρμα αυτή αφενός γεννήθηκε για το αναμενόμενο C- Xover και την 944,αφετέρου μπορεί να φιλοξενήσει μόνο προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.
Εξετάζεται μάλιστα το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας coupe εκδοχής της 944 που θα τοποθετείται στην κατηγορία D (A5,series3 κλπ)και όχι η εμφάνιση coupe εκδοχής της 940 (αντικαταστάτης δηλαδή της σημερινής GT,κατηγορίας C). -
-
http://www.omniauto.it/magazine/6206/al ... 49-preview
-
πήρανε την MiTo, της έβαλαν 2 ακόμα πόρτες και την ονόμασαν 149...έτσι προσπαθούν να μεγαλώσουν την γκάμα των αυτοκινήτων στην αλφα ρομέο?
-
πλεον ολες οι εταιρειες κανουν το ιδιο προσπαθωντας να εχουν ενα συγκεκριμενο προφιλ προς τα εξω. πχ audi που ολα τα μουτρα ειναι ιδια.
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
πήρανε την MiTo, της έβαλαν 2 ακόμα πόρτες και την ονόμασαν 149...έτσι προσπαθούν να μεγαλώσουν την γκάμα των αυτοκινήτων στην αλφα ρομέο?Ας δούμε το τελικό προϊόν. Υπάρχει ακόμα ελπίδα!
@νδρέας
Alfa Romeo Giulietta
