-
Oxi mono strivi alla tous afinei piso kata poli olous!
Το θέμα μετακινείται στο 'Περί αυτοκίνησης', δεν πρόκειται για 'Νέα μοντέλα'
(Moderator) -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Και για να μην πούμε ότι -τελικά- το άρθρο αποφαίνεται υπέρ του Mazda! Κάτι που διέφυγε από πολλούς.
Αφού διάβασα και εγώ το άρθρο, μπορώ να πω ότι, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι εμφανέστατα υπέρ του Mazda. Οπότε είναι τελείως άτοπες οι κατηγορίες μερικών, όσο αναφορά την αντικειμενικότητα του περιοδικού.
-
Και να σκεφτεί κανείς ότι στην ανάλυση του γύρου, το περιοδικό λέει **ξεκάθαρα ** ότι ο καλύτερος χρόνος του Megane οφείλεται στον κινητήρα του ......
Αλλά ορισμένοι δεν μπορούν να καταλάβουν ούτε αυτά που διαβάζουν και παρ' ολα αυτά προχωρούν και σε **εμπαθή **σχολιασμό .... (περί sponsors κ.λ.π.)...
Να μην το σχολιάσω καλύτερα, για να μην βάζω παραπάνω δουλειά στους mods ... -
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαβάζουν ένα περιοδικό που τους παραπληροφορεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του, όπως λένε και συμμετέχουν στο χώρο που μας δάνεισε για να βρισκόμαστε.
Το καταλαβαίνω να κριτικάρουμε την ποιότητα κάποιων τευχών του περιοδικού όπως έχει γίνει κατά καιρούς αλλά να στήνουμε τους 4Τ στον τοίχο διαγράφοντας μια λαμπρή ιστορία δεκαετιών και χωρίς στοιχεία, είναι για μένα απαράδεκτο.
Καλό θα ήταν ορισμένοι να διαβάζουν τα άρθρα και όχι να ξεφυλλίζουν μόνο. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαβάζουν ένα περιοδικό που τους παραπληροφορεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του, όπως λένε και συμμετέχουν στο χώρο που μας δάνεισε για να βρισκόμαστε.
Το καταλαβαίνω να κριτικάρουμε την ποιότητα κάποιων τευχών του περιοδικού όπως έχει γίνει κατά καιρούς αλλά να στήνουμε τους 4Τ στον τοίχο διαγράφοντας μια λαμπρή ιστορία δεκαετιών και χωρίς στοιχεία, είναι για μένα απαράδεκτο.
Καλό θα ήταν ορισμένοι να διαβάζουν τα άρθρα και όχι να ξεφυλλίζουν μόνο.χωρίς να μπορώ να εκφραστώ με ασφάλεια, αν δεν δεις πως να κρίνεις? Με την ίδια λογική το Auto Motor und Sport θα έπρεπε να είχε κυκλοφορία 0....
Διαβάζουμε ΠΟΛΛΑ περιοδικά και φιλτράρουμε τα ευκόλως ενοούμενα. Μετά, κάνουμε κάμποσα τεστ drive, ρωτάμε και όσους μπορούμε και καταλήγουμε.
-
Φίλε Κωνσταντίνε η δημοσίευση μου δεν απευθυνόταν σε εσένα που κράτησες κριτική στάση σε σχέση με το αποτέλεσμα της συγκριτικής δοκιμής αλλά σε άλλους φίλους που εύκολα κόλλησαν την ταμπέλα του συμφεροντολόγου στο περιοδικό χωρίς στοιχεία ή αντίλογο.
Δεν νομίζεις ότι ήταν σωστές οι απορίες που εξέφρασα; -
[quote='kpsig
Διαβάζουμε ΠΟΛΛΑ περιοδικά και φιλτράρουμε τα ευκόλως ενοούμενα. Μετά, κάνουμε κάμποσα τεστ drive, ρωτάμε και όσους μπορούμε και καταλήγουμε.[/quote]Πολύ σωστός.
-
Ke pos mporoun na milane meriki gia stimeno apotelesma xoris kan na exoun odigisi ta 2 amaksia gia na exoun gnomi! Mipos einai i idioi prokatelimeni kai nomizoun oti ta kseroun ola!!!! Diladi epeidi to mazda exei polaplon sindesmon piso prepi oposdipote na ine kai pio grigoro se enan giro? O kinitira, to varos, to stisimo tou amaksiou den metrane? Kai se afta ta themta i renault kseri kala tin doulia tis.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΩΝ 4Τ ΣΤΑ MΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ 1.6