-
Ο χρήστης kamil έγραψε:
Νάσο(79) σεβασμός προς τους 2τροχίτες όταν δεν σέβονται κι εκείνοι οι ίδιοι τους υπόλοιπους? γιατι όταν πράτουν έτσι δείχνουν οτι δεν σέβονται ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό...είναι αμφίδρομη η σχέση αυτή πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι...
ιλιλία...απορίας άξιο: θα προτιμούσες όταν κινήσε στην ταχεία λωρίδα κυκλοφορίας την αριστερή να σε προσπερνούσαν απο τ αριστερά τα μηχανάκια? και δή στις εθνικές οδούς?Kamil, δεν μίλησα για τις 'εθνικές οδούς', αλλά για την κίνηση μέσα στην πόλη. Άλλωστε, στις Εθνικές οδούς δεν κυκλοφορούν (ελπίζω) προσπερνώντας από τη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας, μηχανάκια, αλλά μόνο μηχανές μεγάλου κυβισμού, με αναμμένα φώτα για τους βλέπουν όλοι καλύτερα. Η συμπεριφορά του 4τ οδηγού που βλέπει από το καθρεφτάκι του το 'τέρας' να πλησιάζει με σχετική ταχύτητα 100+ χλμ/ώρα έχει (αν θυμάμαι καλά) συζητηθεί πάλι.
Πχ, κινείσαι στην αριστερή σε ΕΟ, πλησιάζει πίσω σου μηχανή να σε προσπεράσει. Δυνατότητες:- Κάνεις δεξιά, αλλάζοντας λωρίδα μετά από φλας και έλεγχο (έστω ότι μπορείς)
- Τον αφήνεις να σε προσπεράσει από δεξιά
- ;Να σε περάσει από αριστερά; από τους 50 πόντους που σε χωρίζουν από το Χάρο;
-
μια φορα καθως οδηγουσα στην αριστερη λωριδα της ΕΟ μια μηχανη ερχεται πισω μου και μου αναβοσβηνει τα φωτα.....αναβω φλας δεξι κοβω λιγο το τιμονι δεξια και μου κοβει εκεινη την ωρα πριν μπω τελειως στη μεσαια λωριδα να κοιταξω τον καθρεφτη και τι βλεπω
η μηχανη που μου ειχε αναψει φωτα ειχε ηδη αρχισει να με προσπερναει απο δεξια -
Να πω και γω τις εμπειρίες μου ως οδηγός αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας μεσαιομεγαλου κυβισμού.
Με το αυτοκίνητο. Μου τη σπάνε όλα αυτά τα σκουτεράκια, παπακια και λοιπά πουλερικά που μπαίνουν μπροστά σου και σ αναγκάζουν να πας με λιγότερο από πρώτη,
που ξεκουφαίνουν με τις εξατμίσεις,
που γεμίζουν τον τόπο λάδι (τα δίχρονα)
που μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα (στη δικιά σου λωρίδα) έστω και αν βλέπουν ότι δεν χωράνε, αναγκάζοντάς σε να σταματήσεις.Με τη μοτοσικλέτα. Μου τη σπάνε όλοι αυτοί που πάνε τελειώς αριστερά(80 %) και δε σ'αφήνουν διάδρομο αναγκάζοντάς σε να τους περνά από δεξια,
όλοι αυτοί που προσπαθούν να χωρέσουν εκεί που χωράει μόνο μοτό, με αποτέλεσμα να σ έκνευρίζουν αφού το μόνο που κερδίζουν είναι να σε κλείσουν,
αυτοί που καλάνε στα 10 εκατοστά από τον μπροστινό τους για να μην σε διευκολύνουν στο σλαλομ
αυτοί (και είναι πολλοί, πάρα πολλοί) που περνάνε με λίγο-πολύ-παρα πολύ κόκκινο αναγκάζοντάς σε να πλακώνεσαι στα φρένα (παρόλο που έχεις πράσινο) για να μην βρεθείς στο καπό τους. Βλέπεις το παπακι και το αυτοκίνητο αργούν να επιταχύνουν αλλά αυτά δεν έχουν καμμία σχέση με τις μοτοσικλέτες.
