-
Πόσο είπαμε θα ακριβύνει?
-
Από κοντά το Tiguan το έχω δει σε μαύρο, ασημί και λευκό. Το ασημί λίγο αδιάφορο, το λευκό δεν μπορώ να πω ότι του πήγαινε. Σε μαύρο όμως είναι φοβερό
Νομίζω θα ακριβύνει περί τα 500 ευρώ. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ιδού τα μεγάλα Tiguan2.0TSI (170PS) TREND............33.650
2.0TSI (170PS) ESCAPE...........34.800
2.0TSI (170PS) SPORT............35.350
+2K το Tiptronic.2.0TSI (200PS) ESCAPE...........36.300
2.0TSI (200PS) SPORT............36.850
+2K το Tiptronic.2.0 TDI (170PS) ESCAPE..........37.550
2.0 TDI (170PS) SPORT...........38.100Ξέρει κανείς αν δέχονται παραγγελίες γι' αυτά και τι χρόνο αναμονής έχουν?
Το κόστος του πρόσθετου εξοπλισμού είναι το ιδιο με το 1.4 ? -
σήμερα επιτέλους έκανα μια βολτίτσα μέχρι την Κερατέα. ο υπεύθυνος που μου παρέδωσε το αυτοκίνητο μου είχε πει να το πηγαίνω μέχρι 3.5 στροφές. Η 1η και η 2η όμως 'γεμίζουν' αμέσως, και ειδικά με την πρώτη δεν καταλαβαίνω επιτάχυνση. εφτασα με 5η πάντως μέχρι τα 120 km και το αμάξι είναι άνετο. Το τούρμπο πότε ανοίγει? Μέχρι πόσα km πρέπει να το πηγαίνω μέχρι τις 3.5 στροφές? και κάτι ακόμα, όταν αλλάζω ταχύτητα, ακούω ένα τσικ-τσικ από τον συμπλέκτη. σα να τεντώνεις ένα συρματόσχοινο. Ειναι φυσιολογικό? ή μήπως αφήνω γρήγορα τον συμπλέκτη?
-
Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
σήμερα επιτέλους έκανα μια βολτίτσα μέχρι την Κερατέα. ο υπεύθυνος που μου παρέδωσε το αυτοκίνητο μου είχε πει να το πηγαίνω μέχρι 3.5 στροφές. Η 1η και η 2η όμως 'γεμίζουν' αμέσως, και ειδικά με την πρώτη δεν καταλαβαίνω επιτάχυνση. εφτασα με 5η πάντως μέχρι τα 120 km και το αμάξι είναι άνετο. Το τούρμπο πότε ανοίγει? Μέχρι πόσα km πρέπει να το πηγαίνω μέχρι τις 3.5 στροφές? και κάτι ακόμα, όταν αλλάζω ταχύτητα, ακούω ένα τσικ-τσικ από τον συμπλέκτη. σα να τεντώνεις ένα συρματόσχοινο. Ειναι φυσιολογικό? ή μήπως αφήνω γρήγορα τον συμπλέκτη?ειναι φυσιολογικο..και γω την ιδια απορια ειχα...μην αγχωνεσαι...αλλα εχει να κανει πιο πολυ με το οταν πατας η αφηνεις το γκαζι αν παρατηρησεις καλυτερα...
-
Ο χρήστης Dimitris Gr. έγραψε:
Ξέρει κανείς αν δέχονται παραγγελίες γι' αυτά και τι χρόνο αναμονής έχουν?
Το κόστος του πρόσθετου εξοπλισμού είναι το ιδιο με το 1.4 ?Είναι λίγο πιο ακριβά λόγω μεγαλύτερης φορολογίας (2000 κυβικά γαρ )
Αν ανατρέξεις κάποιες σελίδες πιο πίσω το είχαμε συζητήσει αναλυτικά (σύγκριση αξεσουάρ του 1.4 με του 2λιτρου ντίζελ) -
πετάξτε και καμία φώτο ρε παιδιά
-
Φίλος μου ετοιμάζεται να το πάρει το καλοκαίρι
Έχει το rav4 εδώ και 4 χρόνια με 105.000 χλμ περίπου. Σκέφτεται να το πουλήσει για να πάρει το tiguan. Από το rav είναι υπερευχαριστημένος κυρίως στα θέματα αξιοπιστίας αλλά και κύλισης στην άσφαλτο. Κάνει και off-road εξορμήσεις συχνά, το θέμα είναι αν το tiguan θα τον καλύψει περισσότερο στον τομέα αυτόν. Επίσης το ότι η τιμή μπορεί να παιχτεί γύρω στα 28 - 30.000 ευρώ,το κάνει μια δελεαστική περίπτωση. Το μόνο που φοβάται είναι, αν θα του βγει τόσο αξιόπιστο όσο το toyota
-
Εχω κι εγω το RAV 6 χρονια με λιγοτερα χλμ. Το μονο που εχει πάθει ειναι οι γρατζουνιές απο τα κλαδιά όσες φορές το βγάζω εκτός δρόμου, εχοντας την αίσθηση οτι δεν θα χαλάσει ποτέ! Παρ'οτι σκέφτομαι κι εγώ ν΄αλλάξω μαρκα σε 4*4, πιστευω οτι δύσκολα θα ξαναβρώ την αξιοπιστία και το after sales service της Toyota..
-
Ο χρήστης Dimitris Gr. έγραψε:
Εχω κι εγω το RAV 6 χρονια με λιγοτερα χλμ. Το μονο που εχει πάθει ειναι οι γρατζουνιές απο τα κλαδιά όσες φορές το βγάζω εκτός δρόμου, εχοντας την αίσθηση οτι δεν θα χαλάσει ποτέ! Παρ'οτι σκέφτομαι κι εγώ ν΄αλλάξω μαρκα σε 4*4, πιστευω οτι δύσκολα θα ξαναβρώ την αξιοπιστία και το after sales service της Toyota..Κάπως έτσι το σκέφτεται και ο φίλος μου, Δημήτρη.
Απλά, στο tiguan (ακόμα δεν το έχει κάνει test drive), θέλει να επιβεβαιώσει το γεγονός της ακόμα καλύτερης ποιότητας κύλισης σε σχέση με το rav όπως λένε και τα περιοδικά, τη ροπή του μοτέρ 1.4. Το εσωτερικό του φάνηκε καλύτερο και πιο ποιοτικό από ότι στο rav, αλλά και λιγάκι πιο στενό στα πίσω καθίσματα. Σίγουρα το after sales της toyota, δεν πρόκειται να το βρει...αλλά κανείς δεν μπορεί να τα έχει όλα
-
-
Παιδιά, από κούμπωμα πρώτης, δευτέρας (και τρίτης......) πώς πάτε; Γιατί σε εμένα σαν να κουμπωνει δύο φορές...μία λίγο μπροστά και μια πίσω ...σαν να έχει...ασάφεια στο κούμπωμα ένα πράμμα...(έχετε καμιά ιδέα...Μήπως φτιάχνει με το στρώσιμο?)
-
Ο χρήστης Kostis_Mic έγραψε:
Παιδιά, από κούμπωμα πρώτης, δευτέρας (και τρίτης......) πώς πάτε; Γιατί σε εμένα σαν να κουμπωνει δύο φορές...μία λίγο μπροστά και μια πίσω ...σαν να έχει...ασάφεια στο κούμπωμα ένα πράμμα...(έχετε καμιά ιδέα...Μήπως φτιάχνει με το στρώσιμο?)Εννοείς ότι όπως πας να βάλεις την ταχύτητα νιώθεις μια αντίσταση πριν κουμπώσει και μετά μπαίνει η ταχύτητα. Σαν να έχει ένα σημείο που θέλει περισσότερο σπρώξιμο για να γίνει το κούμπωμα (ακούγεται kinky αυτό ).
Έτσι είναι και στο Golf, από όσο έχω παρατηρήσει μαλακώνει με τον καιρό (ή το συνήθησα, δεν ξέρω) αλλά δεν εξαλείφεται. Ίσως με άλλες βαλβολίνες να γίνεται δουλειά, κάποιοι τις άλλαξαν και λένε πως βελτιώθηκε. -
Με αφορμή το θέμα με το mini cooper και το χειρόφρενο ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Τι πρέπει να γίνει για να λύσει το ηλεκτρονικό χειρόφρενο? Είναι περισσότερο ή λιγότερο πιθανόν να γίνει αυτό σε σχέση με το συμβατικό χειρόφρενο? -
Πάντως αν είναι για λόγους αξιοπιστίας να προτιμήσετε RAV4MK3 αντί για Tiguan καλύτερα να μην το κάνετε.
-
Γιατί όχι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί όχι;Γιατί το RAV4 MK3 μόνο αξιόπιστο που δεν είναι.
Η λίστα των παιδικών και όχι μόνο ασθενειών είναι αρκετά μεγάλη, ενώ δεν πρέπει να υπάρχει πετρελαιοκίνητο RAV4 που να μην καίει λάδι ο κινητήρας του. Οι FSI του VAG ωχριούν μπροστά του. -
Ναι ε; Ομολογώ ότι εκπλήσσομαι...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
...ενώ δεν πρέπει να υπάρχει πετρελαιοκίνητο RAV4 που να μην καίει λάδι ο κινητήρας του. Οι FSI του VAG ωχριούν μπροστά του.Ο κινητηρας του RAV δεν είναι ο ίδιος που έχουν και τα Carina (Avensis) ταξί;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι ε; Ομολογώ ότι εκπλήσσομαι...Μην εκπλήσσεσαι καθόλου, 3 από τα 5 εταιρικά έχουν επιστρέψει στην αντιπροσωπεία λόγω λαδιού...
VW Tiguan 2007