Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα αστικά κέντρα ανοίγουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τα αστικά κέντρα ανοίγουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    23
    48
    90
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jacob last edited by

      Γιατί δεν υπάρχουν δοκιμές αυτοκινήτων ντήζελ;

      Κλασσική περίπτωση νοοτροπίας 'Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα' (άντε και η Θεσσαλονίκη)...

      Το νέο είναι όντως πολύ καλό.

      Jacob

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης Jacob έγραψε:
        Γιατί δεν υπάρχουν δοκιμές αυτοκινήτων ντήζελ;

        Jacob

        Δεν υπάρχουν δημοσιογραφικά... ταξί

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geko last edited by

          Η φημολογία για την απελευθέρωση της κυκλοφορίας των ντίζελ κρατάει χρόνια, αμήν και πότε....Έχω αμφιβολίες μέχρι να το δώ να γίνεται.
          Περιβαλλοντικά τα καυσαέρια τον σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων θεωρούνται υψηλής τοξικότητας, σύμφωνα με μια μελέτη στη Γαλλία που δέν θυμάμαι που και πότε τη διάβασα ή άκουσα.

          Εχετε ακούσει τίποτα για τα αυτοκινούμενα? Ξέρω οτι είναι πολύ μπερδεμένη η νομοθεσία και οτι μεχρι σήμερα επιτρέπονται μόνο τα τροχόσπιτα.

          Αν δεν κάνω λάθος απαγορεύεται γενικώς η διαμονή μέσα σε αυτοκίνητα, γι'αυτο δέν εισάγονται αυτοκινούμενα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            224-v last edited by

            Ειχα νοικίασει Ford Focus Turodiesel στη Αυστρία εδώ και 2 χρόνια. Εκαψε 15 δρχ το χλμ. με αξία λιτρου 360 δρχ!!!!. Η ιπποδύναμη είταν αν δεν κάνω λάθος 90 άλογα αλλα είχε πολύ ροπή. Δεν με προβλημάτισε καθόλου σε προσπεράσματα και λοιπά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              deggman last edited by

              Ο χρήστης salome έγραψε:
              Εχετε ακούσει τίποτα για τα αυτοκινούμενα? Ξέρω οτι είναι πολύ μπερδεμένη η νομοθεσία και οτι μεχρι σήμερα επιτρέπονται μόνο τα τροχόσπιτα.

              Μήπως με αυτή την αλλαγή (επιτέλους) επιτρέψουν και τα αυτοκινούμενα?

              ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ CLUB, ΟΠΟΥ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ? ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ? ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙΣ? ΣΤΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΜΠΙΝΑ. ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΚΑΘΙΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΟΣΟ Η ΤΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΟΥΠΕΡ ΑΜΟΛΥΒΔΗ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Επειδή προς το παρόν ζώ στο εξωτερικό, από ότι κατάλαβα ακόμα στη συζήτηση είναι, έτσι δεν είναι? Και ελπίζουμε σε σχετική επίσημη ανακοίνωση (δεσμευτική) και νομοθετική ρύθμιση κάποτε. Πότε?

                Πάντως με τους δίλιτρους της VAG και της ΒMW να βγάζουν από τη μάνα τους 150 άλογα και ωραιότατες ροπές με οικονομία δε πρέπει να παραπονιόμαστε. Αλλά εγώ ως μέγας ανικανοποίητος παρατηρώ ότι η μέγιστη ισχύ είναι γύρω στις 4000 στροφές! Άρα επιλέγοντας diesel αποχαιρετούμε τα ακούσματα από κόφτες στις 6-7000 στροφές και βέβαια τα ακόμα πιο υψίσυχνα από S2000-Civic R-RX8....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tifosaros last edited by

                  Ο χρήστης Jacob έγραψε:

                  Κλασσική περίπτωση νοοτροπίας 'Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα' (άντε και η Θεσσαλονίκη)...

                  Jacob

                  Κι εγώ αυτό πιστεύω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagemm last edited by

                    Οπως λέγαμε και στο στρατό αν δεν το δεις να γίνεται μην το πιστεύεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gaskouk last edited by

                      Δηλαδή ρε παιδιά για να καταλάβω, ο κάτοικος πχ Τρίπολης έχει δικαίωμα να κυκλοφορήσει Diesel ΙΧ στην επαρχία αλλά αν έλθει με το αυτοκίνητο αυτό για δουλειές στην Αθήνα θα τον γράψουν; Η αν μπορείς να αποδείξεις ότι μένεις εκτός Αθηνών επιτρέπεται να κυκλοφορείς κανονικά στη Αθήνα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Έχουμε δει κατά καιρούς παρουσιάσεις με τράκτορες μέχρι και σκαφών στο περιοδικό.
                        Δεν μπορούν να συμπεριλάβουν ένα τεστ πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων κάθε δυο με τρις μήνες; Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα σου λένε μετά. Δηλαδή 4.000.000. καταναλωτές (δεν ξέρω τι ποσοστό είμαστε στις πωλήσεις του περιοδικού) δεν έχουμε ψυχή;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tifosaros last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Έχουμε δει κατά καιρούς παρουσιάσεις με τράκτορες μέχρι και σκαφών στο περιοδικό.
                          Δεν μπορούν να συμπεριλάβουν ένα τεστ πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων κάθε δυο με τρις μήνες; Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα σου λένε μετά. Δηλαδή 4.000.000. καταναλωτές (δεν ξέρω τι ποσοστό είμαστε στις πωλήσεις του περιοδικού) δεν έχουμε ψυχή;

                          Εσύ, όμως, θα έπαιρνες ντήζελ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Και βέβαια θα έπαιρνα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Ιδικά τώρα που δεν είναι αμαρτία τα κυβικά εκατοστά.
                            Έχω αρχίσει και βαριέμαι τους αναιμικούς πολυβάλβιδους στις χαμηλές στροφές. Αν σκεφτείς μάλιστα ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα του πετρελαιοκινητήρα όπως ο θόρυβος και η χαμηλή ιπποδύναμη ανά λίτρο έχουν σχεδόν λυθεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jacob last edited by

                              Και εγώ το σκέφτομαι για πετρελαιοκίνητο. Είχα οδηγήσει μια Citroen πετρελαιοκίνητη όταν είχα πάει στην Ισπανία (πολύ πετρέλαιο κυκλοφορεί εκεί) και εντυπωσιάστηκα από την ευκολία οδήγησης λόγω Ροπής σε χαμηλές στροφές. Πράγματι οι ψόφιοι κινητήρες στις χαμηλές στροφές αρχίζουν να μου φαίνονται μεγάλος συμβιβασμός.

                              Πάντως οι νέοι ντίζελ από πολλές εταιρίες (ακόμη και η Honda έβγαλε ένα φοβερό πετρελαιοκινητήρα 2.2 λίτρων που τον φοράει το Accord) είναι φοβεροί. Στο αγγλικό CAR στο τεύχος Νοεμβρίου 2003 διαβάστε την τεχνική ανάλυση για τον φοβερό κινητήρα που (έστω και καθυστερημένα) έφτιαξαν οι μηχανικοί της Honda.

                              Viva (turbo) diesel!

                              Jacob

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Και πανω που σκεφτομουνα για πετρελαιοκινητα αυτοκινητα, να και ενα προγραμμα απο το Auto Moto Und Sport στο χαζοκουτι που ειχε κατι Σουπερ μινι με πετρελαιο. Καλα μιλαμε για καταναλωση στα 3 λιτρα ανα 100 χιλ. Τυφλα να εχουν τα hybrid Prius κτλ. Μου εκανε εντυπωση πως ο πετρελαιοκινητηρας ειναι παραγει πολυ λιγωτερη θερμικη ενεργεια τοσο που δεν παραγει αρκετη ζεστη για να θερμανει το αυτοκινητο. γιαυτο το λογο ειχαν ηλεκτρικη θερμανση. Εντυπωσιακο.

                                Περισυ που ειχα παει στην Αυστρια ειχα επισης εντυπωσιαστει απο την μεγαλη πλειοψηφια πετρελαιοκινητων ΙΧ. Τα δε περισσοτερα ουτε καν ακουγοντουσαν σαν πετρελαιοκινητα.

                                Επισης εντυπωσιακος ηταν ο αριθμος SUV με πετρελαιο. Ειδα της παναγιας τα ματια σε CDI. Mercedes Μ400CDI . Ουτε βαβουρα ουτε καπνο.

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Οι μεγαλύτεροι ευρωπαίοι κατασκευαστές συνιστούν Diesel. Αυτοί... ξέρουν.

                                  Χωρίς αστεία, το VAG group αντικαθιστά τα Gti με TDi. Η PSA προς εκεί δρομολογεί τις καταστάσεις. Οι ιάπωνες είναι ακόμη πολύ πίσω, δεν έχουν (παραδόξως) αντιληφθεί την ισχυρή δυναμικότητα των κινητήρων πετρελαίου, με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα (common rail, άμεσος ψεκασμός κλπ)...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Στο τρέχον τεύχος των 4Τ υπάρχει τέστ του Focus 2.0 C-max TDCi

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                      Οι μεγαλύτεροι ευρωπαίοι κατασκευαστές συνιστούν Diesel. Αυτοί... ξέρουν.

                                      Χωρίς αστεία, το VAG group αντικαθιστά τα Gti με TDi. Η PSA προς εκεί δρομολογεί τις καταστάσεις. Οι ιάπωνες είναι ακόμη πολύ πίσω, δεν έχουν (παραδόξως) αντιληφθεί την ισχυρή δυναμικότητα των κινητήρων πετρελαίου, με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα (common rail, άμεσος ψεκασμός κλπ)...

                                      Οι ιάπωνες είναι ακόμα πολύ πίσω; Σε τι στοιχεία στηρίζεσαι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Ίσως να κάνω και λάθος, μα δεν έχω δει να εξοπλίζουν τα μοντέλα τους με αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες (και μιλώ για την υπόλοιπη Ευρώπη όπου κυκλοφορούν κανονικά), σε αντίθεση με τις χιλιάδες ευρωπαϊκών TDi που έχουν ήδη πουληθεί...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                          Ίσως να κάνω και λάθος, μα δεν έχω δει να εξοπλίζουν τα μοντέλα τους με αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες (και μιλώ για την υπόλοιπη Ευρώπη όπου κυκλοφορούν κανονικά), σε αντίθεση με τις χιλιάδες ευρωπαϊκών TDi που έχουν ήδη πουληθεί...

                                          Toyota Yaris 1.4 75 με αυτονομία 1.000 χλμ.

                                          Avensis D-Cat, απλώς το πιο καθαρό diesel

                                          Land Cruiser χωρίς σχόλια

                                          Mazda 6, κυκλοφορεί και σε ταξί

                                          Nissan Almera, Primera DCi επίσης ταξί

                                          και τελευταία το Accord i-CDTi

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Χμμμ... όπως είπα και πριν, ίσως να κάνω λάθος... Πάντως σκεπτόμουν κάτι σε πιο σπορ προσανατολισμό (πχ Skoda Fabia RS, td με 130 ίππους...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr