-
Γαλλία : Bugatti
Γερμανία : ----
Ιταλία : Αlfa Romeo, Ferrari, Lancia, Fiat, Maserati, Abarth, Bizzarrini, Stanguellini, όλες τέλος πάντων...
Αμερική : Corvette Stingray
Ιαπωνία : Τοyοτα 2000GT (αν και φανερά επηρεασμένη από το Ιταλικό στυλ) -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Γαλλία : BugattiΓαλλία=Bugatti ???
-
Fysikotata Christo, n Bugatti eivai Galikn marka(milame gia tis arxikes kai oxi ta snmerina tns VW)!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Γαλλία : Bugatti
Γαλλία=Bugatti ???
Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά μπερδεμένα και δεν μπορείς να πεις με σιγουριά για το αν η Μπουγκάτι είναι Ιταλική ή Γαλλική. Βέβαια ο Εττόρε γεννήθηκε στη Μπρέσια, σπούδασε στο Μιλάνο, αλλά η όλη καριέρα του συνδέθηκε με τη Γαλλία, αφού το 1902 προσελήφθη από την De Dietrich και εγκαταστάθηκε στην Αλσατία. Το 1904 πήγε στην Mathis και το 1907 προσελήφθη από την Deutz σαν υπέυθυνος παραγωγής. Στη διάρκεια κατά την οποία δούλευε για την Deutz, σχεδίαζε τα δικά του project. Σχεδίασε την πρώτη παραγματική Μπουγκάτι, την Type 10 η οποία είχε αποκτήσει το παρατσούκλι 'μπανιέρα'. Το 1909 εγκαταστάθηκε στο Μολσχάιμ κοντά στο Στρασβούργο και εκεί ίδρυσε την Μπουγκάτι.
Φαίνεται λοιπόν πως ναι μεν ο Εττόρε είχε γεννηθεί στην Ιταλία, αλλά όλες οι αυτοκινητιστικές επιρροές που δέχθηκε έλαβαν χώρα στη Γαλλία. Και το κυριότερο στους αγώνες αυτοκινήτου της εποχής τα αυτοκίνητά του ήταν βαμμένα στο μπλε χρώμα το οποίο ήταν το εθνικό χρώμα της Γαλλίας.
-
kalytern exngnsn dev mporei va dw8ei!
Nai, to mple Galiko agwvistiko chrwma tnv kavei Galikn kai auto dev eivai movo symboliko, alla avtika8reftizei tnv 8elnsn tou Ettore! -
Σπύρο,
Είναι μια περίπτωση πολύ παρόμοια με αυτή της De Tomaso. Ο De Tomaso γεννήθηκε στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής, αλλά στα 27 του πήγε...μάντεψε πού...στη Μόντενα!!! Εκεί έτρεξε για τη Μαζεράτι και μετά για την Όσκα. Στα 31 του ίδρυσε την De Tomaso με έδρα κάποιο προάστιο της Μόντενα. Ποιος λοιπόν μπορεί να πει ότι η Ντε Τομάσο είναι Αργεντίνικη εταιρεία...;
-
Exeis apolyto dikio!
O Christian von Koenigsegg eivai apo tnv germavia, dev 3erw akribws pote n oikogeveia tou nr8e stnv Soundia, isws priv ?? gevvaies, alla to autokivnto eivai olo Soundiko plnv tnv mnxavn! -
Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW.. -
An kai odigo aytokinito made in Sweden ,tin Koenigsegg den tin iksera.Ntropi....
Pantos me entyposiase para poly....Mou exei dothei i eykairia na do to veyron 16.4 apo konta stin ekthesi Frankfurtis.To aytokinito einai poiima....Akoma kai stamatimeno, nomizeis oti paei komatia....FANTASTIKO MESA EKSO.....
Sto thema mas tora...
IT: Ferrari
GB:Aston Martin,McLaren F1(3thesio)
FR:Renault
DE:Porche,AUDI
JPN:Mitsubishi,Subaru,Honda
SWE:SAAB
USA:Mustang,Corvette. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...
-
Αγγλία : Rover
Γαλλία : Citroen
Γερμανία : OPEL
Η.Π.Α. : xaxaxaxaxa
Ιαπωνία : xexexexexe
Ιταλία : Ferrari
Κορέα : xixixixixixi
Σουηδία : Saab -
IT: Ferrari
GB:Aston Martin, Caterham. Lotus
FR:De Tomaso
DE:Porche
JPN:Subaru
SWE:Saab, Volvo, Koenigsegg
USA:Mustang, Corvette, Firebird -
FR = De Tomaso??? Αυτή είναι ιταλική σωστά?
Η Bugatti πάντως θα γυρίσει στην Γαλλία πάλι αφού το εργοστάσιο θα γίνει στο Στρασβούργο. Εμφανισιακά σκίζει η Veyron αν θα είναι καλή και στον δρόμο αυτό δεν το ξέρω. -
Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...
Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...
Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ...Ναι, ναι ο κύριος Πιχ έχει μέχρι στιγμής αποδείξει ότι έχει πιάσει το νόημα της Αυτοκίνησης...
Τα δημιουργήματά του μέχρι στιγμής είναι για Όσκαρ...τρομερά δημιουργήματα...θα μείνουν στην Ιστορία...όπως θα μείνει και η Veyron στην ιστορία ως ακόμη ένα παράδειγμα στυγνής εμπορευματικοποίησης μιας φίρμας που δημιουργήθηκε από ανθρώπους με ψυχή για ανθρώπους με ψυχή... Γειά σου κυρ Πίχ αθάνατε!!! Κατέστρεψέ τα όλα!!! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.Όχι, το Μολσχάιμ της Αλσατίας, όπου ήταν και η έδρα της Bugatti, ανήκε τότε στη Γαλλία. Δυστυχώς, οι προτεινόμενες Bugatti (από τον καιρό της EB110 και έπειτα) προσπαθούν να παντρέψουν την υπερβολή της Type 41 Royale με τις αξιοσημείωτες επιδόσεις των αγωνιστικών μοντέλων της φίρμας. Δηλαδή, ουσιαστικά μιλάμε για αυτοκίνητα στερούμενα προσανατολισμού.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...
Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ...Ναι, ναι ο κύριος Πιχ έχει μέχρι στιγμής αποδείξει ότι έχει πιάσει το νόημα της Αυτοκίνησης...
Τα δημιουργήματά του μέχρι στιγμής είναι για Όσκαρ...τρομερά δημιουργήματα...θα μείνουν στην Ιστορία...όπως θα μείνει και η Veyron στην ιστορία ως ακόμη ένα παράδειγμα στυγνής εμπορευματικοποίησης μιας φίρμας που δημιουργήθηκε από ανθρώπους με ψυχή για ανθρώπους με ψυχή... Γειά σου κυρ Πίχ αθάνατε!!! Κατέστρεψέ τα όλα!!!Βεβαια θα πρεπει να αναγνωρισουμε και τα ''θετικα'' της πολιτικης Πιχ.
Οπως για παραδειγμα η κατασκευη του Touareg το οποιο ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο, συνδυαζοντας ισως, με τον καλυτερο τροπο σε σχεση με τον ανταγωνισμο τον χαρακτηρα ενος SUV. -
Ο χρήστης technic έγραψε:
Βεβαια θα πρεπει να αναγνωρισουμε και τα ''θετικα'' της πολιτικης Πιχ.
Οπως για παραδειγμα η κατασκευη του Touareg το οποιο ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο, συνδυαζοντας ισως, με τον καλυτερο τροπο σε σχεση με τον ανταγωνισμο τον χαρακτηρα ενος SUV.Τα μόνα θετικά του Πίχ είναι οι πραγματικά εξαιρετικές δυνατότητες που έχει στο 'μπαστάρδεμα' . Βλέπεις ας πούμε αυτοκίνητο Seat και μόλις ανοίξεις το καπώ του θα πήξεις στα σηματάκια VW. Όχι βέβαια ότι χαλάει τη Seat ένα σήμα της VW με την ιστορία και το κύρος που η πρώτη διαθέτει, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι μπαστάρδεμα. Ο Πίχ πραγματικά θα ήταν τέλειος αν διοικούσε μια εταιρεία κατασκευής πλυντηρίων ή ηλεκτρικών σκουπών. Από την άλλη όμως θα μου πείς 'και τί σε πειράζει εσένα αν μπασταρδέψει τη VW...σιγά τα λάχανα, σοβαρή φίρμα... '. Τη VW ας την κάνει ό,τι θέλει, άλλωστε αυτή έχει ήδη πάρει το χαρακτήρα ως εταιρεία κατασκευής αυτοκινούμενων συσκευών. Τη Bugatti και τη Lamborghini μην αγγίξει....
Πολύ κακό για το τίποτα
Πολύ γράψιμο για τη VW....ουφφφφ... -
[list:7y5mkiw8]Γερμανια:Απαντα εκτος απο Opel(απο ecotec εποχη και μετα)[/list:u:7y5mkiw8]
Συμπάθειες προς εταιρείες ανά χώρα