-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
εξοπλισμός:
progression:
Kit alcotestΤι?? ...νέο έξτρα είναι αυτό? Νέο κόλπο?
Πολύ σωστό μέτρο ΙΜΗΟ. Στην Ιταλία ακούγεται ότι θα προταθεί από 1/1/2010 όλα τα οχήματα να εξοπλίζονται με κάποιο σύστημα που δεν θα επιτρέπει σε οδηγό που θα έχει ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο αλκοόλ στην αναπνοή του (πάνω από τα όρια) να μπορεί να εκκινήσει το όχημα.
Γνωρίζοντας ότι συνήθως τα καλοκαίρια πολλά παιδιά ηλικίας 18-28 στην Ιταλία (και στην Ελλάδα) χάνουν τη ζωή τους από την απώλεια ελέγχου του οχήματος λόγω μέθης ή ναρκωτικών και μαζί τους την πατάνε και αθώοι θεωρώ ότι το μέτρο ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
Συμφωνώ και μάλιστα να προσθέσω ότι είναι πολύ πρωτοποριακό.
Το θέμα όμως είναι θα δουλεύει όπως λες? Δηλαδή δε θα σε αφήνει να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο αν είσαι μεθυσμένος?
Και έρχομαι και ρωτάω...πιστεύετε ότι δε θα βγει κάποιος τρόπος (δυστυχώς) να το ξεγελάσεις?
Να ξεκαθαρίσω ότι σε καμία περίπτωση δε θέτει το σύστημα ανούσιο...απλά μου φαίνεται πολύ περίεργο σε αυτοκίνητο να υπάρχει τέτοιο κολπάκι.
Έχει πάρει έγκριση από τη τροχαία? Έχει τα ίδια όρια για όλη την Ευρώπη? Μπορεί κάποιος να τα αλλάξει? Άραγε απενεργοποιείται με την απλή αφαίρεση της ασφάλειας του από το κουτί των ασφαλειών?
Αν έχουν προβλεφθεί ΟΛΑ τα παραπάνω, τότε καλώς να μπει σε όλα τα αυτοκίνητα, διαφορετικά ο κοσμάκης θα πληρώνει για κάτι πρακτικά άχρηστο.
Πόσο στοίχημα θέλετε πάντως ότι πρώτοι οι Έλληνες (ή οι Μεσογειακοί λαοί) θα βρούνε τον τρόπο (δυστυχώς επαναλαμβάνω) να το απενεργοποιήσουν.
φίλε νικ βρήκα τρόπο για εύκολο χρήμα. κάθεσαι σαββάτο βράδυ έξω απο νυχτερινά κέντρα. κατά τις 5 που θα βγαίνουν να πάρουν τ΄αυτοκίνητά τους μεθυσμένοι, θα τους χρεώνουμε 100 ευρώ για να φυσήξουμε το μαραφέτι!αυτές είναι δουλειές!!
-
τί είναι το hill holder??για τους κουλούς που δεν μπορούν να παρκάρουν σε ανηφόρα??
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
για τους κουλούς που δεν μπορούν να ξεκινήσουν σε ανηφόρα?? -
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
τί είναι το hill holder??για τους κουλούς που δεν μπορούν να παρκάρουν σε ανηφόρα??μια παρα πολυ χρησιμη μαγκια... και μακαρι να την βαζαν ολοι οι κατασκευαστες... ενα software module ειναι στο ESP...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
εξοπλισμός:
progression:
Kit alcotestΤι?? ...νέο έξτρα είναι αυτό? Νέο κόλπο?
Πολύ σωστό μέτρο ΙΜΗΟ. Στην Ιταλία ακούγεται ότι θα προταθεί από 1/1/2010 όλα τα οχήματα να εξοπλίζονται με κάποιο σύστημα που δεν θα επιτρέπει σε οδηγό που θα έχει ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο αλκοόλ στην αναπνοή του (πάνω από τα όρια) να μπορεί να εκκινήσει το όχημα.
Γνωρίζοντας ότι συνήθως τα καλοκαίρια πολλά παιδιά ηλικίας 18-28 στην Ιταλία (και στην Ελλάδα) χάνουν τη ζωή τους από την απώλεια ελέγχου του οχήματος λόγω μέθης ή ναρκωτικών και μαζί τους την πατάνε και αθώοι θεωρώ ότι το μέτρο ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
Συμφωνώ και μάλιστα να προσθέσω ότι είναι πολύ πρωτοποριακό.
