-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Και τώρα διαβάζω ότι δεν κατασκευάζεται από την Αμσόιλ ,αλλά ο Θεός ξέρει που???Να με ζώσουν τα φίδια?Να ανησυχώ?
Σε σχέση με τα 300V,ποια φαίνεται να είναι ανώτερα(ποιο ανθεκτικά στη σκληρή χρήση,διάρκεια στα χιλιόμετρα)?
Το που κατασκευάζεται κάτι δεν νομίζω ότι στην εποχή μας έχει μεγάλη σημασία. Σημασία έχει ποιος έχει την εποπτεία. Π.χ. Honda Varadero κατασκευάζεται στην ... Ισπανία.
Ο Μίλτος έχει σταματήσει να υποστηρίζει τα AMSOIL αλλά εγώ έχω να πώ πως είμαι πολύ ικανοποιημένος από την σχετικά απλή σειρά XL (δύο αλλαγές/1χρόνο+) , καθώς και φίλος με ευαίσθητο αυτί έμεινε ικανοποιημένος με την διάρκεια και όχι μόνο των AMO.
Είμαι αρκετά σίγουρος πως στην διάρκεια τα AMO ξεπερνούν τα 300V.
Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά τα λάδια (Motul, Amsoil κλπ) είναι σαφώς ανώτερα απο τα λάδια που βάζουν τα συνεργεία (που έχω την εντύπωση πως συνήθως είναι GroupII ή GroupI)
Μην ανησυχείς λοιπόν... -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Πόση διάρκεια έχουν οι διαδρομές σου μέσα στην πόλη; Μήπως έχεις ένδειξη πίεσης/θερμοκρασίας λαδιού; Το turbo σε ποιες στροφές μπαίνει;Λίγες φορές το στροφόμετρο θα φτάσει κόκκινα (μάλλον σπάνια), οι διαδρομές μέσα στην Αθήνα συνήθως είναι μικρές (μισάωρο).
Όργανα πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού όχι δεν έχω (θά βάλω σύντομα).
Το turbo μπαίνει στις 3,000 σαλ.
Περί motul 300v chrono 10w-40 και 8100 5w-40? -
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Πόση διάρκεια έχουν οι διαδρομές σου μέσα στην πόλη; Μήπως έχεις ένδειξη πίεσης/θερμοκρασίας λαδιού; Το turbo σε ποιες στροφές μπαίνει;
Λίγες φορές το στροφόμετρο θα φτάσει κόκκινα (μάλλον σπάνια), οι διαδρομές μέσα στην Αθήνα συνήθως είναι μικρές (μισάωρο).
Όργανα πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού όχι δεν έχω (θά βάλω σύντομα).
Το turbo μπαίνει στις 3,000 σαλ.
Περί motul 300v chrono 10w-40 και 8100 5w-40?8100 χ-clean
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Use : Car racing engines, any displacement. Latest technology or vintage racing cars, naturally aspired, turbocharged or supercharged engines.
Ακριβώς.
Car racing engines, any displacement + naturally aspired, turbocharged or supercharged engines , Universal=γενικής χρήσης. Μπορεί να μπεί και σε αγωνιστικά και σε καθημερινά .Έχεις δει UOA με πολλά χιλιόμετρα και το λάδι ήταν καλό;
Ναι.
O Λαμπριανίδης κι ο κάθε Λαμπριανίδης που θέλει να κονομήσει από παντού (και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ αφού απευθύνετε σε ανώριμο δυστυχώς αγοραστικό κοινό) είναι σχετικός και η MOTUL που το τοποθετεί στη racing κατηγορία είναι προφανώς άσχετη.
Ο Λαμπ. μόνο motul πουλάει; Τα άλλα που τα έχει βάλει στην αγωνιστική κατηγορία δε θέλει να τα πουλήσει;
Η motul λέει μεν οτι τα 300V είναι σχεδιασμένα για αγωνιστική χρήση αλλά δεν αναφέρει πουθενα οτι απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για άλλη χρήση.
http://www.motul.fr/uk/conseils/faq/reponses.html' target='_blank300V or 8100/6100 ? Make your choice :
8100, 6100… are designed for common daily use : in this case, you will ask your car to start every morning, drive it in the stop-and-go traffic to go at work, and drive it back to home in the evening.
Τα 8100,6100 είναι σχεδιασμένα για common(κοινός, συνήθης, 'μέσος' λεξικό magenta) καθημερινή χρήση: σ'αυτή την περίπτωση έχεις την απαίτηση από το αυτοκίνητό σου να παίρνει μπρός το πρωί ,να οδηγείς μέσα στην κίνηση της πόλης με το συνεχές σταμάτα ξεκίνα για να πας στη δουλεία σου:D, και να επιστρέφεις στο σπίτι σου το βράδυ.
Κοινώς μας λέει οτι τα 8100-6100 καλύπτουν ένα συντηρητικό είδος οδήγησης. Για τους 'άλλους' υπάρχει η σειρά 300V. -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Είμαι αρκετά σίγουρος πως στην διάρκεια τα AMO ξεπερνούν τα 300V.
Ta 300V δεν είναι κατασκευασμένα για να αντέχουν στο χρόνο αλλά σκισίματα 'Ριτσώνας' style.
Αν είσαι σίγουρος ότι τα ΑΜΟ τα ξεπερνούν δεν έχω λόγο να διαφωνήσω.....Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά τα λάδια (Motul, Amsoil κλπ) είναι σαφώς ανώτερα απο τα λάδια που βάζουν τα συνεργεία (που έχω την εντύπωση πως συνήθως είναι GroupII ή GroupI)
...Εξαρτάται σε τι συνεργεία απευθύνεστε
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
8100 χ-cleanΠοιά η διαφορά 8100 χ-clean με το 8100 χ-cess?
Κάποιο link να διαβάσω για το x-clean? -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Για τα 300V έχει δίκιο ο G60, δεν είναι λιπαντικό γενικής χρήσης. Δοκίμασε Motul 8100 5W40 X-cess, είναι πολύ καλό.
ΕΙΝΑΙ γενικής χρήσης και ΔΕΝ του λείπουν πρόσθετα. Αντίθετα έχει περισσότερα για μεγαλύτερη προστασία.
Ακόμη και ο Λαμπ. δεν τα έχει βάλει στην κατηγορία των αγωνιστικών λιπαντικών. Δεν νομίζω οτι είναι άσχετος εεε;Ειδικής χρήσης είναι η αγωνιστική σειρά HTX της ELF . Από εκεί ναί, λείπουν κάποιοα πρόσθετα γενικής χρήσης αλλά το λαδάκι είναι 'αλλού' .
Μπορεί να είναι φιλικά στα καθημερινά αυτοκίνητα, αλλά το marketing της Motul τα τοποθετεί στα αγωνιστικά λάδια. Δεν κάνει αναφορά για καθημερινή χρήση, αλλά μόνο για είδη αγώνων. Ακόμα κι έτσι πάντως δεν είμαι σίγουρος πόσο φιλικά είναι τα άκρα της κλιμακας, όταν στο 5W20 λέει 'Qualifying sessions, Short tracks, Up hill races' και στο 20W60 (με HTHS πάνω από 7!) 'Endurance'. Για όλα αυτά οι συνθήκες απέχουν πολύ από το μποτιλιάρισμα, τα 10+10km του πήγαινε-έλα στη δουλειά και γενικά τη λειτουργία ενός αυτοκινήτου γενικής χρήσης, οπότε τείνω να συμφωνήσω με τον G60 περί Ριτσώνας.
Όσο για τα Amsoil και συγκεκριμένα το AMO, εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με χρήση που μόνο ως μεικτή μπορεί να θεωρηθεί. Με 120 βαθμούς θερμοκρασία κάρτερ στις Σέρρες επί μεγάλα χρονικά διαστήματα (ικανά να σκίσουν τα λάστιχά μου!) και με μερικούς μήνες πόλης με 15+15km την ημέρα, δεν δείχνει σημάδια κόπωσης ούτε ως προς το ιξώδες (ίδια πίεση λαδιού για τις συνηθισμένες θερμοκρασίες) ούτε ως προς την τραχύτητα και τον ήχο. Και φυσικά σχεδόν μηδενική κατανάλωση, ίσως 100-200mL στα σχεδόν 6.000km.
Το αντίστοιχο 300V (10W40) δεν το έχω δοκιμάσει, θα ήταν καλό για να γίνει σύγκριση, αλλά θα περάσω σε 30άρια όπως εδώ και καιρό έχω προγραμματίσει.
-
Η συσκευασία γιατί είναι διαφορετική????
http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/8100_x_cess.htm
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=116&prod_id=484 -
Φυσικά όλοι μας πάμε στη δουλειά αλλά δεν έχουμε 2-3 αυτοκίνητα οπότε αυτό το ένα μπορεί να μας πάει και στη Ριτσώνα το βραδάκι. Σίγουρα δεν κάνουν για 30.000 χλμ αλλά για 10-15.000 είναι μια χαρά.
Τυχαία πέτυχα τον ηλεκρονικό σύμβουλο της Motul:
http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.a ... 3&langid=1' target='_blank' target='_blank' target='_blank, πατάς εκεί που λέει : error ,click here to renew it.Εναλλακτικά , http://www.motul-lubricantes.com/' target='_blank' target='_blank --> area tecnica --> asesor de lubricantes
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Είμαι αρκετά σίγουρος πως στην διάρκεια τα AMO ξεπερνούν τα 300V.
Ta 300V δεν είναι κατασκευασμένα για να αντέχουν στο χρόνο αλλά σκισίματα 'Ριτσώνας' style.
Αν είσαι σίγουρος ότι τα ΑΜΟ τα ξεπερνούν δεν έχω λόγο να διαφωνήσω.....Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά τα λάδια (Motul, Amsoil κλπ) είναι σαφώς ανώτερα απο τα λάδια που βάζουν τα συνεργεία (που έχω την εντύπωση πως συνήθως είναι GroupII ή GroupI)
...Εξαρτάται σε τι συνεργεία απευθύνεστε
Όχι, δεν έγραψα πως τα ξεπερνουν στο σκίσιμο, αλλά στην διάρκεια.
Sorry, έπρεπε να γράφω 'τα λάδια που βάζουν τα ** συνηθισμένα ** συνεργεία'
Προς evolander:
Θα προτιμούσα τα 8100 ή ακόμα καλύτερα να δεις 0w40 (Mobil 1, Motul)Δεν απάντησες αν πατάς βαθιά το γκάζι πριν τις 3500. Αν όχι ίσως να μπορείς να πας και σε 0w30 ή 5w30 όπου θα μπορείς σχεδόν να καταργήσεις το ζέσταμα.
Εγώ στην θέση σου θα δοκίμαζα 0w30 / 5w30 με Α3 και αν τα έκαιγε αρκετά τότε μόνο θα σκεφτόμουν 40άρι. αλλά είμαι λίγο ακραίος ίσως.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Προς evolander:
Θα προτιμούσα τα 8100 ή ακόμα καλύτερα να δεις 0w40 (Mobil 1, Motul)Δεν απάντησες αν πατάς βαθιά το γκάζι πριν τις 3500. Αν όχι ίσως να μπορείς να πας και σε 0w30 ή 5w30 όπου θα μπορείς σχεδόν να καταργήσεις το ζέσταμα.
Εγώ στην θέση σου θα δοκίμαζα 0w30 / 5w30 με Α3 και αν τα έκαιγε αρκετά τότε μόνο θα σκεφτόμουν 40άρι. αλλά είμαι λίγο ακραίος ίσως.
Λίγες φορές θα πατήσω βαθιά το γκάζι πριν τις 3,000 - προτιμώ να είμαι μέσα στο φάσμα του turbo για να το πατήσω όλο.
Mousatos πολύ χρήσιμο το link της motul το οποίο προτείνει σαν καλύτερο το 8100 x-cess 5w-40
Μάλλον εκεί θα καταλήξω αν και έχω ακόμη καμμιά 15αριά μέρες διατριβής! -
Εδώ θα ήθελα να θυμίζω ότι άλλο το 5 στο 5w30 και άλλο στο 5w40 κλπ
Το πρώτο νούμερο είναι απλά ενδεικτικό (π.χ. είναι ψιλό κρύο για 40άρι) ενώ το δεύτερο νούμερο ... ναι, αυτό είναι συγκρίσιμο.
Η απλή λύση είναι να βλέπει κανείς όλα τα χαρακτηριστικά του λαδιού όπου εκτός από ρευστότητα βλέπεις και HTHS, flash, fire point, TBN κ.λ.π.
Καλή διατριβή.
ΥΓ
Αν είναι καλά τα Αγγλικά σου δες και εδώ
http://www.ferrarichat.com/forum/faq.ph ... s_articles' target='_blank
καθώς και εδώ
http://www.bobistheoilguy.com/' target='_blank -
Επειδή σου αρέσουν τα νούμερα, ένα 0W40 είναι πιο χοντρό από ένα 15W40 σε πολύ μεγάλες θερμοκρασίες (πχ 150 βαθμοί).
Όταν είναι κρύα, το ένα είναι στο ιξώδες του 0 και το άλλο στο 15. Όταν ζεσταθούν στους 100 βαθμούς και τα δύο έχουν ίδιο ιξώδες αλλά η γραμμή που έχει το 0W40 ανεβαίνει πιο απότομα. Καθώς συνεχίζει να ανεβαίνει η θερμοκρασία, η γραμμή του 0W40 είναι πιο απότομη και μάλλον θα έχει μεγαλύτερο ιξώδες στους 150 βαθμούς από το 15W40.
-
8100, 5/40 μου δινει ο συμβουλος της μοτουλ για το μοτερ μου
-
Συμφωνώ με την 1η πρόταση αλλά η δεύτερη είναι παραπλανητική.
Ποιο συγκεκριμένα η 1η πρόταση επαληθεύεται και από τους πίνακες του Μίλτου - υπάρχει εξίσωση που δίνει ρευστότητα σε όλες τις θερμοκρασίες με δεδομένα την ρευστότητα στους 40 και στους 100.
Το παραπλανητικό είναι 'Όταν είναι κρύα, το ένα είναι στο ιξώδες του 0 και το άλλο στο 15'
Ένα αντιπαράδειγμα είναι ότι π.χ. το Redline 5w20 είναι ποιό ψιλό απο τον Mobil 1 0w40 στους 40 βαθμούς. Επαναλαμβάνω ότι π.χ. το 0 στο 0w40 είναι απλά ενδεικτικό ότι είναι πολύ ψιλο για 40άρι όταν είναι κρύο (στους 40) και είναι συγκρίσιμο μόνο με άλλα λάδια του τύπου χW40.
Αυτά έχω συμπεράνει διαβάζοντας AEHaas αλλά η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να τα βρω κάπου ποιο επιστημονικά (ο AEHaas είναι κάπως λαϊκός για τα γούστα μου) -
Κάνε ένα διάγραμμα και τράβα ίσιες γραμμές, χονδρικά θα βλέπεις τι γίνεται.
το Redline 5w20 είναι ποιό ψιλό απο τον Mobil 1 0w40 στους 40 βαθμούς
ναι, το πρώτο είναι γύρω στο 10 και το δεύτερο στο 20. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
8100, 5/40 μου δινει ο συμβουλος της μοτουλ για το μοτερ μουΤο βιβλιαράκι τι λέει; κανονικά 10W30 και για κρύα κλίματα 5W40;
Από τους 30 βαθμούς θερμοκρασία και πάνω, το 5W40 είναι πιο χοντρό.
To 10W30 υποτίθεται είναι πιο ανθεκτικό αλλά μερικές (γνωστές) μάρκες βγάζουν λάδι για να οδηγάνε γριές σ' αυτό το ιξώδες.
-
αν θυμαμαι καλα, το βιβλιαρακι το 'αφηνει ελευθερο'..
γαμωτο, ολο λεω να το κοιταξω κι ολο αμελω! -
παίδες, πείτε αν μπορείτε κανένα κατάστημα που μπορώ να αγοράσω λάδι shell 0-40 W στη Θεσσαλονίκη με καλή εξυπηρέτηση(αυτό με ενδιαφέρει κυρίως). κατά προτίμηση ανατολικά...
παίζει ρόλο αν το λάδι έχει βγει από το εργοστάσιο μήνες πριν? πρέπει να κοιτάξω ημερομηνία παραγωγής? τα βενζινάδικα shell έχουν φρέσκα λάδια? να παρω από εκεί, λέτε? πχ το βενζινάδικο shell στο φοίνικα?
-
Γενικά οι τιμές στα βενζινάδικα είναι φωτιά.
Ημερομηνίες παραγωγής, δύσκολα θα βγάλεις άκρη , θέλει πολύ ψάξιμο.
Αν έχει προδιαγραφή API SL λογικά είναι ΟΚ, αν δεις API SJ μακριά είναι παλιό.
Αν δεις API SM , είναι ημέρας.Για την καμπύλη του ιξώδους σύμφωνα με τις θερμοκρασίες μπορείτε να κάνετε δοκιμές εδώ.
http://www.widman.biz/Seleccion/Viscosi ... ficos.html
Βάλτε ό,τι θερμοκρασίες και τιμές ιξώδους σε 40 και 100 C θέλετε και δείτε τί βγάζει η γραφική παράσταση. Μπορείτε να βάλετε δικές τιμές στους 60 ή στους -20 C .
Περι λιπαντικών γενικώς