Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανατολικό Μπλοκ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Ανατολικό Μπλοκ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    62
    257
    832
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neptune35 last edited by

      Ας μιλήσουμε για αυτοκίνητα του Ανατολικού Μπλοκ ή αν θέλετε Σοσιαλοδημοκρατικά.
      Αρκετά μοντέλλα κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα καθώς η Φίατ είχε συνεργαστεί με εταίρειες όπως η Lada, Zastava, Murat, Tofas αλλά υπήρξαν και άλλες κατηγορίες απ' την Ανατολίκη Ευρώπη Wartburg, Trabant, Zaz, Moskovits, Volga κ.α.
      Προσωπικά εκτιμησα αρκετά που ήταν παράγωγα της Φίατ, κυρίως τα Zastava 101, 750, Yugo και πιστεύω πως ήταν τίμια για το κόστος αγοράς και συντήρησής τους, ασφαλή στην οδική συμπεριφορά, διέπρεψαν σε αγώνες (Yugo) ενώ τα Wartburg με το δίχρονο τρικύλινδρο μοτέρ τους ειχαν αρκετή ροπή, έλλειψη κραδασμών, ημιαυτόματο σασμάν και στους αγώνες κέρδιζαν εντυπώσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neptune35 last edited by

        Ας μιλήσουμε για αυτοκίνητα του Ανατολικού Μπλοκ ή αν θέλετε Σοσιαλοδημοκρατικά.
        Αρκετά μοντέλλα κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα καθώς η Φίατ είχε συνεργαστεί με εταίρειες όπως η Lada, Zastava, Murat, Tofas αλλά υπήρξαν και άλλες κατηγορίες απ' την Ανατολίκη Ευρώπη Wartburg, Trabant, Zaz, Moskovits, Volga κ.α.
        Προσωπικά εκτιμησα αρκετά που ήταν παράγωγα της Φίατ, κυρίως τα Zastava 101, 750, Yugo και πιστεύω πως ήταν τίμια για το κόστος αγοράς και συντήρησής τους, ασφαλή στην οδική συμπεριφορά, διέπρεψαν σε αγώνες (Yugo) ενώ τα Wartburg με το δίχρονο τρικύλινδρο μοτέρ τους ειχαν αρκετή ροπή, έλλειψη κραδασμών, ημιαυτόματο σασμάν και στους αγώνες κέρδιζαν εντυπώσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neptune35 last edited by

          Ας μιλήσουμε για αυτοκίνητα του Ανατολικού Μπλοκ ή αν θέλετε Σοσιαλοδημοκρατικά.
          Αρκετά μοντέλλα κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα καθώς η Φίατ είχε συνεργαστεί με εταίρειες όπως η Lada, Zastava, Murat, Tofas αλλά υπήρξαν και άλλες κατηγορίες απ' την Ανατολίκη Ευρώπη Wartburg, Trabant, Zaz, Moskovits, Volga κ.α.
          Προσωπικά εκτιμησα αρκετά που ήταν παράγωγα της Φίατ, κυρίως τα Zastava 101, 750, Yugo και πιστεύω πως ήταν τίμια για το κόστος αγοράς και συντήρησής τους, ασφαλή στην οδική συμπεριφορά, διέπρεψαν σε αγώνες (Yugo) ενώ τα Wartburg με το δίχρονο τρικύλινδρο μοτέρ τους ειχαν αρκετή ροπή, έλλειψη κραδασμών, ημιαυτόματο σασμάν και στους αγώνες κέρδιζαν εντυπώσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            niga last edited by

            ...και κάποιοι άλλοι έβρισκαν πρόσφορο έδαφος για χλευασμό. Πάντα μου την έσπαγε αυτός ο εκνευριστικός Clarkson με τα καταστροφικά του ένστικτα και τους αφοριστικούς του χαρακτηρισμούς. Εδώ καταστρέφει ένα συμπαθέστατο Yugo...http://www.youtube.com/watch?v=RHmas6JXVi8

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lef205 last edited by

              Ετσι για 'την ιστορια' τα Γιουγκο ειχαν τρεξει και εννιαιο πρωταθλημα στην Ελλαδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neptune35 last edited by

                Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
                Ετσι για 'την ιστορια' τα Γιουγκο ειχαν τρεξει και εννιαιο πρωταθλημα στην Ελλαδα.

                Και είχαν πολύ καλούς χρόνους παρ' ότι 1100cc . Βέβαια σε αυτό το ενιαίο των Γιούγκο, μόνο ενιαίο δεν μπορούσε να θεωρηθεί καθώς υπήρξαν αρκετές διαφορές μεταξύ τους. Αργότερα στην Α5 ήταν τέρατα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lef205 last edited by

                  Ο χρήστης neptune35 έγραψε:

                  Ετσι για 'την ιστορια' τα Γιουγκο ειχαν τρεξει και εννιαιο πρωταθλημα στην Ελλαδα.

                  Και είχαν πολύ καλούς χρόνους παρ' ότι 1100cc . Βέβαια σε αυτό το ενιαίο των Γιούγκο, μόνο ενιαίο δεν μπορούσε να θεωρηθεί καθώς υπήρξαν αρκετές διαφορές μεταξύ τους. Αργότερα στην Α5 ήταν τέρατα!

                  Στο ευρι αυτοκινητιστικο κοινο της Χωρας μας δυστυχως το Γιουγκο και το Λαντα ειναι υποτιμημενα και δεν νομιζω να δουμε ευκολα σε λιγα χρονια καποιο 'κλασσικο' γιουκο ή καποιο φροντισμενο 2105.
                  Σε αυτο το εννιαιο ετρεχε ο Θειος μου, μια χρονια ειχε τερματισει και 3ος μαλιστα, ενα γιουγκο ετρεχε και μεχρι και στα πρωτα βηματα της Α/0.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ευχαρίστως τα πούλαγα όλα για μια καλή τσάικα μαύρη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      124-abarth-stradale last edited by


                      Η bulgaralpine θεωρειται του ανατολικου μπλοκ???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alba-parietti last edited by

                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                        Ευχαρίστως τα πούλαγα όλα για μια καλή τσάικα μαύρη...

                        Και εγώ είμαι οπαδός της GAZ,αλλά αν πρόκειται για limo....ε, τότε προτιμώ Zaved Imeni Likacheva.
                        Ήταν και τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Σοσό,του οποίου δηλώνω λάτρης (όπως επίσης και ψηφοφόρος του κόμματος 'Αποκαταστάσης Ιστορικής Μνήμης Ιωσήφ Στάλιν').
                        Ωραία κουβέντα μπορεί να γίνει για τους κλώνους των λαϊκών μοντέλων Fiat που, έβγαζαν οι φάμπρικες στο Kragujevac στο Tichy ή στο Togliattigrad.....αλλά περισσότερο ενδιαφέρον (όπως και γέλιο),έχει ο καρσιλαμάς που χόρευε ο 'βλογιοκομένος' όλους τους ψοφοδεείς γενικούς γραμματείς και παρατρεχάμενους των ανά την υφήλιο κομουνιστικών κομμάτων (του 'ιστορικού' ηγέτη του PCI,Palmiro Togliatti, μη εξαιρουμένου).
                        Εδώ πάντως (αν και όχι φρούτα του υπαρκτού)ανήκουν αναγκαστικά και ιστορικά ονόματα της βαριάς βιομηχανίας και αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Skoda και η Tatra.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Zaporozets και ξερό ψωμί!!! Μη σου πω...Pabieda και μας πάρουν πρέφα παραέξω!

                          Ο σύλλογός μας εδώ παιδιά:
                          http://www.motorbase.com/contact/by-id/675
                          Unloved Soviet & Socialist Register (USSR)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ronnie last edited by

                            Προσωπικα εχω μεγαλο κολλημα με Tatra και Skoda.

                            Ειδικα η Τατρα εκανε παπαδες με τις αεροδυναμικες λιμουζινες της. Ειδικα τo T87 ειναι ενα αριστουργημα με ενα αεροψυκτο V8 τοποθετημενο πισω.

                            Aλλη μεγαλη αγαπη το Σκοντα 130 RS

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                              :yahoo:
                              Zaporozets και ξερό ψωμί!!! Μη σου πω...Pabieda και μας πάρουν πρέφα παραέξω!


                              Θα προτιμούσα κάτι πιο ειδυλιακό...... σε στυλ Kolyma,Vorkuta,Norilsk
                              Πάντως οι κυριλικές ενδείξεις σε όργανα αυτοκινήτου και πολύ περισσότερο σε πιλοτήριο αεροσκάφους.....μου ανεβάζουν κατακόρυφα τη λίμπιντο.Νίωθω ότι το μοιραίο καραδοκεί σε κάθε ταξίδι με τέτοια μέσα ...... οπότε αρχίζω και αισθάνομαι σαν τους βερολινέζους στα υπόγεια της καγκελαρίας την 29η Απριλίου του 45.

                              Zil 115 του 1985.
                              Αυτοκίνητο του Erich Honecker (DDR),τώρα στα χέρια άραβα συλλέκτη.
                              V8 7,7λίτρων,απόδοσης 325 ίππων και βάρους 3,5 τόνων.
                              Χειριστήρια και τιμόνι από Zhigouli (alias Fiat 124),μοκέτα χρώματος minestrone Findus....αλλά και πανάκριβες επενδύσεις ξύλου.





                              Η Likacheva είναι ακόμα ενεργή,αν και έχει εγκαταλείψει την κατασκευή πολυτελών μαστόδοντων,αφού η νομενκλατούρα του Putin προτιμά.... άλλα πράγαματα.Παρόλα αυτά εξακολουθεί και κατασκευάζει γύρω στα 10 πολυτελή οχήματα το χρόνο,ενώ σχεδιάζει την εξέλιξη ενός νεόυ μοντέλου 7,7 λίτρων 400 ίππων και βάρους 5 τόνων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 7
                                7pas100 last edited by

                                Zil και Chayka σε 1/43 σας κάνει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  niga last edited by

                                  Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
                                  Zil και Chayka σε 1/43 σας κάνει?

                                  Γιαα.... πες! ή μάλλον για δείξε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 7
                                    7pas100 last edited by

                                    Την Chayka την πήρα πριν 20 χρόνια, συμπτωματικά είναι το πρώτο μου 1/43!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Άγγελε της Saratov είναι τα μοντέλα;
                                      Είναι η μόνη εταιρεία που επί Σοβιετικής Ένωσης έβγαζε Zil και Chaika στην 1:43.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • 7
                                        7pas100 last edited by

                                        Δεν το γνωρίζω, δε γράφουν μάρκα πάνω (ούτε στα κουτιά τους θυμάμαι να έγραφαν,. όπως κάθε τι Σοβιετικό).

                                        Ψάχνοντας λίγο το βρήκα στο http://store.diecast.ru (έχει όλα τα σοβιετικά 43άρια εκεί!) και αναφέρει κατασκευαστή Radon/Agat/Tantal.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • 8
                                          888888 last edited by

                                          Η τσεχικη αυτοκινητοβιομηχανια στην εποχη του μεσοπολεμου ηταν στη τεχνολογικη πρωτοπορια οπως αλλωστε και η βιομηχανια της νεοϊδρυθεισας τοτε Τσεχοσλοβακιας.
                                          Οι εταιρειες Τatra και Skoda απολαμβαναν το γενικοτερο σεβασμο.
                                          Ειδικα στη πρωτη, εργαστηκε και δημιουργησε ενα απο τα μεγαλυτερα μυαλα στο χωρο της μηχανολογιας, ο Hans Ledwinka, ο πραγματικος πατερας του ΚdF Wagen του οραματος του Χιτλερ για το λαϊκο αυτοκινητο (VOLKSWAGEN).
                                          Τελικα φαινεται οτι καποιοι δεν ηταν και τοσο ταλαντουχοι οσο τους παρουσιασε η μετεπειτα πορεια τους...
                                          Αποδειχτηκαν μαλλον καλυτεροι αντιγραφεις που οι μετεπειτα γεωπολιτικες συμφωνιες και η ικανοτητα τους να ελισσονται τους μετετρεψαν απο κλεφτες στην ουσια (και μαλιστα με δικαστικες αποφασεις) και συνεργατες των Ναζι σε ταλαντουχους και ικανους μηχανικους και αργοτερα βιομηχανους.

                                          Για ποιον χτυπα η καμπανα ριξτε μια ματια εδω:
                                          http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Ledwinka

                                          Αρκετες πληροφοριες για ολη την αυτοκινητοβιομηχανια της Ανατολικης Ευρωπης υπαρχουν εδω:

                                          http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geoky last edited by

                                            Βρηκα ενα Wartburg κουρσα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr