-
Ξερει κανεις τπτ για μηχανικη βελτιωση του αυτοκινητου αυτου?
Το μοτερ του ειναι το νεο 1.8 κομπρεσορ με 163αλογα
Το μονο που βρηκα ηταν της ΜΚΒ......
Καμια ιδεα? -
Ξερει κανεις τπτ για μηχανικη βελτιωση του αυτοκινητου αυτου?
Το μοτερ του ειναι το νεο 1.8 κομπρεσορ με 163αλογα
Το μονο που βρηκα ηταν της ΜΚΒ......
Καμια ιδεα? -
Ξερει κανεις τπτ για μηχανικη βελτιωση του αυτοκινητου αυτου?
Το μοτερ του ειναι το νεο 1.8 κομπρεσορ με 163αλογα
Το μονο που βρηκα ηταν της ΜΚΒ......
Καμια ιδεα? -
Μηχανική βελτίωση? Εννοείς ότι θέλεις περισσότερα άλογα και ροπές φαντάζομαι. Από έναν 1800 ήδη έχεις 163 άλογα με εργοστασιακή γερμανική αξιοπιστία καλή λειτουργία κλπ. Πόσα θες να βγάζει....άπληστε!
Επιπλέον εκτός από 163 καλά άλογα έχεις ένα σύγχρονο πολυτελές αυτοκίνητο με αξιοπρεπείς αναρτήσεις, άριστα φρένα κλπ κλπ. Αν θες περισσότερα άλογα, βάλε κανένα πακέτο της AMG με κανέναν κινητήρα 3,2-5+ turbo.... Καλύτερα όμως να έπαιρνες από την αρχή το σωστό αυτοκίνητο (αν δεν το προσφέρει η Mercedes σίγουρα το διαθέτουν η AMG ή κάποιοι άλλοι βελτιωτές).
Το βασικό πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν είναι τα 163 άλογα ούτε έχει ανάγκη από μηχανική βελτίωση. Από ένα πράμα έχει μόνο ανάγκη, ένα μόνο πράμα του λείπει. Όπως είχε πεί κάποτε κάποιος εγγλέζος, ονόματι Colin Chapman αν δεν κάνω λάθος, που ασχολιόταν με κάτι αυτοκινητάκια που τα λένε Lotus: add lightness, πρέπει να προσθέσουμε ελαφρότητα. Αν λοιπόν αντί για 1540 κιλά άδειο το αυτοκίνητο ήταν 1200 (δηλαδή πάνω από 20% ελαφρύτερο) αυτόματα οι αναρτήσεις του θα γίνονταν λίγο πιο σκληρές, οι χρόνοι για επιταχύνσεις και ρεπρίζ και η κατανάλωση θα έπαιρναν την κατιούσα και η χαρά σου την ανιούσα....
Όταν η προτεραιότητά μας είναι η οδική συμπεριφορά και οι επιταχύνσεις ο φτηνότερος, αγνότερος και αποδοτικότερος τρόπος είναι η ελάττωση βάρους. Βέβαια όταν όλοι θέλουμε 7-8 αερόσακους, όλες τις πολυτέλειες και ηχομόνωση, παθητική ασφάλεια (αυτά τα κομπιούτερ που υποτίθεται ότι όλο βελτιώνουν την κατασκευή ώστε με λιγότερο μέταλο να έχουμε μεγαλύτερη ακαμψία τι στο διάλο κάνουν τόσα χρόνια....όλο βαραίνουν τα αυτοκίνητα?).... Μετά βέβαια το όχημα σέρνεται. Για το λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια όλοι οι κατασκευαστές αναγκάζονται να προσφέρουν τεράστιες ιπποδυνάμεις (προηγούνται οι Γερμανοί) Βάλε λοιπόν κι έναν 3λιτρο για να κουνιέται αξιοπρεπώς....κατα προτίμηση diesel για να έχει τη ροπή που χρειάζεται το βαρίδι. Τον οποίο τον πληρώνουμε παραπάνω στην αγορά, στη συντήρηση, στη φθορά σε λάστιχα και φρένα, στην κατανάλωση και στην περιβαλλοντική επιβάρυνση.
....πάπαλα....ζήτω η Lotus και τα Caterham!
Λυπάμαι που δε σε βοηθάω αλλά φαντάζομαι ότι πιάνεις τον υπαινιγμό μου!
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα! -
Συγουρα δεν μπορεις να τα εχεις ολα αλλα τουλαχιστον προσπαθεις....!
Το θεμα με το αμαξακι ειναι πραγματι τα κιλα του και για αυτο θελω να βελτιωσω την αναλογια κιλων\ιππο....
Φραγκα για 3.2 δεν παιζαν cause we are in Greece m8......
Kαι οπως καταλαβαινεις σε κλεβουν στο τελωνιο κανονικα.....
Καιμια ιδεα κανενας?? 200hp θελουμε οχι τπτ τρελο...... -
paizoun veltiwseis apo brabus gia ton 1.8 me 163 aloga.
i brabus dinei 3 stadia beltiwseis- 1.8 me 190 aloga
- 2.6 me 230 aloga
- 2.6 me 250 aloga
vevaia sti mercedes pou rwtisa gia E200 Komp. '02 mou eipan oti an to veltiwseis, xaneis tin eggyisi 2 etwn pou sou dinei i mercedes gia mixanika meri. opote krata to mexri na symplirwseis 2 xronia kai meta orma!!!!
-
Δες και την Power Tuning ,Θεσσαλονίκη:
http://users.otenet.gr/~mwise/power-tun ... cedes.html
Έχει τον προηγούμενο κινητήρα στη λίστα,αλλά νομίζω θα καλύπτουν και το νέο. -
Tην Brabus την κοιταξα πρωτη,αλλα δεν εχει τον νεο κινητηρα(1.8λτ)....
Η PowerChips αναλαμβανει και περιφεριακες βελτιωσεις ή μονο εγκεφαλο?
Ειναι νεο το μοτερ και φοβουντε να βαλουν χερι οι μηχανικοι ρε πουστη μου..... -
Ο χρήστης geronimo έγραψε:
Δες και την Power Tuning ,Θεσσαλονίκη:
http://users.otenet.gr/~mwise/power-tun ... cedes.html
Έχει τον προηγούμενο κινητήρα στη λίστα,αλλά νομίζω θα καλύπτουν και το νέο.Φίλε geronimo, πραγματικά απορώ:
Πιστεύεις αυτά που γράφει το site?
Τους θεωρείς αξιόπιστους βελτιωτές?
Έχεις κάποια εμπειρία με αυτούς?
Είσαι -εσύ ή κάποιος φίλος- πελάτης τους?Μην τσιμπάτε στον πρώτο βλάκα που σας υπόσχεται τρελά άλογα ρε παιδιά...
-
Εγώ σου προτείνω τα εξής:
MKB
Carlsson
Lorinser
Brabus
Για να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο. ΟΚ, θα σου στοιχίσει, αλλά θα γίνει σοβαρή, αξιόπιστη, εγγυημένη δουλειά, μέσα στα όρια του κινητήρα. Μακριά από φιδεμπόρους.
-
Carlsson CK18.
Μονο τροχαλιες και ενα φιλτρο αερος...Ανεβαινει στα 193 αλογα.Συντομα θα δεις και τεστ στο EVO.
Αν θες ακομα λιγο μπορεις να αλλαξεις και χταποδι,καζανια και καταλυτη και να πας στα 204.
Εχει μετρηθει αμαξι με ολα αυτα στην Χαλκιδα.
Αν θες καποια extra πληροφορια στειλε μου ενα email στο pughell@yahoo.com -
Eυχαριστω για την βοηθεια ολους !
Με ΜΚΒ μιλησα και ζητανε καπου στα 4500ευρω αν θυμαμαι καλα....μας φανηκαν πολλα για την light μετατροπη και το προσπερασαμε(με τον father τα κανονιζουμε,δικο του αμαξι...,το δικο μου φαινετε αλλωστε!!!!)
Με Βrabus επισης μιλησαμε και δεν ειχαν νεα απο Γερμανια για το νεο μοτερ(1.....
Δωστε κανενα link για τις αλλες εταιριες αν εχουν να ρηξω καμια ματια.... -
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Carlsson CK18.
Μονο τροχαλιες και ενα φιλτρο αερος...Ανεβαινει στα 193 αλογα.Συντομα θα δεις και τεστ στο EVO.
Αν θες ακομα λιγο μπορεις να αλλαξεις και χταποδι,καζανια και καταλυτη και να πας στα 204.
Εχει μετρηθει αμαξι με ολα αυτα στην Χαλκιδα.
Αν θες καποια extra πληροφορια στειλε μου ενα email στο pughell@yahoo.comΠοσο συντομα δλδ?!Εχεις info απο μεσα?
Αν δεν εχεις προβλημα δωσε καποιες extra info εδω σχετικα με την βελτιωση ωστε να το βλεπουν ολοι οι τυχων ενδιαφερωμενοι! -
Μεσα στην εβδομαδα θα γινουν μετρησεις σε ενα W209 με αυτο το κιτ.
Το κιτ κοστιζει περιπου κατι λιγοτερο απο 3000 τοποθετημενο,μπαινει μεσα σε ενα πρωινο και δεν χρειαζεται προγραμμα γιατι το μοτερ καλυπτει μονο του τις αναγκες σε καυσιμο.Το κιτ αποτελειται απο 2 τροχαλιες και ενα φιλτρο αερος.Επισης υπαρχει και εγγυηση κανονικα αν το αμαξι βρισκεται ακομα εντος εγγυησης αντιπροσωπειας...
Π.χ. παρελαβες το αμαξι πριν ενα μηνα και θες αλογα...Αν το πειραξεις η Mercedes σου λεει ξεχνα εγγυηση για αυτον τον λογο την αντιστοιχη,διετη αν δεν κανω λαθος,εγγυηση στην παρεχει η ιδια η Carlsson.Η εξατμιση ειναι προαιρετικη ομως δινει καλυτερη αναπνοη στο μοτερ και πιστευω οτι αξιζει ασχετα αν κοστιζει αρκετα...Αποτελειται απο χταποδι Supersprint,ελευθερο αγωνιστικο καταλυτη Kemira με 100 τρυπες,και μεσαιο και τελικο καζανι.
Παντως το αυτοκινητο δυναμωνει αισθητα παντου και δεν καιει και τα αντερα του... Εννοειται οτι αν εισαι με το ποδι στο πατωμα,θα καει...
Το αυτοκινητο που θα δειτε στο Evo εχει μονο το κιτ της Carlsson και ενα τελικο καζανι της ιδιας εταιριας....Υπομονη μεχρι μετα τις γιορτες.
Tunning the CLK W209.....