-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
οκ..αφού υποστηρίζεις τόσο σθεναρά οτι με μπροστά κίνηση, μηχανικό μπλοκέ και (μέ ή χωρίς)230bhp θα είναι μια χαρά σε ένα αυτοκίνητο όπως η mito, θα περιμένω να το πάρουν πρώτα οι άλλοι...και μετά βλέπουμε!!συμφωνώ οτι αυτοί που κατασκευάζουν το αυτοκίνητο ξέρουν πολύ περισσότερα, αλλά το τμήμα του λογιστηρίου είναι αυτό που κανονίζει τα ζητήματα. οπότε επίτρεψέ μου να έχω μερικές αμφιβολίες...
Αδυνατον να φανταστω σε τοσο κοντο αμαξακι πισω κινηση.... πραγματικα οπως ειπε ο Krus θα ηταν η προσωποποιηση του Χαρου Δεν το συζητω βεβαια πως το αμαξι χωρις ηλεκτρονικα (call me ESP) δεν θα μπορουσε να σταθει στο δρομο... και τα ηλεκτρονικα θα δουλευαν υπερωριες στην καλυτερη των περιπτωσεων. Αυτονοητο ειναι πως το αμαξι ουσιαστικα μετα θα ειχε καταντησει διθεσιο με μηδενικο χωρο αποσκευων.... τελος παντων θα ειχε ακυρωθει το ολο concept... η ολη ιδεα του αμαξιου... για ενα σπορτιφ μεν, πρακτικο και καθημερινο αμαξι δε.... και απο πωλησεις επισης θα ειχε θαφτει.
Η πισω κινηση ειναι ωραια για αλλα μεγεθη και αλλες ιπποδυναμεις...
-
Ξερει κανεις τι διαφορα εχει ο απλος 1.4Τ απο τον 1.4Τ Multiair?O Multiair θα εχει αμεσο ψεκασμο μηπως?
Η μηπως ειναι diesel? -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ξερει κανεις τι διαφορα εχει ο απλος 1.4Τ απο τον 1.4Τ Multiair?O Multiair θα εχει αμεσο ψεκασμο μηπως?
Η μηπως ειναι diesel?χοντρά χοντρά, δεν θα έχει εκκεντροφόρους αλλά ένα πνευματικό σύστημα που λένε ότι θα μειώνει τη κατανάλωση και θα αυξάνει την απόδοση κατά 10%
-
-
-
http://mitour.alfaromeo.it/' target='_blank
έχει και configurator!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η πισω κινηση ειναι ωραια για αλλα μεγεθη και αλλες ιπποδυναμεις...Aσχετη η πισω κινηση με τη ΜιΤο,θα συμφωνησω στο περι μεγεθους,εκει που κολλαω ομως ειναι στο 'για αλλες ιπποδυναμεις'...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Η πισω κινηση ειναι ωραια για αλλα μεγεθη και αλλες ιπποδυναμεις...
Aσχετη η πισω κινηση με τη ΜιΤο,θα συμφωνησω στο περι μεγεθους,εκει που κολλαω ομως ειναι στο 'για αλλες ιπποδυναμεις'...
απο το στόμα μου το πήρες...
επίσης τί σχέση έχει η brera με την πίσω κίνηση...χάλια η 159 αν ήταν πισωκίνητη....μαύρα χάλια αν η 156 ήταν πισωκίνητη κλπ...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
http://www.channel4.com/4car/news/news-story.jsp?news_id=17689' target='_blank
Alfa Romeo confirms MI.TO GTA
και για να επαναφέρω το θέμα πισωκίνητης mito...πόσο καλό είναι να έχεις ένα αυτοκίνητο σαν τη mito με 230bhp (mito GTA) στους μπροστά τροχούς??
Είναι τόσο καλό, όσο χάρος θα ήταν αν είχε τους ίππους πίσω.
Υπάρχουν και μικρότερα πισωκίνητα πάντως, μπορεί βέβαια να είναι και αυτά χάροι μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα με μικρότερο μήκος και μεταξόνιο από το Grande Punto πχ.