Τέλος μου τη σπάνε οι μπάτσοι που το μ΄νο που ξέρουν είναι να γράφουν για κράνη και τίποτα άλλο. Αν περάσει ο μα%*@ς με κόκκινο είναι σίγουρο ότι θα σωθείς με το κράνος (τω 30 ευρώ)
Για να μπορεί κάποιος να καταλάβει πως νοιώθουν, τι εμποδίζει, τι ευκολύνει του μεν και τους δε πρέπει να βρεθεί και από τις δυο πλευρές.
Ααααα και το φως στις μοτό το έχουμε μόνιμα αναμένο για να μας βλέπουν και να μας προσέχουν. Επειδή κάποιος με auto (που με εκλεινε χωρίς λόγο) με ρώτησε. -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
μια φορα καθως οδηγουσα στην αριστερη λωριδα της ΕΟ μια μηχανη ερχεται πισω μου και μου αναβοσβηνει τα φωτα.....αναβω φλας δεξι κοβω λιγο το τιμονι δεξια και μου κοβει εκεινη την ωρα πριν μπω τελειως στη μεσαια λωριδα να κοιταξω τον καθρεφτη και τι βλεπω
η μηχανη που μου ειχε αναψει φωτα ειχε ηδη αρχισει να με προσπερναει απο δεξιαΕγώ ότν βλέπω μηχανή στην εθνική να πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα δεν κάνω καμμία κίνηση ακριβώς γιατί ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κόψει δεξιά (συνήθως όσο πιο την-τελευταία-στιγμή γίνεται, γιατί άραγε; ) για να περάσει. Του αφήνω την πρωτοβουλία και θα κάνω δεξιά μόνο αν ανάψει αριστερό φλας.
-
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
. . . .Με τη μοτοσικλέτα. Μου τη σπάνε όλοι αυτοί που πάνε τελειώς αριστερά(80 %) και δε σ'αφήνουν διάδρομο αναγκάζοντάς σε να τους περνά από δεξια. . . .
Εεεεεεεεεεεεεεεεεεε, αγαπητέ φίλε, εξήγησέ μου σε παρακαλώ, γιατί γίνεται αυτό!
Εξήγησέ μου επίσης, αν μπορείς, γιατί τα περισσότερα δίτροχα (ακόμα και οι μεγάλες μηχανές) στην Αθήνα προσπαθούν να σε περάσουν από δεξιά, ακόμα κι αν τους έχεις αφήσει χώρο από αριστερά...
Μια εξήγηση, ρε παιδιά, θα σκάσω από την απορία -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ ότν βλέπω μηχανή στην εθνική να πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα δεν κάνω καμμία κίνηση ακριβώς γιατί ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κόψει δεξιά (συνήθως όσο πιο την-τελευταία-στιγμή γίνεται, γιατί άραγε; ) για να περάσει. Του αφήνω την πρωτοβουλία και θα κάνω δεξιά μόνο αν ανάψει αριστερό φλας.
Και εσύ γιατί είσαι καρφωμένος αριστερά;
Και, κινούμενος με χίλια στην αριστερή, ανάβει αριστερό φλας για να πάει πού;
Μην παρεξηγηθώ, πλάκα κάνω. Πιστεύω πραγματικά ότι πρόκειται για ένα ενδιαφέρον από ψυχολογικής άποψης φαινόμενο. Κάτι που σχεδόν όλοι κάνουν, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν γιατί.
(Εδώ ο κόσμος καίγεται, εγώ με την απορία μου ) -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Και εσύ γιατί είσαι καρφωμένος αριστερά;Δεν είπα ότι είμαι καρφωμένος. Μπορεί π.χ. να προσπερνώ σειρά από αργότερα αυτοκίνητα με 2-3 μήκη αυτοκινήτου μεταξύ τους ώστε να μην έχει νόημα να μπαινοβγαίνω στην αριστερή.
Και, κινούμενος με χίλια στην αριστερή, ανάβει αριστερό φλας για να πάει πού;
Για να δείξει ότι θέλει να προσπεράσει. Πολύ πιο ευγενικός τρόπος από το αναβόσβημα των φώτων. Βέβαια το 99% των μοτοσικλετιστών δεν ασχολούνται να σου δείξουν την πρόθεσή τους, σε περνούν ξυστά απ'όπου βρουν με όση ταχύτητα έχουν έχουν εκείνη τη στιγμή, ακόμα κι αν είναι 100χαω μεγαλύτερη από τη δική σου. Και αν κάνεις κάτι για να τους διευκολύνεις στη λένε κι από πάνω, ίσως γιατί δε διάβασες το μυαλό τους.
Μιλάμε για εθνική πάντα, έτσι;
Μην παρεξηγηθώ, πλάκα κάνω. Πιστεύω πραγματικά ότι πρόκειται για ένα ενδιαφέρον από ψυχολογικής άποψης φαινόμενο. Κάτι που σχεδόν όλοι κάνουν, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν γιατί.
(Εδώ ο κόσμος καίγεται, εγώ με την απορία μου )Νομίζω πως ο Νάσος εξήγησε επαρκώς το γιατί. Έτσι κάνουν όλοι, οπότε αν επιμείνεις στο 'νομότυπο' (που δεν είναι και νομότυπο στην ουσία, αφού η χρήση του κενού ανάμεσα στα αυτοκίνητα από τις μοτοσικλέτες είναι τυπικά παράνομη) μάλλον δυσκολεύεις την κατάσταση παρά την διευκολύνεις.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και εσύ γιατί είσαι καρφωμένος αριστερά;
Δεν είπα ότι είμαι καρφωμένος. Μπορεί π.χ. να προσπερνώ σειρά από αργότερα αυτοκίνητα με 2-3 μήκη αυτοκινήτου μεταξύ τους ώστε να μην έχει νόημα να μπαινοβγαίνω στην αριστερή.
Μα τότε, εάν προσπαθήσει να σε προσπεράσει από δεξιά, θα καρφωθεί πάνω στον άλλο που προσπερνάς.
Και, κινούμενος με χίλια στην αριστερή, ανάβει αριστερό φλας για να πάει πού;
Για να δείξει ότι θέλει να προσπεράσει. Πολύ πιο ευγενικός τρόπος από το αναβόσβημα των φώτων. Βέβαια το 99% των μοτοσικλετιστών δεν ασχολούνται να σου δείξουν την πρόθεσή τους, σε περνούν ξυστά απ'όπου βρουν με όση ταχύτητα έχουν έχουν εκείνη τη στιγμή, ακόμα κι αν είναι 100χαω μεγαλύτερη από τη δική σου. Και αν κάνεις κάτι για να τους διευκολύνεις στη λένε κι από πάνω, ίσως γιατί δε διάβασες το μυαλό τους.
Μιλάμε για εθνική πάντα, έτσι;
Τον βλέπεις νά'ρχεται από πίσω, δεν τον βλέπεις; Που θα μπορούσε να πάει, ή τι θα ήθελε να κάνει εκτός από προσπέραση; Πάντως και η μαγκιά 'παίζει', άλλωστε κάπως έτσι φέρονται και κάποιοι οδηγοί π.χ.'φτερούγων', έτσι δεν είναι;
Μην παρεξηγηθώ, πλάκα κάνω. Πιστεύω πραγματικά ότι πρόκειται για ένα ενδιαφέρον από ψυχολογικής άποψης φαινόμενο. Κάτι που σχεδόν όλοι κάνουν, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν γιατί.
(Εδώ ο κόσμος καίγεται, εγώ με την απορία μου )Νομίζω πως ο Νάσος εξήγησε επαρκώς το γιατί. Έτσι κάνουν όλοι, οπότε αν επιμείνεις στο 'νομότυπο' (που δεν είναι και νομότυπο στην ουσία, αφού η χρήση του κενού ανάμεσα στα αυτοκίνητα από τις μοτοσικλέτες είναι τυπικά παράνομη) μάλλον δυσκολεύεις την κατάσταση παρά την διευκολύνεις.
Εδώ σε θέλω: Πράγματι, έτσι κάνουν όλοι. {Έτσι κάνω κι εγώ, αλλοιώς θα ήμουν κινούμενο εμπόδιο, το δήλωσα και πριν}. ΓΙΑΤΙ;;;
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
. . . .Με τη μοτοσικλέτα. Μου τη σπάνε όλοι αυτοί που πάνε τελειώς αριστερά(80 %) και δε σ'αφήνουν διάδρομο αναγκάζοντάς σε να τους περνά από δεξια. . . .
Εεεεεεεεεεεεεεεεεεε, αγαπητέ φίλε, εξήγησέ μου σε παρακαλώ, γιατί γίνεται αυτό!
Εξήγησέ μου επίσης, αν μπορείς, γιατί τα περισσότερα δίτροχα (ακόμα και οι μεγάλες μηχανές) στην Αθήνα προσπαθούν να σε περάσουν από δεξιά, ακόμα κι αν τους έχεις αφήσει χώρο από αριστερά...
Μια εξήγηση, ρε παιδιά, θα σκάσω από την απορίαΜα το εξήγησα Ηλία, αν οι 8 στους 10 πάνε αριστερά, αυτός που πάει κανονικά φαίνεται μ@*$%ς. Είναι κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω αυτή η νοοτροπία του αριστερά...
Επίσης νομίζω ότι το βιβλίο που δίνουν στις μοτο αναφέρει ότι η ασφλέστερη θέση για μια μοτο στα φανάρια είναι ανάμεσα στ αυτοκίνητα (για τον κίνδυνο να μην σταματήσει κάποιος ή να του χαλάσουν τα φρένα)
Και ένα άλλο πολύ επικίνδυνο πράγμα για τους μηχανόβιους είναι οι πόρτες που ανοίγουν, έτσι ξαφινκά...
Στις Εθνικές όπως και μέσα στην πόλη οι μηχανές πρέπει να έχουν ΠΑΝΤΑ αναμένο το φως (σύμφωνα με τον ΚΟΚ και τη λογική). Επομένως γίνονται έγκαιρα αντιληπτές όταν πλησιάζουν στην Εθνική. Γιατί θα πρέπει να κάνουν σηνιάλο για να φύγει από αριστερα (αν φύγει)? Δεν τον έχουν δεί επί μισό λεπτό να πλησιάζει?
Ξαναλέω ότι ζω και από τις 2 πλευρές. -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Μα το εξήγησα Ηλία, αν οι 8 στους 10 πάνε αριστερά, αυτός που πάει κανονικά φαίνεται μ@*$%ς. Είναι κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω αυτή η νοοτροπία του αριστερά...
Την ίδια απορία έχουμε. Κατά τα άλλα, συμφωνούμε απόλυτα επίσης.
-
Οι περισσότερες μεγάλες μηχανές δεν έχουν αναμμένα τα φώτα τους στην εθνική. Και παιδιά, όταν ο άλλος έρχεται με 250-300 κι εσύ πας με π.χ. 160 δεν προλαβαίνεις ούτε να τον δεις να έρχεται, πόσο μάλλον να του κάνεις και δεξιά. Και πολύ συχνά θα σε προσπεράσει από δεξιά ακόμα κι αν υπάρχει μισό μέτρο κενό ανάμεσα σε σένα και το διπλανό αυτοκίνητο. Έτσι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο δεν κάνω υποθέσεις για το mental state του αναβάτη, προτιμώ να του αφήσω την πρωτοβουλία.
-
Πάντως, κι εγώ συμφωνώ να παραμένει στη θέση του ο οδηγός του ΙΧ όταν πάω να τον περάσω με 200+. Μάλλον, για να το λέω πιο σωστά, θα προτιμούσα να μένει στη θέση του, αν κάποια στιγμή προσπαθούσα να τον περάσω με 200+. Και μην κολλάτε στο αριστερά ή δεξιά. Καλό είναι οι προσπεράσεις να γίνονται από αριστερά, αλλά δεν είναι πάντα το καλύτερο, ειδικά στην Ελλάδα. Μία λακούβα που ξέρεις ότι βρίσκεται εκεί, ένα από τα πολλά πτώματα που βρίσκονται στους δρόμους μας, μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις γνώμη. Ακόμα και αν ο άλλος σου δώσει αριστερά, μπορεί να μην το προτιμήσεις για διάφορους λόγους. Θέλετε ακόμα έναν; Δρόμος χωρίς διάζωμα, φορτηγό από απέναντι το οποίο υπολογίζεις ότι θα συναντίσεις πάνω στην προσπέραση. Τι προτιμάτε; Να δεχτείτε το ρεύμα αέρα από ένα τεράστιο πράγμα, ή να περάσετε σχεδόν ανώδυνα από δεξιά; Άσε που ο τύπος με τη μηχανή έχει αποφασίσει από πολύ πριν αν θα περάσει από δεξιά ή αριστερά και στα 'πολλά' οι αποφάσεις αυτές δεν αλλάζουν εύκολα.
-
Εγώ, πάλι, θα προτιμούσα να αφήναμε στις ΕΟ την αριστερή στην ησυχία της, για αυτούς και μόνο που θέλουν να προσπεράσουν.
Κατά τα άλλα, 200++ χλμ με μηχανή σε επαρχιακή οδό γεμάτη λακούβες, πτώματα και περάσματα άγριων ζώων (γάτες, γίδες, γριές, γέροι, πιτσιρίκια με ποδήλατα κλπ), φορτηγό από την απέναντι και προσπέραση από δεξιά - χλωμό, πολύ χλωμό. -
Βρήκα το κατάλληλο τόπικ!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 478#127478
Αληθινός καμικάζι δηλάδη!!!!
-
Οδηγώ μηχανή από πολύ μικρός στην αρχή παράνομα και αμέσως μόλις μπόρεσα λόγο ηλικίας νόμιμα, και μέχρι τώρα δεν έχω πάθει κάτι σοβαρό, έχω φαει πάρα πολλές τούμπες από λάθη μου και έβαλα μυαλό...
Εντάξει παιδιά, δίκιο έχετε για όσα λετε διότι υπάρχουν πολλοί που κάνουν ταρζανιες
αλλά υπάρχουν και άλλοι τόσοι που γράφουν τα μηχανάκια στα αρχ$δ## τους.
Θα σας πω 3 περιπτώσεις που μου έτυχανΠήγαινα στην Βασ .Σοφίας και ένας ταρίφας αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα και λίγο έλειψε να με ρίξει κάτω, στο φανάρι παω δίπλα του και του λεω ευγενικά ‘πρόσεχε όταν αλλάζεις λωρίδα θα χτυπήσεις κανένας’ η απάντηση του ήταν η εξής ‘ εγώ φίλε τα μηχανάκια τα γράφω στα αρχίδια μου’, μην τα πολυλογώ έγινε χαμός ο ταρίφας έφαγε ξύλο στην μέση του δρόμου και ευτυχώς τον γλίτωσε η αστυνομία μιας και ήμασταν απέναντι από την πρεσβεία των ΗΠΑ
Κατέβαινα την Λαμψα στο γηροκομείο και ένας τύπος ενώ με βλέπει και κορνάρω μπαίνει στον δρόμο και παραλίγο να κολλήσω πίσω του , τις λακκούβες από τις κλοτσιές στην πόρτα του οδηγού πρέπει να τις έχει φτιάξει , διότι το έπαιξε και πονηρός και αντί να πει συγνώμη και να τελείωση προσπάθησε να ξεφύγει ο ηλίθιος κάνοντας και χειρονομίες.
Ένας άλλος σε διπλό δρόμο στενό όμως δεν χωρούσαν δυο αυτοκίνητα πήγαινε στην μέση και εγώ από αντίθετα, ο τύπος δεν έκανε στην άκρη, τουλάχιστον να χωρέσω με αποτέλεσμα τον καθρέφτη του τον πήρε συνοδηγό... και ναι το έκανα επίτηδες.
Το σίγουρο είναι ότι με μηχανή πρέπει εσύ να προσέχεις τα αυτοκίνητα και τα λάθη τους, διότι συ θα χάσεις σε πιθανή σύγκρουση.
Δεν φταινε ΠΑΝΤΑ τα μηχανάκια αλλά μου φαίνεται ότι ισχύει ο νόμος της ζούγκλας , ο μεγαλύτερος επιβιώνει!!!!Και ναι μπαίνω αν χρειαστεί ανάποδα σε μονόδρομους αλλά όταν έρχεται αυτοκίνητο σταματώ στην άκρη διότι δεν θέλω να ενοχλώ ξέροντας ότι κάνω λάθος, και έχω τσακωθεί με αρκετούς από δαύτους που νομίζουν ότι αυτοί πρέπει να περάσουν έστω και αν είναι ανάποδα!!!!
Και κατι αλλο που ηδη ειπωθηκε , αυτοκινητο οηγουν ΟΛΟΙ ακομα και οι γιαγιαδες , μηχανακια αν εξαιρεσης τους πιτσιρικαδες που συνηθως κανουν τις μαλ&*&*ες , ολοι οι αλλοι ειναι σε μεγαλο βαθμό συνηδητοποιημενοι οδηγοι που ξερουν τι παει να πει οδηγηση διοτι εκθετουν τον ευατο τους σε μεγαλο κινδυνο.
. -
Το ποιο σημαντικό για μένα ώστε να έχεις σωστή συμπεριφορά στο δρόμο είναι να έχεις οδηγήσει όσο το δυνατό περισσότερους τύπούς και είδη οχημάτων. Τι εννοώ. Προσωπικά είδα μεγάλη αλλαγή στην συμπεριφορά μου όταν άρχισα να οδηγώ μηχανάκι και αργότερα ποδήλατο. Βλέπεις πολύ διαφορετικά τους δρόμους και βάζεις διαφορετικές προτεραιότητες όταν ξέρεις τι αντιμετωπίζει ο απέναντι σου μια και έχεις βρεθεί στη θέση του.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Το ποιο σημαντικό για μένα ώστε να έχεις σωστή συμπεριφορά στο δρόμο είναι να έχεις οδηγήσει όσο το δυνατό περισσότερους τύπούς και είδη οχημάτων. Τι εννοώ. Προσωπικά είδα μεγάλη αλλαγή στην συμπεριφορά μου όταν άρχισα να οδηγώ μηχανάκι και αργότερα ποδήλατο. Βλέπεις πολύ διαφορετικά τους δρόμους και βάζεις διαφορετικές προτεραιότητες όταν ξέρεις τι αντιμετωπίζει ο απέναντι σου μια και έχεις βρεθεί στη θέση του.Συμφωνώ μαζί σου , οταν κατι δεν το ξερεις δεν το εκτιμας και πολυ το κατακρινουν παρα τη αγνοια τους..
-
Συμφωνώ με EMMANOYHL και GFON και προσθέτω: η οδήγηση μοτό βελτιώνει κατακόρυφα την οδηγική ικανότητα ασχέτως οχήματος: αμυντική οδήγηση, όξυνση της προσοχής, ενεργή συμμετοχή και όχι παθητική (ο 'αυτόματος πιλότος' απαγορεύεται), εξοικείωση με πολύ γκάζι και δύσκολες συνθήκες (βροχή, λακούβες) κοκ.
Δοκιμάστε το!
-
Δεν κατάλαβα... Το πρόβλημα στους δρόμους είναι οι courier με τα παπάκια; Τότε, ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΟΣΕΣ ΠΙΤΣΕΣ για να φύγουν από την κυκλοφορία! Σοβαρά τώρα:
Κάγκουροι υπάρχουν πολλοί, ΟΚ, αλλά κακό στον εαυτό τους κάνουν κυρίως παρά στους άλλους. Σας κάνουν σφήνες και σας τρομάζουν έτσι όπως είστε προστατευμένοι, καλοβολεμένοι στα κλιματιζόμενα, βελούδινα, με 6 αερόσακους καταλυτικά σας; Αψηφήστε τους και θα βρουν πέρασμα στην κίνηση. Απλά να βλέπετε πού και πού τους καθρέπτες σας και να βγάζετε κανά φλας πριν στίψετε ΟΚ; Νομίζω όμως ότι όσο και αν κάποιοι από αυτούς πηγαίνουν τάπα, αν μη τι άλλο, έχουν απίθανα αντανακλαστικά, μας γλιτώνουν χώρο στην πόλη, μας φέρνουν την πίτσα σε 20' (να μην ξεχνιόμαστε) και πάνω απ' όλα έχουν μάθει να αποφεύγουν τις κακουχίες, τις πραγματικές κατάρες, δηλαδή, για όλους μας.
Όλους τους παρακάτω:Ταξιτζήδες γενικώς (ναι ρε γενικώς, έχετε αντίρρηση;), διπλοπαρκαρισμένους ψευδογιάπις, ανοργασμικές κυρίες προς κομμωτήριο μεριά, πλούσιες κορασίδες του Παλαιού Ψυχικού με SMART, αγχωμένους Αθηναίους 18-88 ετών, διανοητικά ανάπηρους με δίπλωμα εν ισχύ, τυφλούς, κουφούς, μύωπες, πρεσβύωπες, άσχετους, οδηγούς της Κυριακής (αλλά και του Σαββάτου, της Δευτέρας κτλ.), καταπιεσμένους οικογενειάρχες, επιθετικούς φουσκωτούς, μάγκες, 'μοντίφες', κοντράκηδες - τσάμπα μάγκες - της Βούτας και πέριξ, νεόπλουτους με αβάν γκαρντ κουπέ, γηραλέους με Viagra και Ρωσίδα στο δεξί κάθισμα της CLK και λοιπούς εγκληματίες - ακούσιους και μη - της ελληνικής ασφάλτου.
Αυτούς όλους να πολεμήσουμε να βγουν από το παιχνίδι και μετά, ΝΑΙ, επίθεση και στους κούριερ. Αλλά να βρούμε και άλλους τότε για το απαραίτητο delivery, σωστά;_Α.Τ.
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
Όλους τους παρακάτω:Ταξιτζήδες γενικώς (ναι ρε γενικώς, έχετε αντίρρηση;), διπλοπαρκαρισμένους ψευδογιάπις, ανοργασμικές κυρίες προς κομμωτήριο μεριά, πλούσιες κορασίδες του Παλαιού Ψυχικού με SMART, αγχωμένους Αθηναίους 18-88 ετών, διανοητικά ανάπηρους με δίπλωμα εν ισχύ, τυφλούς, κουφούς, μύωπες, πρεσβύωπες, άσχετους, οδηγούς της Κυριακής (αλλά και του Σαββάτου, της Δευτέρας κτλ.), καταπιεσμένους οικογενειάρχες, επιθετικούς φουσκωτούς, μάγκες, 'μοντίφες', κοντράκηδες - τσάμπα μάγκες - της Βούτας και πέριξ, νεόπλουτους με αβάν γκαρντ κουπέ, γηραλέους με Viagra και Ρωσίδα στο δεξί κάθισμα της CLK και λοιπούς εγκληματίες - ακούσιους και μη - της ελληνικής ασφάλτου.
_Α.Τ.Η καλύτερη μονορούφι περιγραφή που έχω διαβάσει. Μπράβο μπράβο.
"ΠΑΠΑΚΙΑ" - Οι έλληνες καμικαζι...