-
Καλησπέρα σε όλους και όλες από ένας υποψήφιο αγοραστή 4χ4
Ουσιαστικά η επιλογή του Τζίμνι για όποιον θέλει ένα χαμηλού (συγκριτικά με άλλα) κόστους γνήσιο 4χ4 -που θα χρησιμοποιείται και μέσα στην πόλη και για εξορμήσεις εκτός των τειχών- φαίνεται να είναι μονόδρομος.
Μια άλλη εναλλακτική θα ήταν ίσως το αειθαλές Niva που όμως έχει αρκετά μειονεκτήματα για οδήγηση μέσα στην πόλη -χρησιμοποιείται πιο δύσκολα σαν όχημα για όλες τις δουλειές.Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Πόσο αξιόπιστα είναι τα Τζίμνυ; Ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα (αν υπάρχουν) που αντιμετωπίζουν;
- Ταξιδεύουν 2 άτομα άνετα με Τζίμνυ;
- Τι άλλος ανταγωνισμός υπάρχει σε αυτή την κατηγορία τιμής; (για καινούργια πάντα). Υπάρχει μόνο το Niva;
- Άλλα υπέρ; Κατά;
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους και όλες από ένας υποψήφιο αγοραστή 4χ4
Ουσιαστικά η επιλογή του Τζίμνι για όποιον θέλει ένα χαμηλού (συγκριτικά με άλλα) κόστους γνήσιο 4χ4 -που θα χρησιμοποιείται και μέσα στην πόλη και για εξορμήσεις εκτός των τειχών- φαίνεται να είναι μονόδρομος.
Μια άλλη εναλλακτική θα ήταν ίσως το αειθαλές Niva που όμως έχει αρκετά μειονεκτήματα για οδήγηση μέσα στην πόλη -χρησιμοποιείται πιο δύσκολα σαν όχημα για όλες τις δουλειές.Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Πόσο αξιόπιστα είναι τα Τζίμνυ; Ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα (αν υπάρχουν) που αντιμετωπίζουν;
- Ταξιδεύουν 2 άτομα άνετα με Τζίμνυ;
- Τι άλλος ανταγωνισμός υπάρχει σε αυτή την κατηγορία τιμής; (για καινούργια πάντα). Υπάρχει μόνο το Niva;
- Άλλα υπέρ; Κατά;
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους και όλες από ένας υποψήφιο αγοραστή 4χ4
Ουσιαστικά η επιλογή του Τζίμνι για όποιον θέλει ένα χαμηλού (συγκριτικά με άλλα) κόστους γνήσιο 4χ4 -που θα χρησιμοποιείται και μέσα στην πόλη και για εξορμήσεις εκτός των τειχών- φαίνεται να είναι μονόδρομος.
Μια άλλη εναλλακτική θα ήταν ίσως το αειθαλές Niva που όμως έχει αρκετά μειονεκτήματα για οδήγηση μέσα στην πόλη -χρησιμοποιείται πιο δύσκολα σαν όχημα για όλες τις δουλειές.Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Πόσο αξιόπιστα είναι τα Τζίμνυ; Ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα (αν υπάρχουν) που αντιμετωπίζουν;
- Ταξιδεύουν 2 άτομα άνετα με Τζίμνυ;
- Τι άλλος ανταγωνισμός υπάρχει σε αυτή την κατηγορία τιμής; (για καινούργια πάντα). Υπάρχει μόνο το Niva;
- Άλλα υπέρ; Κατά;
Ευχαριστώ
-
1.Οσον αφορα το θεμα της αξιοπιστιας δεν νομιζω οτι πρεπει να τεθει θεμα... ειναι σκυλια απ'οσο ξερω και μαθαινω!
2.Eιχα για μια ημερα ενα jimny και εκανα 70km ασχημο χωματοδρομο με αλλους 2 φιλους. Ειναι παρα πολυ βολικο στο βουνο και τα 2 ατομα σιγουρα ταξιδευουν ανετα αρκει να μην ειναι πανω απο 70 κιλα. Θα πρεπει να πηγαινουν με ανοιχτο το παραθυρο για να βγαζουν το χερι απ'εξω... Οι πισω επειδη καθονται πανω στον αξονα πηδανε σαν τα κατσικια... ενω οι μπροστα θα παραπονεθουν μονο σε εγκαρσιες ανωμαλιες.
3.Δεν υπαρχει κατι αλλο σε αυτη την κατηγορια και σε αυτα τα χρηματα.
4.Κατι που δεν μου αρεσε ειναι το 'γρηγορο' αργο του! -
Φαντάζομαι ότι είναι αρκετά βελτιωμένο σε άνεση και οδική συμπεριφορά σε σύγκριση με το Σαμουράι έτσι δεν είναι?
-
Δεν εχω οδηγησει samurai αλλα ετσι λεγεται... Εμενα μια φορα δεν με προβληματισε η οδικη του συμπεριφορα.
-
Καλησπέρα.
Να σου πω και εγώ τη γνώμη μου που από Punto sporting πήγα σε Jimny... Καταλαβαίνεις τη διαφορά, ειδικά στην Εθνική!
Θα σου πω τις εντυπώσεις μου για τους 4-5 μήνες που το έχω...
2 άτομα ταξιδεύουν άνετα! Οι χώροι για 2 άτομα είναι αρκετοί. Στα 3 και 4 δυσκολεύουν τα πράγματα, ειδικά αν έχουν αποσκευές, αφού οι χώροι είναι ανύπαρκτοι! Γεμίζει με τα ψώνια από το super market:-(
Σαν ποιότητα κατασκευής την κρίνω πολύ καλή για τα λεφτά του, δεν έχω βρει κάτι 'στραβό' μέχρι τώρα.
Από αξιοπιστία δεν ξέρω, είναι πολύ καινούριο το δικό μου για να βγάλει ζημιές, αλλά από όσα έχω ακούσει από παλιούς ιδιοκτήτες του και ειδικά από κάποιους που τα έχουν σε εταιρείες και καταλαβαίνεις τι τραβάνε τα κακόμοιρα, δεν είναι ζημιάρικο.
Εκτός δρόμου δεν παίζετε!!! Πάει όπου μπορείς να φανταστείς! Για το 'γρήγορο' αργό διαφωνώ, μια χαρά μου φένετε και σε σχέση με άλλα που έχω οδηγήσει, όπως πχ Rocky, Nissan, Vitara, Terios κλπ. Θεωρώ την τετρακίνησή του πολύ καλή, μόλις βάλεις 4Χ4 έχεις μια πολύ καλή αίσθηση, νιώθεις τη δύναμή της!
Στην εθνική τα πράγματα έχουν ως εξής: max ταχύτητα τα 140-150 χλμ, αλλά τα 120 είναι μια λογική ταχύτητα, αθόρυβο αλλά αγριοκάτσικο (και λογικό είναι, σασί έχει) και θα πρέπει να συμβιβαστείς με αυτό! Προσοχή στις στοφές και στις κλείσεις του δρόμου... Πάντως δεν είναι κουραστικό για αυτές τις διαδρομές, αν δεχτείς ότι θα σε προσπερνάνε γριούλες με ascona;-) Αλλά αφού το συνήθισα εγώ που το Punto με πήγαινε με 180, δεν θα είναι δύσκολο και για σένα.
Στο παρκάρισμα πανεύκολο, τα λάστιχά του που πολλοί τα βγάζουν άχρηστα τα βρίσκω πολύ καλά για μικτή χρήση, δεν το έχω δει να 'φεύγει' με γλίτσα, αλλά και να το κάνει μαζεύετε εύκολα, οπότε γίνετε πολύ παιχνιδιάρικο, το τιμόνι του λίγο σκληρό (ίσως μου δίνει αυτή την αίσθηση η κατοχή του Punto για 5 χρόνια!), καλό εσωτερικό και θέση οδήγησης, άφθονες θήκες, πολύ καλή ορατότητα, άβολη θέση των διακοπτών για τα παράθυρα (βρίσκουν στα πόδια!), πλήρες εξοπλισμός και γενικά θα έλεγε μια αρκετά τίμια αγορά!
Δεν μπορώ να το συγκρίνω με το Niva, γιατί το μοναδικό που έχω οδηγήσει ήταν λίγο ταλαιποριμένο και μπορεί να το αδικούσε αυτό, αλλά δεν έστριβε με τίποτα! Νομίζω πως είναι δύο διαφορετικά αυτοκίνητα, διαφορετική φιλοσοφία αν θες...
Όσο αφορά το Samurai... καμία σχέση! Η μέρα με τη νύχτα! Τουλάχιστον όσο αφορά την άνεση στην οδήγηση, γιατί δεν είχα κάνει τίποτα δύσκολές διαδρομές εκτός δρόμου.
Αν πραγματικά θες ένα εκτός δρόμου αλλά και ταυτόχρονα πόλης, πιστεύω πως είναι η καλύτερη επιλογή!
Άσχετο, αλλά για το νέο Punto ξεκίνησα και τελικά βρέθηκα με το Jimny (μεγάλη ιστορία το γιατί αυτή η στροφή 180 μοιρών...) και δεν το μετάνιωσα μέχρι τώρα!
Ότι και να πάρει καλοτάξιδο να είναι:-)
Φιλικά Γιώργος. -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Για το 'γρήγορο' αργό διαφωνώ, μια χαρά μου φένετε και σε σχέση με άλλα που έχω οδηγήσει, όπως πχ Rocky, Nissan, Vitara, Terios κλπ.Ειμαι συνηθισμενος απο το HILUX και μου φαινεται 'γρηγορο'!
Exει το Terios αργο;;; Απ'οσο γνωριζω οχι...
-
Ούτε εγώ νομίζω ότι το Τέριος έχει αργό.
Το Τζίμνυ με ενδιαφέρει να έχει αποδεκτή οδική συμπεριφορά για το είδος του οχήματος που είναι -έχω 106 Rallye, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Κάποιοι λένε ότι δημιουργεί (μικρή) ανασφάλεια από τις κλίσεις που παίρνει αλλά και ότι είναι καλύτερο στον τομέα αυτό από το Σαμουράι. Χρειάζεται test drive! -
Εχω εδω και σχδόν ενα χρόνο Jimny και είμαι παραπάνω απο ευχαριστημένος.
Θα συμφωνήσω με όσα ειπώθηκαν γενικά έγώ σαν μειονεκτήματα θα καταλόγιζα την ελλιπή άνεση της ανάρτησης και την έλλειψη χώρων.Κατα τα άλλα να παρατηρήσω πως γέρνει ελάχιστα (πολύ λιγότερο απο ενα Clio III 1.2 που είχα παλιά ) ταξιδεύει σχετικά άνετα με 130 (έχω φτάσει μέχρι 170 αλλα κόντευε να χτηπήσει κόφτη ) καίει αρκετά και η οδική συμπεριφορά εντός δρόμου είναι απρόσμενα καλή.
Εκτός δρόμου είναι απο τα κορυφαία του είδους ανεξαρτήτως κατηγορίας, έχει τεράστια περιθώρια βελτίωσης και απο βλέβες δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό.Τρίζει βέβαια αρκετά αλλα αυτό είναι αναμενόμενο για όχημα τέτοιου είδους.
Για οτιδήποτε απορίες ρώτα
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Τα τριξίματα προέρχονται μέσα από την καμπίνα (πχ.χ ταμπλό? ντουλαπάκι κλπ?) Ή από την ανάρτηση? -
Είναι μικροτριξίματα απο ντουλαπάκι κλπ, τίποτα σοβαρό, ίσως είμαι και εγώ λίγο ψυχοπαθής με τους θορύβους τέτοιου είδους. Είναι σίγουρα λιγότεροι πάντως απο το twingo της μητέρας μου, οπότε φαντάζομαι αν έχεις 106 δεν θα δείς και μεγάλη διαφορά σε τριγμούς.
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Για το 'γρήγορο' αργό διαφωνώ, μια χαρά μου φένετε και σε σχέση με άλλα που έχω οδηγήσει, όπως πχ Rocky, Nissan, Vitara, Terios κλπ.
Ειμαι συνηθισμενος απο το HILUX και μου φαινεται 'γρηγορο'!
Exει το Terios αργο;;; Απ'οσο γνωριζω οχι...
Φυσικά και δεν έχει αργό! Μόνιμη τετρακίνηση έχει.
Κεκτημένη ταχύτητα:-)
Λογικό αν έχεις μάθει με κάποιο άλλο να σου φένετε 'γρήγορο'! -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Ειμαι συνηθισμενος απο το HILUX και μου φαινεται 'γρηγορο'!
Λογικό αν έχεις μάθει με κάποιο άλλο να σου φένετε 'γρήγορο'!
Το ζητημα ομως ειναι ποιο ειναι καλυτερο...
Θεωρω οτι αν υπαρχει αργο να ειναι οσο πιο αργο γινεται. -
Και η δική μου μετάβαση (μετά απο Punto GT 240ps.Rallye τετραπετάλουδο 175ps) στο Jimny ήταν λίγο δύσκολη Ομως αποδείχθηκε το τέλειο όχημα για την ελληνική ποιοτική άσφαλτο!Η αξιοπιστία του είναι δεδομένη.Λόγω των άκαμπτων αξόνων εμπρός-πίσω η άνεση είναι σε χαμηλά επίπεδα κάτι όμως αναμενόμενο απο ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου όχημα.Δεδομένου λοιπόν του χαρακτήρα του δεν μπορεί να θεωρηθεί ώς μειωνέκτημα. Το μικρό πλάτος σε συνδιασμό με το ύψος του το κάνει ευπαθές στους πλάγιους ανέμους κατά την κίνηση με υψηλές ταχύτητες (πάνω απο 100χλμ. γίνεται θορυβώδες και αρκετά ασταθές...όπως γράφει και στο manual ο σοφός Ιάπωνας...'Τhis Is Not a Sports Car!' Η πρακτικότητά του και ο 'εκπολιτισμός' του σε σχέση με το Samurai το κάνουν ένα πραγματικό εργαλείο για τις μετακινήσεις στην πόλη αλλά και εκτός. Οι χώροι του είναι μικροί. Με μια απλή μετατροπή όμως στο πίσω μέρος απομακρύνοντας τα καθίσματα και βάζοντας μοκέτα έχετε έναν αξιοσέβαστο χώρο αποσκευών...για εμένα αποτελεί περισσότερο διθέσιο όχημα...να είμαστε ειλικρινείς!
Στους 15 μήνες που έχω την χαρά να το οδηγώ δεν έχει παρουσιάσει τίποτα.Μόνη παραφωνία είναι η πολύ κακή ποιότητα των πλαστικών που αποκτούν γρατζουνιές εύκολα.Εχω αλλάξει αρκετά απο αυτά...όπως,μασπιέδες,ταπετσαρία πόρτας κ.τ.λ. που δεν είναι φτηνά!
Πρόβλημα τριγμών δεν αντιμετωπίζω ούτε στο ελάχιστο. -
καλα το ντουλαπάκι δεν σου κάνει τσικ-τσικ ????
-
eixa ena jinmy to 2000 alla pigenondas mia mera sparti glistrisa kai ntoubarisa isos eprepe logo psili broxis na eixa bali tetrakinisi pera apo afto den eixa allo provlima alla kati mou lei oti den einai entaxi stis strofes
oute gia taxidia kani
kalitera na dosis kati parapano kai na paris kati allo
to exo di se offroad diadromi kai pai kala alla mono gia afto to pernis?? -
Åãù ôï jimny ôï åé÷á ïäçãçóåé ðåñóé óôç ðéóôá óôï ðåñéóôåñé ïôáí åé÷å ãéíåé ç åêèåóç 4×4.Åêôïò äñïìïõ çôáí êïñõöáéï ôï ìïíï ðïõ ìå ðñïâëéìáôéóå åêôïò áðï ôïõò ÷ùñïõò ôïõ ðïõ åéíáé óéãïõñá 'ãíùóôïé', ç ðïëõ óêëçñç áíáñôçóç ðïõ óôá åìðïäéá ðïõ ðåñíáãáìå ìðïñïõóáìå íá ÷ôõðéóïõìå öñáðå ÷ùñéò íá êïõíéóïõìå ôï ÷åñé ìáò.Áõôï ìå ðñïâëçìáôéóå ãéá ôçí áíåóç ôïõ óôï äñïìï.Äå îåñù áëëáæïíôáò åëáôçñéá Þ áíáñôçóåéò áí ôï ðñïâëçìá öôéá÷íåé.
Ïóï ãéá ôï terios äåí å÷åé 'áñãï' áëëá å÷åé ìðëïêå ðéóù.Ðïëõ ÷ñçóéìï ãéá åêôïò äñïìïõ.
-
Νομίζω ότι για τα χρήματα που έχει είναι ουσιαστικα μονόδρομος. Θέλω ένα όχημα διπλής χρήσης που να πατάει χώμα χωρίς να το λυπάμαι. Θα εξέταζα και το Νίβα που μου αρέσει αλλά δεν είναι καθόλου πρακτικό μέσα στην πόλη....
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Νομίζω ότι για τα χρήματα που έχει είναι ουσιαστικα μονόδρομος. Θέλω ένα όχημα διπλής χρήσης που να πατάει χώμα χωρίς να το λυπάμαι. Θα εξέταζα και το Νίβα που μου αρέσει αλλά δεν είναι καθόλου πρακτικό μέσα στην πόλη....Γνώμη μου είναι νά τό εξετάσεις καί τό Νίβα.Γιά τά λεφτά του είναι άπαιχτο.Δέν πρόκειτε νά τό λυπηθείς ούτε στιγμή στό χώμα.
Suzuki Jimny: Υπέρ και Κατά