Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 316
    • 317
    • 89 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    125053
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης cctop έγραψε:
      Και πάλι δεν το κατάλαβα αυτό. Μα οι τροχοί έτσι και αλλιώς δεν μπλοκάρουν όταν έχεις πατημένο το ποδόφρενο? Ποια η διαφορά με την κασέτα?

      Απλά η 'κασέτα' σε βοηθάει στις...καφρίλες
      (στιγμιαίο τράβηγμα του χειρόφρενου για 'άλλα κόλπα' )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης cctop έγραψε:
        Ναι 1.6 λίτρα με μηχανικό τούρμπο και 156 άλογα και κατά ένα λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση από τις 1.8. Πρόκειται για τις νέες εκδόσεις BlueEFFICIENCY με τιμή από 33500. Το νέο μοντέλο φέρει την ονομασία C-180 και ο κινητήρας των 1.8 λίτρων θα καταργηθεί.

        Δές εδώ: http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2747' target='_blank
        Γράψε και στο google c-class BlueEFFICIENCY και δες τα αποτελέσματα.

        Το κοιταξα στο google και μου εβγαλε την ελληνικη σελιδα της μερσεντες που δεν ειχε κατι σε 1,6.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cctop last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

          Ναι 1.6 λίτρα με μηχανικό τούρμπο και 156 άλογα και κατά ένα λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση από τις 1.8. Πρόκειται για τις νέες εκδόσεις BlueEFFICIENCY με τιμή από 33500. Το νέο μοντέλο φέρει την ονομασία C-180 και ο κινητήρας των 1.8 λίτρων θα καταργηθεί.

          Δές εδώ: http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2747' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
          Γράψε και στο google c-class BlueEFFICIENCY και δες τα αποτελέσματα.

          Το κοιταξα στο google και μου εβγαλε την ελληνικη σελιδα της μερσεντες που δεν ειχε κατι σε 1,6.

          Απλά δεν έχουν ενημερώσει την σελίδα. Δες το λινκ που δίνω στην προηγούμενη σελίδα από το site της Mercedes στην Ιταλία. Εκεί θα διαβάσεις και τα τεχνικά στοιχεία του νέου κινητήρα άπιστε Θωμά:

          Nº cilindri: 4
          Cilindrata Cm3: 1597
          Valvole: 4
          Potenza KW (CV): 115 (156)
          a giri/min: 5200
          Coppia NM: 230
          a giri/min: 3000-4.500
          Ciclo combinato: 6,5-6,8
          Emissioni CO2 g/Km: 155
          Velocità max Km/h: 230

          http://www.mercedes-benz.it/car-configu ... daVersione' target='_blank

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iliasp last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

            Εσύ iliasp τι έχεις?
            (πολύ ενδιαφέρον βλέπω.Να υποθέσω κι εσύ την προηγούμενη C200 και 'πειραγμένη'? )

            CLK200 με το Sport πακέτο έχω εδώ και 2 χρόνια! Από μια καλή αρχή άρχισα να ψάχνομαι με μηχανική βελτίωση αλλά το καθυστερώ μέχρι να καταλήξω σε κάτι αξιόπιστο και value for money!
            Διάφορες εταιρίες προσφέρουν απλά νέες χαρτογραφήσεις λόγω της ιδιαιτερότητας του κινητήρα!
            Πχ
            Η Brabus έχει πρόγραμμα σε συνδιασμό με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο (υπάρχει και σύστημα εξαγωγής)
            Η MKB προσφέρει 3 στάδια, το πρώτο είναι και πάλι μόνο πρόγραμμα με τιμή γύρω στα 2000, συνολικά όλα τα στάδια γύρω στα 12000

            Το κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι μερικές φορές οι δυναμομετρήσεις που γίνονται σε πειραγμένα αυτοκίνητα είναι ακόμη πιο κάτω από τις τιμές του κατασκευαστή ή με μια ελάχιστη αύξηση ιπποδύναμης που δε δικαιολογεί τα υπέρογκα ποσά που ζητάνε!

            Μετά έχουμε πλέον τον κάθε μάστορα που έμαθε το κόλπο, αλλαγή τροχαλίας κομπρέσσορα που έχει ανοχές για ακόμη περισσότερες στροφές, προσαρμοσμένο πρόγραμμα και δεν ξέρεις για πότε θα σου μείνει στο χέρι!

            Χάος

            PS Δε ψάχνω να κάνω το αμάξι τούμπανο, λίγο αέρα παραπάνω να του δώσω, είναι πολλά τα kg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Δεν ξέρω σε τι θα κατασταλάξεις, όμως έχε υπόψην σου ότι εκεί γύρω στα 200 άλογα και πάνω, η μαμά εξάτμιση θα φουσκώσει μετά από κάποιο καιρό.Συν του ότι θα σου κόβει αρκετά
              Από την άλλη, να κάνεις τη mercedes να ακούγεται σαν τρένο για να 'πηγαίνει' καλύτερα, δε λέει πιστεύω.

              Προσωπικά ίσως κοιτούσα μόνο σε ΜΚΒ ή brabus (με μία κλίση προς την brabus) αλλά θα προτιμούσα να έκανα συμφωνία όπου στα λεφτά που θα πλήρωνα για το πρόγραμμα θα ήταν και να δυναμομετρηθεί το αμάξι πριν και μετά. (και εννοείται ότι πρέπει να βγάζει στο τέλος τουλάχιστον τα άλογα που σου 'πουλάνε' )
              Και ο λόγος που κοιτάω μόνο τις συγκεκριμένες εταιρίες είναι γιατί καλύτερα το αμάξι να πάει λίγο χειρότερα και να είναι αξιόπιστο (να μπορώ να το σκίζω όποτε θέλω κοινώς και όχι να μου ανάβει check engine ή να μπαίνει σε safe mode μετά από 5-6 ανοίγματα -το έχω ακούσει κι αυτό! ), παρά να κερδίσω 3-4 άλογα (που στο δρόμο μπορει να μην το καταλάβεις καν).

              Και για να σχολιάσω και τον νέο κινητήρα:
              1.6lt και 156 άλογα και 6.1lt/100km (αν και αμφιβάλω αν είναι πραγματική)?not bad at all...
              Προς το παρόν μόνο στη C θα μπει?
              Παίζει να μπει και σε sportscoupe-CLC ή δεν ακούγεται τίποτα τέτοιο ακόμα?

              ΥΓ:Νομίζω μόνο AMG και Brabus πάντως είναι οι επίσημοι βελτιωτές της mercedes, οπότε ίσως απέρριπτα και την MKB.Τα mercedes έχουν πολύ ακριβά ανταλλακτικά για να παίζεις μαζί τους.
              ΥΓ2:Το sport πακέτο τι περιλαμβάνει/περιλάμβανε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iliasp last edited by

                Μόνο στη C για αρχή, η CLC θα συνεχίσει με τον 1800άρι!

                Πρώτον, δεν υπάρχει βελτιωτική εταιρία (εκτός AMG) που να είναι επίσημη(μάλλον γιαυτό το υπογράμμισες) ακόμη και η MKB που και καλά υποστηρίζει η Mercedes με το που βάλει το χέρι της πάει η εγγύηση!

                Από την άλλη έχουν τόσα χρόνια και έχουν χτίσει μια Α αξιοπίστία στα μάτια του κόσμου! Δίνουν εγγύηση σε αυτά που πειράζουν και πολύ πιθανόν εάν σου εμφανιστεί μια βλάβη που να προκλήθηκε από δική τους αναβάθμιση (που να το αποδεικνύεις θα μου πεις και θάχεις δίκιο) το αναλαμβάνουν!
                Εγώ για κάπου εκει γύρω το κόβω, με το πρόγραμμα να πάω στα 193 και τα λοιπά περιφερειακά να ξεπεράσω το ψυχολογικό όριο των 200

                Υπάρχει το κιτ της Kleeman το οποίο όμως αλλάζει αρκετά πραγματάκια αλλά υπόσχεται 215 άλογα σε μια αρκετά καλή τιμή! Η ανακοίνωσή τους για το κιτ μαζί με πολλαπλής γράφει για 240 άλογα με τιμή γύρω στα 4000! Δε θέλω να μπω σε τόσο πείραγμα όμως και θα αρκεστώ στο απλό Κ4 της Brabus!

                Οπότε τα βάζω κάτω και λέμε 1) Πρόγραμμα της Brabus με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο K&N 2) Πολλαπλή της Kleeman
                Εννείται πως ο αυξημένος θόρυβος είναι αναμενόμενος αλλά πάντα σε λογικά επίπεδα, εξάλλου κάνω και αρκετά ταξίδια με το αυτοκίνητο και δε θέλω να γίνει κουραστικό! Για τελικό μάλλον θα μπει της AMG, το οποίο έχω ακούσει και απλά βγάζει έναν πιο μπάσο ήχο!

