Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Aυστραλίας 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Aυστραλίας 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    24
    49
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
      Το ξέρατε εσείς οτι οι πίσω τροχοί δε μπλόκαραν με TC? Εγώ πάντως τώρα το έμαθα.

      Ayto ofeiletai sto engine braking, oxi sto traction control.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lord_rutherford last edited by

        Ναι σόρρυ, απλά όλα αυτά τα ηλεκτρονικά TC τα λέω.

        Άντε να ξεχωρίσουν οι οδηγοί από τις καμήλες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stavrosg last edited by

          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

          Το ξέρατε εσείς οτι οι πίσω τροχοί δε μπλόκαραν με TC? Εγώ πάντως τώρα το έμαθα.

          Ayto ofeiletai sto engine braking, oxi sto traction control.

          Ο tp σχολίαζε στην περιγραφή του αγώνα οτι λόγω της κατάργησης του TC, έφυγε και αυτό και γι'αυτό να δημιουργήθηκε η σύγχιση.
          Αλλά αυτό οφείλεται στο ότι η φετινή ECU δεν το περιλαμβάνει, έτσι δεν είναι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
            Αλλά αυτό οφείλεται στο ότι η φετινή ECU δεν το περιλαμβάνει, έτσι δεν είναι;

            Akribws, i eniaia fetini ECU den exei tetoia advanced paixnidakia

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              patro last edited by

              καποιος οδηγος αξιζει βιντεακι με bloopers.

              ρε θα προλαβει η φερραρι να διορθωσει τους κινητηρες?

              ο Νακαχιμα φοβερος καμικαζι , μονο που τερματιζει , (φημες για ενισχυμενες μπρος αεροτομες).

              Υ.Γ. ποσο gay μπορεις να κανεις ενα φορουμ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Έβλεπα τον αγώνα και μου λείπανε οι μάχες στο Φόρουμ!

                Φέτος, τουλάχιστον, θα έχουμε μάχες. Ειδικά αν μειωθούν και οι αεροδυναμικοί συντελεστές, θα γίνει ο χαμός.

                Ωραία είναι να βλέπεις in car, να βγαίνει το μονοθέσιο από την στροφή, και να απολαμβάνεις ήχο κινητήρα χωρίς τα ρεταρίσματα του TC..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red-spirit last edited by

                  Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως στα in-car πλάνα της Ferrari, είδα τα μπροστινά αρίστερα λάστιχα στην μαλακή έκδοση τόσο φθαρμένα ώστε είχε σχεδόν σβήσει τελείως η άσπρη γραμμή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    madox last edited by

                    Απογοητευτικα με την στρατηγικη της mclaren και την αποδοση της ferrari.H bmw δεν με εντυπωσιασε σε αντιθεση με την WILLIAMS.Η εκπληξη για μενα ηταν η honda,που φαινεται να εχει κανει μεγαλο αλμα.Ελπιζω στο επομενο αγωνα να δουμε μαχη και για την πρωτη θεση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Δε θα πω πολλά...παρά μόνο αυτό: 'we drunk it'

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Η Φερραρι αρχιζει και θυμιζει παλιες κακες εποχες. Αξιπιστια Φιατ Ριτμο και 1000 τροποι να τον πιεις μεχρι τελους.

                        Θελω να δω τον Χαμιλτον να κυνηγαει, αλλα αμα παρει κανα 15αρι διαφορά στα @@@ του κιολας.

                        Μεγαλα χερια ο Αλονσο. Θα'θελα να ξερα ποιος αλλος με τη συγκεκριμενη Ρενω θα ηταν 10ος στους 10 με 11 γυρους για το τελος και θα τελειωνε 4ος εχοντας προσπερασει στην πιστα Φερραρι και ΜακΛαρεν (δις)

                        Η Τογιότα πρεπει να ειναι το πρωτο αμαξι στην ιστορια της αυτοκινησης που διαλυθηκε χωρις να ακουμπησει πουθενα.

                        Τα ασφαλη ομως συμπερασματα απο Δευτερα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                          Έβλεπα τον αγώνα και μου λείπανε οι μάχες στο Φόρουμ!

                          Μην το γελάς καθόλου. Μεγάλο ξενέρωμα.

                          Απογοητευτικα με την στρατηγικη της mclaren και την αποδοση της ferrari.H bmw δεν με εντυπωσιασε σε αντιθεση με την WILLIAMS.

                          Τι σε απογοήτευσε στην στρατηγική της McLaren; Μία από τις λίγες φορές που ήταν απόλυτα σωστή.
                          Η BMW εμένα με εντυπωσίασε. Ποιο κοντά σε ρυθμό από ότι πέρυσι.
                          Η Williams καλή όπως την περιμέναμε, καλή και η Toyota ενώ η Renault για τα πανηγύρια.

                          Μεγαλα χερια ο Αλονσο. Θα'θελα να ξερα ποιος αλλος με τη συγκεκριμενη Ρενω θα ηταν 10ος στους 10 με 11 γυρους για το τελος και θα τελειωνε 4ος εχοντας προσπερασει στην πιστα Φερραρι και ΜακΛαρεν (δις)

                          Όλοι όσοι βρίσκονταν χθες στο grid και αρκετοί ακόμα.
                          Φαντάζομαι θέλει μεγάλη μαεστρία να 'προσπεράσεις' δύο που τρακάρανε, έναν που εγκατέλειψε, αλλους δύο που μάχονταν μεταξύ τους και βγήκαν εκτός και έναν που πάτησε τον περιοριστή ταχύτητας.

                          Ωραίο το προσπέρασμα του Kovalainen στον Alonso και γενικά όλος ο αγώνας του, αλλά απίστευτη γκάφα στο τέλος.

                          Τραγικοί οι κανονισμοί όσον αφορά το αυτοκίνητο ασφαλείας όπως έχουμε χιλιοπεί. Μπαίνει μέσα και καταστρέφει αγώνες. Σαν να παίζεις λόττο είναι.
                          ΑΙΣΧΟΣ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            scotsezos last edited by

                            ψιλοχάλια ο αγώνας μας το σαβ/κο...

                            αρχίζουμε απο Μαλαισία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο χρήστης ripper έγραψε:
                              Όλοι όσοι βρίσκονταν χθες στο grid και αρκετοί ακόμα.
                              Φαντάζομαι θέλει μεγάλη μαεστρία να 'προσπεράσεις' δύο που τρακάρανε, έναν που εγκατέλειψε, αλλους δύο που μάχονταν μεταξύ τους και βγήκαν εκτός και έναν που πάτησε τον περιοριστή ταχύτητας.

                              Το ολοι περιλαμβανει ας πουμε το τρελο αγορι που ξεχαστηκε οτι το TC δεν ειναι εκει και εφυγε για μπαριερες πριν στειλει ακλαφτο τον DC, το ξανθο αγορι που αγορασε αμμο-οικοπεδο, τον ναυαγο που δε λεει να *προσπαθησει *να προσπερασει (οχι να προσπερασει, μην ειμαστε παραλογοι) και το ετερο ξανθο αγορι που στην Αυστραλια δινει τη θεση του στον διδυμο γκαφατζη, αργο αδερφο του που λεει ο Φλαβ. Ενταξει μη μηδενιζουμε, ο Αλονσο πετυχε παραπανω απο οτι αξιζε το αυτοκινητο του. Ας ελπισουμε οτι στην Μαλαισια ολοι οι παραπανω θα βελτιωθουν για να δουμε καλο αγωνα γιατι η Αυστραλια ειναι αυτο που λενε οι Αγγλοι 'what might have been'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Formula 1
                                Παραιτήθηκε από διευθυντής της Ferrari o Todt
                                O Jean Todt δεν είναι πλέον διευθυντής της Ferrari - στα χνάρια του Κόκκαλη ο Montezemolo

                                Δημοσιεύτηκε στις 18/03/2008 στις 19:15 | Επεξεργάστηκε στις 20:02

                                 Ο Jean Todt είναι ένας από τους ανθρώπους που έχουν συνδέσει το όνομά τους με τις λαμπρότερες σελίδες στην πρόσφατη ιστορία της Ferrari. Ο μικρόσωμος Γάλλος από το 2006 κατέχει τη θέση του διευθυντή της ιταλικής εταιρείας, ρόλο πολύ ευρύτερο από αυτόν που τον είχαμε συνηθίσει στην αγωνιστική ομάδα. Από φέτος έχει αφήσει τη διοίκηση της Scuderia στα χέρια του Stefano Domenicali και πλέον δεν έχει ούτε το πόστο του διευθυντή , ύστερα από δική του θέληση.
                                

                                Την Τρίτη 18/3 συνεδρίασαν οι μέτοχοι της Ferrari και επιβεβαίωσαν τα εξής: Ο Luca di Montezemolo παραμένει πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Amedeo Felisa διορίστηκε διευθυντής, στη θέση που άφησε ο Jean Todt. Ο Todt παραμένει μέλος του ΔΣ, με ειδικές αρμοδιότητες που θα του δοθούν από τον πρόεδρο. Έτσι για τα επόμενα 3 χρόνια το ΔΣ της Ferrari θα είναι το εξής: Luca di Montezemolo, Piero Ferrari, Jean Todt, Amedeo Felisa, Alfredo Altavilla, Diego della Valle, Christopher Gent, Ferruccio Luppi, Sergio Marchionne, Paolo Monferino, Lindsay Owen-Jones, Marco Piccinini και Sergio Pininfarina.

                                Οι θέσεις που κρατάει ο Jean Todt μετά τη συνεδρίαση των συμβούλων, σύμφωνα πάντα με τον ανταποκριτή μας στη Ρώμη, είναι η θέση του προέδρου στο συμβούλιο της Ferrari Asia Pacific και Ferrari West Europe, ενώ θα συνεχίσει να είναι ο εκπρόσωπος της ιταλικής ομάδας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA. Οι ειδικές αρμοδιότητες που αναφέρθηκαν στην ανακοίνωση του συμβουλίου θα αφορούν την αθλητική διαχείριση της ομάδας στο Gran Turismo.

                                Το συμβούλιο των μετόχων επίσης ενέκρινε τον ισολογισμό της εταιρείας για το 2007, σύμφωνα με τον οποίο η Ferrari παρουσίασε ρεκόρ εσόδων με €1,668 δισεκατομμύρια, αφού παρέδωσε 6.465 αυτοκίνητα.

                                Μπαίνει γερά στο παιχνίδι ο Montezemolo

                                Οι πληροφορίες που μας έρχονται από την Ιταλία, από τον καλό μας συνεργάτη Ηρακλή Βλαχάκη, αναφέρουν ότι ο Luca di Montezemolo σκοπεύει να ασχοληθεί πιο ενεργά με την αγωνιστική ομάδα της Ferrari, πιθανώς βλέποντας ότι ύστερα από το προβληματικό ξεκίνημα η Scuderia χρειάζεται και μια πιο «αρχηγική» μορφή για να σταθεί στο ύψος της (σας θυμίζει κάτι αυτό;). Λέγεται, ότι αυτός είναι ο λόγος που σήμερα ανακοινώθηκε επίσης ότι ο Montezemolo παραιτήθηκε από πρόεδρος του Συνδέσμου Ιταλών Βιομηχάνων (Confidustria). Πρέπει να σημειώσουμε ότι η Confidustria είναι πολύ δυνατό όργανο στην Ιταλία, με τεράστια επιρροή στην κυβέρνηση.

                                Ο Montezemolo τα τελευταία χρόνια δεν ασχολούταν ιδιαίτερα με τη Ferrari σε επίπεδο διοίκησης. Η κίνησή του αυτή δείχνει ότι σκοπεύει να επανέλθει δυναμικά στα πράγματα της εταιρείας, κάτι που αναμένεται να τον φέρει πιο κοντά και στην αγωνιστική ομάδα. Όπως μαθαίνουμε, οι πρώτες αντιδράσεις είναι πολύ θετικές και στο εργοστάσιο της Ferrari υπάρχει κλίμα ενθουσιασμού γι’ αυτήν την αλλαγή.

                                Οι πρώτες δηλώσεις του Todt ήταν: «Η υπόσχεση που είχα δώσει στον πρόεδρο (Luca di Montezemolo) ηταν να διαχειριστώ την εταιρία μέχρι το τέλος της θητείας του σαν Πρόεδρος της Confindustria και να εντοπίσω τον καινούργιο αθλητικό διευθυντή. Πραγματοποιώντας αυτά τα βήματα, ανοίγει τώρα μία καινούργια φάση της ζωής μου στην οποία θα έχω περισσότερο χρόνο να αφιερώσω στον εαυτό μου και σε κάποια άλλα πράγματα που με ενδιαφέρουν. Φυσικά θα συνεχίσω να συνεισφέρω στη Ferrari μέσω των γενικών και ειδικών αρμοδιοτήτων που μου ανέθεσε ο Πρόεδρος». μαλλον διαλυεται η FERRARI σιγα σιγα

                                Formula 1
                                Ανταπόκριση από Ιταλία: Άγχος και πανικός στη Ferrari
                                Ο ανταποκριτής του MSFREE, Ηρακλής Βλαχάκης, μας μιλάει για το κλίμα και τις αντιδράσεις των ανθρώπων της Ferrari

                                Δημοσιεύτηκε στις 18/03/2008 στις 19:29 | Επεξεργάστηκε στις 20:18

                                 Το… χουνέρι  της Αυστραλίας προσπαθεί να ξεχάσει (όσο μπορεί πιο γρήγορα) η Ferrari και ρίχνεται με τα μούτρα στη δουλειά, τώρα που η Μαλαισία πλησιάζει. Πίσω όμως από τη φαινομενική ηρεμία που επικρατεί στην ομάδα του Maranello, τι συμβαίνει όταν κλείνουν τα μικρόφωνα και οι πόρτες  του εργοστασίου;
                                

                                Εδώ, θα επιχειρήσουμε μια ανάλυση των γεγονότων ώστε να καταλάβουμε αν το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν απλά μία κακή παρένθεση ή η αρχή μιας «δύσκολης» χρονιάς για το cavalino rampante.

                                Η Ferrari λοιπόν έρχεται στα δοκιμαστικά της Αυστραλίας με ένα χειμώνα γεμάτο δοκιμές, στις οποίες το μονοθέσιο έδειχνε έτοιμο να επαναλάβει τη «μαγική» περυσινή χρονιά (τουλάχιστον εκ του αποτλεέσματος). Ωστόσο, τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς. Το ηλεκτρικό πρόβλημα στην αντλία βενζίνης του Raikonen και τα προβλήματα στην αλλαγή από τρίτη σε τέταρτη ταχύτητα του κιβωτίου τον έφεραν στη 16η θέση της εκκίνησης.

                                Οι πρώτες κινήσεις

                                Ο αγώνας ξεκίνησε και τελείωσε με τα γνωστά αποτελέσματα. Αμέσως ο μηχανισμός της Ferrari ξεδιπλώθηκε για να κατανοήσει τι έφταιξε στη διπλή αστοχία των κινητήρων. Οι μηχανικοί κληθήκαν ΑΜΕΣΑ να παρουσιαστούν στα κεντρικά της Ferrari για την ανάλυση των κινητήρων ώστε να επιτευχθεί ο εντοπισμός του προβλήματος. Επί τόπου -και πριν τελειώσει καν ο αγώνας- ξεκίνησαν να «διαλύουν» τους κινητήρες.

                                Συγχρόνως, άμεσα στάλθηκαν όλα τα δεδομένα από την τηλεμετρία για ανάλυση, έτσι ώστε στην Ιταλία να ξεκινήσουν το ψάξιμο περιμένοντας τους κινητήρες (έφυγαν Κυριακή βράδυ για Ιταλία).

                                Αυτό το άγχος αλλά και το γεγονός της ουσιαστικής «εξαφάνισης» από προσώπου γης όλων των μεγάλων ανδρών της ομάδας, δείχνει δύο πράγματα: Καταρχάς υπάρχει βιασύνη αφού η Μαλαισία είναι σε απόσταση λίγων ημερών και ο χρόνος λιγοστεύει δραματικά.

                                Δεύτερον και κυριότερον, όμως, δείχνει πανικό. Τα στόματα μένουν ερμητικά κλειστά και οι ελάχιστες πληροφορίες που βγαίνουν προς τα έξω μιλούν για πρόβλημα που δεν έχει εμφανιστεί στο παρελθόν. Οι υποθέσεις για βλάβη που προκλήθηκε λόγω αυξημένης θερμοκρασίας ή εξαιτίας του καινούργιου κεντρικού εγκεφάλου πέφτουν στο κενό, μια και οι μέχρι τώρα αναλύσεις δεν επιβεβαιώνουν καμία από τις δύο εικασίες. Με τα χέρια δεμένα λοιπόν οι τεχνικοί της Ferrari έχουν ελάχιστο χρόνο ώστε να κατανοήσουν τι έχει συμβεί.

                                Με τον Hamilton ήδη 10 βαθμούς μπροστά, σίγουρα η αρχή του πρωταθλήματος δεν είναι αυτή που είχαν ονειρευτεί tifosi και Ferrari λίγες μέρες πριν...

                                Τα λάθη των πιλότων

                                Αυτά ως προς το τεχνικό μέρος του καταστροφικού Σαββατοκύριακου που μας πέρασε. Υπάρχει όμως και άλλο ένα μελανό σημείο, καθόλου αμελητέου μεγέθους. Η απόδοση των πιλότων ήταν και αυτή καταστροφική. Kimi και Felipe υπέπεσαν σε λάθη που δεν μας έχουν συνηθίσει..

                                Λάθη τόσο μεγάλα, που ήδη όταν κλείνουν τα μικρόφωνα, έχουν αρχίσει τα… πικρόχολα σχόλια από τους... συναδέλφους. Μόνο ο ζωντανός θρύλος της F1 Niki Lauda βγήκε και μίλησε ανοιχτά:
                                «Έκαναν λάθη που μόνο ερασιτέχνες θα έκαναν», ανέφερε ο Niki και συνέχισε πετώντας τα βέλη του προς τον Raikonen «Κάποια πράγματα δεν τα περίμενα από αυτόν, ειδικά μετά την περυσινή καταπληκτική χρονιά που είχε».

                                Πάντως στη Ferrari είναι σχετικά ήρεμοι όσον αφορά τους πιλότους. Πιστεύουν ότι τα λάθη έγιναν εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών που αντιμετώπισαν οι οδηγοί κατά τη διάρκεια του αγώνα: Ο Kimi έπρεπε να προσπεράσει με κάθε μέσο τον Kovalainen γιατί πλησίαζαν απειλητικά οι άλλοι οδηγοί, ενώ ο Massa ξεκίνησε των αγώνα αρκετά απογοητευμένος λόγω της κακής θέσης μετά την εκκίνηση.

                                Ανακεφαλαιώνοντας, τα πράγματα στη Ferrari δεν ξεκίνησαν καθόλου καλά. Η αισιοδοξία έδωσε την θέση της στη μουρμούρα και η σιγουριά στην κατήφεια. Τα λόγια του Domenicali δίνουν το έναυσμα για ανασύνταξη και δουλειά: «Τώρα πρέπει να μείνουμε ψύχραιμοι, ήρεμοι και συγκεντρωμένοι».

                                Σίγουρα η Ferrari είναι μία μεγάλη εταιρία, που ξέρει να αντιδρά σε τέτοιες καταστάσεις. Όμως ένα ακόμα αρνητικό αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι καταστροφικό, οδηγώντας τη χρόνια σε κακή ρότα για τους Ιταλούς, πριν καν αρχίσει.

                                Από τη «στενοχωρημένη» Ρώμη.

                                Το πήρα από το Ρενώ κλάμπ, από δημοσίευση του nick williams

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                  Μεγαλα χερια ο Αλονσο. Θα'θελα να ξερα ποιος αλλος με τη συγκεκριμενη Ρενω θα ηταν 10ος στους 10 με 11 γυρους για το τελος και θα τελειωνε 4ος εχοντας προσπερασει στην πιστα Φερραρι και ΜακΛαρεν (δις)

                                  Όλοι όσοι βρίσκονταν χθες στο grid και αρκετοί ακόμα.
                                  Φαντάζομαι θέλει μεγάλη μαεστρία να 'προσπεράσεις' δύο που τρακάρανε, έναν που εγκατέλειψε, αλλους δύο που μάχονταν μεταξύ τους και βγήκαν εκτός και έναν που πάτησε τον περιοριστή ταχύτητας.

                                  Πρωτον εγω απο το ινκαρ του Κοβα, δεν τον ειδα να βγαινει εκτός πιστας, αλλο κατι δεν ειδα ουτε τη θεση της Φερραρι στην πιστα, δευτερον αυτο που λες προϋποθετει οτι εχεις κρατηθει πισω απο τη ΜακΛαρεν - Φερραρι για 3 γυρους. Αν κρινω ποσο κοντα στο Χαμιλτον ηταν ο ναυαγος στην ΠΡΩΤΗ στροφη (δε μιλαμε για 3 γυρους μετα) μαλλον η λιστα των 50 ατομων που υποθετεις οτι υπαρχει γινεται 2-3, ο εξης ενας.

                                  ΥΓ Αφου φεσωσε με το Μασσα τωρα την κανει το βατραχοσογο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Πάντως οι μπηχτές για την SECU άρχισαν. Απλά αυτοί που τα πήγαν χάλια (οι κόκκινοι δηλαδή) φωνάζουν σαν μωρές παρθένες....

                                    Αίντε παιδάκια άστε το παιγνιδάκι με την SECU γιατί όταν 3 κινητήρες Φερράρι αστοχούν τότε κάτι δεν πάει με τα μηχανικά και όχι τα ηλεκτρονικά.

                                    Ασχοληθείτε λίγο με την αντλία που μάλλον στο 2.5% βιοκαύσιμο τα πάει χάλια......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      webfox last edited by

                                      6 ολάκερα μονοθέσια με κινητήρα Ferrari εγκατέλειψαν στον αγώνα...!!!

                                      Τι να πεις...
                                      FORZA FIAT...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        μην φτάσω να γίνω McLaren ....

                                        'το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό.... ένας διωστήρας έσπασε και το πιστόνι έσκασε πάνω στην βαλβίδα εξαγωγής που έκοψε το μπουζοκαλώδιο με αποτέλεσμα να μείνουμε από ηλεκτρικά...'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21century last edited by

                                          Η αποχώρηση του Τόντ στη δεδομένη άσχημη συγκυρία για την Φερράρι θα αποδείξει αν το κενό του ειναι τελικά δυσαναπλήρωτο, από τότε που έφυγε ο ΣΟύμι δεν πάνε τόσο καλά..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                            Το ολοι περιλαμβανει ας πουμε το τρελο αγορι που ξεχαστηκε οτι το TC δεν ειναι εκει και εφυγε για μπαριερες πριν στειλει ακλαφτο τον DC, το ξανθο αγορι που αγορασε αμμο-οικοπεδο, τον ναυαγο που δε λεει να *προσπαθησει *να προσπερασει (οχι να προσπερασει, μην ειμαστε παραλογοι) και το ετερο ξανθο αγορι που στην Αυστραλια δινει τη θεση του στον διδυμο γκαφατζη, αργο αδερφο του που λεει ο Φλαβ. Ενταξει μη μηδενιζουμε, ο Αλονσο πετυχε παραπανω απο οτι αξιζε το αυτοκινητο του. Ας ελπισουμε οτι στην Μαλαισια ολοι οι παραπανω θα βελτιωθουν για να δουμε καλο αγωνα γιατι η Αυστραλια ειναι αυτο που λενε οι Αγγλοι 'what might have been'

                                            Για το τρελό αγόρι συμφωνώ, για το ξανθό αγόρι επίσης, για τον ναυαγό επίσης, για το έτερο ξανθό αγόρι διαφωνώ. Έκανε πολύ καλό αγώνα και είχε την δεύτερη θέση στο τσεπάκι. Απλά έμεινε η γκάφα που έκανε στο τέλος. Όλοι αυτοί όμως ναι θα έκαναν ότι και ο Alonso γιατί πολύ απλά δεν κέρδισε την τέταρτη θέση, την κληρονόμησε.

                                            Πρωτον εγω απο το ινκαρ του Κοβα, δεν τον ειδα να βγαινει εκτός πιστας, αλλο κατι δεν ειδα ουτε τη θεση της Φερραρι στην πιστα, δευτερον αυτο που λες προϋποθετει οτι εχεις κρατηθει πισω απο τη ΜακΛαρεν - Φερραρι για 3 γυρους. Αν κρινω ποσο κοντα στο Χαμιλτον ηταν ο ναυαγος στην ΠΡΩΤΗ στροφη (δε μιλαμε για 3 γυρους μετα) μαλλον η λιστα των 50 ατομων που υποθετεις οτι υπαρχει γινεται 2-3, ο εξης ενας.

                                            Το SC μπαίνει μέσα 11 γύρους πριν το τέλος. Στον ακριβώς επόμενο γύρο (και όχι τρεις) ο Kovalainen επιχειρεί να προσπεράσει τον Raikkonen (που σέρνεται για διάφορους λόγους), το καταφέρνει αλλά βγαίνει τελείως εκτός γραμμής με τις δύο αριστερές ρόδες να πατάνε στο γρασίδι. Ο Alonso το εκμετελλεύεται (μαγκιά του) και περνάει και τους δύο. Μπροστά από όλους αυτούς φυσικά είναι ο Bourdais. Αν θεωρείς ότι για να κρατηθείς πίσω από την Τoro Rosso για ένα γύρο πρέπει να λέγεσαι Alonso και μόνο έχει καλώς.
                                            Αυτά που λες πάντως ότι και καλά κυνηγούσε Ferrari- McLaren επί τρεις γύρους δεν ισχύουν.
                                            Μετά από αυτό ο Alonso δεν καταφέρνει να κυνηγήσει τον Bourdais, μενει πίσω του και 'τρώει' το προσπέρασμα από τον Kovalainen. Ο Γάλλος όμως εγκαταλείπει, ο Φινλανδός πατάει τον περιοριστή ταχύτητας και ο Ισπανός καταλήγει τέταρτος.
                                            Εντυπωσιαστήκατε;
                                            Εγώ όχι.

                                            Και για να μην παρεξηγούμαστε, υπενθυμίζω ότι θεωρώ τον Alonso έναν από τους 3-4 κορυφαίους αυτή τη στιγμή (τη σειρά τη διαλέγει ο καθένας), απλά σε αυτό τον αγώνα το μόνο καλό που έκανε ήταν ότι εκμεταλλεύτηκε τη μάχη Kova-Kimi και τους πέρασε (δεν κοιμόταν δηλαδή).

                                            Go_For_Pole από το δίδυμο της McLaren ποιον θεωρείς καλύτερο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr