-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Βασίλη...αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης όμως, χωρίς να λέω το αντίθετο, έτσι?
Τι θέλω να πω...κάποιος που αγοράζει ένα αυτοκίνητο...δεν έρχεται on terms από το πρώτο μήνα...του παίρνει καιρό να μάθει τα όριά του. Τι οδηγός ήταν αυτός? Πιστεύεις ότι είχε την ίδια εμπειρία με εσένα? Ποια 330 ήταν αυτή? Ήταν η Σπορ έκδοση με το διαφορετικό στήσιμο? Μη ξεχνάς ότι (εφ'όσον μιλάμε για τη καινούρια) είναι 272 άλογα.
Το κάθε αυτοκίνητο σου δίνει όμως άλλη αίσθηση αν ξέρεις να την εκλάβεις και να την εκτιμήσεις. Αν ξέρεις, κοινώς, να οδηγάς. Μπορεί πολλά πράγματα να είχαν σημασία τη δεδομένη στιγμή απέναντι στη 330. Μπορεί να είχε την οικογένειά του μέσα ο άνθρωπος, μπορεί να μην ήθελε να πιέσει χωρίς αύριο...μπορεί, μπορεί, μπορεί.
Ο τύπος ήταν καραγκιοζάκος. Όσο ήταν ευθεία, γκάζωνε για να κάνει φιγούρα σε 2-3 1600άρια που ήταν στα φανάρια. Εγώ ακολουθούσα και τον έβλεπα από μακριά να γκαζώνει από φανάρι σε φανάρι. Ε στο τελευταίο φανάρι μετά από το οποίο άρχιζαν οι στροφές, είπα να γελάσουμε λίγο και κόλλησα πίσω του!
Κατάλαβα...κλασσικός Ελληνάρας! Προφανώς δεν είχε ιδέα τι είχε στα χέρια του και πως να το οδηγεί.
Τέλοσπαντων...μετά χαράς πάντως να τα συζητήσουμε και από κοντά.
Θα το κανονίσουμε.
PM me όποτε θες...
-
Εχω την εντυπωση παντως, πως στους αγωνες αναβασης (βλ. κλειστο ορεινο στροφιλικι) προτιμουνται προσθιοκινητα και τετρακινητα (αν υπαρχουν €...)
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εχω την εντυπωση παντως, πως στους αγωνες αναβασης (βλ. κλειστο ορεινο στροφιλικι) προτιμουνται προσθιοκινητα και τετρακινητα (αν υπαρχουν €...)μεχρι ένα σημειο-επίπεδο δεν τί8εται καν 8εμα προσ8ιοκινητου-πισωκινητου.
πχ βλεπουμε σε κατι αναβασεις (στο εξωτερικό μοναχα δυστυχώς...) κατι τερατα με 400-500-600 αλογα και βεβαια εκεί μοναχα στον πισω άξονα αν τα χωσεις τα άλογα 8α καταφερεις να δεις χαϊρι.αφού βεβαια βάλεις και ελαστικά μεγάλα σαν πλατφορμες.
η μοναδική περιπτωση να καταφέρει ενα προσ8ιοκινητο με 500 άλογα να ειναι πιο γρηγορο απο ενα αντιστοιχο πισωκουνητο,8α ηταν εάν.... μπροστά φορουσε τα ταψιά που λεγαμε και το τιμονι γύριζε τις ρόδες του πισω άξονα!
με ίδια αναλογία (γήινη ομως...) κιλων/ιππων το αντιστοιχο πισωκινητο δνε έχει καμιά ελπιδα εναντι σε ενα προσ8ιοκινητο. κ βεβαια μιλάμε για Αυτοκίνητα, όχι για χρέπια ε.
-
Μην παίρνετε σαν μπούσουλα τα ράλυ γιατι εκεί παίζουν τεχνικοί περιορισμοί. Για όλες τις κατηγορίες πλήν της WRC αν δεν κάνω λάθος, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν την μετάδοση στον άξονα που την έχει και το αντίστοιχο αυτοκίνητο παραγωγής. Και εφόσον όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής είναι μπροστοκίνητα, έτσι είναι και τα αγωνιστικά.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μην παίρνετε σαν μπούσουλα τα ράλυ γιατι εκεί παίζουν τεχνικοί περιορισμοί. Για όλες τις κατηγορίες πλήν της WRC αν δεν κάνω λάθος, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν την μετάδοση στον άξονα που την έχει και το αντίστοιχο αυτοκίνητο παραγωγής. Και εφόσον όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής είναι μπροστοκίνητα, έτσι είναι και τα αγωνιστικά.Και γιατι καποιος δεν επιλεγει ενα φθηνο πισωκινητο αντι του 106?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Μην παίρνετε σαν μπούσουλα τα ράλυ γιατι εκεί παίζουν τεχνικοί περιορισμοί. Για όλες τις κατηγορίες πλήν της WRC αν δεν κάνω λάθος, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν την μετάδοση στον άξονα που την έχει και το αντίστοιχο αυτοκίνητο παραγωγής. Και εφόσον όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής είναι μπροστοκίνητα, έτσι είναι και τα αγωνιστικά.
Και γιατι καποιος δεν επιλεγει ενα φθηνο πισωκινητο αντι του 106?
Γιατί,βγαίνει ακόμα το lada 1205 0000024?
-
να καταλάβω δλδ...
υπο8ετουμε ότι μια καποια εταιρεία αντιλαμβάνεται οτι ενα μικρό πισωκινητο μπορεί να χτυπησει στα ίσια τα προσ8ιοκινητα,8α διστάσει να το βγάλει στην παραγωγή??
φανταζεστε για τι ειδους διαφήμιση μιλάμε ?
αντί για 106,σάξο,κλιό και όλα τα διαολάκια αυτά, να προτιμούσε η υφήλιος αυτό το μοντέλο που 8α τα κέρδιζε όλα.....
ακριβώς αυτο που έκανε η AUDI δλδ. καταλαβε ότι με το 4χ4 8α εσκιζε τα πάντα,το έβγαλε στην παραγωγή (νταξ περίπου έτσι) και ολοι ξερουμε τη συνέχεια...
απλά πραματα.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Και γιατι καποιος δεν επιλεγει ενα φθηνο πισωκινητο αντι του 106?
Γιατί,βγαίνει ακόμα το lada 1205 0000024?
Δεν εννοω αυτο ακριβως... Η λογικη μου ειναι παρομοια με του Joe Bar παραπανω...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Και γιατι καποιος δεν επιλεγει ενα φθηνο πισωκινητο αντι του 106?
Γιατί,βγαίνει ακόμα το lada 1205 0000024?
Δεν εννοω αυτο ακριβως... Η λογικη μου ειναι παρομοια με του Joe Bar παραπανω...
πλάκα κάνω ρε
-
ακριβώς αυτο που έκανε η AUDI δλδ. καταλαβε ότι με το 4χ4 8α εσκιζε τα πάντα,το έβγαλε στην παραγωγή (νταξ περίπου έτσι) και ολοι ξερουμε τη συνέχεια...
Οχι ακριβώς έτσι.Η αουντι αρχικά έβγαζε μικρά αυτοκινητάκια(μιλάμε για το 70 τώρα).Αποφάσισε λοιπόν στα μεγάλα μοντέλα της(όταν επεκτάθηκε προς τα εκεί) , εκεί οπου η μπροστά κίνηση δεν επαρκούσε
να στραφεί προς την τετρακίνηση απο το να επενδύσει στην πίσω κίνηση, καθώς σε αυτήν δεν είχε καθόλου τεχνογνωσία.Τώρα το τι έσκισε είναι άλλο θέμα....Για μικρά αυτοκινητα δεν έχει ιδιαίτερο νόημα πλέον η πίσω κίνηση.Αυτή πιστεύω χρειάζεται εκεί οπου η μπροστά δεν επαρκεί.Κάτι απόψεις του στιλ: Μα γιατί η αλφα Μιτο δεν είναι πισωκίνητη νομίζω είναι απλά αστείες...
-
poso γυριζει ρε παιδια η 120 στα μεγαρα?
που σημειωτεον ειναι κλειστη πιστα και δεν ευνοει επουδενι τουρμπατα μπροσθιοκινητα χατς που πασχιζουν να βρουν προσφυση ενω δεν εχει καμια ευθεια να βγαλουν την εξτρα δυναμη...
το γκολφ αν θυμαμαι καλα ηταν στα 15κατι.... -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
να καταλάβω δλδ...υπο8ετουμε ότι μια καποια εταιρεία αντιλαμβάνεται οτι ενα μικρό πισωκινητο μπορεί να χτυπησει στα ίσια τα προσ8ιοκινητα,8α διστάσει να το βγάλει στην παραγωγή??
Γιατί ένα πισωκίνητο έχει παραπάνω κόστος και βάρος, οπότε άμα είναι ν' ανέβει το κασέ πάμε κατευθείαν στην απόλυτη, τετρακίνητη λύση. Έτσι κι αλλιώς το ζητούμενο στα ράλλυ είναι η αποτελεσματικότητα, οπότε δεν υφίσταται η προτίμηση σε πιο αδύναμου συνδυασμούς λόγω μεγαλύτερης οδηγικής απόλαυσης.
Και για να χουμε καλό ρώτημα ποιά εταιρία που ασχολείται με ράλλυ βγάζει πισωκίνητα αυτοκίνητα; bmw, merc, toyota/lexus ασχολούνται με την f1.
Τέσπα, τι να λέμε τώρα, σας αφήνω να συνεχίσετε τα μαθήματα επαγωγικής συλλογιστικής.
-
Καλά όχι είναι και τόσο τρελό το έξτρα κόστος και βάρος της πίσω κίνησης...
-
Ο χρήστης link20 έγραψε:
ακριβώς αυτο που έκανε η AUDI δλδ. καταλαβε ότι με το 4χ4 8α εσκιζε τα πάντα,το έβγαλε στην παραγωγή (νταξ περίπου έτσι) και ολοι ξερουμε τη συνέχεια...
Οχι ακριβώς έτσι.Η αουντι αρχικά έβγαζε μικρά αυτοκινητάκια(μιλάμε για το 70 τώρα).Αποφάσισε λοιπόν στα μεγάλα μοντέλα της(όταν επεκτάθηκε προς τα εκεί) , εκεί οπου η μπροστά κίνηση δεν επαρκούσε
να στραφεί προς την τετρακίνηση απο το να επενδύσει στην πίσω κίνηση, καθώς σε αυτήν δεν είχε καθόλου τεχνογνωσία.Τώρα το τι έσκισε είναι άλλο θέμα....αποφάσισε να στραφει στα 4χ4 κι όχι στις πισωκούνες επειδή δεν είχε τεχνογνωσία στα πισωκίνητα??
δλδ και την τεχνογνωσία στα 4χ4 πού τη βρήκε?
πιστεύεις οτι ειναι πιο δύσκολο να παλέψεις να βγάλεις κατι που έχουν βγα΄λει ηδη κι οι άλλοι (πισω κίνηση δλδ) από το να ξεκινησεις κάτι το σχεδόν καινούριο????
οπως και να 'χει,στη συγκεκριμένη περιπτωση καταλαβαν οτι το μελλον βρισκεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ εκεί και το κυνήγησαν.δεν τους έβαλε κανεις το μαχαίρι στο λαιμό να ασχοληθούνε με τα ράλλυ.οταν ομως κρατας στα χέρια σου τετοιο θυσαυρό, ε κανεις τα αδύνατα δυνατά για να τον αξιοποιήσεις.
ας ληξουμε το ομως...
EDIT
εξτρα βαρος είναι υπο8ετω εαν ο κινητήρας βρισκεται μπροστα κλπ. αν βρισκεται πισω-κέντρο παλι το ιδιο ειναι? (κανείς που να γνωριζει πιο ειδικά γνωριζει να πει? προσωπικα δεν ξε΄ρω)
-
Κάτι corolla πάντως του '85 ήταν φύλο και φτερό
-
Γενικως στα αυτοκινητα αλλα και ειδικοτερα στα πλεον γρηγορα οχηματα,οι νομοι της φυσικης δεν καταριπτονται και αυτοι λενε οτι καλυτερος αξονας κινησης ειναι αυτος που φερει το μεγαλυτερο βαρος του οχηματος πχ F1 κλπ,πισωκινητα αυτοκινητα με την μηχανη εμπρος με πολλους συμβιβασμους και ηλεκτρονικη βοηθεια μπορουν να πετυχουν αξιολογη οδικη συμπεριφορα(οι πλαγιολισθησεις καλες ειναι για θεαμα και χαβαλε οχι για χρονους).
-
πιστεύεις οτι ειναι πιο δύσκολο να παλέψεις να βγάλεις κατι που έχουν βγα΄λει ηδη κι οι άλλοι (πισω κίνηση δλδ) από το να ξεκινησεις κάτι το σχεδόν καινούριο????
Oχι φυσικά και δεν είναι πιο εύκολο.Αλλά αυτό είναι θέμα marketing,r&D κτλ.Αποφάσισαν να στραφούν εκεί για να παρουσιάσουν κάτι νέο στην αγορά.Εγώ απλά εξήγησα τους λόγους για τους οποίους στράφηκαν εκεί....
Καλά μιλάς για την τετρακίνηση της αουντι λές και έχουν ανακαλύψει τον τροχό,λές και κατέχουν κανένα φοβερό μυστικό.Οχι πως δεν προσέφεραν και αυτοί καινοτομίες, αλλά όχι και έτσι.
Τέσπα οπως είπες είμαστε οφ τοπικ.Τα περι τετρακίνησης της αουντι ή της αουντι vs ανταγωνισμού ας τα πούμε σε άλλο θρέντ....
-
αποφάσισε να στραφει στα 4χ4 κι όχι στις πισωκούνες επειδή δεν είχε τεχνογνωσία στα πισωκίνητα??
δλδ και την τεχνογνωσία στα 4χ4 πού τη βρήκε?
Tη βρήκε από εδώ.
Το Ur-Quattro ήταν λίγο Φρανκεστάιν, με 4κίνηση από το Iltis, κιβώτιο, εμπρός διαφορικό και γόνατα από το 200, το δάπεδο του 80 κ.λπ., προκειμένου να περιοριστεί το κόστος εξέλιξης, αλλά σίγουρα η σύνθεση του Πιχ αποδείχτηκε στην πράξη επιτυχής.
Το κόστος ήταν σίγουρα πολύ μικρότερο από το να έμπαινε -με επιτυχία- στα εντελώς άγνωστα για αυτήν νερά της πίσω κίνησης κι επιπλέον το εγχείρημα του Quattro θα αξιοποιείτο τόσο από μαρκετινίστικης άποψης, αφού ήταν κάτι το σχετικά καινοτόμο (σπορ κουπέ turbo τετρακίνητο) με πλεονεκτήματα φυσικά και στο δρόμο, παρά το πρωτόλειο της εφαρμογής.Επί του θέματος, αν αναφερόμαστε αποκλειστικά σε ταχύτητα, οποιαδήποτε κλειστή διαδρομή, όσο κλειστή κι αν είναι θα περιέχει σίγουρα και κάποιες ευθείες, στις οποίες η διαφορά σε δύναμη υπέρ του GTi είναι σχετικά χαοτική, που σημαίνει ότι, δεδομένου ότι και το στήσιμό του είναι αξιόλογο, δεν υπάρχει αμφιβολία σχετικά με το ποιό από τα δύο θα ήταν γρηγορότερο. Όσο μεγαλύτερη η διαδρομή, και όσο πιο ανοιχτή, τόσο η διαφορά θα μεγαλώνει.
Αυτό φυσικά, δεν σημαίνει ότι το GTI είναι απαραιτήτως και γρηγορότερο μέσα στην ίδια τη στροφή, από είσοδο μέχρι έξοδο. Εκεί, μόνο τηλεμετρία, σταθερές συνθήκες και επαναλαμβανόμενα περάσματα με κοινή κατά το δυνατόν γραμμή, μπορούν να μας βοηθήσουν να δούμε τι συμβαίνει. Φυσικά, καθόλου δεν αποκλείεται σε άλλου τύπου στροφές-οδοστρώματα-κλίσεις να είναι γρηγορότερο το Golf, και σε άλλα η 120i.
-
Το ακουσαμε και αυτο..
Συγκρινεται ενα supercar(120i) με το αυτοκινητο του λαου(Golf Gti)?
Που βαλατε το πρεστιζ?
Την βλαχογκλαμουρια?
Το ευκολο παρκαρισμα?(πρωτη μουρη στο καβουρι)
Ρε πλακα μας κανεις???
Παλι τους πρηζεις του αμοιρους φορουμιστες?
Και ναι ρε μαγκα μου εσυ το ειπες οτι η 130 εχει στησιμο 48/52 και οχι το φονικο 50/50..Θες να αρχισουμε να μιλαμε για τελειο στησιμο και να σου πεταω οχηματα στριφτερα και να δεις οτι δε κοροιδευουνε?
Παντα οπου υπαρχει η 'κινηση' ειναι και το βαρος
50/50 εχει το mr2 που ειναι κεντρομηχανο και θελει τον Schumi για να το πας γρηγορα..
Ημαρτον.Και φυσικα το Gti με ενα μπλοκε σε γαζωνει απο πανω κατω απο ΟΛΕΣ τις συνθηκες.(πιστα,αναβαση,καταβαση)
Εκτος απο την περατζαδα.-
Απο ροπη?
Απο Feeling?
Καμια επαφη.
Για να κανεις drift καμια πλατεια καλο ειναι αλλα και παλι με προσοχη,γιατι αν το παρακανεις σε βλεπω να κανεις τετακε σαν σβουρα.. -
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Παλι τους πρηζεις του αμοιρους φορουμιστες?
μη γινεσαι κακός...
Για να κανεις drift καμια πλατεια καλο ειναι αλλα και παλι με προσοχη,γιατι αν το παρακανεις σε βλεπω να κανεις τετακε σαν σβουρα..
ESP ξερεις τι μάγκα σε κανει αυτό το μαραφέτι?
Βmw 120i vs Golf GTi σε κλειστο ορεινό στροφιλίκι