                Το πακέτο είχε: [1.ED7] - Πακέτο σχεδίασης & εξοπλισμού 'Sport Edition': PARKTRONIC - Σύστημα υπερήχων για υποβοήθηση στάθμευσης( ), σύστημα συναγερμού με προστασία κατά της ρυμούλκησης, σύστημα αντικλεπτικής προστασίας χώρου επιβατών, sport πακέτο [ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σχεδιασμού πολλαπλών ακτίνων με ελαστικά σύνθετων διαστάσεων (εμπρός: 225/40 R18 7.5Jx18, πίσω: 255/35 R18 8.5Jx18) και sport ανάρτηση, εμπρόσθια διάτρητα δισκόφρενα, δαγκάνες εμπρόσθιων φρένων με έμβλημα 'Mercedes-Benz', μεγαλύτερη απόληξη εξάτμισης χρωμίου, εμπρόσθια πολυλειτουργικά καθίσματα, διακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (μόνο με επιλογή αυτόματου κιβωτίου),** βελούδινα ταπέτα με διακοσμητικές ραφές, sport pedals **αλουμινίου με αντιολισθητικά στοιχεία]

                Και για να το επιβεβαιώσουμε, τα τετραπίστονα είναι όντως της Brembo

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                  Πρώτον, δεν υπάρχει βελτιωτική εταιρία (εκτός AMG) που να είναι επίσημη(μάλλον γιαυτό το υπογράμμισες) ακόμη και η MKB που και καλά υποστηρίζει η Mercedes με το που βάλει το χέρι της πάει η εγγύηση!

                  Εγώ ξέρω ότι οι επίσημοι βελτιωτές είναι η AMG και Brabus (και κολλάει και με την ιστορία που ξέρω για τις 2 εταιρίες )
                  Και ήταν όντως ο λόγος που το υπογράμμισα μιας και αν είναι επίσημος βελτιωτικός οίκος δεν μπορούν να βρουν δικαιολογίες τίποτα, μιας και όπως ξέρεις, στο αμάξι είναι δύσκολο να αποδείξεις ακριβώς τι το προκάλεσε το πρόβλημα.

                  Τώρα βέβαια για να λες ότι η μόνο η AMG είναι επίσημος βελτιωτής, ίσως ξέρεις κάτι παραπάνω που εγώ αγνοώ.

                  Το πακέτο είχε: [1.ED7] - Πακέτο σχεδίασης & εξοπλισμού 'Sport Edition': PARKTRONIC - Σύστημα υπερήχων για υποβοήθηση στάθμευσης( ), σύστημα συναγερμού με προστασία κατά της ρυμούλκησης, σύστημα αντικλεπτικής προστασίας χώρου επιβατών, sport πακέτο [ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σχεδιασμού πολλαπλών ακτίνων με ελαστικά σύνθετων διαστάσεων (εμπρός: 225/40 R18 7.5Jx18, πίσω: 255/35 R18 8.5Jx18) και sport ανάρτηση, εμπρόσθια διάτρητα δισκόφρενα, δαγκάνες εμπρόσθιων φρένων με έμβλημα 'Mercedes-Benz', μεγαλύτερη απόληξη εξάτμισης χρωμίου, εμπρόσθια πολυλειτουργικά καθίσματα, διακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (μόνο με επιλογή αυτόματου κιβωτίου),** βελούδινα ταπέτα με διακοσμητικές ραφές, sport pedals **αλουμινίου με αντιολισθητικά στοιχεία]

                  Τέλειο ακούγεται!!!
                  Να το χαίρεσαι
                  Κι επειδή το πρόσεξα: 255 λάστιχο πίσω?Και νόμιζα ότι του πατέρα μου ήταν υπερβολικό και μοιάζει με τρακτέρ από πίσω!!
                  (θα μου κάνεις και τη χάρη να μου ανεβάσεις και φωτογραφία από τις 18άρες? )

                  ΥΓ:Το τελικό της AMG κάνει υπέροχο ήχο πάντως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                    Πρώτον, δεν υπάρχει βελτιωτική εταιρία (εκτός AMG) που να είναι επίσημη(μάλλον γιαυτό το υπογράμμισες) ακόμη και η MKB που και καλά υποστηρίζει η Mercedes με το που βάλει το χέρι της πάει η εγγύηση!

                    Εγώ ξέρω ότι οι επίσημοι βελτιωτές είναι η AMG και Brabus (και κολλάει και με την ιστορία που ξέρω για τις 2 εταιρίες )
                    Και ήταν όντως ο λόγος που το υπογράμμισα μιας και αν είναι επίσημος βελτιωτικός οίκος δεν μπορούν να βρουν δικαιολογίες τίποτα, μιας και όπως ξέρεις, στο αμάξι είναι δύσκολο να αποδείξεις ακριβώς τι το προκάλεσε το πρόβλημα.

                    Τώρα βέβαια για να λες ότι η μόνο η AMG είναι επίσημος βελτιωτής, ίσως ξέρεις κάτι παραπάνω που εγώ αγνοώ.

                    Έτσι είναι αφού από το 1999 νομίζω η AMG πέρασε στα χέρια της Daimler ενώ η Brabus είναι απλά ένας από τους πιο γνωστούς βελτιωτικούς οίκους που ασχολούνται με μερσεντες και όχι μόνο!

                    Το πακέτο είχε: [1.ED7] - Πακέτο σχεδίασης & εξοπλισμού 'Sport Edition': PARKTRONIC - Σύστημα υπερήχων για υποβοήθηση στάθμευσης( ), σύστημα συναγερμού με προστασία κατά της ρυμούλκησης, σύστημα αντικλεπτικής προστασίας χώρου επιβατών, sport πακέτο [ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σχεδιασμού πολλαπλών ακτίνων με ελαστικά σύνθετων διαστάσεων (εμπρός: 225/40 R18 7.5Jx18, πίσω: 255/35 R18 8.5Jx18) και sport ανάρτηση, εμπρόσθια διάτρητα δισκόφρενα, δαγκάνες εμπρόσθιων φρένων με έμβλημα 'Mercedes-Benz', μεγαλύτερη απόληξη εξάτμισης χρωμίου, εμπρόσθια πολυλειτουργικά καθίσματα, διακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (μόνο με επιλογή αυτόματου κιβωτίου),** βελούδινα ταπέτα με διακοσμητικές ραφές, sport pedals **αλουμινίου με αντιολισθητικά στοιχεία]

                    Τέλειο ακούγεται!!!
                    Να το χαίρεσαι
                    Κι επειδή το πρόσεξα: 255 λάστιχο πίσω?Και νόμιζα ότι του πατέρα μου ήταν υπερβολικό και μοιάζει με τρακτέρ από πίσω!!
                    (θα μου κάνεις και τη χάρη να μου ανεβάσεις και φωτογραφία από τις 18άρες? )

                    ΥΓ:Το τελικό της AMG κάνει υπέροχο ήχο πάντως...

                    35άρι προφίλ, runflat ελαστικά, sport ανάρτηση αλλά εξακολουθεί να είναι χιλιομετροφάγος
                    (όπως σου είπα και στο θέμα με τις αναρτήσεις όμως ψάχνω κάτι πιο σφιχτό)

                    PS Να και οι ζάντες από το τουτού


                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kobourk last edited by

                      Μια απορία για κατόχους (περισσότερο).

                      Θα προτιμούσατε μια νέα slk στη βασική έκδοση ή την προ face lift (μοντέλο 1/2007) με εξτρά αξίας 10.000 ευρω και φθηνότερη και κατά 3.000 ευρώ; Για μτχ μιλάω. Με πάνω κάτω ίδια χλμ και οι δύο. Κοινώς 21 άλογα και το νέο (κατά τα λεγόμενα) σύστημα διεύθυνσης αξίζουν τη διαφορά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iliasp last edited by

                        Το νέο για μένα!
                        Το καλύτερο τιμόνι και τα περισσότερα άλογα δε τα θυσιάζεις ευκολα για μερικά extra!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teris3 last edited by

                          Ο χρήστης kobourk έγραψε:
                          Μια απορία για κατόχους (περισσότερο).

                          Θα προτιμούσατε μια νέα slk στη βασική έκδοση ή την προ face lift με εξτρά αξίας 10.000 ευρω και φθηνότερη και κατά 3.000 ευρώ; Για μτχ μιλάω. Με πάνω κάτω ίδια χλμ και οι δύο. Κοινώς 21 άλογα και το νέο (κατά τα λεγόμενα) σύστημα διεύθυνσης αξίζουν τη διαφορά;

                          Αν μπορούσα την νέα...
                          Είχα slk του 2005 (προ facelift) δηλαδή και μου φαινόταν ...αααααργήήήή...
                          21 άλογα παραπάνω και μικρότερη κατανάλωση είναι +++++++.
                          Και σκέψου και την μεταπωλητική αξία όταν θα θες εσύ να την πουλήσεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kobourk last edited by

                            Ο χρήστης teris3 έγραψε:
                            Είχα slk του 2005 (προ facelift)

                            Μιλάω για μοντέλο 1/2007 (το διόρθωσα και στο αρχικό μηνυμα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Δεν είναι facelift αυτό το μοντέλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kobourk last edited by

                                Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                Δεν είναι facelift αυτό το μοντέλο

                                Όχι βέβαια, η τωρινή είναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mango last edited by

                                  Φιλε παρε το καινουριο ασυζητιτι...
                                  Τα εξτρα θα τα χρησιμοποιεις πολυ λιγοτερες φορες απο οσο νομιζεις...
                                  Το γκαζι και το καλυτερο τιμονι(εξτρα νομιζω ειναι) θα τα χρησιμοποιεις καθε δευτερολεπτο ομως..
                                  Και η ανανεωμενη εμφανιση για μενα ειναι ενα ατου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kobourk last edited by

                                    Αυτό ρωτάω ρε παιδιά. Υπάρχει όντως διαφορά; Θα τα οδηγήσω και τα δύο αλλά στις συνθήκες που γίνονται οι δοκιμές λίγΑ πράγματα καταλαβαίνει κανείς. Οπότε κάποιος που έχει μια παραπανω επαφή θα βοηθούσε. Βασικά, ΌΛΑ τα περιοδικά που τεστάρισαν το αμάξι με το ζόρι ψάχνουν να βρούν κάτι να το διαφοροποιήσουν από το προηγούμενο και αυτό λόγω χοντρής διαφήμισης που έπεσε το τελευταίο δίμηνο. Γι αυτό και είμαι σκεπτικός. Thanx πάντως!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      teris3 last edited by

                                      Ο χρήστης kobourk έγραψε:

                                      Είχα slk του 2005 (προ facelift)

                                      Μιλάω για μοντέλο 1/2007 (το διόρθωσα και στο αρχικό μηνυμα)

                                      Η slk του 2005 και του 2007 είναι το ΙΔΙΟ μοντέλο...
                                      Ισχύουν (για μένα ) όσα σου είπα παραπάνω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris60 last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pgp737 Banned last edited by

                                          Είπα ότι είναι καιρός να ξεφορτωθώ το παλιό μου intercooler, και να βάλω ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις, καλύτερη θερμική συμπεριφορά, και αυξημένης ροής σε αέρα. Έτσι πήγα στην HERCULES PARTS, και του ζήτησα να αλλάξουμε το εργοστασιακό intercooler, που έχει διαστάσεις 67χ5χ13 (μ,π,υ), με ένα που θα είναι υψηλής ροής και μεγάλης θερμικής απόδοσης διαστάσεων 63χ6χ21 (μ,π,υ). Αφού μου λύσανε τον AMG προφυλακτήρα μου, ήταν θέμα 2 λεπτών να λυθεί το intercooler από τις 2 βίδες που το συγκρατούσαν, και τα 2 κολάρα να βγουν το ίδιο εύκολα. Το νέο intercooler έχει 11 κυψέλες, ενώ το παλιό μόνο 8. Κάναμε και τον κλασικό έλεγχο του intercooler, στην πίεση, για την απίθανη περίπτωση να μην είχε γίνει κάτι σωστά, και να έχανε αέρα, και εφόσον βεβαιωθήκαμε ότι όλα είναι σωστά, το βάλαμε πάνω στο αυτοκίνητο. Κούμπωσε σαν εργοστασιακό, και έδεσε τέλεια με τα υπόλοιπα εξαρτήματα. Ο προφυλακτήρας μετά κούμπωσε στην θέση του, σαν να μην είχαμε κάνει καμία αλλαγή, και από έξω πλέον δεν φαινόταν τίποτα. Αποτέλεσμα στα πολλά ανοίγματα πλέον είναι, να μην υπάρχει πτώση της απόδοσης, και να κρατάει σταθερά την πίεση, έστω και αν έξω έχει υψηλές θερμοκρασίες. Το αυτοκίνητο δεν έχει κερδίσει άλογα, ή κέρδος στην ροπή, που να είναι αντιληπτά από τον μέσο οδηγό, αλλά κάποια μικρή βελτίωση της τάξης των 2-3 αλόγων (ειδικά σε βελτιωμένα), λογικά υπάρχει, λόγο χαμηλότερων θερμοκρασιών στον εισερχόμενο αέρα. Χρονος κατασκευής και τοποθέτησης 6 ώρες σε χαλαρούς ρυθμούς, εντατικά βγαίνει σε 3 ώρες.
                                          Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.mbclub.gr/forum/index.php?showtopic=1311 και να δείτε περισσότερες φωτογραφίες


                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnaudi last edited by

                                            πολυ σωστη μετατροπη η αλλαγη σε μεγαλυτερο intercooler...ειδικα με τα 45αρια που εχουμε το καλοκαιρι στην ελλαδα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 89 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr