Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπάθειες προς εταιρείες ανά χώρα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Συμπάθειες προς εταιρείες ανά χώρα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    48
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Γαλλία : Bugatti
      Γερμανία : ----
      Ιταλία : Αlfa Romeo, Ferrari, Lancia, Fiat, Maserati, Abarth, Bizzarrini, Stanguellini, όλες τέλος πάντων...
      Αμερική : Corvette Stingray
      Ιαπωνία : Τοyοτα 2000GT (αν και φανερά επηρεασμένη από το Ιταλικό στυλ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
        Γαλλία : Bugatti

        Γαλλία=Bugatti ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • S
          spiros54 last edited by

          Fysikotata Christo, n Bugatti eivai Galikn marka(milame gia tis arxikes kai oxi ta snmerina tns VW)!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            Γαλλία : Bugatti

            Γαλλία=Bugatti ???

            Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά μπερδεμένα και δεν μπορείς να πεις με σιγουριά για το αν η Μπουγκάτι είναι Ιταλική ή Γαλλική. Βέβαια ο Εττόρε γεννήθηκε στη Μπρέσια, σπούδασε στο Μιλάνο, αλλά η όλη καριέρα του συνδέθηκε με τη Γαλλία, αφού το 1902 προσελήφθη από την De Dietrich και εγκαταστάθηκε στην Αλσατία. Το 1904 πήγε στην Mathis και το 1907 προσελήφθη από την Deutz σαν υπέυθυνος παραγωγής. Στη διάρκεια κατά την οποία δούλευε για την Deutz, σχεδίαζε τα δικά του project. Σχεδίασε την πρώτη παραγματική Μπουγκάτι, την Type 10 η οποία είχε αποκτήσει το παρατσούκλι 'μπανιέρα'. Το 1909 εγκαταστάθηκε στο Μολσχάιμ κοντά στο Στρασβούργο και εκεί ίδρυσε την Μπουγκάτι.

            Φαίνεται λοιπόν πως ναι μεν ο Εττόρε είχε γεννηθεί στην Ιταλία, αλλά όλες οι αυτοκινητιστικές επιρροές που δέχθηκε έλαβαν χώρα στη Γαλλία. Και το κυριότερο στους αγώνες αυτοκινήτου της εποχής τα αυτοκίνητά του ήταν βαμμένα στο μπλε χρώμα το οποίο ήταν το εθνικό χρώμα της Γαλλίας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros54 last edited by

              kalytern exngnsn dev mporei va dw8ei!
              Nai, to mple Galiko agwvistiko chrwma tnv kavei Galikn kai auto dev eivai movo symboliko, alla avtika8reftizei tnv 8elnsn tou Ettore!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                Σπύρο,

                Είναι μια περίπτωση πολύ παρόμοια με αυτή της De Tomaso. Ο De Tomaso γεννήθηκε στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής, αλλά στα 27 του πήγε...μάντεψε πού...στη Μόντενα!!! Εκεί έτρεξε για τη Μαζεράτι και μετά για την Όσκα. Στα 31 του ίδρυσε την De Tomaso με έδρα κάποιο προάστιο της Μόντενα. Ποιος λοιπόν μπορεί να πει ότι η Ντε Τομάσο είναι Αργεντίνικη εταιρεία...;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros54 last edited by

                  Exeis apolyto dikio!
                  O Christian von Koenigsegg eivai apo tnv germavia, dev 3erw akribws pote n oikogeveia tou nr8e stnv Soundia, isws priv ?? gevvaies, alla to autokivnto eivai olo Soundiko plnv tnv mnxavn!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    technik last edited by

                    Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
                    Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
                    Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nestoraero last edited by

                      An kai odigo aytokinito made in Sweden ,tin Koenigsegg den tin iksera.Ntropi....
                      Pantos me entyposiase para poly....

                      Mou exei dothei i eykairia na do to veyron 16.4 apo konta stin ekthesi Frankfurtis.To aytokinito einai poiima....Akoma kai stamatimeno, nomizeis oti paei komatia....FANTASTIKO MESA EKSO.....

                      Sto thema mas tora...

                      IT: Ferrari
                      GB:Aston Martin,McLaren F1(3thesio)
                      FR:Renault
                      DE:Porche,AUDI
                      JPN:Mitsubishi,Subaru,Honda
                      SWE:SAAB
                      USA:Mustang,Corvette.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                        Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
                        Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
                        Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..

                        Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
                        Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;

                        Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dartman1980 last edited by

                          Αγγλία : Rover
                          Γαλλία : Citroen
                          Γερμανία : OPEL
                          Η.Π.Α. : xaxaxaxaxa
                          Ιαπωνία : xexexexexe
                          Ιταλία : Ferrari
                          Κορέα : xixixixixixi
                          Σουηδία : Saab

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sado last edited by

                            IT: Ferrari
                            GB:Aston Martin, Caterham. Lotus
                            FR:De Tomaso
                            DE:Porche
                            JPN:Subaru
                            SWE:Saab, Volvo, Koenigsegg
                            USA:Mustang, Corvette, Firebird

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              FR = De Tomaso??? Αυτή είναι ιταλική σωστά?
                              Η Bugatti πάντως θα γυρίσει στην Γαλλία πάλι αφού το εργοστάσιο θα γίνει στο Στρασβούργο. Εμφανισιακά σκίζει η Veyron αν θα είναι καλή και στον δρόμο αυτό δεν το ξέρω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
                                Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;

                                Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
                                Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
                                Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
                                Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                  Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
                                  Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
                                  Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..

                                  Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
                                  Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;

                                  Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...

                                  Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
                                  Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
                                  Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
                                  Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                                    Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
                                    Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
                                    Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..

                                    Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
                                    Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;

                                    Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...

                                    Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
                                    Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
                                    Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
                                    Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ...

                                    Ναι, ναι ο κύριος Πιχ έχει μέχρι στιγμής αποδείξει ότι έχει πιάσει το νόημα της Αυτοκίνησης...
                                    Τα δημιουργήματά του μέχρι στιγμής είναι για Όσκαρ...τρομερά δημιουργήματα...θα μείνουν στην Ιστορία...όπως θα μείνει και η Veyron στην ιστορία ως ακόμη ένα παράδειγμα στυγνής εμπορευματικοποίησης μιας φίρμας που δημιουργήθηκε από ανθρώπους με ψυχή για ανθρώπους με ψυχή... Γειά σου κυρ Πίχ αθάνατε!!! Κατέστρεψέ τα όλα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:
                                      Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.

                                      Όχι, το Μολσχάιμ της Αλσατίας, όπου ήταν και η έδρα της Bugatti, ανήκε τότε στη Γαλλία. Δυστυχώς, οι προτεινόμενες Bugatti (από τον καιρό της EB110 και έπειτα) προσπαθούν να παντρέψουν την υπερβολή της Type 41 Royale με τις αξιοσημείωτες επιδόσεις των αγωνιστικών μοντέλων της φίρμας. Δηλαδή, ουσιαστικά μιλάμε για αυτοκίνητα στερούμενα προσανατολισμού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                        Eιχα μια εντυπωση οτι η Bugatti ηταν κυριως Ιταλικη.
                                        Ας μιλησουμε ομως για την τωρινη της θεση, στην ''αγκαλια'' της VW και τα σχεδια του κ. Πιχ για τη δημιουργια του ισχυροτερου, γρηγοροτερου, ακριβοτερου και ασφαλως του εντυπωσιακοτερου αυτοκινητου παραγωγης στον πλανητη, την Veyron 16.4...
                                        Ισως ειναι θεμα τιμης για τον κ. Πιχ και την VW..

                                        Ναι έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα τιμής για τον Πιχ, να πάρει το σήμα της Bugatti και να το κάνει σαν τα μούτρα του...
                                        Άλλωστε δεν υπήρχε άλος τρόπος εντυπωσιασμού και επιδειξη 'δυνατοτήτων' από το να φτιάξει ένα αμάξι 1000 ίππων. Τώρα το αν αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγείται είναι άλλο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει μόνο να εντυπωσιάσουμε. Ξέρεις, η Φερράρι είναι χαζή και ανόητη που έβαλε στην Enzo 650 άλογα και όχι 1500. Άραγε εκεί κρίνεται ένα υπεραυτοκίνητο; Στο πόσες χιλιάδες άλογα έχει;

                                        Πιάσαμε τώρα τον Πιχ και την γαμ.....με την κουβέντα...

                                        Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν έχει η ιπποδύναμη στην κατηγορία αυτή.
                                        Μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να κερδίζει οποιοδήποτε άλλο δημιούργημα της τάξεως αυτής, αλλά στην πίστα ; θα ισχύει το ίδιο;μπορεί ναι, μπορεί οχι.
                                        Η σύγκριση με Enzo και Carrera GT είναι αναπόφευκτη.
                                        Ακούστηκε οτι κάποια βοηθητικά εξαρτήματα θα χρειαστεί η Veyron για ταχύτητες άνω των 350., όπως λάστιχα ειδικά κτλ...

                                        Ναι, ναι ο κύριος Πιχ έχει μέχρι στιγμής αποδείξει ότι έχει πιάσει το νόημα της Αυτοκίνησης...
                                        Τα δημιουργήματά του μέχρι στιγμής είναι για Όσκαρ...τρομερά δημιουργήματα...θα μείνουν στην Ιστορία...όπως θα μείνει και η Veyron στην ιστορία ως ακόμη ένα παράδειγμα στυγνής εμπορευματικοποίησης μιας φίρμας που δημιουργήθηκε από ανθρώπους με ψυχή για ανθρώπους με ψυχή... Γειά σου κυρ Πίχ αθάνατε!!! Κατέστρεψέ τα όλα!!!

                                        Βεβαια θα πρεπει να αναγνωρισουμε και τα ''θετικα'' της πολιτικης Πιχ.
                                        Οπως για παραδειγμα η κατασκευη του Touareg το οποιο ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο, συνδυαζοντας ισως, με τον καλυτερο τροπο σε σχεση με τον ανταγωνισμο τον χαρακτηρα ενος SUV.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης technic έγραψε:
                                          Βεβαια θα πρεπει να αναγνωρισουμε και τα ''θετικα'' της πολιτικης Πιχ.
                                          Οπως για παραδειγμα η κατασκευη του Touareg το οποιο ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο, συνδυαζοντας ισως, με τον καλυτερο τροπο σε σχεση με τον ανταγωνισμο τον χαρακτηρα ενος SUV.

                                          Τα μόνα θετικά του Πίχ είναι οι πραγματικά εξαιρετικές δυνατότητες που έχει στο 'μπαστάρδεμα' . Βλέπεις ας πούμε αυτοκίνητο Seat και μόλις ανοίξεις το καπώ του θα πήξεις στα σηματάκια VW. Όχι βέβαια ότι χαλάει τη Seat ένα σήμα της VW με την ιστορία και το κύρος που η πρώτη διαθέτει, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι μπαστάρδεμα. Ο Πίχ πραγματικά θα ήταν τέλειος αν διοικούσε μια εταιρεία κατασκευής πλυντηρίων ή ηλεκτρικών σκουπών. Από την άλλη όμως θα μου πείς 'και τί σε πειράζει εσένα αν μπασταρδέψει τη VW...σιγά τα λάχανα, σοβαρή φίρμα... '. Τη VW ας την κάνει ό,τι θέλει, άλλωστε αυτή έχει ήδη πάρει το χαρακτήρα ως εταιρεία κατασκευής αυτοκινούμενων συσκευών. Τη Bugatti και τη Lamborghini μην αγγίξει....

                                          Πολύ κακό για το τίποτα
                                          Πολύ γράψιμο για τη VW....ουφφφφ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            [list:7y5mkiw8]Γερμανια:Απαντα εκτος απο Opel(απο ecotec εποχη και μετα)[/list:u:7y5mkiw8]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr