-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Αυτό, και το Γιάννη το Σαρακάκη ξάδερφο.
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Η τελευταία φράση περί Σαρακάκη
με έχει απασχολήσει πολύ καθώς είναι κατά τη γνώμη μου απαράδεκτος σαν αντιπρόσωπος.
Μήπως έχετε άποψη γύρω από τιμές ανταλλακτικών και service για το type-r?Αστο καλύτερα το μοναδικό μειονέκτημα του Type-R
-
-Πανακριβα ανταλλακτικα ελεω Σαρακακη
-Ψιλοχαλια σχεδιαση για σπορ μοντελο
-υψηλη τιμη+Μοτερακλα
+7 χρονια εγγυηση
+αξιοπιστια
+Πρεστιζ μοντελουΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θα το παιρνα με τα χιλια!
-
Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν το χω οδηγησει(μονο στα ονειρα!!!),αλλα η αποψη μου ειναι οτι οταν ξερεις πως θα βγει ανανεωμενη εκδοση ειναι κουταμαρα να παρεις το παλιο.Ολο και καποια διορθωση-βελτιωση εχει το καινουριο.5 μηνες υπομονη φιλε!!
Οσον αφορα την μεταπωληση μη σε απασχολει καθολου. Τα Honda ειναι απο τα κορυφαια και σε αυτον τον τομεα.
Αυτο στο λεω απο προσωπικη πειρα και υστερα απο πωληση 2 Honda Civic Vti 4θυρα.Εχασα ελαχιστα,ασε που ηταν αναρπαχτα(λογω κινητηρα). -
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Ολο και καποια διορθωση-βελτιωση εχει το καινουριο.5 μηνες υπομονη φιλε!!Συμφωνώ με τα προηγούμενα.
Εχω βρεθεί συνοδηγός στα Μέγαρα, το οδηγούσε οδηγός αγώνων και για πρώτη φορά εκτίμησα τα προσθιοκίνητα! Προσωπικά αν έπαιρνα το παλιό θα το μετάνιωνα μετά από 1-2 χρόνια! Η φωνή της λογικής λέει να περιμένεις.....αν μπορείς!
Μεταπώληση: με τέτοιο χαρακτήρα σε μια εποχή που δεν βγαίνουν τέτοια αυτοκίνητα και πολύ λιγότερο μαζικό από το 106R που είναι πια πάρα πολλά, με την ποιότητα και αξιοπιστία Honda δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα.Επίσης οι απόψεις του εξ Αμερικής Hondo-φιλου για το ότι τα καλά γιαπωνέζικα είναι πολύ καλά είναι καλά τεκμηριωμένες και απόλυτα αποδεκτές!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
-Πανακριβα ανταλλακτικα ελεω Σαρακακη
-Ψιλοχαλια σχεδιαση για σπορ μοντελο
-υψηλη τιμη+Μοτερακλα
+7 χρονια εγγυηση
+αξιοπιστια
+Πρεστιζ μοντελουΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θα το παιρνα με τα χιλια!
κι εγώ το ίδιο!!!
Σπύρος
-
Paidia. Mhn parashrnomaste otan leme NEO modelo. Den einai NEW DESIGN. EInai ena aplos face lift. Alagh ligo sto profilaxtira mprosta kai sta fanaria piso. Opote gia ton tuxaio idio 8a fanh. O psonaras (EGO) 8a to prosekso.
Ego 8a pigena sto Sarakaki otan bgh to Face Lift. Kai 8a ekana pazaria gia to paliotero gia na to paro apo ta xeria tou. Ean den dexete pazaria tote xtipas to Face Lift.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
8es oi duo mas na kanoume suzitish gia ta pia striboun kalutera? Anikse neo topic tora gia na se ma8o. To oti steri8ikes gia to a h b logo ta kala den sumenh pos apo thn zhleia preph na ta upoba8misoume. mhn leme kakies.
μηπως ειναι καιρος να ερθεις προς ελλαδα?
μια απορια: πως 'θα τον μαθεις ' ακριβως???ανοιξτε κανα περιοδικο (που εχει ηδη τεσταρει διαφορα ανταγωνιστικα μεταξυ τους αμαξια) και ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
καθως ειναι αδυνατο ολοι να εχουμε οδηγησει ΟΛΑ.αλλιως να συνεχισουμε τη κουβεντα στα 'ανεκδοτα'
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
8es oi duo mas na kanoume suzitish gia ta pia striboun kalutera? Anikse neo topic tora gia na se ma8o. To oti steri8ikes gia to a h b logo ta kala den sumenh pos apo thn zhleia preph na ta upoba8misoume. mhn leme kakies.
μηπως ειναι καιρος να ερθεις προς ελλαδα?
μια απορια: πως 'θα τον μαθεις ' ακριβως???ανοιξτε κανα περιοδικο (που εχει ηδη τεσταρει διαφορα ανταγωνιστικα μεταξυ τους αμαξια) και ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
καθως ειναι αδυνατο ολοι να εχουμε οδηγησει ΟΛΑ.αλλιως να συνεχισουμε τη κουβεντα στα 'ανεκδοτα'
Na ksana er8o re? Prhn 3 mhnes hmoun ekei kai efaga olo to kalokairi. haha ase falirisa. 1 xrono merokamata xalasa. haha
Kai ta track days mou ekana. kai thn bolta mou sta limanakia kai vouta ekana me Vti kai CTR sthn dia8esh mou.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Paidia. Mhn parashrnomaste otan leme NEO modelo. Den einai NEW DESIGN. EInai ena aplos face lift. Alagh ligo sto profilaxtira mprosta kai sta fanaria piso. Opote gia ton tuxaio idio 8a fanh. O psonaras (EGO) 8a to prosekso.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ FACE LIFT!!!!
εστω και 5% καλυτερο να ειναι γιατι να μην κανει λιγο υπομονη? -
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ FACE LIFT!!!!
εστω και 5% καλυτερο να ειναι γιατι να μην κανει λιγο υπομονη?Το θέμα της υπομονής είναι πιστεύω καθαρά προσωπική υπόθεση του καθενός. Αν για παράδειγμα οδηγείς έναν κουβά και σου γυάλισε το Τάιπ Αρ αλλά πρέπει να 'χάσεις' τους επόμενους 5 μήνες από τη ζωή σου [οδηγώντας τον κουβά!] για να πάρεις το 'ανανεωμένο κατά 5%' θα το έβρισκα απολύτως λογικό να παραγγείλω το τωρινό μοντέλο αύριο κιόλας και να το απολαμβάνω τους μήνες που μεσολαβούν μέχρι να έρθει το καινούριο. Από κει και πέρα αν κρίνω ότι οι διαφορές είναι επι της ουσίας και αξίζουν τον κόπο το σκέφτομαι για 'αναβάθμιση', διαφορετικά πάω πάσο.
Από την άλλη, αν ήδη έχεις κάτι αξιοπρεπές και θέλεις αυτό το κάτι παραπάνω που πιστεύεις ότι θα σου δώσει το ανανεωμένο 'κάρτ' της Χόντα, είναι εξίσου λογικό να κάνεις ευτυχισμένα όνειρα για μερικούς μήνες χωρίς να θυσιάζεις τόσο μεγάλο μέρος από την οδηγική απόλαυση κατά τις μετακινήσεις ή τις βόλτες σου, και όταν έρθει η ώρα 'χτυπάς' το latest version. -
δεν υπαρχει καποια διαδικασια ετσι ωστε να εισαι απο τους πρωτους που θα παραλαβουν το φεις λιφτ?
παντως πρεπει να ναι φοβερο και αφου εχεις τα λεφτα.... -
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ FACE LIFT!!!!
εστω και 5% καλυτερο να ειναι γιατι να μην κανει λιγο υπομονη?Το θέμα της υπομονής είναι πιστεύω καθαρά προσωπική υπόθεση του καθενός. Αν για παράδειγμα οδηγείς έναν κουβά και σου γυάλισε το Τάιπ Αρ αλλά πρέπει να 'χάσεις' τους επόμενους 5 μήνες από τη ζωή σου [οδηγώντας τον κουβά!] για να πάρεις το 'ανανεωμένο κατά 5%' θα το έβρισκα απολύτως λογικό να παραγγείλω το τωρινό μοντέλο αύριο κιόλας και να το απολαμβάνω τους μήνες που μεσολαβούν μέχρι να έρθει το καινούριο. Από κει και πέρα αν κρίνω ότι οι διαφορές είναι επι της ουσίας και αξίζουν τον κόπο το σκέφτομαι για 'αναβάθμιση', διαφορετικά πάω πάσο.
Από την άλλη, αν ήδη έχεις κάτι αξιοπρεπές και θέλεις αυτό το κάτι παραπάνω που πιστεύεις ότι θα σου δώσει το ανανεωμένο 'κάρτ' της Χόντα, είναι εξίσου λογικό να κάνεις ευτυχισμένα όνειρα για μερικούς μήνες χωρίς να θυσιάζεις τόσο μεγάλο μέρος από την οδηγική απόλαυση κατά τις μετακινήσεις ή τις βόλτες σου, και όταν έρθει η ώρα 'χτυπάς' το latest version. -
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ FACE LIFT!!!!
εστω και 5% καλυτερο να ειναι γιατι να μην κανει λιγο υπομονη?Το θέμα της υπομονής είναι πιστεύω καθαρά προσωπική υπόθεση του καθενός. Αν για παράδειγμα οδηγείς έναν κουβά και σου γυάλισε το Τάιπ Αρ αλλά πρέπει να 'χάσεις' τους επόμενους 5 μήνες από τη ζωή σου [οδηγώντας τον κουβά!] για να πάρεις το 'ανανεωμένο κατά 5%' θα το έβρισκα απολύτως λογικό να παραγγείλω το τωρινό μοντέλο αύριο κιόλας και να το απολαμβάνω τους μήνες που μεσολαβούν μέχρι να έρθει το καινούριο. Από κει και πέρα αν κρίνω ότι οι διαφορές είναι επι της ουσίας και αξίζουν τον κόπο το σκέφτομαι για 'αναβάθμιση', διαφορετικά πάω πάσο.
Από την άλλη, αν ήδη έχεις κάτι αξιοπρεπές και θέλεις αυτό το κάτι παραπάνω που πιστεύεις ότι θα σου δώσει το ανανεωμένο 'κάρτ' της Χόντα, είναι εξίσου λογικό να κάνεις ευτυχισμένα όνειρα για μερικούς μήνες χωρίς να θυσιάζεις τόσο μεγάλο μέρος από την οδηγική απόλαυση κατά τις μετακινήσεις ή τις βόλτες σου, και όταν έρθει η ώρα 'χτυπάς' το latest version. -
Το πρόβλημα είναι ότι ήδη έχω πουλήσει το αυτοκίνητο μου
άρα θα πρέπει να μείνω τους επόμενους 5 μήνες χωρίς
αυτοκίνητο αν επιλέξω το ανανεωμένω type-r -
βιαστηκες να το δωσεις..?
παρε αυτο που κυκλοφορει τοτε... -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι ήδη έχω πουλήσει το αυτοκίνητο μου
άρα θα πρέπει να μείνω τους επόμενους 5 μήνες χωρίς
αυτοκίνητο αν επιλέξω το ανανεωμένω type-rΠάρε το καινούργιο. Εχοντας οδηγήσει το παλιό μου κακοφάνηκε πολύ ο θόρυβος και η κακή ποιότητα κύλισης. Νομίζω οτι αξίζει το κόπο να περιμένεις για ενα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (απ'ότι λένε τα ξένα test τουλάχιστον) γιατί θα έχεις τη δυνατότητα να το απολαμβάνεις για πολλά περοσσότερα χρόνια. Εχεις σκεφτεί άλλες επιλογές ?????
-
To exei odigisei kaneis h milate oloi theoritika????
Kseroume diafores? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
To exei odigisei kaneis h milate oloi theoritika????
Kseroume diafores?Εχω οδηγήσει μόνο το παλιό αλλά το press kit της HONDA αναφέρει οτι έχει ενισχυθεί η ηχομόνωση , έχουν αλλάξει τα silent blocks , το τιμόνι έχει διαφορετική ρύθμιση για καλύτερη αίσθηση , το setup των αναρτήσεων είναι διαφορετικό -πιο φιλικό- χωρίς να χάνει τον χαρακτήρα του , ενισχυμένα φώτα και το πιο ελαφρύ βολάν του κινητήρα. Για την αισθητική ανανέωση ......... Νομίζω οτι αυτά είναι και τα βασικότερα μείον του TYPE R
Type R ζητούνται γνώμες