-
Πολλά λέγονται και γράφονται για εκτεταμένες εγγυήσεις, που αξίζει κανείς να λάβει υπόψη του, επηρεάζοντας έτσι την καταναλωτική συμπεριφορά και αποτελώντας κριτήριο αγοράς. Είναι όμως αλήθεια οι ισχυρισμοί των εταιριών;
- Είναι συνήθως παραπλανητικοί Π.χ. 10ετής εγγύηση Honda Mitsubishi ακούει ο υποψήφιος αγοραστής και ...ξεραίνεται, αγνοώντας ότι αφορά μόνο τον κινητήρα ούτε καν τα περιφερειακά του.
- Κανείς δεν αναφέρει τους επακριβείς όρους της εγγύησης, αφήνοντας στο σκοτάδι τον δικαιούχο που όταν έλθει η στιγμή να καλυφθεί, απλά μένει ξεκρέμαστος. Ακόμη και η κατά τεκμήριο τιμιότερη αντιπροσωπεία (λέγε με Toyota) δεν έχει απολύτως ξεκάθαρη απαρίθμηση τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει. Ας με διαψεύσει όποιος μπορεί.
- Αλλοι δίνουν εκτεταμένες εγγυήσεις με συμμετοχή του αγοραστή (δηλ. πρόκειται για ασφαλιστικό πρόγραμμα). βλ. το παράδειγμα της Seat http://www.seat.gr/aftersales/easygoing.pdf
και εδώ βλέπουμε το αμίμητο (τραγικό θάλεγα) να σε καλύπτει φανιομενικά για τα πάντα ως τα 5έτη και μετά να σου βάζει μια ρήτρα εξαίρεσης περί φυσιολογικής φθοράς που ..ακυρώνει όλο το πρόγραμμα. Κύριοι όλες οι φθορές μπορουν να θεωρηθούν φυσιολογικές αφού αφορούν την συνήθη χρήση. δηλ. το αμορτισέρ υπόκειται σε φθορά αφού καταπονείται , τα φρένα φρενάρουν, οι αντλίες δουλεύουν συνεχώς. Η εγγύηση αυτό λέει, ότι για τόσο διάστημα ή τόσα χλμ. το προϊόν αυτό αντέχει στη φθορά. Αλλιώς θα λέγαμε: καμμία εγγύηση και τέλος.
Πιστεύω ότι στον τομέα των εγγυήσεων των αυτοκινήτων η μεν πολιτεία μας γράφει κανονικά στα πλαίσια της νεοφιλελεύθερης πολιτικής 'άσε το μεγάλο ψάρι (εργοστάσιο/αντιπροσωπεία) να φάει το μικρό (τον δυστυχή τελικό κατααλωτή ιδιοκτήτη αυτοκινήτου) που ελάχιστα περιθώρια αντίδρασης έχει)'.
Τι δηλαδή, θα πρέπει να πληρώνουμε δικηγόρο με το μήνα για νάχουμε αυτοκίνητο; Κάπου εκεί φθάνουμε όμως, γιατί δεν τηρούνται οι βασικοί κανόνες νομιμότητας, καταναλωτικές ενώσεις είναι μόνον σφραγίδες για να κονομάνε κανένα κοινοτικό προγραμματάκι κλπ.
**ΦΙΛΟΙ Η ΜΟΝΗ ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ. ΓΡΑΨΤΕ σε αυτό το thread κακές εμπειρίες από εγγυήσεις που δεν τηρήθηκαν ή ήταν σκόπιμα απατηλές.**
-
Πολλά λέγονται και γράφονται για εκτεταμένες εγγυήσεις, που αξίζει κανείς να λάβει υπόψη του, επηρεάζοντας έτσι την καταναλωτική συμπεριφορά και αποτελώντας κριτήριο αγοράς. Είναι όμως αλήθεια οι ισχυρισμοί των εταιριών;
- Είναι συνήθως παραπλανητικοί Π.χ. 10ετής εγγύηση Honda Mitsubishi ακούει ο υποψήφιος αγοραστής και ...ξεραίνεται, αγνοώντας ότι αφορά μόνο τον κινητήρα ούτε καν τα περιφερειακά του.
- Κανείς δεν αναφέρει τους επακριβείς όρους της εγγύησης, αφήνοντας στο σκοτάδι τον δικαιούχο που όταν έλθει η στιγμή να καλυφθεί, απλά μένει ξεκρέμαστος. Ακόμη και η κατά τεκμήριο τιμιότερη αντιπροσωπεία (λέγε με Toyota) δεν έχει απολύτως ξεκάθαρη απαρίθμηση τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει. Ας με διαψεύσει όποιος μπορεί.
- Αλλοι δίνουν εκτεταμένες εγγυήσεις με συμμετοχή του αγοραστή (δηλ. πρόκειται για ασφαλιστικό πρόγραμμα). βλ. το παράδειγμα της Seat http://www.seat.gr/aftersales/easygoing.pdf
και εδώ βλέπουμε το αμίμητο (τραγικό θάλεγα) να σε καλύπτει φανιομενικά για τα πάντα ως τα 5έτη και μετά να σου βάζει μια ρήτρα εξαίρεσης περί φυσιολογικής φθοράς που ..ακυρώνει όλο το πρόγραμμα. Κύριοι όλες οι φθορές μπορουν να θεωρηθούν φυσιολογικές αφού αφορούν την συνήθη χρήση. δηλ. το αμορτισέρ υπόκειται σε φθορά αφού καταπονείται , τα φρένα φρενάρουν, οι αντλίες δουλεύουν συνεχώς. Η εγγύηση αυτό λέει, ότι για τόσο διάστημα ή τόσα χλμ. το προϊόν αυτό αντέχει στη φθορά. Αλλιώς θα λέγαμε: καμμία εγγύηση και τέλος.
Πιστεύω ότι στον τομέα των εγγυήσεων των αυτοκινήτων η μεν πολιτεία μας γράφει κανονικά στα πλαίσια της νεοφιλελεύθερης πολιτικής 'άσε το μεγάλο ψάρι (εργοστάσιο/αντιπροσωπεία) να φάει το μικρό (τον δυστυχή τελικό κατααλωτή ιδιοκτήτη αυτοκινήτου) που ελάχιστα περιθώρια αντίδρασης έχει)'.
Τι δηλαδή, θα πρέπει να πληρώνουμε δικηγόρο με το μήνα για νάχουμε αυτοκίνητο; Κάπου εκεί φθάνουμε όμως, γιατί δεν τηρούνται οι βασικοί κανόνες νομιμότητας, καταναλωτικές ενώσεις είναι μόνον σφραγίδες για να κονομάνε κανένα κοινοτικό προγραμματάκι κλπ.
**ΦΙΛΟΙ Η ΜΟΝΗ ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ. ΓΡΑΨΤΕ σε αυτό το thread κακές εμπειρίες από εγγυήσεις που δεν τηρήθηκαν ή ήταν σκόπιμα απατηλές.**
-
Πολλά λέγονται και γράφονται για εκτεταμένες εγγυήσεις, που αξίζει κανείς να λάβει υπόψη του, επηρεάζοντας έτσι την καταναλωτική συμπεριφορά και αποτελώντας κριτήριο αγοράς. Είναι όμως αλήθεια οι ισχυρισμοί των εταιριών;
- Είναι συνήθως παραπλανητικοί Π.χ. 10ετής εγγύηση Honda Mitsubishi ακούει ο υποψήφιος αγοραστής και ...ξεραίνεται, αγνοώντας ότι αφορά μόνο τον κινητήρα ούτε καν τα περιφερειακά του.
- Κανείς δεν αναφέρει τους επακριβείς όρους της εγγύησης, αφήνοντας στο σκοτάδι τον δικαιούχο που όταν έλθει η στιγμή να καλυφθεί, απλά μένει ξεκρέμαστος. Ακόμη και η κατά τεκμήριο τιμιότερη αντιπροσωπεία (λέγε με Toyota) δεν έχει απολύτως ξεκάθαρη απαρίθμηση τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει. Ας με διαψεύσει όποιος μπορεί.
- Αλλοι δίνουν εκτεταμένες εγγυήσεις με συμμετοχή του αγοραστή (δηλ. πρόκειται για ασφαλιστικό πρόγραμμα). βλ. το παράδειγμα της Seat http://www.seat.gr/aftersales/easygoing.pdf
και εδώ βλέπουμε το αμίμητο (τραγικό θάλεγα) να σε καλύπτει φανιομενικά για τα πάντα ως τα 5έτη και μετά να σου βάζει μια ρήτρα εξαίρεσης περί φυσιολογικής φθοράς που ..ακυρώνει όλο το πρόγραμμα. Κύριοι όλες οι φθορές μπορουν να θεωρηθούν φυσιολογικές αφού αφορούν την συνήθη χρήση. δηλ. το αμορτισέρ υπόκειται σε φθορά αφού καταπονείται , τα φρένα φρενάρουν, οι αντλίες δουλεύουν συνεχώς. Η εγγύηση αυτό λέει, ότι για τόσο διάστημα ή τόσα χλμ. το προϊόν αυτό αντέχει στη φθορά. Αλλιώς θα λέγαμε: καμμία εγγύηση και τέλος.
Πιστεύω ότι στον τομέα των εγγυήσεων των αυτοκινήτων η μεν πολιτεία μας γράφει κανονικά στα πλαίσια της νεοφιλελεύθερης πολιτικής 'άσε το μεγάλο ψάρι (εργοστάσιο/αντιπροσωπεία) να φάει το μικρό (τον δυστυχή τελικό κατααλωτή ιδιοκτήτη αυτοκινήτου) που ελάχιστα περιθώρια αντίδρασης έχει)'.
Τι δηλαδή, θα πρέπει να πληρώνουμε δικηγόρο με το μήνα για νάχουμε αυτοκίνητο; Κάπου εκεί φθάνουμε όμως, γιατί δεν τηρούνται οι βασικοί κανόνες νομιμότητας, καταναλωτικές ενώσεις είναι μόνον σφραγίδες για να κονομάνε κανένα κοινοτικό προγραμματάκι κλπ.
**ΦΙΛΟΙ Η ΜΟΝΗ ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ. ΓΡΑΨΤΕ σε αυτό το thread κακές εμπειρίες από εγγυήσεις που δεν τηρήθηκαν ή ήταν σκόπιμα απατηλές.**
-
Η ιστορία μου είναι αυτή: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7606.html
-
Εμπειρίες....πάρα πολλές...και διάφορες!
Στο Megane (1997) που εχω, και αφού το αυτ/το ήταν 4μηνών κάηκαν τα πίσω ηλεκτρικά (!!!) παράθυρα-φιλιστρίνια -πώς τα λέμε-... Δεν άνοιγαν δηλαδή με το κουμπιά, ούτε βέβαια και χειροκίνητα. Όταν το πήγα στην αντιπ/πία στη πόλη μου, ο υπεύθυνος του συνεργείου μου είπε οτι το αυτ/το έχει 'χάσει' την εγγύησή του γιατί έχει υποστεί μετατροπές που δεν 'δίνει' ο κατασκευαστής... Ναί, μεν, το αυτ/το ήταν...λίγο κάγκουρας (16αρες ζαντες-αλλη αναρτηση-αλλη εξατμιση-χταποδ-φιλτρ-κτλ-κτλ) αλλά αυτό δεν είχε να κάνει καθόλου με τα παράθυρα που δεν άνοιγαν!!!
Η εξήγηση μπορεί να ήταν οτι το αυτ/το το πήγαινα στο εξουσιοδοτημένο του Ρεθύμνου, και το ήξερε, και απλως δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει..Στο Κια δε, που την πρώτη βδομάδα αν θυμάμαι καλά μου έκαψε την μίζα, ο υπεύθυνος του συνεργείου μέσα σε 3μέρες την αντικατέστησε και ας υπήρχε η 'υπόνοια' οτι εφταιγα εγώ, και όχι η μίζα... Βλέπετε, είχα συνηθίσει σε 'θορυβώδη' αυτ/τα και το Κια ενώ ήταν αναμμένο, εγώ το ξανα-μίζαρα....
Και πολλές άλλες περιπτώσεις, αλλά αυτές είναι οι πιο 'τρανταχτές'...
Τώρα, ξέρουμε πολύ καλά, οτι το θέμα 'εγγύηση' είναι στο 'χέρι' του Υπεύθυνου του Συνεργείου. Αν θέλει να σε καλύψει, θα το κάνει... Αν δεν θέλει, θα σου βγάλει πολλά 'ψιλά γράμματα' για να αποφύγει την ταλαιπωρία του να περιμένει να πληρωθεί απο την εταιρεία μετά απο κανένα δίμηνο...
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
.............
.............
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ. ΓΡΑΨΤΕ σε αυτό το thread κακές εμπειρίες από εγγυήσεις που δεν τηρήθηκαν ή ήταν σκόπιμα απατηλές.[/b]Ποιος απο εσας λεβεντες μου ζητησε να διαβασει τους ορους της εγγυησης που προσφερουν ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΟΙΒΗΣ οι αντιπροσωπειες πριν υπογραψει τη παραγγελια??
Ποιος απο εσας χρυσα μου παιδια αφιερωσε εστω και τρια λεπτα ωστε εκτος απο τα 'ασεξουαρ' τα 'αλογα' τις ροπες και τα 'σιντια' να μαθει και τα δικαιωματα του ως καταναλωτης καθως και που πρεπει να απευθυνθει αν βαλει το χερι του ο 'αφεντικος' μου (ο Εξ'Απο'δως δηλ.) και κατι στραβωσει με την εγγυηση του αυτοκινητου??Και για να δειτε ποσο σας αγαπαω παρτε και μια διευθυνση:
http://www.efpolis.gr' target='_blankEιναι απο τα λιγα πραματα που δουλευουν στο ΥΠ.ΑΝ. και 'κανει δουλεια'
-
Ζητας ενγραφως τις εξαιρεσεις της 'εξτρα' εγγυησης και τελος.....πριν την αγορα,ε!
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Αλλοι δίνουν εκτεταμένες εγγυήσεις με συμμετοχή του αγοραστή (δηλ. πρόκειται για ασφαλιστικό πρόγραμμα). βλ. το παράδειγμα της Seat http://www.seat.gr/aftersales/easygoing.pdf
και εδώ βλέπουμε το αμίμητο (τραγικό θάλεγα) να σε καλύπτει φανιομενικά για τα πάντα ως τα 5έτη και μετά να σου βάζει μια ρήτρα εξαίρεσης περί φυσιολογικής φθοράς που ..ακυρώνει όλο το πρόγραμμα.Σελίδα 4 από το λινκ που έδωσες.
'Τη φυσιoλογική φθορά όλων των τμημάτων που υπόκεινται σε προληπτική ή περιοδική συντήρηση ή που ο κατασκευαστής θέτει ως αναλώσιμα μετά από συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή χιλιομετρική απόσταση.'
Ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά δεν υπόκεινται στα παραπάνω. Δίσκοι, τακάκια κλπ. δεν καλύπτονται από καμιά εγγύηση παρά μόνο τους πρώτους 1-2 μήνες για προληπτικούς λόγους. Αντλίες και ιμάντες έχουν συγκεκριμένη χιλιομετρική διάρκεια ζωής, φθορά των οποίων πριν την εν λόγω διάρκεια καλύπτεται. Οπότε δεν βλέπω κάτι μεμπτόΣε ότι αφορά τις εταιρείες με την περιορισμένη εγγύηση, αν έστω υπαινίσσονται ότι είναι πλήρης η εγγύηση τότε μαύρο φίδι που τους έφαγε, αλλά δεν έχω δει κάτι τέτοιο σε κάποια από τις διαφημίσεις. Πρέπει να το δω.
-
Aν εχετε Ford, -και παντα με βαση το δικο μου παραδειγμα- μετα τα 2 χρονια της εργοστασιακης, 'δε σε ξερω δε σε ειδα' σε αρκετα τμηματα του αυτοκινητου. Eκει λοιπον ειναι το θεμα: Αν η εγγυση ειναι 'ναι μεν αλλα' μην την δινεις. Η Merc, η BMW, η Audi ειναι χαζες δλδ; Αλλιως επιβαρυνε την τιμη του αυτοκινητου κατα πολυ (2.000Ε πχ) και δωσε full 5ετη ή ο,τι αλλη εγγυηση. Αλλα full...
ΥΓ: Μου εχει φουσκωσει η βαφη γυρω απο τη βαση του πισω υαλοκαθαριστηρα -SportKA-. Μαλιστα...ουτε στο μιαρο Samara μου τετοια πραγματα. Υποψη πως το νερο ψεκαζεται στο πισω τζαμι απο το πανω μερος της πορτας οποτε απο εκει δεν υπαρχει καποιο σωληνακι που ενδεχομενως να χανει και να τα εχει σαπισει ολα. Οξω...Mαλλον ομως για παρα πολλα αυτοκινητα το οριο των 100.000km ειναι το the last frontier. Απο εκει και περα αρχιζει το παρτυ...
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
**ΦΙΛΟΙ Η ΜΟΝΗ ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ. ΓΡΑΨΤΕ σε αυτό το thread κακές εμπειρίες από εγγυήσεις που δεν τηρήθηκαν ή ήταν σκόπιμα απατηλές.**
Φίλε μου,τα έχω πει επανελημένως ουκ ολίγες φορές (όπως και για το καθεστώς του block exemption),αλλά ο 'σύγχρονος' και 'πολιτισμένος' καταναλωτής έχει διαφορετική άποψη.
Κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν οι ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ εφ' όσον απευθύνονται σε ανενημέρωτο (για να μη πω αμόρφωτο και μη σκεπτόμενο) καταναλωτκό κοινό.
Αυτές οι αλητείες δεν είναι τυχαίο που συμβαίνουν σε μιά χώρα που θέλει να λέγεται Ευρωπαική.
Προκειμένου να ξεπουλήσουν και το τομάρι τους δε διστάζουν να εφαρμόζουν τακτικές και πρακτικές σε ένα καθεστώς που τους ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΝΟΜΙΜΑ,κι αλλοίμονο σ' αυτούς που θέλουν να δουλέψουν σωστά και τίμια,γιατί κακά τα ψέματα ο έλληνας θέλει να ακούει αυτο που του αρέσει κι όχι αυτό που πρέπει.
Απ την άλλη όταν ο μέσος αγοραστής δεν είναι σε θέση να βάζει να δουλέψει στο έλαχιστο το μυαλό του για τις όποιες διαφορές,σε οικονομικό επίπεδο ή μη,για αυτό ακριβώς κανονίζει το μάρκετινγκ.
Ανθρωποι οι οποίοι κατά βάση είναι σαίνια και ψυχολογούν τον κάθε αφελή καταναλωτή,αλλά απ την άλλη ο αφελής νιώθει και πανέξυπνος για την όποια του επιλογή.
Πανέξυπνος γιατί δεν είναι ακόμα σε θέση να καταλάβει ότι κανείς δε χαρίζει όχι μόνο πατάκια αλλά ούτε παξιμάδι.Σε απόλυτα πρακτικό επίπεδο αυτές οι εγγυήσεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ.
-
Αναφέρεσαι σε μια αγορά όπου κατά 80% βασίζεται στο συναίσθημα του αγοραστή.
Νομίζεις ότι όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα που τα γουστάρουν και τα θέλουν κάθονται ποτέ να κοιτάξουν αν οι βίδες τους έχουν 2 ή 12 χρόνια εγγύηση;;;;Είσαι πολύ σωστός σε ότι λες αλλά ΠΟΣΟΙ άραγε ακύρωσαν αγορά αυτοκινήτου επειδή δεν τους άρεσαν οι όροι της εγγύησης ;;;;
Tο θέμα είναι να αγοράζεις συνειδητοποιημένα,
«Μάλιστα κύριε, τα έσκασα για να πάρω αυτό το αυτοκίνητο που γουστάρω
ΑΛΛΑ,
γνωρίζω ότι η εγγύηση του λήγει μόλις βγώ από την έκθεση ή ότι ο κινητήρας του έχει την τάση να ανατινάζεται...»Και όχι να φωνάζουμε μετά κάνωντας τους απατημένους καταναλωτές.
ΒΕΒΑΙΑ, στα παραπάνω θεωρώ ΟΤΙ ΗΔΗ γνωρίζουμε τα όποια δικαιώματα έχουμε και δεν μπαίνουμε στο συνεργείο σαν κινούμενα πορτοφόλια....
-
Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια, τα τελευταία χρόνια η ημιμάθεια δίνει και παίρνει, για να μην πω η αδιαφορία. Είναι πολυ σημαντικό να είμαστε σίγουροι για τις εγγυήσεις που προσφέρονται, είτε εργοστασιακές, είτε εξτρά, και το κόστος τους (και η εργοστασιακή εγγύηση ουσιαστικά έχει ένα κόστος ενσωματωμένο στην τιμή). Το βασικό που ξεχνάνε πολλοί είναι να ρωτήσουνε τις εγγυήσεις του χρώματος και την αντισκωριακή που είναι εξίσου σημαντικές. Επίσης μην ξεχνάτε ότι όλες οι εργασίες και τα ανταλλακτικά έχουν επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση, εκτός αν πρόκειται για αναλώσιμα όπως αναφέρθηκε πιο πάνω με συγκεκριμένη διάρκεια ζωής.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Aν εχετε Ford, -και παντα με βαση το δικο μου παραδειγμα- μετα τα 2 χρονια της εργοστασιακης, 'δε σε ξερω δε σε ειδα' σε αρκετα τμηματα του αυτοκινητου. Eκει λοιπον ειναι το θεμα: Αν η εγγυση ειναι 'ναι μεν αλλα' μην την δινεις. Η Merc, η BMW, η Audi ειναι χαζες δλδ; Αλλιως επιβαρυνε την τιμη του αυτοκινητου κατα πολυ (2.000Ε πχ) και δωσε full 5ετη ή ο,τι αλλη εγγυηση. Αλλα full...ΥΓ: Μου εχει φουσκωσει η βαφη γυρω απο τη βαση του πισω υαλοκαθαριστηρα -SportKA-. Μαλιστα...ουτε στο μιαρο Samara μου τετοια πραγματα. Υποψη πως το νερο ψεκαζεται στο πισω τζαμι απο το πανω μερος της πορτας οποτε απο εκει δεν υπαρχει καποιο σωληνακι που ενδεχομενως να χανει και να τα εχει σαπισει ολα. Οξω...Mαλλον ομως για παρα πολλα αυτοκινητα το οριο των 100.000km ειναι το the last frontier. Απο εκει και περα αρχιζει το παρτυ...
Απο καποια ημερομηνια και πισω η φορντ ειχε 5ετη ολικη εγγυηση χωεις περιορισμο χλμ.
Μετα την εκανε με οριο τα 100.000 χλμ, και εβαλε καποιες εξαιρεσεις.
-
Mετα απο σχεδον 4 χρονια κατοχης του εν λογω αυτοκινητου παντως, (εν πολλοις φταιει και η -απαραδεκτη- εδω αντιπροσωπεια) η γνωμη μου ειναι αρνητικη. Πιστευω πως η ford οσο πουλαει εχει καλως αλλα κατα τα αλλα η πολιτικη της (προσφορες και κοντρα προσφορες) απαξιωνει μεταπωλητικα τα αυτοκινητα της σε χρονο dt αναγκαζοντας σε να το 'παντρευτεις' γιατι απλα δεν ανεχεσαι την κοροϊδια του να χανει με τετοιο δαιμονιωδη ρυθμο την αξια του...Για να μην παμε στην αντοχη των κινητηρων (επιτηδες φτιαγμενοι να 'σπανε' γυρω στα 200.000km). Ειδικα παντως το προβληματακι με τη βαφη ηταν για μενα η χαριστικη βολη απεναντι σε ενα αυτοκινητο το οποιο χρησιμοποιηθηκε για περιπου 2,5 χρονια οπως αρκετα απο τα δικα σας (γρηγορες βολτες και 2-3 πιστες το χρονο) και μετα τα 80.000km αργα αλλα σταθερα 'σκορπαει' αν και εδω και 1,5 χρονο ειναι απλα 'ροδα' και τιποτε μα τιποτε παραπανω. Αλλα βεβαια. Ουκ ολιγα τα παραδειγματα φιλων και γνωστων που δεινοπαθουν με δαυτα...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Πιστευω πως η ford οσο πουλαει εχει καλως αλλα κατα τα αλλα η πολιτικη της (προσφορες και κοντρα προσφορες) απαξιωνει μεταπωλητικα τα αυτοκινητα της σε χρονο dt αναγκαζοντας σε να το 'παντρευτεις' γιατι απλα δεν ανεχεσαι την κοροϊδια του να χανει με τετοιο δαιμονιωδη ρυθμο την αξια του...Sorry για το offtopic, αλλά στην πιάτσα ανταλλαγή με ford (να αφήσεις ford για να πάρεις καινούριο) ισοδυναμεί με ανέκδοτο. Ανά δίμηνο καινούρια προσφορά, όχι η βενζίνη, όχι το τέλος ταξινόμησης, όχι 5 αράπηδες να σου κάνουνε αέρα (συγνώμη αν κάποιος θίγεται σε επίπεδο ρατσισμού, δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου).
-
Δυστυχως ετσι ειναι και ευχομαι μακροπροθεσμα να το πληρωσουν ακριβα αυτο πηγαινοντας απατοι στις πωλησεις. Το σιγουρο ειναι πως -τουλαχιστον απο οσους ξερω- δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασει ξανα κανεις...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Mετα απο σχεδον 4 χρονια κατοχης του εν λογω αυτοκινητου παντως, (εν πολλοις φταιει και η -απαραδεκτη- εδω αντιπροσωπεια) η γνωμη μου ειναι αρνητικη. Πιστευω πως η ford οσο πουλαει εχει καλως αλλα κατα τα αλλα η πολιτικη της (προσφορες και κοντρα προσφορες) απαξιωνει μεταπωλητικα τα αυτοκινητα της σε χρονο dt αναγκαζοντας σε να το 'παντρευτεις' γιατι απλα δεν ανεχεσαι την κοροϊδια του να χανει με τετοιο δαιμονιωδη ρυθμο την αξια του...Για να μην παμε στην αντοχη των κινητηρων (επιτηδες φτιαγμενοι να 'σπανε' γυρω στα 200.000km). Ειδικα παντως το προβληματακι με τη βαφη ηταν για μενα η χαριστικη βολη απεναντι σε ενα αυτοκινητο το οποιο χρησιμοποιηθηκε για περιπου 2,5 χρονια οπως αρκετα απο τα δικα σας (γρηγορες βολτες και 2-3 πιστες το χρονο) και μετα τα 80.000km αργα αλλα σταθερα 'σκορπαει' αν και εδω και 1,5 χρονο ειναι απλα 'ροδα' και τιποτε μα τιποτε παραπανω. Αλλα βεβαια. Ουκ ολιγα τα παραδειγματα φιλων και γνωστων που δεινοπαθουν με δαυτα...Κοιτα, αν πας να συγκρινεις το σπορτκα με ενα σαξοραλλο.....ξεχνας κατι.....μπορει το χρωμα να μην σκαει στα σαξοραλλα....αλλα κατι βασουλες μηχανης, κατι συνχρονιζε δευτερας κλπ στο σασμαν ειναι ευπαθει....και με 2 χρονια εγγυηση.
Τεσπα απλα παιδια ζητατε πριν αγορασετε κατι ΕΝΓΡΑΦΩΣ τις εξαιρεσης της επεκτασης εγγυησης το τονιζω γιατι οι μισοι ρωταγανε αν εχει ραδιοσιντι το αμαξι και αν δεν εχει αν θα το κανω δωρο....ε αν ρωτησεις τετοια πραγματα λογικο ειναι να βρεθεις προ εκπληξεως.
Εγω ειχα φωτοτυπια το 2σελιδο με τις εξαιρεσεις και το εδινα μαζι με καθε προσφορα, με γλυτωνε και απο χρονο και απο ενδεχομενη στραβη. -
Noμιζω πως το ειχα γραψει στο παρελθον, αλλα θα το ξαναπω. Οταν το αυτοκινητο ηταν 2 ετων και 10 ημερων (δεν εχει καποια σημασια αλλα για τον αντιπροσωπο ειχε) παρουσιασε διαρροη στο δοχειο του παραφλου. Πηγαινω εκει για αντικατασταση και με εβαλαν να το πληρωσω. Εδειξα το βιβλιο το οποιο γραφει πως δεν καλυπτονται τα πλαστικα μερη του αυτοκινητου που ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Παρολα αυτα ο αντιπροσωπος προσπαθουσε να μου αποδειξει πως 'ντεν κερω ελληνικα' και ολα αυτα για τεσσαρακοντα (40) ευρω -με την εργασια-. Επισης -οπως υποψιαζομαι- οταν εμεινα απο τρομπα συμπλεκτη στα...74.000km επεμειναν -σε αλλη αντιπροσωπεια γιατι μετα το περιστατικο που σας ανεφερα δεν ξαναπατησα αλλα δυστυχως μετα την αποτυχημενη μου προσπαθεια να το πουλησω/μονιμη διαμονη στη Χαλκιδα δεν νομιζω να τη γλιτωσω για καποιο ανταλλακτικο- να αλλαχθει και ο δισκος (να βγει κατι και για μας μωρε αφου αυτο καλυθφηκε απο Warranty). Σκατα μαγκες. Δινεις μια εγγυηση και τελος. Τα αλλα ειναι απλα ενα νεφελωμα που μια σου καθεται και 3 οχι.
Αυτο σημαινει 'προνομιακη εγγυηση ford' μαγκες. Αμα το αφηνα χωρις νερα και κολλαγε το μοτερ εκει θα το αλλαζαν; Τα μοτερ ναι -πρεπει να δειτε με τι στομφο λενε πως αλλαζουν μοτερ σε εγγυηση- αλλα το κουτι του παραφλου με τα 20Ε οχι, αλλα καλος μλκ ημουν...ιιιιιιι ειπα μλκ πωπω το ειχα πει στην εκθεση οταν πηγα για ανταλλαγη τον 09/07 (εννοειται οχι για εμενα αλλα για τον πατερα μου που ηθελε...mondeo -αμα γερασει ο ανθρωπος- ) με το αμαξι 3 ετων και μου ειπε...5500Ε (δεν τον χαλασε τον πατερα μου -ε ρε καντηλι που κατεβασε- ) και μονο δεν με πεταξαν εξω γιατι τους εβρισα επειδη ειπα μλκ τον εαυτο μου που αγορασα απο αυτους. Δεν λενε ευχαριστω που δεν τους εκανα ρημαδι την εκθεση. Τωρα περι συγκρισεων, σαφως και δεν τιθεται θεμα. Εξαλλου δεν πηρα 106 ΙΧ για να μη τα ζησω αυτα. Υποτιθεται πως τα στραβα του 106 -8v- στο SportKA θα ηταν πλεονεκτημα. Οκ, μονο η μεταδοση δεν επαθε τιποτα (ακομα)...Αυτο παντως που κανει η Ford -και θα το δει στα επομενα χρονια- ειναι να αναγκαζει την πλειοψηφια των αγοραστων να 'παντρευονται' τα αυτοκινητα μεχρι να 'σπασουν' μην εχοντας αλλη εναλλακτικη (σε ολο αυτο το διαστημα κονομανε καργα απο τις οποιες βλαβες) και μετα ουτε να το σκεφτονται να ξαναπαρουν. Οχι ομως πως σε αλλες εταιρειες θα ειναι καλυτερα τα πραγματα. Αν το καλοσκεφτειτε, υπαρχει μια αυτοκινητιστικη ελιτ (Merc, Lambo, Porsche, Ferrari κτλ) και ολοι οι υπολοιποι απλα ακολουθουν οντας στο ιδιο επιπεδο 'συνολικης ποιοτητας' με αποτελεσμα η αγορα με βαση το σηματακι να μην εχει κανενα νοημα και μονο επιλεκτικα ορισμενα μοντελα των υπολοιπων 'να κρατουν' τιμη/ποιοτητα στο περασμα του χρονου. Στο ιδιο καζανι βραζουμε ολοι κοντολογις...
-
Εγώ σαν παθών από σαρακ$% έχω να πω πως αν αυτά συμβούν σε μια σοβαρή χώρα (απο αυτοκινητιστικής πλευράς έτσι?) με σοβαρούς νόμους προστασίας καταναλωτή (π.χ Αμερική), τότε όχι μόνο σου φτιάχνουν το αυτοκίνητο καινούριο (έστω και ανίδεος από θέματα εγγύησης να είσαι), αλλά μπορείς να τους πάρεις και αποζημίωση!
Εδώ στην Ελλάδα κοιτάει να κλέψει ο ένας τον άλλο, και όλοι μαζί το κράτος - πως περιμένουμε μετά να μας προστατέψει το ίδιο το κράτος?
Η γνώμη μου είναι σε περίπτωση που έχετε κάποιο πρόβλημα (εντός εγγύησης) και στο βιβλίο εγγύησης δεν είναι σαφές αν καλύπτεται ή όχι, να απευθυνθείτε άμεσα ή στα κεντρικά της Ευρώπης, ή στην Ιαπωνία ή όπου κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο, όπου όπως στην περίπτωση τη δική μου η δικαίωση ήρθε από το κεντρικά της Mitsubishi Motors στην Ολλανδία.
Ο εδώ αντιπρόσωπος σαρα%$%$# έκανε τον κινέζο αλλά όταν απάντησε η Ευρώπη έκλα$# πατάτες και δικαιώθηκα φυσικά. -
Παραθέτω άρθρο με τίτλο Αποτελεσματική προστασία των καταναλωτών, το οποίο αναφέρεται σε δικαίωση αγοραστών ελαττωματικού αυτοκινήτου με απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, για το οποίο τους επεστράφη σχεδόν η μισή του αξία.
Να κάνετε καταγγελίες όταν νιώθετε αδικημένοι ως καταναλωτές.
Το παραπάνω άρθρο είναι από την εφημερίδα ο Κόσμος του Επενδυτή, έκδοση Σάββατο 3-Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007, στην ενότητα Δικαιοσύνη (σελ.51).
-
This post is deleted!
Πραγματικές εγγυήσεις ή μήπως καραμπινάτη απάτη;