-
έβαλα σήμερα λάδια στο πόλο.
όταν τα πέρασα, άνοιξα τον κινητήρα και μετά αφού τον έκλεισα είδα ότι ήταν στο max.
φεύγω και μετά από 20 χλμ διαδρομή τα ξαναελέγχω. ήταν 0.5 cm πάνω από το max. (μου είχε πει το παιδί ότι ίσως να ανέβαινε λίγο η στάθμη)
τώρα μετά από άλλα 30 χλμ τα ξαναέλεγξα και είναι στο max και λίγο πιο κάτω.προσπαθούσα να δω αν έχω διαρροή αλλά το είχα παρκάρει και τις 2 φορές σε γκαζόν. μία άλλη φορά είδα αν στάζει η ροδέλα του κάρτερ... είδα κάτι υγρά αλλά νομίζω πως δεν ήταν από εμένα, μιας και η ροδέλα μου πρέπει να ήταν πιο μακριά από το σημείο αυτό.
τέλος πάντων. θα δω για διαρροή. έχει κανείς να επισημάνει για τυχούσες διαφοροποιήσεις στη στάθμη κατά την αλλαγή λαδιών?
-
@ Miltellas
δηλαδη εγω που εχω audi s3 tfsi,ποια προδιαγραφη ειναι προτιμοτερο να ακολουθησω την VW503.01 ή τη VW504.00??? γιατι δεν το καταλαβα ακριβως οπως το εθεσες...τα aral που βαζω παντως ειναι 504... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@ Miltellas
δηλαδη εγω που εχω audi s3 tfsi,ποια προδιαγραφη ειναι προτιμοτερο να ακολουθησω την VW503.01 ή τη VW504.00??? γιατι δεν το καταλαβα ακριβως οπως το εθεσες...τα aral που βαζω παντως ειναι 504...Υποτίθεται πως όλοι οι tsi tfsi κτλ θέλουν 504.00 Επίσης υποτίθεται πως η 504 υπερκαλύπτει όλες τις προηγούμενες. Η 503.01 είχε βγει για το προηγούμενο S3, TT (υποτίθεται για πάνω από 180 άλογα)
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
...
Ο Λαμπριανίδης δεν έχει πλέον στο site AMO & AFl! Ξεμείναμε μου φαίνεται... Νομίζω έφερνε και κάποιος Παπαδόπουλος ή κάπως έτσι. Ξέρει κανείς τίποτα???
...Γιατί δε τα παίρνεις από τον Αγγελόπουλο; http://www.streetdragfluids.com/
Ίδιες τιμές με τον Λαμπριανίδη έχει, στα φέρνει κ.λ.π.. Ίσως στα προηγούμενα μπορεί να θεωρηθεί θετικό ένα ακόμη στοιχείο, ότι είναι ο αντιπρόσωπος της Amsoil στη χώρα μας. -
Ο χρήστης opc έγραψε:
@ Miltellas
δηλαδη εγω που εχω audi s3 tfsi,ποια προδιαγραφη ειναι προτιμοτερο να ακολουθησω την VW503.01 ή τη VW504.00??? γιατι δεν το καταλαβα ακριβως οπως το εθεσες...τα aral που βαζω παντως ειναι 504...Υποτίθεται πως όλοι οι tsi tfsi κτλ θέλουν 504.00 Επίσης υποτίθεται πως η 504 υπερκαλύπτει όλες τις προηγούμενες. Η 503.01 είχε βγει για το προηγούμενο S3, TT (υποτίθεται για πάνω από 180 άλογα)
thanx φιλε
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
...
Ο Λαμπριανίδης δεν έχει πλέον στο site AMO & AFl! Ξεμείναμε μου φαίνεται... Νομίζω έφερνε και κάποιος Παπαδόπουλος ή κάπως έτσι. Ξέρει κανείς τίποτα???
...Γιατί δε τα παίρνεις από τον Αγγελόπουλο; http://www.streetdragfluids.com/' target='_blank
Ίδιες τιμές με τον Λαμπριανίδη έχει, στα φέρνει κ.λ.π.. Ίσως στα προηγούμενα μπορεί να θεωρηθεί θετικό ένα ακόμη στοιχείο, ότι είναι ο αντιπρόσωπος της Amsoil στη χώρα μας.Αυτόν έψαχνα! Απλά μου είχε κολλήσει το Παπαδόπουλος.
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης opc έγραψε:
Μίλτο έχεις ακούσει κάποια Xcel από Αμερική πλευρά? Ξέρουμε τιποτα γι' αυτά?
Nαι, είναι πάρα πολύ καλής ποιότητος Group III. Εκτιμώ ιδιαίτερα τις εταιρίες που δεν κρύβουν τις συνθέσεις τους. Γι αυτό και θεωρώ τα λιπαντικά της Xcel τίμια και ποιοτικά. Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να τα τιμήσω δημοσίως γιατί το αξίζουν. Θα φροντίσω σύντομα να προσθέσω τα καλύτερα από τα λιπαντικά της στην λίστα μου.
Το site της Xcel για όσους θέλουν να το ερευνήσουν: http://www.xcellube.com/ -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
έβαλα σήμερα λάδια στο πόλο.όταν τα πέρασα, άνοιξα τον κινητήρα και μετά αφού τον έκλεισα είδα ότι ήταν στο max.
φεύγω και μετά από 20 χλμ διαδρομή τα ξαναελέγχω. ήταν 0.5 cm πάνω από το max. (μου είχε πει το παιδί ότι ίσως να ανέβαινε λίγο η στάθμη)
τώρα μετά από άλλα 30 χλμ τα ξαναέλεγξα και είναι στο max και λίγο πιο κάτω.προσπαθούσα να δω αν έχω διαρροή αλλά το είχα παρκάρει και τις 2 φορές σε γκαζόν. μία άλλη φορά είδα αν στάζει η ροδέλα του κάρτερ... είδα κάτι υγρά αλλά νομίζω πως δεν ήταν από εμένα, μιας και η ροδέλα μου πρέπει να ήταν πιο μακριά από το σημείο αυτό.
τέλος πάντων. θα δω για διαρροή. έχει κανείς να επισημάνει για τυχούσες διαφοροποιήσεις στη στάθμη κατά την αλλαγή λαδιών?
Να ελέγχεις την στάθη πάντα στον ίδιο ΕΠΙΠΕΔΟ χώρο (στο σπίτι, στην δουλειά, στο συνεργείο κλπ) και όσο γίνεται να είναι κρύα (εκτός αν μπορείς να φροντίσεις η θερμοκρασία λαδιού να είναι πάντα σχεδόν ίδια). Διαφορετικά θα μπερδεύεσαι. Αφενός θέλουν χρόνο για να στραγγίξουν όλα στο κάρτερ και αφετέρου τα πολύτυπα λιπαντικά όταν ζεσταίνονται διαστέλλονται ελαφρώς τα μόριά τους.
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
@ Miltellas
δηλαδη εγω που εχω audi s3 tfsi,ποια προδιαγραφη ειναι προτιμοτερο να ακολουθησω την VW503.01 ή τη VW504.00??? γιατι δεν το καταλαβα ακριβως οπως το εθεσες...τα aral που βαζω παντως ειναι 504...Υποτίθεται πως όλοι οι tsi tfsi κτλ θέλουν 504.00 Επίσης υποτίθεται πως η 504 υπερκαλύπτει όλες τις προηγούμενες. Η 503.01 είχε βγει για το προηγούμενο S3, TT (υποτίθεται για πάνω από 180 άλογα)
Σωστά.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μίλτο έχεις ακούσει κάποια Xcel από Αμερική πλευρά? Ξέρουμε τιποτα γι' αυτά?
Nαι, είναι πάρα πολύ καλής ποιότητος Group III. Εκτιμώ ιδιαίτερα τις εταιρίες που δεν κρύβουν τις συνθέσεις τους. Γι αυτό και θεωρώ τα λιπαντικά της Xcel τίμια και ποιοτικά. Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να τα τιμήσω δημοσίως γιατί το αξίζουν. Θα φροντίσω σύντομα να προσθέσω τα καλύτερα από τα λιπαντικά της στην λίστα μου.
Το site της Xcel για όσους θέλουν να το ερευνήσουν: http://www.xcellube.com/Πολύ ενδιαφέρον αυτά που λες. Τα εισάγει Ελλάδα γνωστός μου και έλεγα να δοκιμάζω έστω και μια φορά ένα 5-30 που λέει πως είναι οκ για group Vag!
-
Μάλλον εννοεί το Xcel 100% Synthetic Motor Oil 5W30. Αλλά δεν βρίσκω στο site τί ACEA καλύπτει. Για να το χρησιμοποιήσεις σε VAG πρέπει να καλύπτει οπωσδήποτε την Α3 (η Α5 αν η σύνθεση ήταν GrIV/V θα έλεγα ότι ίσως να έκανε, η Α1 σε καμία περίπτωση), δεδομένου ότι καθόλα αμερικάνικο δεν θα αναγράφει πουθενά την 504.00. Επειδή το βλέπω να έχει κινηματικό ιξώδες στους 100C χαμηλό (10.0cSt) δύσκολα θα καλύπτει την Α3. Αυτά τα γράφει πάνω στο μπουκάλι, οπότε δεν μιλάμε για κάτι που κρύβεται.
Και το Xcel Synthetic Blend Motor Oil 5W30 έχει 10.30cSt/100C οπότε δεν βλεπω να καλύπτει εύκολα την Α3. Δες το κι αυτό πάντως τί γράφει. Σε παρακάτω ποιότητα μην κατέβεις.
Από την στιγμή που ένα 5W30 δεν αναγράφει την VW504.00 τουλάχιστον ας αναγράφει την ACEA A3 (για όσους με VAG).Το ότι μία εταιρία παράγει ποιοτικά λιπαντικά δεν σημαίνει ότι θα είναι και τα καταλληλότερα σε κάθε χρήση.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μάλλον εννοεί το Xcel 100% Synthetic Motor Oil 5W30. Αλλά δεν βρίσκω στο site τί ACEA καλύπτει. Για να το χρησιμοποιήσεις σε VAG πρέπει να καλύπτει οπωσδήποτε την Α3 (η Α5 αν η σύνθεση ήταν GrIV/V θα έλεγα ότι ίσως να έκανε, η Α1 σε καμία περίπτωση), δεδομένου ότι καθόλα αμερικάνικο δεν θα αναγράφει πουθενά την 504.00. Επειδή το βλέπω να έχει κινηματικό ιξώδες στους 100C χαμηλό (10.0cSt) δύσκολα θα καλύπτει την Α3. Αυτά τα γράφει πάνω στο μπουκάλι, οπότε δεν μιλάμε για κάτι που κρύβεται.
Και το Xcel Synthetic Blend Motor Oil 5W30 έχει 10.30cSt/100C οπότε δεν βλεπω να καλύπτει εύκολα την Α3. Δες το κι αυτό πάντως τί γράφει. Σε παρακάτω ποιότητα μην κατέβεις.
Από την στιγμή που ένα 5W30 δεν αναγράφει την VW504.00 τουλάχιστον ας αναγράφει την ACEA A3 (για όσους με VAG).Το ότι μία εταιρία παράγει ποιοτικά λιπαντικά δεν σημαίνει ότι θα είναι και τα καταλληλότερα σε κάθε χρήση.
Από εδώhttp://www.xcellube.com/specs/pcmo.pdf φαίνεται πως καλύπτει όλες τις ACEA. Πάντως για άλλη μια φορά έχεις δίκιο (ίσως και σχετικά μικρό flash point). Να πω την αλήθεια μάλλον έχω πειστεί να φύγω από Motul 8100 X-cess και να δοκιμάσω τα AFL by Amsoil. Βέβαια ούτε όργανο θερμοκρασίας έχω ούτε μάλλον την εμπειρία να καταλάβω πολλά πράγματα. Απλά για να υποστηρίζεις τόσο πολύ την εν λόγω εταρεία με την εμπειρία που δείχνεις να έχεις μάλλον λέω να σε ακούσω. Αν και θα μου μείνει άχτι το ρημάδι το X-lite. Xcel ίσως στο Corollaki μιας και δεν κάνει και πάνω από 2.000χλμ / εξάμηνο (ίσως να λέω και πολλά). Πάντως στο εν λόγω, μετά από τα 6 χρόνια που φόραγε της Toyota τα 'συνθετικά' kai πέρασε σε 8100 X-cess η λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί είναι πολύ πιο ύσηχη. Μου έκανε πολύ εντύπωση όπως και το γεγονός πως το βεντιλατέρ δουλεύει πιο πολύ αλλά για πολύ μικρότερο χρόνο. Δεν ξέρω βέβαιa αν συνδέονται αυτά μεταξύ τους!
-
Μια μικρή συμπλήρωση στα λεγόμενα του Μίλτου:
Εδώ http://eolcs.api.org/DisplayLicenseInfo ... nseNo=0995 μπορούμε να δούμε ποια λιπαντικά πιστοποιεί η amsoil και να συμπεράνουμε και ποια δεν πιστοποιεί. Από το ίδιο site μπορούμε να καταλάβουμε πως η redline δεν πιστοποιεί κανένα. Επίσης πως το Mobil 1 0w40 είναι API SL και όχι API SM. http://eolcs.api.org/DisplayLicenseInfo ... nseNo=0020Επαναλαμβάνοντας αντιγράφω από το http://www.technilube.com/faqs_info/api.php :
«For those that feel pressured to use an API licensed product, we have them and encourage you to use them (XLM, XLF, XLT, XLO and PCO). AMSOIL does offer better performing motor oils that are not API licensed for all of the reasons explained in this response» -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
έβαλα σήμερα λάδια στο πόλο.
όταν τα πέρασα, άνοιξα τον κινητήρα και μετά αφού τον έκλεισα είδα ότι ήταν στο max.
φεύγω και μετά από 20 χλμ διαδρομή τα ξαναελέγχω. ήταν 0.5 cm πάνω από το max. (μου είχε πει το παιδί ότι ίσως να ανέβαινε λίγο η στάθμη)
τώρα μετά από άλλα 30 χλμ τα ξαναέλεγξα και είναι στο max και λίγο πιο κάτω.προσπαθούσα να δω αν έχω διαρροή αλλά το είχα παρκάρει και τις 2 φορές σε γκαζόν. μία άλλη φορά είδα αν στάζει η ροδέλα του κάρτερ... είδα κάτι υγρά αλλά νομίζω πως δεν ήταν από εμένα, μιας και η ροδέλα μου πρέπει να ήταν πιο μακριά από το σημείο αυτό.
τέλος πάντων. θα δω για διαρροή. έχει κανείς να επισημάνει για τυχούσες διαφοροποιήσεις στη στάθμη κατά την αλλαγή λαδιών?
Να ελέγχεις την στάθη πάντα στον ίδιο ΕΠΙΠΕΔΟ χώρο (στο σπίτι, στην δουλειά, στο συνεργείο κλπ) και όσο γίνεται να είναι κρύα (εκτός αν μπορείς να φροντίσεις η θερμοκρασία λαδιού να είναι πάντα σχεδόν ίδια). Διαφορετικά θα μπερδεύεσαι. Αφενός θέλουν χρόνο για να στραγγίξουν όλα στο κάρτερ και αφετέρου τα πολύτυπα λιπαντικά όταν ζεσταίνονται διαστέλλονται ελαφρώς τα μόριά τους.
ευχαριστώ!
-
Στο site της Mobil αναφέρει στα χαρακτηριστικά του Mobil 1 0W40
http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... _0W-40.asp' target='_blank
Typical Properties
Mobil 1 0W-40
Value
Viscosity, ASTM D 445
cSt @ 40º C 78.3
cSt @ 100º C 14
Sulfated Ash, wt%, ASTM D 874 1.2
Phosphorous 0.1
Flash Point, ºC, ASTM D 92 230
Density @15º C kg/l, ASTM D 4052 0.85
Total Base Number (TBN) 11.3
MRV at -40ºC 26242
Viscosity Index 186
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC, ASTM D 4683 3.7Στο Material Safety Data Sheet για το ίδιο προιόν, αναφέρει μεταξύ άλλων:
http://www.msds.exxonmobil.com/psims/psims.aspx' target='_blank
SECTION 9 PHYSICAL AND CHEMICAL PROPERTIES
Typical physical and chemical properties are given below. Consult the Supplier in Section 1 for additional data.
GENERAL INFORMATION
Physical State: Liquid
Colour: Amber
Odour: Characteristic
Odour Threshold: N/DIMPORTANT HEALTH, SAFETY, AND ENVIRONMENTAL INFORMATION
Relative Density (at 15 °C): 0.855
Flash Point [Method]: >200°C (392°F) [ ASTM D-92]
Flammable Limits (Approximate volume % in air): LEL: 0.9 UEL: 7.0
Autoignition Temperature: N/D
Boiling Point / Range: > 316°C (600°F)
Vapour Density (Air = 1): > 2 at 101 kPa
Vapour Pressure: < 0.013 kPa (0.1 mm Hg) at 20°C
Evaporation Rate (N-Butyl Acetate = 1): N/D
pH: N/A
Log Pow (n-Octanol/Water Partition Coefficient): N/D
Solubility in Water: Negligible
Viscosity: 76.4 cSt (76.4 mm²/sec) at 40°C | 14.2 cSt (14.2 mm²/sec) at 100°C
Oxidising properties: See Sections 3, 15, 16.OTHER INFORMATION
Freezing Point: N/D
Melting Point: N/A
Pour Point: -45°C (-49°F)
DMSO Extract (mineral oil only), IP-346: < 3 %wtΗ διαφορά στα περισσότερα μεγέθη (λίγο ή περισσότερο), μεταξύ των 2 διαφορετικών πηγών της ίδιας εταιρείας για το ίδιο προιόν, που οφείλεται;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Η διαφορά στα περισσότερα μεγέθη (λίγο ή περισσότερο), μεταξύ των 2 διαφορετικών πηγών της ίδιας εταιρείας για το ίδιο προιόν, που οφείλεται;
Δεν θα έπρεπε. Προφανώς το MSDS αναφέρεται στο προηγούμενο API SL.
To M1 0W40 καλύπτει κανονικά την API SM: http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_0W-40.asp
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
Από εδώhttp://www.xcellube.com/specs/pcmo.pdf φαίνεται πως καλύπτει όλες τις ACEA.
Έτσι όπως τα γράφει δεν γίνεται να καταλάβουμε. Δεν γίνεται να καλύπτει όλες τις ACEA ταυτόχρονα. Οι ACEA δεν είναι σαν τις API όπου η μεγαλύτερη υπερκαλύπτει τις προηγούμενες (αν και η SM έχει ξεσηκώσει κάποιες διαμαρτυρίες).
Πάντως στο εν λόγω, μετά από τα 6 χρόνια που φόραγε της Toyota τα 'συνθετικά' kai πέρασε σε 8100 X-cess η λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί είναι πολύ πιο ύσηχη. Μου έκανε πολύ εντύπωση όπως και το γεγονός πως το βεντιλατέρ δουλεύει πιο πολύ αλλά για πολύ μικρότερο χρόνο. Δεν ξέρω βέβαιa αν συνδέονται αυτά μεταξύ τους!
Μπορεί τα 8100 να ταιριάζουν καλύτερα, αν και θεωρώ ούτως ή άλλως λογικό να είναι τα X-cess ανώτερης ποιότητος από τα αντίστοιχα της Toyota.
-
Πολύ μυστήριο αν το ίδιο λάδι καλύπτει Α1 και Α3 και Α5 και έτσι αφήνεται να εννοηθεί..... Τι HTHS έχει κάτω ή πάνω από 3,5??
Μήπως η σοβαρότητα της εταιρείας δέχεται αυτογκόλ? Εκτός αν εννούν ότι έχουν διάφορα υπομοντέλα με διαφορετικές προδιαγραφές.... -
Γνώμη για τα ARAL SUPER TRONIC G SAE OW/30; Σε σχέση με τα Mobil 1 0W40 και ESP 5W30 πως θα τα κατατάσσατε για νορμάλ προς μετρίως σκληρή χρήση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ και αλλαγή κάθε 10-12.000 χλμ;
Για το ανωτέρω, παραθέτω τα στοιχεία του κατασκευαστή (MSDS):Flash point Open cup: 248°C (478.4°F) [Cleveland.]
Colour Amber.
Physical state Liquid.
Odour Oily.
General information
Appearance
Important health, safety and environmental information
Pour point -51 °C
Density 842 kg/m3 (0.842 g/cm3) at 15°C
Solubility insoluble in water.
Partition coefficient >3
(LogKow)
Viscosity Kinematic: 71.4 mm2/s (71.4 cSt) at 40°C
Kinematic: 12.1 mm2/s (12.1 cSt) at 100°C -
Προς τον Μιλτο
τι βαλβολινες θα προτινες για Citroen xantia 16v , 2000cc , 155hp του 1994?
προκαταβολικα σε ευχαριστω πολυ και για τις γνωσεις που μας δινεις αλλα και για τον κοπο σου να πληκτρολογεις απαντησεις για τον καθενα μας προσωπικα.
Περι λιπαντικών γενικώς