ορίστε ένα παράδειγμα:
Το μήκος λοιπόν δεν είναι πρόβλημα, ούτε το μεταξόνιο είναι πρόβλημα. Ένα πισωκίνητο supermini θα είχε τα εξής δύο μειονεκτήματα:
-κόστος
-χώροιΚατά τα άλλα, εφόσον σχεδιαστεί σωστά θα έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όπως φαίνεται και από το τρανταχτό μου παράδειγμα
-
φίλε ΙΚΕ τα αυτοκίνητα δυστυχώς τα σχεδιάζουν λογιστές (όπως είπα και λίγο πιό πάνω)
δεν πειράζει όμως, εγώ έχω γαιδουρινή υπομονή. περιμένω κάτι πισωκίνητο απο την άλφα ρομέο σε νορμάλ λεφτά.
-
Kαι το smart roadster δεν ειναι πισωκινητο ?
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
φίλε ΙΚΕ τα αυτοκίνητα δυστυχώς τα σχεδιάζουν λογιστές (όπως είπα και λίγο πιό πάνω)ΕΥΤΥΧΩΣ!!! γιατι θα ειχαμε γεμισει με wannabe Ferrari και τσακισμενες κολονες ΔΕΗ... και τα αμαξια θα κοστιζαν διπλασια... ααα και φυσικα θα περιμεναμε ολοι στα στροφιλικια να παρουν οι πισωκουνες τα ποδια τους....
Μπροστα κινηση+καλο setup+ μικρο αμαξι = απολαυση σε βουνο
-
Και όμως, πιστεύω πως η αρχιτεκτονική αυτή, όλα μπροστά δηλαδή είναι σαφέστατα ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνη, ειδικά για έναν άπειρο οδηγό.
Βέβαια εσύ φαντάζομαι θα απολαμβάνεις μια διαδρομή σε βουνό περισσότερο με ένα grande punto παρά με ένα mx5..
ΥΓ. Δεν λέω πως η μπροστινή κίνηση δεν έχει πλεονεκτήματα ή πως όλα τα προσθιοκίνητα είναι για πέταμα, κάθε άλλο. Αλλά μην φθάνουμε και στο άλλο άκρο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και όμως, πιστεύω πως η αρχιτεκτονική αυτή, όλα μπροστά δηλαδή είναι σαφέστατα ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνη, ειδικά για έναν άπειρο οδηγό.Βέβαια εσύ φαντάζομαι θα απολαμβάνεις μια διαδρομή σε βουνό περισσότερο με ένα grande punto παρά με ένα mx5..
ΥΓ. Δεν λέω πως η μπροστινή κίνηση δεν έχει πλεονεκτήματα ή πως όλα τα προσθιοκίνητα είναι για πέταμα, κάθε άλλο. Αλλά μην φθάνουμε και στο άλλο άκρο.
[ΙKE mode on]Δηλαδή μαλ@κία έκανε η Toyota όταν έκανε το Starlet από πισωκίνητο, μπροστοκίνητο; [/IKE mode off]
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και όμως, πιστεύω πως η αρχιτεκτονική αυτή, όλα μπροστά δηλαδή είναι σαφέστατα ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνη, ειδικά για έναν άπειρο οδηγό.Βέβαια εσύ φαντάζομαι θα απολαμβάνεις μια διαδρομή σε βουνό περισσότερο με ένα grande punto παρά με ένα mx5..
ΥΓ. Δεν λέω πως η μπροστινή κίνηση δεν έχει πλεονεκτήματα ή πως όλα τα προσθιοκίνητα είναι για πέταμα, κάθε άλλο. Αλλά μην φθάνουμε και στο άλλο άκρο.
Κοιτα... εχω και τις 2 περιπτωσεις στο γκαραζ...
Μεχρι την κατηγορια των μικρομεσαιων, σιγουρα η βελτιστη λυση ειναι η μπροστα κινηση για παρα πολλους και καλους λογους... εφοσον φυσικα δεν μιλαμε για καποιον πυροβολημενο petrol head...
Για καποιον απειρο οδηγο η κινηση μπροστα σαφως προτιμαται... μιας και η λυση παντα ειναι αφημα γκαζιου, κατι που γινεται ενστικτωδως ειτε ασχετος ειτε οχι... στην πισω κινηση δεν θα αντιδρασουν ολοι με αναποδα! Ααα και βεβαια... δεν σημαινει επισης πως ενα προσθιοκινητο θα ειναι τιγκα υποστροφικο και πως τα πισωκινητα παντα διωχνουν ουρα...
Απλα στα δικα μου ματια η πισω κινηση ειναι μια ακριβη λυση με side effects στην σχεδιαση, που δεν αφορα και δεν επηρεαζει την συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων. Ειναι καποιο ειδος πολυτελειας... ειδικα απο καποια κατηγορια αυτοκινητων και κατω... Προσωπικα ενα αμαξι πρωτα το βλεπω ως εργαλειο... και αρκετα μετα ως παιχνιδι... και αυτο γιατι απλα για τα δικα μου μετρα του μεσου Ελληνα ειναι ακριβα παιχνιδια (εδωσα απλα και το προφιλ μου.... για να δεις πως βλεπω καποια πραγματα... )
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μεχρι την κατηγορια των μικρομεσαιων, σιγουρα η βελτιστη λυση ειναι η μπροστα κινηση για παρα πολλους και καλους λογους... εφοσον φυσικα δεν μιλαμε για καποιον πυροβολημενο petrol head...
..
Για καποιον απειρο οδηγο η κινηση μπροστα σαφως προτιμαται... μιας και η λυση παντα ειναι αφημα γκαζιου, κατι που γινεται ενστικτωδως ειτε ασχετος ειτε οχι... στην πισω κινηση δεν θα αντιδρασουν ολοι με αναποδα! Ααα και βεβαια... δεν σημαινει επισης πως ενα προσθιοκινητο θα ειναι τιγκα υποστροφικο και πως τα πισωκινητα παντα διωχνουν ουρα...
Αυτό που λες είναι παγιωμένη πεποίθηση στους περισσότερους και όχι μόνο είναι εντελώς εσφαλμένη αλλά σε αυτήν οφείλονται πολλά (αν όχι τα περισσότερα) από τα ατυχήματα όπου ο οδηγός χάνει τον έλεγχο μόνος του. Είναι μεγάλη κουβέντα όμως αυτό και δεν είναι του παρόντος. Απλώς να πω πως ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο συνήθως (στη συντριπτική πλειοψηφία) εκτός από το που συνοδεύεται η κίνηση έχει μία σημαντικότατη διαφορά, την κατανομή βάρους.
Ας μην χαλάμε το θέμα, η διαφωνία μου είναι σε αυτό που ειπώθηκε, πως ένα μικρό πισωκίνητο είναι χάρος. Μπορεί να είναι φυσικά αλλά όχι εξ'ορισμού. Και σίγουρα μπορεί να είναι καλύτερο από ένα προσθιοκίνητο αν σχεδιαστεί σωστά (και με κάποιες παραχωρήσεις σε χώρους και κόστος), όχι ,μόνο για τον πυροβολημένο αλλά κυρίως για τον άπειρο οδηγό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
http://www.channel4.com/4car/news/news-story.jsp?news_id=17689' target='_blank
Alfa Romeo confirms MI.TO GTA
και για να επαναφέρω το θέμα πισωκίνητης mito...πόσο καλό είναι να έχεις ένα αυτοκίνητο σαν τη mito με 230bhp (mito GTA) στους μπροστά τροχούς??
Είναι τόσο καλό, όσο χάρος θα ήταν αν είχε τους ίππους πίσω.
Υπάρχουν και μικρότερα πισωκίνητα πάντως, μπορεί βέβαια να είναι και αυτά χάροι μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα με μικρότερο μήκος και μεταξόνιο από το Grande Punto πχ.
ορίστε ένα παράδειγμα:
Το μήκος λοιπόν δεν είναι πρόβλημα, ούτε το μεταξόνιο είναι πρόβλημα. Ένα πισωκίνητο supermini θα είχε τα εξής δύο μειονεκτήματα:
-κόστος
-χώροιΚατά τα άλλα, εφόσον σχεδιαστεί σωστά θα έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όπως φαίνεται και από το τρανταχτό μου παράδειγμα
Εκτος απο αυτα πρεπει να δεις και την κατανομη βαρους.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
http://www.channel4.com/4car/news/news-story.jsp?news_id=17689' target='_blank
Alfa Romeo confirms MI.TO GTA
και για να επαναφέρω το θέμα πισωκίνητης mito...πόσο καλό είναι να έχεις ένα αυτοκίνητο σαν τη mito με 230bhp (mito GTA) στους μπροστά τροχούς??
Είναι τόσο καλό, όσο χάρος θα ήταν αν είχε τους ίππους πίσω.
Υπάρχουν και μικρότερα πισωκίνητα πάντως, μπορεί βέβαια να είναι και αυτά χάροι μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα με μικρότερο μήκος και μεταξόνιο από το Grande Punto πχ.
ορίστε ένα παράδειγμα:
Το μήκος λοιπόν δεν είναι πρόβλημα, ούτε το μεταξόνιο είναι πρόβλημα. Ένα πισωκίνητο supermini θα είχε τα εξής δύο μειονεκτήματα:
-κόστος
-χώροιΚατά τα άλλα, εφόσον σχεδιαστεί σωστά θα έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όπως φαίνεται και από το τρανταχτό μου παράδειγμα
Εκτος απο αυτα πρεπει να δεις και την κατανομη βαρους.
Ορθόν. Ένα διθέσιο ρόντστερ είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο να στείλεις αρκετό βάρος πίσω. Σε 4 θέσιο σουπερμίνι, πώς σκατά το κάνεις αυτό;
... και το λόγο μεταξονίου προς μετατρόχιο, ξαναλέω εγώ. Η Mi.To είναι ΠΟΛΥ φαρδιά. Και το κόστος θα ήταν πρόβλημα, και οι χώροι. Αλλά και η οδική συμπεριφορά θα ήταν δύσκολο στοίχημα για να λύσουν. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
φίλε ΙΚΕ τα αυτοκίνητα δυστυχώς τα σχεδιάζουν λογιστές (όπως είπα και λίγο πιό πάνω)
ΕΥΤΥΧΩΣ!!! γιατι θα ειχαμε γεμισει με wannabe Ferrari και τσακισμενες κολονες ΔΕΗ... και τα αμαξια θα κοστιζαν διπλασια... ααα και φυσικα θα περιμεναμε ολοι στα στροφιλικια να παρουν οι πισωκουνες τα ποδια τους....
Μπροστα κινηση+καλο setup+ μικρο αμαξι = απολαυση σε βουνο
ναι ναι καλά λές, ευτυχώς γιατί φαντάσου πόσο χάλια θα ήταν μια πισωκίνητη 156, Brera, 159. σκέτος εφιάλτης
κοίτα μια παλιά διαφήμιση της άλφα ρομέο... http://www.youtube.com/watch?v=488fvzbY1dg' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
κοίτα μια καινούρια... http://www.youtube.com/watch?v=LhydLXcmDro' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
βρείτε τις διαφορές...
στην πρώτη έχουμε έναν οικογενειάρχη ο οποίος φοράει το κράνος και ευχαριστιέται την άλφα με παντιλίκια.
στην δεύτερη έχουμε μια κοπελίτσα που οδηγεί μέσα στην πόλη.
δεν λέω οτι η 147 είναι κακό αυτοκίνητο, κάθε άλλο. απλά θέλω να τονίσω την αλλαγή του τότε με τώρα. το πάθος που έβγαζε τότε και στο 'πάθος' που βγάζει τώρα. εκεί δίνω το φταίξιμο στους...λογιστές που τόσο θαυμάζεις.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ορθόν. Ένα διθέσιο ρόντστερ είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο να στείλεις αρκετό βάρος πίσω. Σε 4 θέσιο σουπερμίνι, πώς σκατά το κάνεις αυτό;
... και το λόγο μεταξονίου προς μετατρόχιο, ξαναλέω εγώ. Η Mi.To είναι ΠΟΛΥ φαρδιά. Και το κόστος θα ήταν πρόβλημα, και οι χώροι. Αλλά και η οδική συμπεριφορά θα ήταν δύσκολο στοίχημα για να λύσουν.Για την χωροταξία συμφωνούμε προφανώς, αλλά η οδική συμπεριφορά γιατί θα ήταν στοίχημα για να το λύσουν?
Το χειρότερο σε οδική συμπεριφορά θα είχε μία πισωκίνητη MiTo με καλές αναρτήσεις και με δεδομένη την καλύτερη κατανομή βάρους που θα τις προσέφερε αυτή η διάταξη?
Το MX5 δεν είναι ακόμα μικρότερο? Δεν έχει υποδειγματική οδική συμπεριφορά? ΟΚ είναι διθέσιο, ε και? Η προσθιοκίνηση και ο εγκάρσιος κινητήρας είναι καλή επιλογή για διάφορους λόγους, όχι όμως επειδή η πίσω κίνηση είνια επικύνδηνη ή χειρότερη ! Κάθε άλλο.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008