-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Τώρα, όσον αφορά στο πνεύμα του Rallye, πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί μια διάδοχη κατάσταση, και έχω τις απόψεις μου επί του θέματος, πλην όμως δεν έχω χρόνο να τις εκθέσω εδώ.
Later...
OK, τώρα λοιπόν που έχω λίγο χρόνο (και ADSL γραμμή!) ορίστε τι νομίζω:
Να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο ίδιο με αυτό που αποχωρεί είναι αδύνατον. Αυτό που ψάχνουμε λοιπόν είναι κάτι που να διατηρεί την ίδια 'φιλοσοφία' με το Γαλλάκι. Σε τι συνοψίζεται αυτή (κατά τη γνώμη μου πάντα, no flames please
- Το αυτοκίνητο πρέπει να σε προκαλεί να το οδηγήσεις, «γιατί έτσι»! Αυτό είναι κάτι που μόνο όσοι το έχουν βιώσει μπορούν να το κατανοήσουν. Εξίσου σημαντικό όμως είναι:
- Το αυτοκίνητο να είναι, αν χρειαστεί, και πρακτικό, να μπορεί να το πάρει κάποιος να πάει στη δουλειά του, ή να ρίξει τα πίσω καθίσματα και να μεταφέρει πέντε πράγματα. Διαφορετικά μιλάμε για άλλο χαρακτήρα αυτοκινήτου, όπως ένα διθέσιο roadster π.χ., που καλύπτει το πρώτο κριτήριο, αλλά όχι το δεύτερο.
- Τέλος, εκτός από πρακτικό θα πρέπει να είναι και οικονομικό στην απόκτηση και τη χρήση. Διαφορετικά πάμε μια κατηγορία πάνω και έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα, αλλά πρέπει να είναι και πιο βαθιά η τσέπη μας. Αυτό σημαίνει λοιπόν ένα κατ'ανάγκη μικρό αυτοκίνητο, απλό στην κατασκευή και χωρίς εξεζητημένα έξτρα.
Υπάρχουν λοιπόν επιλογές που καλύπτουν κάποια από τα κριτήρια μου αλλά όχι όλα. Το νέο Μίνι ας πούμε, είναι σαφώς εξαιρετικό στο δρόμο, είναι οριακά πρακτικό αλλά η τιμή του είναι τέτοια που σε 'προτρέπει' να πας στην πιο πάνω κατηγορία! Τα διάφορα 'sport' 1400άρια με 95-101 άλογα, είναι πιο 'οικογενειακά', βαριά και χωρίς πολύ ροπή.
Τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σήμερα στην παραγωγή και καλύπτουν λίγο ως πολύ αυτά τα κριτήρια, είναι κατά τη γνώμη μου τα κάτωθι:
-
**Suzuki Ignis Sport: **
Λιγάκι ατσούμπαλο αλλά με πολλά θετικά στοιχεία. Ιαπωνικό βεβαίως, με όλα τα θετικά και τα αρνητικά που συνεπάγεται αυτό. -
**Citroen C2 1.6 VTR: **
Πρέπει να βγει με χειροκίνητο κιβώτιο ώστε να μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη. Οι μέχρι τώρα κριτικές δέχονται ότι το αυτοκίνητο έχει τις προοπτικές αλλά δεν τις εξερευνά στο maximum.
Δεν έχω ακούσει ακόμα από «επίσημα χείλη» ότι πρόκειται να υπάρξει έκδοση VTS με «125 άλογα». Πιστεύω ότι πρόκειται για ευσεβείς πόθους και εξηγούμαι: οι πρώτες φήμες μιλούσαν για τη -λογική- επιλογή του δίλιτρου με τα 138 άλογα για την κορυφαία έκδοση του C2. Το C2 Super 1600 πρόκειται να ομολογκαριστεί στις αρχές Μαρτίου 2004. Ωστόσο δεν είναι υποχρεωτικό να βγει μια δυνατή έκδοση στα 1600 κυβ. για να γίνει αυτό: η αγωνιστική version μπορεί να βασιστεί στο VTR ή και στο δίλιτρο (διόρθωσέ με nass αν κάνω λάθος, εννοώ κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη με το Punto).
Η συζήτηση για ένα C2 VTS 1.6 βέβαια παύει να έχει νόημα από τη στιγμή που η τιμή του -αν κρίνουμε από τις τιμές του VTR- θα είναι μάλλον πάνω από 16.000 οπότε, αντιός. -
Ford SportKa
Δεν κρύβω ότι αυτή είναι η δική μου επιλογή, για λόγους που θέλουν πολύ ανάλυση. Συνοπτικά, το πολύ καλό πλαίσιο (με μπάρα ψαλιδιών), το άριστο τιμόνι (2,5 στροφές και με μεταλλικούς συνδέσμους), το εξαιρετικό κιβώτιο (από το Puma) και το γενικότερο «μαγείρεμα» δίνουν ένα αποτέλεσμα που, από άποψης δυναμικών χαρακτηριστικών, μπορεί να θεωρηθεί εξαιρετικό. Μόνο η ισχύς του κινητήρα οδηγεί σε προβληματισμούς, αλλά υπάρχουν (ή θα υπάρξουν σύντομα) εξελίξεις σ'αυτό τον τομέα. Η εμφάνιση είναι θέμα γούστου, ενώ η τιμή είναι η χαμηλότερη στην παρέα και μάλιστα με πλήρη εξοπλισμό (ένα a/b, a/c, ABS, 16άρες ζάντες αλουμ., CD, κλπ). Αρνητικό βεβαίως ότι διατίθεται μόνο με παραγγελία (έγραψε πάλι η αντιπροσωπεία )
Τελειώνοντας, θα πρότεινα στον φίλο που άνοιξε το θέμα να το μετατρέψει σε ψηφοφορία, συμπεριλαμβάνοντας τα μοντέλα που έχουν προταθεί σε ολόκληρο αυτό το thread (τα παραπάνω + 206, κλπ).
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Τώρα, όσον αφορά στο πνεύμα του Rallye, πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί μια διάδοχη κατάσταση, και έχω τις απόψεις μου επί του θέματος, πλην όμως δεν έχω χρόνο να τις εκθέσω εδώ.
Later...
OK, τώρα λοιπόν που έχω λίγο χρόνο (και ADSL γραμμή!) ορίστε τι νομίζω:
Να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο ίδιο με αυτό που αποχωρεί είναι αδύνατον. Αυτό που ψάχνουμε λοιπόν είναι κάτι που να διατηρεί την ίδια 'φιλοσοφία' με το Γαλλάκι. Σε τι συνοψίζεται αυτή (κατά τη γνώμη μου πάντα, no flames please
- Το αυτοκίνητο πρέπει να σε προκαλεί να το οδηγήσεις, «γιατί έτσι»! Αυτό είναι κάτι που μόνο όσοι το έχουν βιώσει μπορούν να το κατανοήσουν. Εξίσου σημαντικό όμως είναι:
- Το αυτοκίνητο να είναι, αν χρειαστεί, και πρακτικό, να μπορεί να το πάρει κάποιος να πάει στη δουλειά του, ή να ρίξει τα πίσω καθίσματα και να μεταφέρει πέντε πράγματα. Διαφορετικά μιλάμε για άλλο χαρακτήρα αυτοκινήτου, όπως ένα διθέσιο roadster π.χ., που καλύπτει το πρώτο κριτήριο, αλλά όχι το δεύτερο.
- Τέλος, εκτός από πρακτικό θα πρέπει να είναι και οικονομικό στην απόκτηση και τη χρήση. Διαφορετικά πάμε μια κατηγορία πάνω και έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα, αλλά πρέπει να είναι και πιο βαθιά η τσέπη μας. Αυτό σημαίνει λοιπόν ένα κατ'ανάγκη μικρό αυτοκίνητο, απλό στην κατασκευή και χωρίς εξεζητημένα έξτρα.
Υπάρχουν λοιπόν επιλογές που καλύπτουν κάποια από τα κριτήρια μου αλλά όχι όλα. Το νέο Μίνι ας πούμε, είναι σαφώς εξαιρετικό στο δρόμο, είναι οριακά πρακτικό αλλά η τιμή του είναι τέτοια που σε 'προτρέπει' να πας στην πιο πάνω κατηγορία! Τα διάφορα 'sport' 1400άρια με 95-101 άλογα, είναι πιο 'οικογενειακά', βαριά και χωρίς πολύ ροπή.
Τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σήμερα στην παραγωγή και καλύπτουν λίγο ως πολύ αυτά τα κριτήρια, είναι κατά τη γνώμη μου τα κάτωθι:
-
**Suzuki Ignis Sport: **
Λιγάκι ατσούμπαλο αλλά με πολλά θετικά στοιχεία. Ιαπωνικό βεβαίως, με όλα τα θετικά και τα αρνητικά που συνεπάγεται αυτό. -
**Citroen C2 1.6 VTR: **
Πρέπει να βγει με χειροκίνητο κιβώτιο ώστε να μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη. Οι μέχρι τώρα κριτικές δέχονται ότι το αυτοκίνητο έχει τις προοπτικές αλλά δεν τις εξερευνά στο maximum.
Δεν έχω ακούσει ακόμα από «επίσημα χείλη» ότι πρόκειται να υπάρξει έκδοση VTS με «125 άλογα». Πιστεύω ότι πρόκειται για ευσεβείς πόθους και εξηγούμαι: οι πρώτες φήμες μιλούσαν για τη -λογική- επιλογή του δίλιτρου με τα 138 άλογα για την κορυφαία έκδοση του C2. Το C2 Super 1600 πρόκειται να ομολογκαριστεί στις αρχές Μαρτίου 2004. Ωστόσο δεν είναι υποχρεωτικό να βγει μια δυνατή έκδοση στα 1600 κυβ. για να γίνει αυτό: η αγωνιστική version μπορεί να βασιστεί στο VTR ή και στο δίλιτρο (διόρθωσέ με nass αν κάνω λάθος, εννοώ κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη με το Punto).
Η συζήτηση για ένα C2 VTS 1.6 βέβαια παύει να έχει νόημα από τη στιγμή που η τιμή του -αν κρίνουμε από τις τιμές του VTR- θα είναι μάλλον πάνω από 16.000 οπότε, αντιός. -
Ford SportKa
Δεν κρύβω ότι αυτή είναι η δική μου επιλογή, για λόγους που θέλουν πολύ ανάλυση. Συνοπτικά, το πολύ καλό πλαίσιο (με μπάρα ψαλιδιών), το άριστο τιμόνι (2,5 στροφές και με μεταλλικούς συνδέσμους), το εξαιρετικό κιβώτιο (από το Puma) και το γενικότερο «μαγείρεμα» δίνουν ένα αποτέλεσμα που, από άποψης δυναμικών χαρακτηριστικών, μπορεί να θεωρηθεί εξαιρετικό. Μόνο η ισχύς του κινητήρα οδηγεί σε προβληματισμούς, αλλά υπάρχουν (ή θα υπάρξουν σύντομα) εξελίξεις σ'αυτό τον τομέα. Η εμφάνιση είναι θέμα γούστου, ενώ η τιμή είναι η χαμηλότερη στην παρέα και μάλιστα με πλήρη εξοπλισμό (ένα a/b, a/c, ABS, 16άρες ζάντες αλουμ., CD, κλπ). Αρνητικό βεβαίως ότι διατίθεται μόνο με παραγγελία (έγραψε πάλι η αντιπροσωπεία )
Τελειώνοντας, θα πρότεινα στον φίλο που άνοιξε το θέμα να το μετατρέψει σε ψηφοφορία, συμπεριλαμβάνοντας τα μοντέλα που έχουν προταθεί σε ολόκληρο αυτό το thread (τα παραπάνω + 206, κλπ).
Δε θέλω να συμπληρώσω τίποτε.Μόνο να σε συγχαρώ.Νομίζω ότι έγραψες την πιο δομημένη,καταναοητή,ξεκάθαρη και 'αντικειμενική' δημοσίευση που έχω διαβάσει στο Φόρουμ.Συγχαρητήρια!
-
Ο χρήστης gick έγραψε:
Δε θέλω να συμπληρώσω τίποτε.Μόνο να σε συγχαρώ.Νομίζω ότι έγραψες την πιο δομημένη,καταναοητή,ξεκάθαρη και 'αντικειμενική' δημοσίευση που έχω διαβάσει στο Φόρουμ.Συγχαρητήρια! -
Τι να πω,χρόνια να συζητούσαμε για τα αυτοκίνητα,τέτοια ταύτιση απόψεων δεν θα μπορούσαμε να έχουμε!
Υ.Γ. Στην έκθεση στο Ελληνικό,ένας από τους πωλητές (?) της Φόρντ μου είπε ότι εισάγεται κανονικά,και μάλιστα αυτό τον καιρό έχουν και ετοιμοπαράδοτα.Δεν το ψάχνεις και εσύ καλύτερα όταν πας?
-
timi gia to ka?
-
νομιζω κατι παρακατω απο 5 μυρια
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
νομιζω κατι παρακατω απο 5 μυριαΠολλά είναι...
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
νομιζω κατι παρακατω απο 5 μυριαΝαι, τόσο κάνει... με 4 αερόσακους, δερμάτινο σαλόνι και μεταλλικό χρώμα
Για να σοβαρευτούμε, μια ματιά στις τιμές των 4Τ δείχνει ότι η βασική τιμή είναι 12560 (αυξήθηκε κατά 250 περίπου ευρώ πάντως τελευταία, φαίνεται το περιοδικό δεν ενημερώθηκε). Άρα γύρω στα 12800. Πράγματι, 'κάτι' παρακάτω από 5 μύρια...
Τελικά μόνο αυτό και το Ignis έχουν τιμές (με 'πλήρη' εξοπλισμό βέβαια) που να είναι συγκρίσιμες με αυτές του απερχόμενου Rallye.
-
Ένας ακόμα διεκδικητής:
http://www.carbc.com/Car-News-604.html
http://www.italiaspeed.com/news_2003/pa ... index.htmlΛέτε; Μακάρι!
-
E μην τα παραλέμε κι όλας...
Καλό, χρυσό το Panda, αλλά δίπλα στο ραλλύ είναι ένα ακόμη βανάκι με σπορ διαθέσεις. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
E μην τα παραλέμε κι όλας...
Καλό, χρυσό το Panda, αλλά δίπλα στο ραλλύ είναι ένα ακόμη βανάκι με σπορ διαθέσεις.Το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος για το Ignis. Ας περιμένουμε να το δούμε όμως, μπορεί η Fiat να μας εκπλήξει ευχάριστα
-
Μα το ίδιο λέω και για το Ignis. Δε συγκρίνεται με το Rallye για δεκάδες λόγους (πλην της τιμής).
Αυτό δε σημαίνει ότι το Ignis (ούτε βέβαια και το Panda κατά πάσα πιθανότητα) δεν είναι ένα καθόλα αξιοπρεπές μικρό με σπορ διαθέσεις.
-
Χα!
Στο Evo αυτού του μήνα (στην αγγλική έκδοση αναφέρομαι) έχει συγκριτικό τεστ ανάμεσα σε διάφορα 'μικρά Gti'!
Τι έγινε ρε, πάλι μας αντιγράφουν οι Άγγλοι;;; Τσκ, τσκ, τσκ...
Δεν θα αποκαλύψω τα αποτελέσματα, εξάλλου περιμένω να φτάσει και στα χέρια μου το ρημάδι γιατί τα έμαθα από τρίτο.
Αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι, προφανώς, 'δημιουργείται' ξανά αυτή η κατηγορία των 'μινι-Gti', με διαφορετικούς προσανατολισμούς βέβαια. Πάντως η διαφοροποίηση από τα 'Μάξι-Gti' (Type-R, ClioSport, RC, κλπ), είναι μάλλον ευπρόσδεκτη.
-
δε νομιζω οτι θα υπαρξει αντικαταστατης γιαυτο...προς το παρον.
-
Το Ignis που υπήρχε στην Έκθεση, είχε φώτα ομίχλης και αυτοκόλλητα που έλεγαν ότι είναι το '2004 model'. Να υποθέσω ότι έγιναν και κάποιες άλλες 'υπόγειες' αλλαγές? Όποιος ξέρει μιλάει...
Το C2 ήταν αρκετά όμορφο μέσα και έξω. Την παράσταση έκλεβε βέβαια το Super 1600.
Όσο για το Ka, το είχαν φέρει σε ένα κόκκινο χρώμα, που, αν πήγαινες και του έβαζες μερικές μαύρες βούλες, θα ήταν ίδιο με αγριεμένη πασχαλίτσα
(Χμμμ... δεν είναι κακή ιδέα....)
-
Η λύση για όποιον ψάχνει κάτι τέτοιο είναι μια :
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ RALLYE
μη πω μάλιστα και 1300 έτσι για να έχεις το κάρτ μαζί σου σε όλες τις διαδρομές.
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Η λύση για όποιον ψάχνει κάτι τέτοιο είναι μια :ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ RALLYE
μη πω μάλιστα και 1300 έτσι για να έχεις το κάρτ μαζί σου σε όλες τις διαδρομές.
Νομίζω ότι ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα (αυτό δεν αποτελεί προσωπκή αιχμή φίλε Επιστήμονα, αναφέρεται και σε άλλα post που έγιναν ).
Το θέμα μας ουσιαστικά είναι ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε ως καινούργιο σήμερα, αν σκοπεύατε να αγοράσετε ένα Rallye αλλά δεν προλάβατε. Διαφορετικά θα μπορούσε να απαντήσει κανείς 'ένα μεταχειρισμένο 205', 'ένα μεταχειρισμένο Clio Williams', 'μια μεταχειρισμένη Formula 1 της δεκαετίας του 60' και να είναι μέσα.
Η επιλογή 'κανένα από τα υπάρχοντα', έχει για μένα την έννοια ότι σήμερα τίποτα δεν καλύπτει τις ανάγκες, γι'αυτό αποφασίζω να περιμένω, ή αγοράζω κάτι σε άλλη κατηγορία.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Στο Evo αυτού του μήνα (στην αγγλική έκδοση αναφέρομαι) έχει συγκριτικό τεστ ανάμεσα σε διάφορα 'μικρά Gti'!Τελικά διάβασα το άρθρο του Evo και σας μεταφέρω εδώ τα κύρια στοιχεία.
[list:3nwug5je]1. Επιλέχτηκαν 12 αυτοκίνητα μέχρι 10,000 λίρες, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως το πρώτο 'Evo car' για κάποιον νέο ή για όποιον δεν μπορεί να αγοράσει κάτι ακριβότερο. Αυτά ήταν τα Fiat Punto Sporting & Panda , Citroen C2 VTR, Nissan Micra 1.2, VW Lupo TDi , Honda Jazz, Smart City Coupe, Daihatsu Sirion Rallye, Mini One, Ford Sportka και Rover ZR 105. Όπως βλέπετε δεν συμπεριλαμβάνονται τα Ignis και Yaris, γιατί το πρώτο μάλλον δεν έχει πάει ακόμα στην Αγγλία και το δεύτερο είναι ακριβότερο από 10Κ.
2. Ως αυτοκίνητο αναφοράς χρησιμοποιήθηκε το 106 Gti (υπενθυμίζεται ότι το Rallye 16V δεν πήγε ποτέ στην Αγγλία, μόνο το 8V). Κοινή διαπίστωση ήταν πως είναι αξεπέραστο στο συνδιασμό οδικής συμπεριφοράς, δύναμης και αίσθησης.
3. Το αρχικό ξεκαθάρισμα έγινε σε πίστα όπου έμειναν 5 αυτοκίνητα για τον «τελικό», μετά τα πήγαν στην Ουαλλία σε κάτι δρόμους τίγκα στα χασίματα που έχουν εκεί, όπου δοκιμάζουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στο Evo.
4. Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από το Panda, το οποίο βέβαια δεν μπήκε στην τελική πεντάδα, αλλά όλοι είχαν καλά πράγματα να πουν για το ότι είναι «σχολείο» σε πολύ λογική τιμή. Άρα θέλω να πιστεύω ότι το Abarth θα είναι ένας καλός υποψήφιος, συνυπολογίζοντας και την άποψη του ΚΚ σ’αυτό το τεύχος των 4Τ.
5. Άλλα ενδιαφέροντα, ότι θεωρούν το Micra 1.2 καλύτερο από το 1.4, ότι η Honda φαίνεται να έχει κάνει αλλαγές στην ανάρτηση του Jazz και ότι το Rover έχει κάποια μπροστινά σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (το ξέρατε?)
6. Το αποτέλεσμα λοιπόν. Η τελική πεντάδα ήταν:
[list:3nwug5je]a. Sportka
b. Citroen C2 VTR
c. Mini One
d. MG Rover
e. Fiat Punto[/list:u:3nwug5je]7. Το C2 χάνει κυρίως λόγω του ημιαυτόματου κιβωτίου ενώ σε στήσιμο φαίνεται πολύ καλό, αν και είναι λίγο 'snappy at the limit'. Επιπλέον είναι και αρκετά βαρύ, επομένως τα παραπάνω άλογα δεν φαίνονται εύκολα.
8. Στο διάγραμμα ταχύτητας του γύρου πίστας (όπως αυτά που βλέπουμε στους 4T), τα δύο πρώτα είναι σε δικό τους αγώνα, με το C2 να κερδίζει για 3/10!!! Κερδίζει στα πιο ανοιχτά κομμάτια και χάνει πάλι σε κάποια σημεία λόγω του κιβωτίου. To Mini είναι το πιο αργό (-4sec) ενώ τα άλλα δύο βρίσκονται άνω του 1sec πίσω από τα πρώτα. Χρόνος του πρώτου, 1:33:60.
9. Τελικό συμπέρασμα:
'You probably guessed. It's the Sportka. Has to be, and the final drive back to evo's office across a brilliant sequence of B-roads confirms it. Nothing comes closer to the Saxo/106 template, yet the Sportka manages this feat while looking after you in a misjudged-bend crisis when the French duo would merely shrug their metaphorical shoulders.'[/list:u:3nwug5je] -
Ο χρήστης Σταθόπουλος έγραψε:
Διάδοχος του ραλί?Ψήφισα ήδη: Fiat Doblo! Να μη σας πώ , ότι είναι και καλύτερο... -
Πρώτη και τελευταία προειδοποίηση!!!
Αν συνεχίσουν οι προσωπικές αναφορές,το θέμα θα κλειδωθεί!!Υ.Γ. Σταθόπουλε,σε παρακαλώ να αλλάξεις την υπογραφή σου!!
Ο διάδοχος του ραλλύ