Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 640
    • 641
    • 65 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    140551
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zio10 last edited by

      Αν το έχεις παραγγείλει οκ! Καλή αναμονή και συ και να το χαρούμε το αμαξάκι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

        Τα Focus και Mazda 3 δεν είναι ένα κλικ πιο μεγάλα; Πάντως για το χρώμα, συμφωνώ. Το συγκεκριμένο μπλε είναι πραγματικά υπέροχο!

        Όχι, το Bravo είναι το μεγαλύτερο hatch της κατηγορίας αν θυμάμαι καλά και με κορυφαίο χώρο αποσκευών. Στις πίσω θέσεις τα χαλάει λιγάκι. Προφανώς η Lancia Delta θα είναι αυτή που θα προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους μιας και θα είναι ΤΟ μακρύτερο μικρομεσαίο μακράν όταν κυκλοφορήσει.

        To Mazda3 είναι το μεγαλύτερο Παύλο σε μήκος-μετά την Delta. Σε πλάτος υπερέχει το Focus με 1.839mm, καθώς και σε ύψος με 1.500mm.
        Xώρο αποσκευών, όμως, έχει πράγματι μεγαλύτερο το Bravo στα 400Lt. (Η Peugeot ανακοινώνει δύο τιμές για το 308, με τη μία να ξεπερνάει τα 400Lt, αλλά η ευθέως συγκρίσιμη με των υπολοίπων είναι η κατά VDA, που ισούται με 348Lt.)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ουπς, έχεις δίκιο. Το Bravo μου είχε φανεί τόσο μεγάλο που ούτε καν μπήκα στο κόπο να το διασταυρώσω...

          Το αρχικό προσπέκτους πάντως δεν έχει το άσπρο ως διαθέσιμο χρώμα για το T-Jet 150. Μπορεί όμως να έχει αλλάξει πλέον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charisivtec last edited by

            Κοπελια καλημερα, θα ηθελα καποιος να μου πει για το αυτοκινητο αποψεις οσο αφορα ηχομονοση στο δρομο κ αισθηση του αυτοκινητου στα ταξιδια(Σημειωση:εχω ενα Ε46 2λιτρο 2πορτο οποτε τα στανταρτ μου ειναι καπως ψηλα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              δε πιστευω να αφησεις το ε46 για το μπραβο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zio10 last edited by

                Γιατί τόση νέκρα παιδιά?? Αρχίζω να ανησυχώ για το αμάξι που πήρα... Από αυτούς που το έχουν λίγο καιρό κανένα νέο σχετικά με τον κινητήρα, την κατανάλωση, γενικά κάτι θετικό ή αρνητικό για το αμάξι που δεν το ξέραμε??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Σήμερα το περιεργάστηκα λίγο... Εντάξει, κούκλα εξωτερικά, ωραία θέση οδήγησης, οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, αλλά με χάλασε αρκετά το εσωτερικό από άποψη απτής ποιότητας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zio10 last edited by

                    Εμένα πάλι το εσωτερικό του μου άρεσε περισσότερο από τα άλλα που είδα...ήταν ένας από τους λόγους που κατέληξα σε αυτό, όμορφο μέσα-έξω δηλαδή. Τώρα αν εννοείς τα υλικά οκ μπορεί να μην είναι κορυφαίας ποιότητας αλλά δεν υστερούν κιόλας από τα υπόλοιπα σε αυτά τα χρήματα..τεσπα, γούστα είναι αυτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      no news good news...ετσι λενε οι μακελαρηδες του κοσμου..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Ο χρήστης zio10 έγραψε:
                        Γιατί τόση νέκρα παιδιά?? Αρχίζω να ανησυχώ για το αμάξι που πήρα... Από αυτούς που το έχουν λίγο καιρό κανένα νέο σχετικά με τον κινητήρα, την κατανάλωση, γενικά κάτι θετικό ή αρνητικό για το αμάξι που δεν το ξέραμε??

                        Ε, μάλλον δεν έχει βγάλει βλάβες σε κανέναν ή/και δεν έχει φερθεί 'μη προβλεπόμενα'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης zio10 έγραψε:
                          Εμένα πάλι το εσωτερικό του μου άρεσε περισσότερο από τα άλλα που είδα...ήταν ένας από τους λόγους που κατέληξα σε αυτό, όμορφο μέσα-έξω δηλαδή. Τώρα αν εννοείς τα υλικά οκ μπορεί να μην είναι κορυφαίας ποιότητας αλλά δεν υστερούν κιόλας από τα υπόλοιπα σε αυτά τα χρήματα..τεσπα, γούστα είναι αυτα

                          Σε σχεδιασμό είναι σίγουρα πολύ όμορφο, hands-down.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            βεβαια ισως η ελλειψη αναφορων προβληματων μπορει να οφειλεται και στο χαμηλο αριθμο πωλησεων..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:

                              Γιατί τόση νέκρα παιδιά?? Αρχίζω να ανησυχώ για το αμάξι που πήρα... Από αυτούς που το έχουν λίγο καιρό κανένα νέο σχετικά με τον κινητήρα, την κατανάλωση, γενικά κάτι θετικό ή αρνητικό για το αμάξι που δεν το ξέραμε??

                              Ε, μάλλον δεν έχει βγάλει βλάβες σε κανέναν ή/και δεν έχει φερθεί 'μη προβλεπόμενα'.

                              Ούτε τα long term μας έχουν κάνει κιχ ακόμα, σε καμία έκδοση. Πρέπει να έχουν περίπου 15.000 χλμ. ως τώρα. Ζημιές μηδέν, ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά faults μηδέν, τριξίματα μηδέν

                              drdino: το εσωτερικό δείχνει από ακριβό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και από φθηνό το κάτω. Τα υφάσματα δείχνουν ακριβά. Η αίσθηση των διακοπτών επίσης είναι καλή. Επειδή ξέρω ότι έχεις το μυαλό σου το 308 για σύγκριση, η γνώμη η δική μου μετά από συμβίωση και με τα δυο μοντέλα ως long term είναι ότι στην αφή, ίσως και στην εικόνα το 308 να φαίνεται ένα κλικ καλύτερο, στην αίσθηση των χειριστηρίων (λεβιές, διακόπτες, κουμπιά) κερδίζει το Bravo εκτός από τα ηλεκτρικά παράθυρα, και γενικά θα έπαιρνα όρκο ότι το πρώτο που θα τρίξει είναι το Πεζό. Το ανωτέρω έχει επιβεβαιωθεί και στην περίπτωση των Grande Punto και 207, μένει να δείξει ο χρόνος αν θα ισχύσει το ίδιο και στα Bravo και 308. Και βέβαια, μην βάλουμε τις τιμές στο παιχνίδι. Ένας θεός ξέρει τι σκέφτονται στην Πεζό όταν εκδίδουν τιμοκαταλόγους. Αντίθετα, το Bravo αυτή τη στιγμή είναι μάλλον το πιο value for money μικρομεσαίο στους 120 ίππους. Κι απ' τα κορεάτικα ακόμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsair last edited by

                                Μπηκε ο Ντινος...

                                Νταξει, Krus μετραω αντιστροφα χρονο για το ποτε θα σου κανει edit τα σχόλια και θα σου στείλει WARN

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Στο πάνω μέρος του ταμπλώ, το κομμάτι με το μαλακό πλαστικό με την περίεργη όψη είναι μια χαρά, αλλά δεν καλύπτει όλο το πάνω μέρος. Το υπόλοιπο είναι σκληρό, και δεν εννοώ το κομμάτι κοντά στο παρμπρίζ. Τώρα σε σχέση με το 308, γνώμη μου ότι το μαλακό του τελευταίου είναι καλύτερης απτής ποιότητας. Στο χαμηλό, αυτό που με χάλασε απίστευτα είναι αυτό το ηλίθιο piano black που βάζουνε πολλοί κατασκευαστές, και φωνάζει 'γρατζούνισέ με'. Δεν ξέρω πώς θα γίνει, αλλά φαίνεται πολύ επιρρεπές. Επίσης, το κομμάτι μεταξύ χειριστηρίων κλιματισμού και ραδιοφώνου στα 2 εκθεσιακά ήταν υπερβολικά χαλαρό και ελαστικό. Η κεντρική κονσόλα κουνιόταν ολόκληρη, όπως παρατήρησε και ο corsair ακουμπώντας το πόδι του αριστερά, από την μεριά του συνοδηγού. Αυτό ούτε το 307 μου δεν το κάνει... Ας πει και ο κορσαίρ που τόσο μας κουνιέται τι έκανε η κεντρική κονσόλα όταν άρχισε να την κλωτσάει στο 308. Δεν ξέρω αν έπαιζε τπτ με τα συγκεκριμένα εκθεσιακά, αλλά αυτή ήταν η εικόνα που προσέλαβα εγώ. Όσον αφορά τα χειριστήρια, τιμόνι ωραίο σε αφή και υφή (παραπάνω δεν ξέρω, δεν έχω καταφέρει να οδηγήσω κανένα ως τώρα), λεβιές κλασσικός ιταλικός.

                                  Τώρα για τριξίματα τι να σου πω. Εσείς βλέπετε στα μακράς σας ότι το 207 σκορπάει, εγώ όσα έχω γύρω μου (4 για την ακρίβεια) είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα. Βέβαια κανένα δεν έχει πάνω από 60-65 χιλιάδες χλμ, οπότε είναι ένα ερώτημα αυτό. Το δικό μου πάντως με βάρβαρη χρήση (χωματόδρομους, πίστες κτλ) και 55k δεν τρίζει καθόλου.

