-
ΣΕ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΑΤΕ ΜΕ 23000-24000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ??????
-
ΣΕ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΑΤΕ ΜΕ 23000-24000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ??????
-
ΣΕ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΑΤΕ ΜΕ 23000-24000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ??????
-
Όλα τα αυτοκίνητα σ'αυτήν την κατηγορία τιμής θα καλύψουν τα κριτήρια που θέτεις, άλλο περισσότερο, άλλο λιγότερο. Γενικά πάντως προκρίνεται το Ford Mondeo.
-
Δε διευκρινίζεις αν ζητάς οικογενειακό ή σπορτιφ.
Πάντως με βάση τα 3 κριτήρια που θέτεις προτείνω
Corolla TS. Εχει και αρκετούς χώρους αν και λιγο μικρό
χώρο αποσκευών, και αξιοπιστία και 6-ετη εγγύηση και
ιπποδύναμη 192 hp. H τιμή του είναι 24400 και από εξοπλισμό
έχει κυριολεκτικά τα πάντα. -
MAZDA 6 2.0
Όμορφο,γρήγορο,καινούριο,εξοπλισμένο,χώροι,γιαπονέζικό,καλή τιμή και.....ΣΤΡΙΒΕΙ!!!!
Τι άλλο να ζητήσει κανείς??
-
ΜΑΖDA 3 Touring Clima στα 2000cc...
τα υπολοιπα ειναι αλοιφες
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ΜΑΖDA 3 Touring Clima στα 2000cc...τα υπολοιπα ειναι αλοιφες
150 άλογα απο κινητήρα 2 λίτρων θεωρούνται πλέον
ξεπερασμένη ισχύς. Για ρίξε μια ματιά στους αντίστοιχους
κινητήρες άλλων ιαπωνικών προτάσεων και θα καταλάβεις.
Α και με 150 άλογα ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών δεν είναι
γρήγορο, απλά σβέλτο. -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
ΜΑΖDA 3 Touring Clima στα 2000cc...
τα υπολοιπα ειναι αλοιφες
150 άλογα απο κινητήρα 2 λίτρων θεωρούνται πλέον
ξεπερασμένη ισχύς. Για ρίξε μια ματιά στους αντίστοιχους
κινητήρες άλλων ιαπωνικών προτάσεων και θα καταλάβεις.
Α και με 150 άλογα ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών δεν είναι
γρήγορο, απλά σβέλτο.Πέραν ορισμένων εξαιρέσεων, οι περισσότεροι δίλιτροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βγάζουν 140-150 άλογα, ανεξαρτήτως προέλευσης και καταγωγής
Ο δίλιτρος του Type-R βγάζει 200, του Αccord 155
-
To γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές δε μπορούν ή
δε θέλουν να βγάλουν αξιόπιστα πάνω από 150 άλογα από
ένα κινητήρα δε σημαίνει ότι και εμείς θα πρέπει να πέσουμε στην παγίδα
και να τους αγοράσουμε. Επιμένω ότι ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών
δεν θεωρείται γρήγορο με 150 άλογα απλά σβέλτο. Αυτό βέβαια
είναι θέμα άποψης και του τί ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητο του.
Αλλωστε οι περισσότεροι συμβιβάζονται με κινητήρες απο 80-110 ίππων.
Να προσθέσω και μερικούς ακόμα καλούς κινητήρες σε αυτούς που ανέφερε ο ikar:
Honda S2000 240hp
Corolla TS 1.8 192hp
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΥΓ: Δε συμφωνώ με την υπογραφή σου ikar ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι
γρήγορα στην ευθεία. Αν ήταν έτσι τότε προς τι οι αγώνες dragster. -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Να προσθέσω και μερικούς ακόμα καλούς κινητήρες σε αυτούς που ανέφερε ο ikar:
Honda S2000 240hp
Corolla TS 1.8 192hp
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΟλα τα αυτοκινητα που αναφερεις(πλην της Alfa,που και εκει τα 165 ειναι πολυ αισιοδοξα,προς το 150 ειναι περισσοτερο) ειναι σπορ κουπε και καμπριο,καμια σχεση με τα sedan.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι διαφορετικες ειναι οι προτεραιοτητες ενος κινητηρα που μπαινει σε ενα οικογενειακο και διαφορετικες για ενα μικρο σπορ αυτοκινητο.Πολλοι απο τους κινητηρες που ανεφερες βγαζουν αυτα τα αλογα σε πολυ υψηλους ρυθμους περιστροφης πραγμα ασυμβατο με ενα οικογενειακο αυτοκινητο.Το sedan πρεπει να εχει ενα κινητηρα με ροπη απο χαμηλα και με οσο γινεται πιο ηρεμη και αθορυβη λειτουργια,χωρις βεβαια να του λειπουν τα αλογα.Σκεψου πχ το Avensis με τον κινητηρα της TS,θα πρεπει ο οδηγος του να ανεβαινει κοντα στον κοφτη για να βρει τη δυναμη του κινητηρα πραγμα που δε νομιζω οτι συμβαδιζει με τον 'ταξιδιαρικο' χαρακτηρα που εχουν τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για τα μεγαλα αυτοκινητα ειναι προτιμοτερα λιγοτερα αλογα και περισσοτερη ροπη χαμηλα παρα απολυτες τιμες ιπποδυναμης και 'απολυτος' χαρακτηρας.Τουλαχιστον ετσι πιστευω........
Για το αρχικο ερωτημα του φιλου geob τηα προτεινα καποια εκδοση του Octavia 1.8T,κατα προτιμηση το 4χ4.Χωροι,ανεση και πολυ δυναμη λογω turbo.Προσπαθησε να οδηγησεις καποιο Octavia turbo και θα καταλαβεις τι εννοω.Δευτερη λυση,Mazda 6 2.0 και Ford Mondeo 2.0 .
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Honda S2000 240hp
Τσιτωμένος μέχρι εξαντλήσεως και επίδειξη τεχνολογίας. Για να βελτιώσεις εσύ σαν ιδιώτης έναν καλό δίλιτρο σ'αυτό το επίπεδο (που είναι μια χαρά για Group A ατμοσφαιρικό ) θέλεις μια περιουσία. Μπράβο στη Honda αλλά είναι one of.
Corolla TS 1.8 192hp
... οι οποίοι αποδίδονται σε μια τόση δα περιοχή στροφών.
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Στην πραγματικότητα δεν είναι καν τόσοι...
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΟι Γάλλοι είναι ενίοτε εξαιρετικά γενναιόδωροι στις ιπποδυνάμεις που ανακοινώνουν.
ΥΓ: Δε συμφωνώ με την υπογραφή σου ikar ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι
γρήγορα στην ευθεία. Αν ήταν έτσι τότε προς τι οι αγώνες dragster.Έχω την εντύπωση ότι ο Λεωνίδας εννοεί **οδηγούς ** και όχι αυτοκίνητα
-
Φίλε μου gramacar, καλά είναι τα 192 άτια, αλλά τι να τα κάνω αν βγαίνουν από τις 6000σαλ μέχρι τις 8500σαλ;;;
Και μάλλον θα συμφωνήσω με τον kvlachos περί Octavia. Το απλό προσθιοκίνητο κάνει 20500 ευρώ!!! Μόνο!
Βέβαια, πρέπει να μας πει ο φίλος geob τι αμάξι ψάχνει. Εγώ για παράδειγμα τώρα (αν είχα λεφτά... ) θα ήμουν μεταξύ 206 RC 180 και ΜΧ-5... αλλά αν είχα οικογένεια μάλλον θα κοιτούσα κάτι πιο ευρύχωρο...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Honda S2000 240hp
Τσιτωμένος μέχρι εξαντλήσεως και επίδειξη τεχνολογίας. Για να βελτιώσεις εσύ σαν ιδιώτης έναν καλό δίλιτρο σ'αυτό το επίπεδο (που είναι μια χαρά για Group A ατμοσφαιρικό ) θέλεις μια περιουσία. Μπράβο στη Honda αλλά είναι one of.
Corolla TS 1.8 192hp
... οι οποίοι αποδίδονται σε μια τόση δα περιοχή στροφών.
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Στην πραγματικότητα δεν είναι καν τόσοι...
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΟι Γάλλοι είναι ενίοτε εξαιρετικά γενναιόδωροι στις ιπποδυνάμεις που ανακοινώνουν.
ΥΓ: Δε συμφωνώ με την υπογραφή σου ikar ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι
γρήγορα στην ευθεία. Αν ήταν έτσι τότε προς τι οι αγώνες dragster.Έχω την εντύπωση ότι ο Λεωνίδας εννοεί **οδηγούς ** και όχι αυτοκίνητα
Καλύφθηκα
απλώς να προσθέσω ότι οι αγώνες dragster έχουν την ίδια απήχηση με F1 και WRC, μορφές αγώνων που γίνονται όπως όλοι ξέρουμε σε... ευθείες
-
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για τα μεγαλα αυτοκινητα ειναι προτιμοτερα λιγοτερα αλογα και περισσοτερη ροπη χαμηλα παρα απολυτες τιμες ιπποδυναμης και 'απολυτος' χαρακτηρας.Τουλαχιστον ετσι πιστευω........
Καλησπέρα.
Συμφωνώ με τον 'προλαλήσαντα' αναφορικά με την απόδοση ροπής χαμηλά. Η δικιά μου πρόταση για οικογενειακό αυτοκίνητο με ροπάτο κινητήρα και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής είναι το VW Passat 1.8T. Κοστίζει λίγο πιο ακριβά από 24.000 ευρώ (περίπου 26.000 ευρώ) αλλά αξίζει κάθε cent.
Φιλικά,
-
αμα ψαχνεις κατι πιο σπορτιφ δες και το λεον 1.8Τ...δυναμη σχεδον παντου...πιο μικροι χωροι ομως απο τα αλλα
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
To γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές δε μπορούν ή
δε θέλουν να βγάλουν αξιόπιστα πάνω από 150 άλογα από
ένα κινητήρα δε σημαίνει ότι και εμείς θα πρέπει να πέσουμε στην παγίδα
και να τους αγοράσουμε. Επιμένω ότι ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών
δεν θεωρείται γρήγορο με 150 άλογα απλά σβέλτο. Αυτό βέβαια
είναι θέμα άποψης και του τί ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητο του.
Αλλωστε οι περισσότεροι συμβιβάζονται με κινητήρες απο 80-110 ίππων.
Να προσθέσω και μερικούς ακόμα καλούς κινητήρες σε αυτούς που ανέφερε ο ikar:
Honda S2000 240hp
Corolla TS 1.8 192hp
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΥΓ: Δε συμφωνώ με την υπογραφή σου ikar ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι
γρήγορα στην ευθεία. Αν ήταν έτσι τότε προς τι οι αγώνες dragster.Το clio πλέον έχει 182hp με μεγαλύτερη ροπή
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
To γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές δε μπορούν ή
δε θέλουν να βγάλουν αξιόπιστα πάνω από 150 άλογα από
ένα κινητήρα δε σημαίνει ότι και εμείς θα πρέπει να πέσουμε στην παγίδα
και να τους αγοράσουμε. Επιμένω ότι ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών
δεν θεωρείται γρήγορο με 150 άλογα απλά σβέλτο. Αυτό βέβαια
είναι θέμα άποψης και του τί ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητο του.
Αλλωστε οι περισσότεροι συμβιβάζονται με κινητήρες απο 80-110 ίππων.
Να προσθέσω και μερικούς ακόμα καλούς κινητήρες σε αυτούς που ανέφερε ο ikar:
Honda S2000 240hp
Corolla TS 1.8 192hp
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΥΓ: Δε συμφωνώ με την υπογραφή σου ikar ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι
γρήγορα στην ευθεία. Αν ήταν έτσι τότε προς τι οι αγώνες dragster.Το clio πλέον έχει 182hp με μεγαλύτερη ροπή
Λογω της ενασχολησης μου με το Ελληνικο Renault club ξερω οτι οσα διλιτρα κλιο εχουμε μετρησει,κανενα δεν βγαζει την ονομαστικη ιπποδυναμη που ανακοινωνει η Ρενω.....
Τα διλιτρα παιζουν απο 157!!!!!!!!! εως 170 αλογα(λιγοι ειναι οι τυχεροι ομως...)Το νεο κλιο με τα 182 θα εχει μαλλον 172-175 αλογα
Για να ερθουμε στο θεμα μας τωρα,θα προτεινα το Octavia η το Leon.
Passat 1,8T ειχε ο πατερας μου αλλα ρε γαμωτο ηταν τεραστιο αμαξι.....
Το Octavia ειναι τρομερο για τα λεφτα του(οικογενειακο) και το Leon ειναι πιο σπορ.
Και τα 2 παντως ειναι τιμια,αξιοπιστα και χωρους εχουν. -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
To γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές δε μπορούν ή
δε θέλουν να βγάλουν αξιόπιστα πάνω από 150 άλογα από
ένα κινητήρα δε σημαίνει ότι και εμείς θα πρέπει να πέσουμε στην παγίδα
και να τους αγοράσουμε. Επιμένω ότι ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών
δεν θεωρείται γρήγορο με 150 άλογα απλά σβέλτο. Αυτό βέβαια
είναι θέμα άποψης και του τί ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητο του.
Αλλωστε οι περισσότεροι συμβιβάζονται με κινητήρες απο 80-110 ίππων.
Να προσθέσω και μερικούς ακόμα καλούς κινητήρες σε αυτούς που ανέφερε ο ikar:
Honda S2000 240hp
Corolla TS 1.8 192hp
Alfa 2.0 JTS 165hp (θα περίμενα περισσότερα για alfa)
Peugeot 206 RC 180hp
Citroen Xsara VTS 167hp
Renault Clio 172hpΥΓ: Δε συμφωνώ με την υπογραφή σου ikar ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι
γρήγορα στην ευθεία. Αν ήταν έτσι τότε προς τι οι αγώνες dragster.Το clio πλέον έχει 182hp με μεγαλύτερη ροπή
Λογω της ενασχολησης μου με το Ελληνικο Renault club ξερω οτι οσα διλιτρα κλιο εχουμε μετρησει,κανενα δεν βγαζει την ονομαστικη ιπποδυναμη που ανακοινωνει η Ρενω.....
Τα διλιτρα παιζουν απο 157!!!!!!!!! εως 170 αλογα(λιγοι ειναι οι τυχεροι ομως...)Το νεο κλιο με τα 182 θα εχει μαλλον 172-175 αλογα
Για να ερθουμε στο θεμα μας τωρα,θα προτεινα το Octavia η το Leon.
Passat 1,8T ειχε ο πατερας μου αλλα ρε γαμωτο ηταν τεραστιο αμαξι.....
Το Octavia ειναι τρομερο για τα λεφτα του(οικογενειακο) και το Leon ειναι πιο σπορ.
Και τα 2 παντως ειναι τιμια,αξιοπιστα και χωρους εχουν.Συμφωνώ άλλά πάντα για ονομαστικούς μιλάμε για όλα τα μοντέλα έτσι?
ποιο βγάζει στον τροχό τόσα όσα λένε? -
Δεν μιλαω για τον τροχο(εκει ενα πχ διλιτρο ειναι 140 αλογα)αλλα για στροφαλο παντα...
Οσα 1400αρια και 1600αρια εχουμε μετρησει ειναι συνηθως πανω απο τις ονομαστικες τους ιπποδυναμεις(δηλ clio 1,4 16v εχει δειξει και 108 αλογα)εν αντιθεσει με τα διλιτρα τα οποια δυστυχως ειναι παντα πιο κατω και μαλιστα πολυ πιο κατω....
ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΕ 23000-24000 ΕΥΡΩ?????