-
Ο χρήστης trancer έγραψε:
Υπάρχει κάποιος άλλος που δεν του αρέσει η cabrio 3αρα ή είμαι ο μόνος?? (εννοώ με κλειστή την οροφή)
Όσο για την επιλογή θεωρώ πάρα πολλά τα λευτά αυτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και χωρίς αξεσουαρ σε αυτά τα λευτά είναι άσχημο...
Εγώ την βρίσκω απαίσια!
Μήπως ένα Α5 είναι καλύτερο value for money?
αυτο που σου χρεωνουν σαν εξτρα ακομα και τα λεντακια ημερας?
Toυλάχιστον σου δίνουν παραπάνω γκάζι για τα ίδια λεφτά.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Nα συσταθεί άμεσα η ΕΣΚΟΤ (Επιτροπή Σωτηρίας [απαλλαγής] του Κόσμου εκ των Τετρακύλινδρων)!Θα παρω και εγώ μέρος......και θα σας υποθάλψω εκ των έσω!
-
Το θέμα με τους κυλίνδρους είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία. Όταν το 2000 αγόραζα το πρώτο μου BMW, τα τεκμήρια δεν μου επέτρεπαν να πάρω την 320 που ήταν εξακύλινδρη. Τώρα που μπορώ να πάρω 320, η BMW την έκανε και αυτή τετρακύλινδρη. Για εξακύλινδρο πρέπει να πάω στην 325 που ξεκινάει από 50.000 (+ 4.500 το M-pack - δίχως αυτό το αμάξωμα ΔΕΝ μου αρέσει).
Αυτό που γράφτηκε πιο πάνω πάντως για τα 'πολλά λεφτά για 320' είναι σωστό μα και λάθος ταυτόχρονα. Όπως 52.000 είναι πολλά λεφτά για 320, έτσι 62 είναι πολλά για 325 και ούτω κάθε εξής. Με εξαίρεση την M3 στην οποία γλυτώνεις το M-pack, σε όλα τα μοντέλα της BMW αν θέλεις extra θα τα πληρώσεις χρυσάφι.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αυτό που γράφτηκε πιο πάνω πάντως για τα 'πολλά λεφτά για 320' είναι σωστό μα και λάθος ταυτόχρονα. Όπως 52.000 είναι πολλά λεφτά για 320, έτσι 62 είναι πολλά για 325 και ούτω κάθε εξής. Με εξαίρεση την M3 στην οποία γλυτώνεις το M-pack, σε όλα τα μοντέλα της BMW αν θέλεις extra θα τα πληρώσεις χρυσάφι.Σε αυτό είναι που διαφωνώ Χρήστο!
Ενώ τα 52000 Ευρώ είναι όντως πολλά για μια τετρακύλινδρη δίλιτρη BMW,τα 62000 είναι 'λιγότερο πολλά', αν θέλεις,για ένα μοτέρ σημαντικά ισχυρότερο,με καλύτερη ροπή και πιο ομαλή λειτουργία,μάλλον αξιοπιστότερο προς ώρας, σε ένα σασί που μάλλον ευχάριστα δέχεται την αύξηση της δύναμης -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Πράγματι παιδιά....50Κ για 320 είναι παααααααααρα πολλά χρήματα.ηλπιζα οτι θα βρισκοταν καποιος προπελακιας να το πει γιατι θα το λεγα εγω και θα βρωμαγε εγκαθετιλα....
σιγουρα δεν αξιζει τοσα λεφτα..αλλα μετα λες γουστα ειναι αυτα!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Υπάρχει κάποιος άλλος που δεν του αρέσει η cabrio 3αρα ή είμαι ο μόνος?? (εννοώ με κλειστή την οροφή)
Όσο για την επιλογή θεωρώ πάρα πολλά τα λευτά αυτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και χωρίς αξεσουαρ σε αυτά τα λευτά είναι άσχημο...
Εγώ την βρίσκω απαίσια!
Μήπως ένα Α5 είναι καλύτερο value for money?
αυτο που σου χρεωνουν σαν εξτρα ακομα και τα λεντακια ημερας?
Toυλάχιστον σου δίνουν παραπάνω γκάζι για τα ίδια λεφτά.
A να χαθείς σαχλέ....
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Nα συσταθεί άμεσα η ΕΣΚΟΤ (Επιτροπή Σωτηρίας [απαλλαγής] του Κόσμου εκ των Τετρακύλινδρων)!
Θα παρω και εγώ μέρος......και θα σας υποθάλψω εκ των έσω!
Εγκάθετε tsili, θα εισηγηθώ να γίνω πρόεδρος της Επιτροπής Υποστήριξης των Αξιομνημόνευτων Τετρακύλινδρων (Ε.Υ.Α.Τ.) με σημαία τη Μ3 Ε30 στα γνωστά τρία επίσημα χρώματα της BMW.
Και πάρτε το χαμπάρι ότι η ΒΜW εκπροσωπείται (και εκπροσωπούνταν) στους αγώνες από ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΑ σύνολα (DTM, BTCC)
Αμάν πια, μας πρήξατε με αυτά τα μεταξένια, βελούδινα, αέρινα κομψοτεχνήματα εν σειρά κινητήρια σύνολα -
Χρήστο, είναι πολλά τα 50+ για 320 ... ακόμη και στη μεταπώληση θα έχεις πρόβλημα.
Η 325 χωρίς κουρτινάκια και λοιπές παπαριές είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Προσπάθησε να βρεις test drive 325 πρώτα και μετά είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτείς διαφορετικά. Στην αγορά βάλε έξτρα ότι δεν μπαίνει μετά, για να κρατηθεί η τιμή σε λογικά επίπεδσ.
Επίσης τη περίπτωση της μεταχειρισμένης 325 - 330 ... ίσως θα έπρεπε να τη δεις. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το θέμα με τους κυλίνδρους είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία. Όταν το 2000 αγόραζα το πρώτο μου BMW, τα τεκμήρια δεν μου επέτρεπαν να πάρω την 320 που ήταν εξακύλινδρη. Τώρα που μπορώ να πάρω 320, η BMW την έκανε και αυτή τετρακύλινδρη. Για εξακύλινδρο πρέπει να πάω στην 325 που ξεκινάει από 50.000 (+ 4.500 το M-pack - δίχως αυτό το αμάξωμα ΔΕΝ μου αρέσει).Αυτό που γράφτηκε πιο πάνω πάντως για τα 'πολλά λεφτά για 320' είναι σωστό μα και λάθος ταυτόχρονα. Όπως 52.000 είναι πολλά λεφτά για 320, έτσι 62 είναι πολλά για 325 και ούτω κάθε εξής.** Με εξαίρεση την M3 στην οποία γλυτώνεις το M-pack**, σε όλα τα μοντέλα της BMW αν θέλεις extra θα τα πληρώσεις χρυσάφι.
Και την 135i που έχει στάνταρ το αεροδυναμικό M-Pack.
Ίσως να μπορείς να γλυτώσεις 2-3000 βάζοντας μόνο το εξωτερικό MPack. Δε ρωτάς? Νομίζω γίνεται!
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Nα συσταθεί άμεσα η ΕΣΚΟΤ (Επιτροπή Σωτηρίας [απαλλαγής] του Κόσμου εκ των Τετρακύλινδρων)!
Θα παρω και εγώ μέρος......και θα σας υποθάλψω εκ των έσω!
Εγκάθετε tsili, θα εισηγηθώ να γίνω πρόεδρος της Επιτροπής Υποστήριξης των Αξιομνημόνευτων Τετρακύλινδρων (Ε.Υ.Α.Τ.) με σημαία τη Μ3 Ε30 στα γνωστά τρία επίσημα χρώματα της BMW.
Και πάρτε το χαμπάρι ότι η ΒΜW εκπροσωπείται (και εκπροσωπούνταν) στους αγώνες από ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΑ σύνολα (DTM, BTCC)
Αμάν πια, μας πρήξατε με αυτά τα μεταξένια, βελούδινα, αέρινα κομψοτεχνήματα εν σειρά κινητήρια σύνολα -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Χρήστο, είναι πολλά τα 50+ για 320 ... ακόμη και στη μεταπώληση θα έχεις πρόβλημα.
Η 325 χωρίς κουρτινάκια και λοιπές παπαριές είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Προσπάθησε να βρεις test drive 325 πρώτα και μετά είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτείς διαφορετικά. Στην αγορά βάλε έξτρα ότι δεν μπαίνει μετά, για να κρατηθεί η τιμή σε λογικά επίπεδσ.
Επίσης τη περίπτωση της μεταχειρισμένης 325 - 330 ... ίσως θα έπρεπε να τη δεις.+άπειρο...
όσον αφορά τα μεταχειρισμένα,δες τα premium selection της BMW Hellas τα οποία καλύπτονται από εγγύηση...
-
Παντως και το Α5 για να το παρεις εξοπλισμενο, τα ιδια λεφτα θα δωσεις.
Αλλα και στο CLK να πας παλι τα ιδια θα σκασεις.Αμαξωμα κουπε ομορφο πληρωνεις.
Αυτο .. τιποτα αλλο
Αλλα αρεσει σε κανεναν το Α5 χωρις πακετο S Line ? ετσι σκετο οπως βγαινει χωρις
τα φουσκωματα του S 5 ειναι 'αλλο' αυτοκινητο
Αν εβγαινε αυτοματο οταν εκανα την παραγγελια μου, αυτο θα ειχα διαλεξει.Εγω δεν ειμαι ουτε Bmw δακιας ουτε τιποτα.Μην ακουσω καμια ετικετα
Το αλλο το κουφο σας το πα ?
Οταν ξεκλειδωνω το αμαξι καποιες φορες ανοιγει μονη της και η ταπα της βενζινης.
Ηδη σε 3 βδομαδες που το εχω εχει συμβει 2 φορες
Μαλλον πρεπει να το παω να το κοιταξουν -
Πεινάει το καημένο και στο δείχνει...
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Αλλα αρεσει σε κανεναν το Α5 χωρις πακετο S Line ? ετσι σκετο οπως βγαινει χωρις
τα φουσκωματα του S 5 ειναι 'αλλο' αυτοκινητοΤι είναι αυτό το S line ρε παιδιά; Πράγματι όταν είδα το Α5 στην αντιπροσωπεία δεν με ενθουσίασε. Να υποθέσω ότι είναι κάτι αντίστοιχο με το M-pack;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τι είναι αυτό το S line ρε παιδιά; Πράγματι όταν είδα το Α5 στην αντιπροσωπεία δεν με ενθουσίασε. Να υποθέσω ότι είναι κάτι αντίστοιχο με το M-pack;Σωστά υποθέτεις...είναι το Σπορ πακέτο της Audi (Sportline).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η λευκή Ζ4Μ είναι απλά όνειρο...μια Κ@ΥΛ@! (sorry)...α ρε πρωί, πρωί τι κάνετε...
πλιτς
-
αυτο εννοειται....απο 330 και πανω για επιδοσεις....
με 325 ομως οπως του Χρηστου δεν λεγεσαι και αργος...
με 320 εγω λεω μια χαρα...αλλα οχι γρηγορος...καλος... -
Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Ξέρουμε αν υπάρχει φθηνός (κάτω από 4.000) και αξιόπιστος τρόπος για καμιά 25αριά αλογάκια παραπάνω;
-
ρε χρησταρα ακομα δε τη πηρες...
αληθεια εχουν βγαλει λυσεις supercharger?
-
Ε... με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα...
Νά' ξερες πόσες φορές ήρθα στο τσακ να πάρω τηλέφωνο και να ακυρώσω την 325 για χάρη μιας 'γυμνής' 330. Αλλά όσο και να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι θα με καλύψει το ισχυρότερο μοτέρ, δεν μπορώ. Το αμάξι χωρίς Μ-pack, και ηλιοροφή απλά δεν μου αρέσει.
Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα μείνω με τα 218 ψωράλογα , εκτός και αν υπάρχει κάποια σχετικά φτηνή λύση (αυτό που ρώτησα πιο πάνω)...
BMW FORUM