                                  Για την ιστορία, εγώ θέλω ένα bravo με εσωτερικό και μοτέρ 308. Και τιμή φίατ φυσικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                    Για την ιστορία, εγώ θέλω ένα bravo με εσωτερικό και μοτέρ 308. Και τιμή φίατ φυσικά.

                                    Στα εσωτερικά, είμαι κι εγώ της άποψης ότι το 308 υπερέχει σαφέστατα, και σε ποιότητα υλικών και σε συναρμογή -το αν θα δίνει αυτή την αίσθηση και σε 3-4 χρόνια και 80Κ χλμ. είναι άλλο θέμα.
                                    Μοτερικώς, όμως, ο THP -παρά την μικρή υπεροχή του στις πολύ χαμηλές- τρώει αφθονότατο ξύλο από τον T-Jet 150 στις μεσαίες-ψηλές, ένα βασικό μέρος του οποίου βέβαια πιστώνεται και στο κοντό γρανάζωμά του. Σε κάθε περίπτωση προτιμώ ασυζητητί το συνδυασμό μετάδοσης-κινητήρα του Bravo.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      ...... Στο χαμηλό, αυτό που με χάλασε απίστευτα είναι αυτό το ηλίθιο piano black που βάζουνε πολλοί κατασκευαστές, και φωνάζει 'γρατζούνισέ με'. Δεν ξέρω πώς θα γίνει, αλλά φαίνεται πολύ επιρρεπές. .....................

                                      Το πως θα γίνει αρκεί να μπει κάποια συνοδηγός σου και να ακουμπήσει κάτι εκεί (πχ πάει να σηκώσει την τσάντα της από το πατάκι και όπως την σηκώνει ακουμπάει το ταμπλώ)...

                                      Μα μιλάμε το κάνουν όλες στάνταρ αυτό...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                        Για την ιστορία, εγώ θέλω ένα bravo με εσωτερικό και μοτέρ 308. Και τιμή φίατ φυσικά.

                                        Στα εσωτερικά, είμαι κι εγώ της άποψης ότι το 308 υπερέχει σαφέστατα, και σε ποιότητα υλικών και σε συναρμογή -το αν θα δίνει αυτή την αίσθηση και σε 3-4 χρόνια και 80Κ χλμ. είναι άλλο θέμα.
                                        Μοτερικώς, όμως, ο THP -παρά την μικρή υπεροχή του στις πολύ χαμηλές- τρώει αφθονότατο ξύλο από τον T-Jet 150 στις μεσαίες-ψηλές, ένα βασικό μέρος του οποίου βέβαια πιστώνεται και στο κοντό γρανάζωμά του. Σε κάθε περίπτωση προτιμώ ασυζητητί το συνδυασμό μετάδοσης-κινητήρα του Bravo.

                                        Aκριβώς. Και η δική μου γνώμη είναι ότι υπερέχει το 308 σε εικόνα εσωτερικού, για την αντοχή έχω αμφιβολίες. Για συνδυασμό μοτέρ-σασμάν δεν το συζητάμε καν. Ο 150άρης t-jet είναι όπως το είπε ο Pai, ρίχνει αφθονότατο ξύλο στον THP (όπως και στα διπλότουρμπα VAG με τους 140), ενώ στα σασμάν η διαφορά είναι χαώδης (6άρι vs. 5άρι και στην αίσθηση βέβαια). Τα ίδια ισχύουν και στα 120 άλογα, όπου το μπεμβεδομότερο του Πεζό είναι ένα εξαιρετικό ατμοσφαιρικό μοτέρ, αλλά δεν στέκεται δίπλα στον t-jet πουθενά. Μεγάλο μείον όλων των t-jet η κατανάλωση, ειδικά αν το οδηγείς όπως τα ατμοσφαιρικά, κάτι που δεν χρειάζεται επ ουδενί φυσικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grig82 last edited by

                                          Ακριβώς. Δεν έχω οδηγήσει το 308, αν και θα το ήθελα, αλλά από την οδήγηση των Bravo και ΤSI έχω διαπιστώσει ότι το μοτέρ του Fiat είναι άψογο. Συνεργάζεται και με ένα εξάρι σασμάν πολύ σωστά κλιμακωμένο, που χάνει λίγο όμως σε αίσθηση. Πάντως μου έχει προξενήσει έκλπηξη το εξής: ενώ το 150άρι Φίατ είναι πιο γρήγορο από ο Golf με τα 140, στα 120 άλογα συμβαίνει το αντίθετο (όπως είχα δει στο τελευταίο συγκριτικό των 4Τ)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                            Μεγάλο μείον όλων των t-jet η κατανάλωση, ειδικά αν το οδηγείς όπως τα ατμοσφαιρικά, κάτι που δεν χρειάζεται επ ουδενί φυσικά.

                                            Ισχύει αυτό. Έχει ο ξάδερφος μου το G.Punto T-Jet και έχει να το λέει για την τσιμπημένη κατανάλωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 65 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr