-
Είμαι στη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου και ένα από τα
υποψήφια μοντέλα που σκέφτομαι μετά από μαραθώνιες
συζητήσεις σε forum κλπ είναι το Civic Type-R. Ως γνωστό
το μοντέλο υπέστη facelift και το ανανεωμένο θα έρθει Ελλάδα
Απρίλιο 2004. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα από το παλιό.
Τι θα κάνατε στη θέση μου. Θα αγοράζατε το ήδη υπάρχον
μοντέλο ή θα περιμένατε 5 μήνες για το ανανεωμένο?
Λάβετε υπόψιν ότι μετά από ερώτηση μου αν μου κάνουν κάποια
έκπτωση αν αγοράσω το τρέχον μοντέλο μου απάντησαν
κατηγορηματικά όχι. Πιστεύεται ότι το type-r ως μοντέλο
απαξιώνεται γρήγορα με το χρόνο?
Ευχαριστώ. -
Είμαι στη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου και ένα από τα
υποψήφια μοντέλα που σκέφτομαι μετά από μαραθώνιες
συζητήσεις σε forum κλπ είναι το Civic Type-R. Ως γνωστό
το μοντέλο υπέστη facelift και το ανανεωμένο θα έρθει Ελλάδα
Απρίλιο 2004. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα από το παλιό.
Τι θα κάνατε στη θέση μου. Θα αγοράζατε το ήδη υπάρχον
μοντέλο ή θα περιμένατε 5 μήνες για το ανανεωμένο?
Λάβετε υπόψιν ότι μετά από ερώτηση μου αν μου κάνουν κάποια
έκπτωση αν αγοράσω το τρέχον μοντέλο μου απάντησαν
κατηγορηματικά όχι. Πιστεύεται ότι το type-r ως μοντέλο
απαξιώνεται γρήγορα με το χρόνο?
Ευχαριστώ. -
Είμαι στη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου και ένα από τα
υποψήφια μοντέλα που σκέφτομαι μετά από μαραθώνιες
συζητήσεις σε forum κλπ είναι το Civic Type-R. Ως γνωστό
το μοντέλο υπέστη facelift και το ανανεωμένο θα έρθει Ελλάδα
Απρίλιο 2004. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα από το παλιό.
Τι θα κάνατε στη θέση μου. Θα αγοράζατε το ήδη υπάρχον
μοντέλο ή θα περιμένατε 5 μήνες για το ανανεωμένο?
Λάβετε υπόψιν ότι μετά από ερώτηση μου αν μου κάνουν κάποια
έκπτωση αν αγοράσω το τρέχον μοντέλο μου απάντησαν
κατηγορηματικά όχι. Πιστεύεται ότι το type-r ως μοντέλο
απαξιώνεται γρήγορα με το χρόνο?
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Είμαι στη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου και ένα από τα
υποψήφια μοντέλα που σκέφτομαι μετά από μαραθώνιες
συζητήσεις σε forum κλπ είναι το Civic Type-R. Ως γνωστό
το μοντέλο υπέστη facelift και το ανανεωμένο θα έρθει Ελλάδα
Απρίλιο 2004. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα από το παλιό.
Τι θα κάνατε στη θέση μου. Θα αγοράζατε το ήδη υπάρχον
μοντέλο ή θα περιμένατε 5 μήνες για το ανανεωμένο?
Λάβετε υπόψιν ότι μετά από ερώτηση μου αν μου κάνουν κάποια
έκπτωση αν αγοράσω το τρέχον μοντέλο μου απάντησαν
κατηγορηματικά όχι. Πιστεύεται ότι το type-r ως μοντέλο
απαξιώνεται γρήγορα με το χρόνο?
Ευχαριστώ.Φίλε μου, πριν από λίγο καιρό αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς δίλημμα με σένα. Αυτό που αποφάσισα τελικά είναι να περιμένω μέχρις ότου έρθει στο Ελλάντα το CTR 2004.
Οι λόγοι?
-
Τα αγλλόφωνα περιοδικά car, autocar, autoexpress και evo, έχουν δημοσιεύσει ήδη άρθρα γνωριμίας για το CTR 2004, στα οποία επισημαίνουν την σαφή βελτίωση του στους τομείς που κύρια υστερούσε: στην ασαφή αίσθηση του τιμονιού, στις απότομες αντιδράσεις της ανάρτησης και στο επίπεδο θορύβου-κραδασμών του εσωτερικού.
-
Οι πρόσφατες αισθητικές βελτιώσεις και το νέο χρώμα στο οποίο θα είναι διαθέσιμο (σκούρο γκρί μεταλλικό) νομίζω ότι το κάνουν να δείχνει λίγο λιγότερο άσχημο εξωτερικά από το προηγούμενο μοντέλο.
-
Το καινούργιο μοντέλο είναι ελάχιστα ταχύτερο από το προηγούμενο λόγω ελαφρύτερου βολάν.
Για περισσότερα ρίξε μια ματιά στην ενότητα >forum > reviews του http://www.civictype-r.co.uk
Όσο αφορά το ζήτημα της αξίας μεταπώλησης, τα Honda λόγο αξιοπιστίας και εξαιρετικής φήμης κατέχουν μια από τις κορυφαίες θέσεις στον τομέα αυτό. Ειδικά για το CTR τώρα, ο ρυθμος απαξίωσης του θα εξαρτηθεί από το πρός τα πού θα κινηθεί η Honda δημιουργώντας τον αντικαταστάτη του καθώς και από το πώς θα κινηθεί ο ανταγωνισμός, κάτι που ουδείς γνωρίζει μάλλον την στιγμή αυτή.
-Ευτύχης
-
-
Εγώ θα έπαιρνα το υπάρχον μοντέλο.Και ετοιμοπαράδοτο είναι και η τιμή είναι γνωστή και είναι το πρώτο...το original. Ο τελευταίος είναι για εμένα ο κυριώτερος λόγος.
Οι αλλαγές που έγιναν δεν αξίζουν τον κόπο πιστεύω ώστε να περιμένεις 8-10 μήνες μέχρι να το πάρεις στα χέρια σου.Και προσωπικά δε μου άρεσαν ιδιαίτερα οι αισθητικές αλλαγές.
Όλα αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι θα αργήσεις να το πάρεις στα χέρια σου (επειδή είναι πασίγνωστη η συνέπεια του εισαγωγέα).
Το βασικό όμως είναι ότι όποιο και να πάρεις θα βγάλεις μεγάλα γούστα.
Καλά χιλιόμετρα. -
Prosopika oi allages einai polh mikres na me kanh na perimeno. Aplos eksartate kata poso kaigese kai poso mporhs na perimenhs.
Eixa thn tixh na odigiso to CTR se pista. Katapliktiko. Mono mia eu8igramisoula xreiazete giati panta to ergostasiako einai pio Driver filiko gia ka8imerinh odigish.
Ena Toe Out sta brwsta kai stribh san 8auma.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Prosopika oi allages einai polh mikres na me kanh na perimeno. Aplos eksartate kata poso kaigese kai poso mporhs na perimenhs.Eixa thn tixh na odigiso to CTR se pista. Katapliktiko. Mono mia eu8igramisoula xreiazete giati panta to ergostasiako einai pio Driver filiko gia ka8imerinh odigish.
Ena Toe Out sta brwsta kai stribh san 8auma.
[list:27u5ga5t]Κατσε ρε Ουzo, εαν αυτο το¨'πραμα' στριβει σαν θαυμα, τοτε το 106 πως στριβει? [/list:u:27u5ga5t][list:27u5ga5t]Μ αρεσει που λες εμενα κολημενο.Καλως τον αντικειμενικο [/list:u:27u5ga5t]
-
Ego toulaxiston den 8a sxoliaso to 106 giati den exei tuxh na to odigiso. Eno esei pou ta odigises = (Internet Surfing) kai ta duo kati parapano kserhs.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Ego toulaxiston den 8a sxoliaso to 106 giati den exei tuxh na to odigiso. Eno esei pou ta odigises = (Internet Surfing) kai ta duo kati parapano kserhs.[list:1c7l68ww]Αρα εσυ απ οτι εχω συμπερανει, εχεις οδηγησει μονο honda [/list:u:1c7l68ww][list:1c7l68ww]Δεν εξηγειτε αλλιως, να ζηταει ο αλλος αμαξι και να του λες honda μονο [/list:u:1c7l68ww][list:1c7l68ww]Τωρα αν θες να μιλησουμε λιγο σοβαρα, ξερεις ποσοι πηραν honda και τα σουταρισαν γιατι στις στροφες εκοβαν δρομο? [/list:u:1c7l68ww]
-
Filarako. Stay on Topic. Den ginete sigkrish edo. To paidi zitise thn gnomh tou gia to CTR.
8es oi duo mas na kanoume suzitish gia ta pia striboun kalutera? Anikse neo topic tora gia na se ma8o. To oti steri8ikes gia to a h b logo ta kala den sumenh pos apo thn zhleia preph na ta upoba8misoume. mhn leme kakies.
Me poly agaph apo filo pou exei ena Giapona pou strhbh, Ena 2001 Golf pou den stribh me kamia panagia, Ena 1984 Audi 80ari pou den stribh kai auto alla pantos kalutera apo to golf kai ena Lancia Beta 82 pou stribh.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Filarako. Stay on Topic. Den ginete sigkrish edo. To paidi zitise thn gnomh tou gia to CTR.8es oi duo mas na kanoume suzitish gia ta pia striboun kalutera? Anikse neo topic tora gia na se ma8o. To oti steri8ikes gia to a h b logo ta kala den sumenh pos apo thn zhleia preph na ta upoba8misoume. mhn leme kakies.
Me poly agaph apo filo pou exei ena Giapona pou strhbh, Ena 2001 Golf pou den stribh me kamia panagia, Ena 1984 Audi 80ari pou den stribh kai auto alla pantos kalutera apo to golf kai ena Lancia Beta 82 pou stribh.
[list:2f8i3ia2]Δεν εχω προβλημα που θα τα πουμε.Τωρα τι συγκρινεις?Ενα σενταν διλιτρο με ενα χατσμπακ 14αρι? [/list:u:2f8i3ia2][list:2f8i3ia2]Για συγκρινε το R32 η το 1.8Τ με οποιο χατσμπακ honda θες [/list:u:2f8i3ia2]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Filarako. Stay on Topic. Den ginete sigkrish edo. To paidi zitise thn gnomh tou gia to CTR.
8es oi duo mas na kanoume suzitish gia ta pia striboun kalutera? Anikse neo topic tora gia na se ma8o. To oti steri8ikes gia to a h b logo ta kala den sumenh pos apo thn zhleia preph na ta upoba8misoume. mhn leme kakies.
Me poly agaph apo filo pou exei ena Giapona pou strhbh, Ena 2001 Golf pou den stribh me kamia panagia, Ena 1984 Audi 80ari pou den stribh kai auto alla pantos kalutera apo to golf kai ena Lancia Beta 82 pou stribh.
[list:qqu88bx3]Δεν εχω προβλημα που θα τα πουμε.Τωρα τι συγκρινεις?Ενα σενταν διλιτρο με ενα χατσμπακ 14αρι? [/list:u:qqu88bx3][list:qqu88bx3]Για συγκρινε το R32 η το 1.8Τ με οποιο χατσμπακ honda θες [/list:u:qqu88bx3]
Koita na dhs pou to pai o an8ropos. Akoma h VAG den exei ftiaksh autokinito pou na stripsh san to Integra, CTR, S2000, kai propantos to Prelude pou einai basilias to G Force sta compact cars. Kai milame ta autokinita auta einai 14+ xronon texnologias. Otan to 88 h Honda kai kati Nissan petagan mesa dipla psalidia tora h VAG to skeftete. Mh leme kai gia tetradiau8insh apo to 88 kai hlektroniko LSD apo to 97 se autokinita dromou. Kati pou h VAG parousiazh tora to 2004.
Asta re Makh. Pas gureuontas re gamoto. Aste re gamoto. Ase me sthn trela mou kai ego se afino sthn dikia sou.
-
Νομίζω οτι είστε εκτός topic. Καλό θα ήταν να συζητήσετε και να ανοίξετε κάποιο άλλο topic...
Η γνώμη μου είναι οτι το CTR είναι τέλειο αυτοκίνητο και το έχω οδηγήσει.
Οτι στρίβει καλό θα ήταν να ανατρέξετε σε όλες τις δοκιμές περιοδικών που το βγάλανε κορυφαίο σε δρόμο και σε πίστα!Συγνώμη που ανέφερα το παραπάνω αλλά καλό θα ήταν να συνεχιστεί η κουβέντα σε κάποιο άλλο topic.
Gramacar περίμενε το ανανεωμένο, λένε οτι είναι ακόμα καλύτερο και λογικό μου φαίνεται. Για μεταπωλητική αξία δεν νομίζω να χάσεις πολύ πάντως αν πάρεισ και το καινούργιο.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Filarako. Stay on Topic. Den ginete sigkrish edo. To paidi zitise thn gnomh tou gia to CTR.
8es oi duo mas na kanoume suzitish gia ta pia striboun kalutera? Anikse neo topic tora gia na se ma8o. To oti steri8ikes gia to a h b logo ta kala den sumenh pos apo thn zhleia preph na ta upoba8misoume. mhn leme kakies.
Me poly agaph apo filo pou exei ena Giapona pou strhbh, Ena 2001 Golf pou den stribh me kamia panagia, Ena 1984 Audi 80ari pou den stribh kai auto alla pantos kalutera apo to golf kai ena Lancia Beta 82 pou stribh.
[list:ovt2b3yz]Δεν εχω προβλημα που θα τα πουμε.Τωρα τι συγκρινεις?Ενα σενταν διλιτρο με ενα χατσμπακ 14αρι? [/list:u:ovt2b3yz][list:ovt2b3yz]Για συγκρινε το R32 η το 1.8Τ με οποιο χατσμπακ honda θες [/list:u:ovt2b3yz]
Koita na dhs pou to pai o an8ropos. Akoma h VAG den exei ftiaksh autokinito pou na stripsh san to Integra, CTR, S2000, kai propantos to Prelude pou einai basilias to G Force sta compact cars. Kai milame ta autokinita auta einai 14+ xronon texnologias. Otan to 88 h Honda kai kati Nissan petagan mesa dipla psalidia tora h VAG to skeftete. Mh leme kai gia tetradiau8insh apo to 88 kai hlektroniko LSD apo to 97 se autokinita dromou. Kati pou h VAG parousiazh tora to 2004.
Asta re Makh. Pas gureuontas re gamoto. Aste re gamoto. Ase me sthn trela mou kai ego se afino sthn dikia sou.
[list:ovt2b3yz]H τετραδιευθυνση ηταν ενα αποτυχημενο εμπορικο τρυκ, καθως οι ανθρωποι αδυνατουν να παραξουν τεχνολογια.Αλλο τεχνολογια, αλλο αντιγραφη, αλλο παραγγωγη [/list:u:ovt2b3yz][list:ovt2b3yz]Το αν εχει καποιος ψαλιδια διπλα η μακ φερσον, δεν πρεπει να επαναπαυεται στα χαρτια.Υπαρχουν περιπτωσεις οπου ποιο απλες κατασκευες δουλευουν ποιο αποτελεσματικα απ τις συνθετες, γιατι αυτοι που τα φτιαχνουν εχουν μυαλο [/list:u:ovt2b3yz][list:ovt2b3yz]Τωρα τι να συγκρινουμε?Να αρχισουμε απ τα quattro και να φτασουμε που θες? [/list:u:ovt2b3yz]
-
Ο χρήστης Madness έγραψε:
Νομίζω οτι είστε εκτός topic. Καλό θα ήταν να συζητήσετε και να ανοίξετε κάποιο άλλο topic...[list:olsazod1]Εχεις απολυτο δικιο, αλλα μας κλειδωσανε βλεπεις το Ιαπωνια-Ευρωπη-ΗΠΑ [/list:u:olsazod1]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Νομίζω οτι είστε εκτός topic. Καλό θα ήταν να συζητήσετε και να ανοίξετε κάποιο άλλο topic...
[list:2f5srfdh]Εχεις απολυτο δικιο, αλλα μας κλειδωσανε βλεπεις το Ιαπωνια-Ευρωπη-ΗΠΑ [/list:u:2f5srfdh]
...οπότε αρπάζουμε ένα θέμα που άνοιξε κάποιος που ζητάει συμβουλές για ένα Γιαπωνεζάκι και αρχίζουμε, ε?!... Νικητής όποιος πει την τελευταία κουβέντα...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Νομίζω οτι είστε εκτός topic. Καλό θα ήταν να συζητήσετε και να ανοίξετε κάποιο άλλο topic...
[list:32evf6xy]Εχεις απολυτο δικιο, αλλα μας κλειδωσανε βλεπεις το Ιαπωνια-Ευρωπη-ΗΠΑ [/list:u:32evf6xy]
...οπότε αρπάζουμε ένα θέμα που άνοιξε κάποιος που ζητάει συμβουλές για ένα Γιαπωνεζάκι και αρχίζουμε, ε?!... Νικητής όποιος πει την τελευταία κουβέντα...
[list:32evf6xy]sorry κυριος που σε πατησαμε τον καλο!!![/list:u:32evf6xy][list:32evf6xy]Αντε παλι, γεμισαμε ευαιξαπτους.Σε λιγο θα βαλτε τα κλαματα ρε παιδια [/list:u:32evf6xy]
-
Ο χρήστης ** G60POWER ** έγραψε:
Εχεις απολυτο δικιο, αλλα μας κλειδωσανε βλεπεις το Ιαπωνια-Ευρωπη-ΗΠΑΤο ξέρω ...κρίμα!!
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Νομίζω οτι είστε εκτός topic. Καλό θα ήταν να συζητήσετε και να ανοίξετε κάποιο άλλο topic...
.........................
sorry κυριος που σε πατησαμε τον καλο!!!Αντε παλι, γεμισαμε ευαιξαπτους.Σε λιγο θα βαλτε τα κλαματα ρε παιδια
Δε βαριέσαι. Να 'ναι καλά η Softex.
Επί του θέματος! Είχα και ο ίδιος πριν από ένα περίπου χρόνο την ευκαιρία για μια διήμερη επαφή με το πηδάλιο του Type R σε επαρχιακούς δρόμους, και η τελική εντύπωση που μου άφησε ήταν ότι θέλει πολύ (και προσεκτικό) ψάξιμο για να μάθεις τα όρια του και ότι δε σηκώνει μαγκιές του στυλ 'παίζω και μαθαίνω' στο Ελληνικό οδικό δύκτιο. Προσωπική άποψη, που ίσως έχει να κάνει και με το στυλ οδήγησης - και βέβαια σε συνθήκες πίστας είναι αλλιώς! Αν θα ήθελα κάτι από το ανανεωμένο CTR, για οποίο ίσως να δεχόμουν να περιμένω λίγους μήνες, θα ήταν η λίγο πιο 'φιλική' συμπεριφορά μετά το όριο. Αυτό, και το Γιάννη το Σαρακάκη ξάδερφο.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αυτό, και το Γιάννη το Σαρακάκη ξάδερφο.Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Η τελευταία φράση περί Σαρακάκη
με έχει απασχολήσει πολύ καθώς είναι κατά τη γνώμη μου απαράδεκτος σαν αντιπρόσωπος.
Μήπως έχετε άποψη γύρω από τιμές ανταλλακτικών και service για το type-r?
Type R ζητούνται γνώμες