-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πραγματικότατη Ταχύτητα κίνησης
Την Π.Τ.Χ. (Πραγματική ταχύτητα κίνησης) την βρίσκουμε με τις σ.α.λ.,τη τελική σχέση διαφορικού,τη σχέση του κιβωτίου (π.χ. 0,969:1) και το μηκος κύκλου του τροχού.Αν το στροφόμετρό σου δείχνει 100 στροφές λάθος στις 3000 μόλις απέκτησες ένα λάθος 3,3% στην ΠΤΧ και τα 139 σου μπορεί ξαφνικά να γίνουν, στην ακόμα πιο πραγματική πραγματικότητα, από 135-143!!
Το βάρος σε επίπεδο δρόμο δεν προσφέρει ορμή. Δεν ξέρω αν η ορμή σαν έννοια βοηθάει.... Σε κατηφόρα οι συνιστώσες του βάρους, μιά προς τα εμπρός είναι μια δύναμη που βοηθάει προς τα εμπρός ενώ η άλλη συνιστώσα η κάθετη στο δρόμο εφόσον είναι μικρότερη (απ'όσο ήταν πριν) προσφέρει και μικρότερες απώλειες από τριβές κύλισης κλπ. Άρα η κατηφόρα βοηθάει με δύο τρόπους. Στην ανηφόρα τα αντίθετα!
Αν με ορμή εννοείς τη λεγόμενη φόρα είναι θέμα αδράνειας και επιβράδυνσης, παίρνεις φόρα στην κατηφόρα και όσο πιο βαρύς είσαι τόσο πιο πολύ θα κρατήσεις την ταχύτητα στο ίσωμα. Δεν θα προβώ σε υποθέσεις για το ποιος (ελαφρύς ή βαρύς) θα έχει καταφέρει να επιταχύνει περισσότερο στην κατηφόρα και ποιος θα χάσει περισσότερο αν μετά αντί για ίσωμα ακολουθεί αντίστοιχη ανηφόρα δηλαδή ποιος κερδίζει!!
Σίγουρα όμως ο ελαφρύτερος θα κάψει λιγότερη βενζίνη!! -
Αυτός που έχει μεγαλύτερο βάρος,άρα μεγαλύτερη ορμή,νομίζω ότι θα είναι πιο δύσκολο να χάσει ταχύτητα λόγω αεροδυναμικής αντίστασης,η οποία αυξάνεται τετραγωνικά ανάλογα με την ταχύτητα,ενώ οι (έξτρα,λόγω βάρους) τριβές κύλισης όχι.Όσο για το στροφόμετρο,έχεις απόλυτο δίκιο,απλά είπα να μην μπλεχτώ με καλιμπραρίσματα στροφομέτρων,γιατί εκεί χάθηκε τελείως η μπάλα!Όπως και άν μπλέξουμε με κατηφόρες!
τε-σπα,σημασία έχει να ξέρει ο οδηγός,ότι όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες,τόσο ανεβαίνει η απόκλιση!Μην ακούμε και 230 για Καρίνα ε 1.6
αλήθεια λέω,το έχω ακούσει και αυτό!!! Αλλά έπρεπε να το βάλω στα 'Φίδια'!!! -
Θα μπορουσατε να θεωρησετε φιδιά αυτο που θα σας πω αλλα το λεω...
ειχα ενα honda civic 93 hb vti gargalhmeno κοφτης 9000
1η 74
2α 110
3η 160
4η 208
5η 260 κόφτηςαν θέλετε το πιστεύετε
αυτές οι τιμές με 205/40/17 λάστιχο εμπρός πίσω .
μαμα έχει 195/55/15αττική οδό ήμουν 260 για περίπου 2 λεπτά...
αρκετή ώρα πάντωςγια εμένα το cruising speed είναι 160-170 αφού απλώς γλύφοντας το γκάζι δείχνει τόσα...
απλά εύκολα και σίγουρα
οσο για φρένα brembo 320mm και τέλος σταματαγε σε χρόνο dt
αυτα -
Με 93 άλογα ούτε μοτοσυκλέτα δεν πιάνει 260χλμ!
Είναι εξαιρετικά σίγουρο ότι με 93 άλογα σε αυτοκίνητο είναι πολύ απίθανα ακόμα και τα 200χλμ. (αν είναι 93 στις ρόδες ίσως ναι για τα 200....)
Δεν λέω ότι θέλεις να μας κοροιδέψεις αλλά δυσπιστώ......πολύ....πάρα πολύ! -
Μάλλον για civic του '93 hatch back μιλάει. 93 άλογα με vti μοτέρ, λίγο χλωμό
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με 93 άλογα ούτε μοτοσυκλέτα δεν πιάνει 260χλμ!
Είναι εξαιρετικά σίγουρο ότι με 93 άλογα σε αυτοκίνητο είναι πολύ απίθανα ακόμα και τα 200χλμ. (αν είναι 93 στις ρόδες ίσως ναι για τα 200....)
Δεν λέω ότι θέλεις να μας κοροιδέψεις αλλά δυσπιστώ......πολύ....πάρα πολύ!Kαπου εχεις μπερδευτει μου φαινεται. Το μοντελο ειναι του 1993 και το hb=hatchback... Αν δεν κανω λαθος. Εχεις δει 93 αλογα στις 9000σ.α.λ. και vti? Το αμαξι του φιλου ειναι το 1600 με τους 160 ιππους ( που αμφιβαλω αν εχουν μεινει 'μονο' τοσοι)
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Με 93 άλογα ούτε μοτοσυκλέτα δεν πιάνει 260χλμ!
Είναι εξαιρετικά σίγουρο ότι με 93 άλογα σε αυτοκίνητο είναι πολύ απίθανα ακόμα και τα 200χλμ. (αν είναι 93 στις ρόδες ίσως ναι για τα 200....)
Δεν λέω ότι θέλεις να μας κοροιδέψεις αλλά δυσπιστώ......πολύ....πάρα πολύ!Kαπου εχεις μπερδευτει μου φαινεται. Το μοντελο ειναι του 1993 και το hb=hatchback... Αν δεν κανω λαθος. Εχεις δει 93 αλογα στις 9000σ.α.λ. και vti? Το αμαξι του φιλου ειναι το 1600 με τους 160 ιππους ( που αμφιβαλω αν εχουν μεινει 'μονο' τοσοι)
Χμ πιο λογικό μου μοιάζει έτσι.....hb λοιπόν και όχι HP όπως νόμισα εγώ και άλλωστε vti με μόνο 93 μου φαίνονταν κάπως λίγα....!!
-
Ακόμα και έτσι με 160 ίππους (για να μην μπερδευόμαστε ) και 260 χιλιόμετρα. Πάρα πολλά μα πάρα πολλά δεν νομίζεις; Τι συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης έχει 0,20;
-
παιδια ας λειπουν τα σχόλια... το 93 σημαίνει 1993 και το hb hatchback
και για οσουν ξέρουν απο vti θα καταλαβαιναν οτι οι αλλαγές σε αυτα τα χιλιόμετρα ειναι μόνο του 1600 κ.εκ 160 άλογα εργοστασιακά...δεν σας είπε κανείς οτι το civic μου ήταν εργοστασιακό... είπα γαργαλημένο!
ορίστε και τα gear ratios
1: 3.230
2: 2.105
3: 1.456
4: 1.107
5: 0.875
reverse gear: 3.000
final gear : 4.266οσο για τον συντελεστη αεροδυναμικής αντίστασης ξέρω οτι το καινούργιο civic 4πορτο έχει 0,28...
-
Ο χρήστης npart έγραψε:
παιδια ας λειπουν τα σχόλια... το 93 σημαίνει 1993 και το hb hatchback
και για οσουν ξέρουν απο vti θα καταλαβαιναν οτι οι αλλαγές σε αυτα τα χιλιόμετρα ειναι μόνο του 1600 κ.εκ 160 άλογα εργοστασιακά...δεν σας είπε κανείς οτι το civic μου ήταν εργοστασιακό... είπα γαργαλημένο!
ορίστε και τα gear ratios
1: 3.230
2: 2.105
3: 1.456
4: 1.107
5: 0.875
reverse gear: 3.000
final gear : 4.266οσο για τον συντελεστη αεροδυναμικής αντίστασης ξέρω οτι το καινούργιο civic 4πορτο έχει 0,28...
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, στις 8.000 έχεις πραγματικά γύρω στα 240. Μην κοιτάς τι δείχνει το κοντέρ
-
είπα οτι έχω κόφτη 9000... και χτύπησα κόφτη τότε...!
-
το Simca 1100GLS ('77), όταν το είχα ακόμα, είχε τελική 147χλμ, χεχε...δε μιλάω για crusing speed, απλά ο θόρυβος ήταν ανεκτός μέχρι τα 100-110χλμ... αλλά ήθελε και να έχεις το δάκτυλο στο κουμπί που ελευθέρωνε άγκυρα και αλεξίπτωτα, ιδιαίτερα αν ήταν φορτωμένο.
Στο 4θυρο Renault 19 Chamade 1.4 ('91) που έχω τώρα έχω δει στο κοντέρ 195 στις 5500 (κόφτης 6750). Δεν είχα άλλο δρόμο χώρια που απο τα 135 μέχρι τα 145 συντονίζεται το τιμόνι πολύ. Άρα cruising speed στα 130 περίπου ή με καλό στέρεο και 150.....
-
Ο χρήστης npart έγραψε:
είπα οτι έχω κόφτη 9000... και χτύπησα κόφτη τότε...!Θα είναι και χαμηλωμένο πολύ ώστε να ελαττώνεται η μετωπική του επιφάνεια...
Αλήθεια πόσα άλογα πρέπει να βγάζει για να πιάνει τόσα?? Φαντάζομαι πάνω από 200-220. Honda ολέ και τρις-ολέ! -
Ο χρήστης npart έγραψε:
είπα οτι έχω κόφτη 9000... και χτύπησα κόφτη τότε...!αχ αυτή η χόντα με τα θεσπέσια μοτερ της!!!Αλεξίσφαιρα...Τα θυμάστε τα υστερικά ουρλιαχτά των crx-civic να χτυπάνε τις τσιμεντένιες χαράδρες της πόλης ολημερίς και ολονυχτίς; Κρίμα που τώρα το έχει ρίξει στα suv και στα ενός όγκου, ενω με την τιμή του ταϊπ αρ, τελικά οι ενθουσιώδεις πάνε αλλού
-
Ο χρήστης npart έγραψε:
παιδια ας λειπουν τα σχόλια... το 93 σημαίνει 1993 και το hb hatchback
και για οσουν ξέρουν απο vti θα καταλαβαιναν οτι οι αλλαγές σε αυτα τα χιλιόμετρα ειναι μόνο του 1600 κ.εκ 160 άλογα εργοστασιακά...δεν σας είπε κανείς οτι το civic μου ήταν εργοστασιακό... είπα γαργαλημένο!
ορίστε και τα gear ratios
1: 3.230
2: 2.105
3: 1.456
4: 1.107
5: 0.875
reverse gear: 3.000
final gear : 4.266οσο για τον συντελεστη αεροδυναμικής αντίστασης ξέρω οτι το καινούργιο civic 4πορτο έχει 0,28...
Λοιπόν, μετά από ένα λιγότερο πρόχειρο υπολογισμό, η 5η σου βγάζει 29,1 χλμ./ώρα στις 1.000 σ.α.λ, άρα στις 9.000 έχεις θεωρητικά 261,7, not bad
-
ikar has spoken for me!
260 με περίπου 210 άλογα στρόφαλο...
και όμως άνετα (τα 260)...
-
A ρε αθανατα τζαπονια..
Αν και 'γαλλος' σας παραδεχομαι στα μοτορια σας! -
Και εγώ παραδέχομαι τις μηχανές από την Ιαπωνία...Καλέ μου Αγιε Βασίλη,δώσε και εμένα ένα type-r,να στέλνω μια-μια τις ταχύτητες στον κόφτη σαν τον npart ...
Περί τελικής ταχύτητας και όχι μόνο...