Το θέμα όμως είναι θα δουλεύει όπως λες? Δηλαδή δε θα σε αφήνει να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο αν είσαι μεθυσμένος?
Και έρχομαι και ρωτάω...πιστεύετε ότι δε θα βγει κάποιος τρόπος (δυστυχώς) να το ξεγελάσεις?
Να ξεκαθαρίσω ότι σε καμία περίπτωση δε θέτει το σύστημα ανούσιο...απλά μου φαίνεται πολύ περίεργο σε αυτοκίνητο να υπάρχει τέτοιο κολπάκι.
Έχει πάρει έγκριση από τη τροχαία? Έχει τα ίδια όρια για όλη την Ευρώπη? Μπορεί κάποιος να τα αλλάξει? Άραγε απενεργοποιείται με την απλή αφαίρεση της ασφάλειας του από το κουτί των ασφαλειών?
Αν έχουν προβλεφθεί ΟΛΑ τα παραπάνω, τότε καλώς να μπει σε όλα τα αυτοκίνητα, διαφορετικά ο κοσμάκης θα πληρώνει για κάτι πρακτικά άχρηστο.
Πόσο στοίχημα θέλετε πάντως ότι πρώτοι οι Έλληνες (ή οι Μεσογειακοί λαοί) θα βρούνε τον τρόπο (δυστυχώς επαναλαμβάνω) να το απενεργοποιήσουν.
Δεν χρειάζεται τοσο ανάλυση. Δεν ειναι ηλεκτρονικό συστημα ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο. Τετοιο ειχα δει πειραματικά σε μια Lexus, με τον αισθητήρα μετρησης ενσωματωμένο στο λεβιέ ταχυτήτων και μετρουσε το αλκοολ απο τον ιδρώτα.
Στη προκειμένη περιπτωση προκειται για ενα κιτ με 3 σετ μετρησης (υποθέτω μιας χρήσης). -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
τί είναι το hill holder??για τους κουλούς που δεν μπορούν να παρκάρουν σε ανηφόρα??
μια παρα πολυ χρησιμη μαγκια... και μακαρι να την βαζαν ολοι οι κατασκευαστες... ενα software module ειναι στο ESP...
+1, γλυτωνεις απο ασκοπο πατιναρισμα τον δισκο σε ανηφορικα ξεκινηματα .
-
Μ΄αρέσει τελικά, και επειδή είμαστε για καινούργιο αυτή την περίοδο θα το σκεφτώ σοβαρά...
Θα περιμένω οπωσδήποτε να κυκλοφορήσει, όμως, να την οδηγήσω να δω πως μου κάθεται αλλά και να την οδηγήσουν ο krus και η παρέα του να μας πουν και πραγματικά στοιχεία για καταναλώσεις και ποιότητες...στα 18.5Κ δε μου φαίνεται ούτε ακριβή ούτε φτηνή. Φοβάμαι, ωστόσο οτι οι τιμές είναι 'ενδεικτικές' (δε με ενδιαφέρουν όμως τα εξτρα εκτός ίσως του cruise control με speedlimiter αν μπαίνει)...
Ηθελα να ρωτήσω, αν έχει κάποιος μια σαφή εικόνα πόσο θα στοιχίζει η ιδια έκδοση με το σειριακό.Δεν είναι καμιά σοβαρή ρομέο, βεβαια, αλλά προσωπικά η φάτσα της μου θυμίζει πολύ τζουλιέτα παλαιού τύπου και μ'αρεσει... για εμένα το μόνο άσχημο πάνω της είναι οι τεράστιες πόρτες σε ύψος που δεν κρύβουν το πόσο ψηλό είναι, αλλά από την άλλη δεν είναι και το αυτοκίνητο που θα τις κόψεις για αυτό... Το βλέπω σαν μεγαλόπουντο πιο εξελιγμένο και όμορφα στυλιζαρισμένο και δεν με πειράζει καθόλου...
΄Αλλωστε και το μεγαλόπουντο μου άρεσε εξ αρχής, νομίζω οτι τα +1..2Κ πάνε για το λίγο περισσότερο κέφι και γουστο (αλλά και το νεώτερο του μοντέλου) και δε με απασχολεί ιδιαίτερα...Σε alfa rosso αν βγεί, φυσικά...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πόσο στοίχημα θέλετε πάντως ότι πρώτοι οι Έλληνες (ή οι Μεσογειακοί λαοί) θα βρούνε τον τρόπο (δυστυχώς επαναλαμβάνω) να το απενεργοποιήσουν.
Προχειρες 'λυσεις' που μπορω να σκεφτω...
-
Αγοραζεις μερικα μπαλονια, τα φουσκωνεις (κατα προτιμηση νηφαλιος) και τα φυλας για μια ωρα αναγκης στο πορτ μπαγκαζ.
-
Αγοραζεις μια φουσκωτη κουκλα απο οποιοδηποτε σεξ σοπ. Προσαρμοζεις το στομα της στο μπλιμπλικι, και απλα της ριχνεις ενα στα γρηγορα για να παρει μπρος η ΜΙΤο.
-
Φωναζεις εναν περαστικο. Γειτονα κτλ.
-
Βγαζεις την ασφαλεια και (πιθανον) απενεργοποιεις το συστημα.
-
Παρκαρεις σε κατηφορα. Αν δε παρει μπρος λογω μεθης, απλα λυνεις χειροφρενο και τσουλας μεχρι τη δουλεια σου...
-
Αγοραζεις ενα Βeertender , και πινεις ΑΦΟΥ βαλεις μπρος.
-
Φωναζεις οδικη.
-
Δεν βαζεις το μπλιμπλικι στο στομα, παρ'ολα αυτα φυσας και περνει μπρος...
Αυτα! Κατι απο ολα θα πιασει, δε μπορει...
-
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
τί είναι το hill holder??για τους κουλούς που δεν μπορούν να παρκάρουν σε ανηφόρα??http://en.wikipedia.org/wiki/Hill-holder' target='_blank
στην ουσια επενεργει μεσω του ESP στα φρενα,παρατεινοντας την πεδηση για λιγα δευτερολεπτα αφου αφησεις το φρενο για να μη σε παρει η κατηφορα.Χρησιμο για τις γυναικες και τους newbies,αλλα και για την κακια στιγμη.
Παντως ρε παιδια,τελικα,αν εξαιρεσω την τιμη καποιων εξτρα που ισως δε θα πρεπε να ναι καν εξτρα,η τιμολογηση ηταν εκπληξη για μενα.Με αυτα που ακουγονταν στα ξενα φορα ειδικα περιμενα 2-3 χιλιρικα παραπανω την 1.4 155PS.Τωρα η συγκριση με το punto ειναι ατυχης οπως και καθε value for money με premium καθως το καθενα εχει το δικο του κοινο .Το VAG αλλωστε το χει αποδειξει πως υπαρχει χωρος στην αγορα για παραλλαγες της ιδιας συνταγης.και τελος υπαρχει και η δοκιμασμενη περιπτωση του premium Mini..
Το μονο που με προβληματιζει ειναι ο,τι εχω διαβασει για το τιμονι,και φυσικα η αξιοπιστια αν και το Punto εχει δψσει καλα δειγματα μεχρι στιγμης.Παντως εχω μπει σε τροχια αγορας(οπως και πολλοι εδω μεσα);)
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
ρε παιδιά το μιτο σε ποιά κατηγορια μπαινει?
δλδ δεν είναι ετσι καπως...πολης αυτοκίνητο?
Φαντασου ενα γκραντε πουντο με αλλα φαναρια και body kit!
This is Mi.TsoΚαι κατά πολύ ακριβότερο..
Αν δε, έρθει και το GP Abarth με τιμή γύρω στα 20-22 χιλιάρικα, δε βλέπω γιατί κανείς να πάρει τη MiTo.To GP Abarth δεν πρόκειται να έχει πάνω από 18.500€...Στην Ιταλία ξεκινά από τα 18Κ και κάτι...
Προσωπικά πάντως θα ήθελα -ως μελλοντικός αγοραστής του GPA- να δω ένα συγκριτικό μεταξύ τους. Αν και προτιμώ εμφανισιακά το Abarth, θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι παραπάνω (...ή παρακάτω) προσφέρουν στο δρόμο το DNA και το eQ2 της Alfa. -
ειναι αδικο να συγκρινουμε τα 2 μοντελα.Περα απο την αποστειρωμενη λογικη και το vfm υπαρχουν πολλα κριτηρια επιλογης αυτοκινητου.Βαζοντας στην ακρη τα συγκριτικα πλεονεκτηματα της MiTo,να θυμισω οτι συγκρινουμε την κορυφαια εκδοση του ενος με την 'καλη' του αλλου.
Παντως μου ειναι δυσκολο να φανταστω καποιον που παρακολουθησε με ζεση το project baby alfa,απο τη συλληψη του μεχρι σημερα και μετα αυτες τις τιμες,να κανει πισω και να πει :A τελικα θα παρω το GPA/rallye/FR που ειναι και φθηνοτερα.
-
-
Η γκομενα παει περα δοθε
θα εχει κλασει μεντες
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
τί είναι το hill holder??για τους κουλούς που δεν μπορούν να παρκάρουν σε ανηφόρα??
μια παρα πολυ χρησιμη μαγκια... και μακαρι να την βαζαν ολοι οι κατασκευαστες... ενα software module ειναι στο ESP...
το έχεις χρησιμοποιήσει?
-
- Δεν βαζεις το μπλιμπλικι στο στομα, παρ'ολα αυτα φυσας και περνει μπρος...
Divine
Εισαι ωραιος... -
μια ωραία συνέντευξη απο την 'καθημερινή'.
'Κωνσταντίνος Βαφείδης
Ο επιμένων...
Επέμεινε σε μια επιλογή που τον οδήγησε σε μια επιτυχημένη επιστημονική καριέρα εκτός Ελλάδος, σε ερευνητικό τμήμα της Fiat ο Κωνσταντίνος Βαφείδης. Ωστόσο, την πατρίδα του, όπως ανακαλύπτει ο Νίκος Λουπάκης, δεν την ξέχασε...'http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 008_236176
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
τί είναι το hill holder??για τους κουλούς που δεν μπορούν να παρκάρουν σε ανηφόρα??
μια παρα πολυ χρησιμη μαγκια... και μακαρι να την βαζαν ολοι οι κατασκευαστες... ενα software module ειναι στο ESP...
το έχεις χρησιμοποιήσει?
NAI
-
οκ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
εξοπλισμός:
progression:
Kit alcotestΤι?? ...νέο έξτρα είναι αυτό? Νέο κόλπο?
Πολύ σωστό μέτρο ΙΜΗΟ. Στην Ιταλία ακούγεται ότι θα προταθεί από 1/1/2010 όλα τα οχήματα να εξοπλίζονται με κάποιο σύστημα που δεν θα επιτρέπει σε οδηγό που θα έχει ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο αλκοόλ στην αναπνοή του (πάνω από τα όρια) να μπορεί να εκκινήσει το όχημα.
Γνωρίζοντας ότι συνήθως τα καλοκαίρια πολλά παιδιά ηλικίας 18-28 στην Ιταλία (και στην Ελλάδα) χάνουν τη ζωή τους από την απώλεια ελέγχου του οχήματος λόγω μέθης ή ναρκωτικών και μαζί τους την πατάνε και αθώοι θεωρώ ότι το μέτρο ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
Είναι σωστό.... αλλά θα πρέπει να υπάρχει και τρόπος απενεργοποίησης.
Εγώ πίνω το πολύ ένα ποτήρι μπύρα το μήνα, και όταν ήμουν μικρός και έβγαινα πιο πολύ
άφηνα το αυτοκίνητο στο σπίτι και πήγαινα με ταξί.Σήμερα θα μου ήταν αφόρητα εκνευριστικό το πρώι που πάω στην εργασία μου να φυσάω νυσταγμένος
μέχρι να πιάσει ενδειξη οκ....Αντιθετα στα νοικιάρικα το καλοκαίρι θα πρέπει να είναι αυστηρά υποχρεωτικό......
-
γιατι εχω την εντυπωση οτι το συστημα αυτο δεν θα ειναι υποχρεωτικο? Αν θες 'φυσας'.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008