-
Η Delta θα ανταγωνίζεται το Α3 Sportback λέμε... Πόσες φορές πρέπει πια να το επαναλάβουμε;
-
Φεβρουάριος 2008:
Audi A3 : 255 , Fiat Bravo: 177
Για την ελληνική αγορά τουλάχιστον, δεν τα βλέπω καθόλου ενθαρρυντικά τα πράγματα για την Delta...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Φεβρουάριος 2008:Audi A3 : 255 , Fiat Bravo: 177
Για την ελληνική αγορά τουλάχιστον, δεν τα βλέπω καθόλου ενθαρρυντικά τα πράγματα για την Delta...
...ωχ!!!
-
Τι να κάνουμε, αφού ο Έλληνας είναι τόσο ηλίθιος που να πιστεύει ό,τι γράφει το AutoTsiknopempti...
-
Δεν ειναι τροπος αυτος...
Δλδ υπαρχουν οι εξυπνοι Ελληνες που παιρνουν bravo και οι χαζοι που δεν το αγοραζουν?
E τοτε βγες στους δρομους και διαδηλωσε για να σταματησει η εισαγωγη bravo και delta(σαν συνθηματικα του ΝΑΤΟ ειναι αυτα,μονο το seat tango λειπει) στην Ελλαδα...
-
Ο χρήστης batmanx έγραψε:
Δεν ειναι τροπος αυτος...Δλδ υπαρχουν οι εξυπνοι Ελληνες που παιρνουν bravo και οι χαζοι που δεν το αγοραζουν?
E τοτε βγες στους δρομους και διαδηλωσε για να σταματησει η εισαγωγη bravo και delta(σαν συνθηματικα του ΝΑΤΟ ειναι αυτα,μονο το seat tango λειπει) στην Ελλαδα...
Δεν υπαρχουν εξυπνοι και χαζοι αλλα κακοπιστοι και ευκολοπιστοι.Τωρα μαντεψε ποιες (δυο) εταιριες αφορουν αυτοι οι χαρακτηρισμοι.
-
Τώρα φταίει το περιοδικό για τις κακές πωλήσεις του Bravo
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τώρα φταίει το περιοδικό για τις κακές πωλήσεις του BravoΟι Γερμανοι ανακαλυψαν τον ορο προπαγανδα (τωρα ομως απο οτι βλεπω παει για φουντο, τουλαχιστον στη Ελλαδα,το ακατανομαστο(μπλιαχ)περιοδικο)
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ξέρουμε τιμές κλπ??Γιατί προβλέπω αν έχει τιμές Α3/Σειρά1 θα πάει...άπατη...
Σωπα καλε..
-
poly omorfh h nea delta
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Τώρα φταίει το περιοδικό για τις κακές πωλήσεις του Bravo
Οι Γερμανοι ανακαλυψαν τον ορο προπαγανδα (τωρα ομως απο οτι βλεπω παει για φουντο, τουλαχιστον στη Ελλαδα,το ακατανομαστο(μπλιαχ)περιοδικο)
Άρα από του χρόνου...τελειώνουν και οι δικαιολογίες
-
ναι το ξερω οτι η Integrale δεν ηταν η κανονικη Delta. εγω για την Integrale μιλαω αφου αυτή έχει μείνει στο κοινο. anyway μπορουν να την εξαργυρωσουν και στο μελλον την επιταγη
-
Οι σπορ και υπερσπόρ εκδόσεις συνήθως προς το τέλος της ζωής ενός μοντέλου βγαίνουν, για τους εξής λόγους:
- Τότε όχι απλά έχουν λυθεί τα νεανικά προβλήματα του μοντέλου, αλλά η εξέλιξή του έχει φτάσει στο έπακρο
- Τότε είναι που χρειάζεται μια τόνωση της εικόνας του μοντέλου για να ενισχυθούν οι πωλήσεις του προς το τέλος του κύκλου ζωής του
- Τότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για να βγει η υπερσπόρ έκδοση, η οποία θα αποτελέσει μια ισχυρότατη δήλωση και θα κάνει έντονη εντύπωση
Αυτά υπαγορεύονται από το μάρκετινγκ. Αλλά και σε μια σχέση, εδώ που τα λέμε, τα δίνουμε όλα απ'την αρχή; Όχι βέβαια! Άμα το κάνεις, το έτερον ήμισυ θα σε βαρεθεί σύντομα.
-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
poly omorfh h nea deltaπεστα ρε Γιαννη (να και αλλος ενας που του αρεσει )
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Οι σπορ και υπερσπόρ εκδόσεις συνήθως προς το τέλος της ζωής ενός μοντέλου βγαίνουν, για τους εξής λόγους:- Τότε όχι απλά έχουν λυθεί τα νεανικά προβλήματα του μοντέλου, αλλά η εξέλιξή του έχει φτάσει στο έπακρο
- Τότε είναι που χρειάζεται μια τόνωση της εικόνας του μοντέλου για να ενισχυθούν οι πωλήσεις του προς το τέλος του κύκλου ζωής του
- Τότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για να βγει η υπερσπόρ έκδοση, η οποία θα αποτελέσει μια ισχυρότατη δήλωση και θα κάνει έντονη εντύπωση
Αυτά υπαγορεύονται από το μάρκετινγκ. Αλλά και σε μια σχέση, εδώ που τα λέμε, τα δίνουμε όλα απ'την αρχή; Όχι βέβαια! Άμα το κάνεις, το έτερον ήμισυ θα σε βαρεθεί σύντομα.
Βασικα ψιλοδιαφωνω, μιας και συνηθως κατα το σχεδιασμο και την εκτελεση της παραγωγης ενος μοντελου λαμβανονται ισομερως υποψιν ολες οι εκδοσεις
το οτι υπαρχει χρονικη διαφορα το αποδιδω απλως στο οτι ειναι σχετικα δυσκολο να καθιερωσεις μια εμπορικη εικονα στο ευρυ κοινο χρησιμοποιωντας μια σπορ/υπερσπορ εκδοση που πιθανως να κοστιζει εως και τα 3πλασια της βασικης.Αλλα και παλι οχι προς τελος της ζωης...
1.νεανικα προβληματα σε ιταλικο μοντελο-οξυμωρο
2.Δλδ να περιμενουμε σπορ και υπερσπορ εκδοσεις π.χ του νεου Toledo λιαν συντομως? Και καμμια 5λιτρη 147?
3.αυτο που λες λογικα θα αποτελει δογμα μιας και δεν το αποδεικνυεις οποτε το αφηνω κι εγω ασχολιαστο
τεσπα αν η θεωρια σου ειναι σωστη τοτε γιατι το engine compartment της σειρας 1 σχεδιαστηκε εξ'αρχης για να φιλοξενησει τον straight six κινητηρα των σπορ/υπερσπορ εκδοσεων?Θα ειχε νοημα να βγαλουν την 130i προς τελος της ζωης της? Εξαιρεση στον κανονα?
-
Ξερουμε σε τι τιμές θα κιμένεται?
-
καλα και εγω την ιντεγκραλε σαν σχεδιαστικη φορμα την ανεφερα οπως το μινι και το 500 , το νεο βeetle. οχι σαν επιδοσεις.
-
Δεν είναι ακριβές ότι οι sport εκδοχές της Delta εμφανίσθηκαν προς το τέλος της καριέρας της.Το ακριβές είναι ότι εμφανίσθηκαν κάπου στη μέση της.Εξάλλου ο κύκλος ζωής ενός ευρωπαϊκού μοντέλου τη δεκαετία του 80 δεν ήταν ο ιδιαίτερα βραχύβιος που είναι σήμερα,αλλά προσέγγιζε σχεδόν τη δεκαετία.Αυτό δε,ήταν κανόνας στην περίπτωση της Lancia,η οποία είναι παραδοσιακά μια εταιρεία με μεγάλο κύκλο ζωής μοντέλων.
Έτσι η πρώτη απόπειρα δημιουργίας ενός sport μοντέλου για την γκάμα της delta έγινε το 1984 με τη δημιουργία της delta 1600 GT,για να εμφανισθεί το 1986 πρώτη τετρακίνητη υπερτροφοδοτόυμενη HF.Υπενθυμίζω ότι τυπικά η παραγωγή της delta I κλείνει οριστικά το 1994!!!
H delta βέβαια βρέθηκε ύστερα από μια σειρά συγκυριών στους αγωνιστικούς στίβους,για να γράψει το προφανώς ανεπανάληπτο serie των 6 συνεχόμενων παγκοσμίων τίτλων.Αρχικά ούτε η σχεδιάση της (απότοκος της αυστηρότητας της δεκαετίας του 70 και της πετρελαϊκής κρίσης)ούτε τα πλάνα του Gruppo Fiat ευνοούσαν ή είχαν κατά νου την αγωνιστική εμπλοκή του μοντέλου.Αφενός η κατάργηση των αυτοκινήτων του Group B το 1985,αφετέρου η ανάληψη της θέσης του αγωνιστικού διευθυντή ολόκληρου του gruppo από έναν θρυλικό άνθρωπο της Lancia,τον Cesare Fiorio (δημιουργό υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της HF Squadra Corse),ξαναέβαλαν τη Delta για να μην πω ολόκληρη τη Lancia στο παιχνίδι των αγώνων.
Αν το Group B δεν είχε καταργηθεί η Delta δεν θα εμφανιζόταν ποτέ στο παιχνίδι,αφού οι ιταλοί είχαν ήδη έτοιμα τα πρωτότυπα της ECV και ECVII,συνεχιστών της S4,η οποία βέβαια δεν είχε ουδεμία σχέση με τη delta σε ζητήματα πλαισίου,τυπολογίας κίνησης και κινητήρων.Αν ο Fiorio δεν αναλάμβανε το 84 αγωνιστικός διευθυντής ολοκλήρου του ομίλου,δεν θα είχε προλάβει να εμφανιστεί στους αγώνες ίσως ούτε η 037.Είναι γνωστό ότι στα πρώτα χρόνια της συμβίωσης των δύο εταιρειών (Fiat Lancia)υπήρχε τρομερή αντιπαλότητα και διαφορά κουλτούρας όχι μόνο μεταξύ των τεχνικών επιτελείων τους αλλά και μεταξύ των αγωνιστικών ομάδων τους (HF Squadra Corse-Abarth).Η Stratos την οποία η Fiat δεν επιθυμούσε στα πόδια της απέναντι στο 124 Abarth,υλοποιήθηκε χάρη στην επιμονή κάποιων ανθρώπων της Lancia,οι οποίοι αναγκάστηκαν μετά την άρνηση της Fiat να τους χορηγήσει μοτέρ να στραφούν στη Ferrari.Και εμφανίστηκε στους αγώνες παρά τη θέληση της Fiat,η οποία την έκοψε κακήν κακώς το 1978 για να προωθήσει το 131 (λογικό για εμπορικούς λόγους).
Η σχεδίαση της πρώτης delta (τραπεζοειδείς επιφάνειες με τη μεγαλύτερη πλευρά πάντα προς το έδαφος),αποσκοπούσε να τονίσει την σταθερή σύνδεση του οχήματος με το δρόμο και περνούσε το μήνυμα του πόσο ευχάριστη μπορεί να είναι τελικά η κατοχή ενός μικρού,άνετου και οικονομικού αυτοκινήτου (είπαμε η σχεδίαση του studio Giugiaro ήταν απότοκος της άρτι ξεπερασθείσας πετρελαϊκής κρίσης).
Με το σχεδιασμό της επανέρχονταν στην επικαιρότητα κάποια κλασσικά standards των σχεδίων της Lancia,παραμελημένα ίσως για καιρό (συμμετρία των θυρών καθώς και του πάνω και κάτω μέρους του αυτοκινήτου),αλλά το τελείωμά της ήταν μακριά από κάθε έννοια σχεδιαστικής παράδοσης της εταιρειάς.Τα παραφουσκωμένα φτερά και καπώ των εκδόσεων integrale εξυπηρετούσαν καθαρά πρακτικούς σκοπούς (αυξημένα μετατρόχια και μηχανικά παραφερνάλια)και με αυτά δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα κάποιο σχεδιαστικό team,ώστε να μπορούμε να εντάξουμε την αμφιλεγόμενη αισθητική της στο γκροτέσκο και στείρο για το βιομηχανικό σχεδιασμό κλίμα της δεκαετίας του 80.Συνεπώς η delta III εξακολουθεί να βρίσκεται κοντά στις προγραμματικές αρχές της εταιρείας,όπως αυτές εκφράζονται μέσα από τη δημιουργία το 79 της delta I και επ'ουδενί το προσωνύμιο delta συνεπάγεται υποχρεωτικά χρήση τετρακίνησης και αγώνες.
Η delta κατέχει μια σημαντική αλλά συνάμα και αποσπασματική θέση στη μεγάλη ιστορία της μάρκας.
Τέλος για τους νοσταλγούς να υπενθυμίσω ότι η εμπορική της καριέρα δεν ήταν και αυτό που θα χαρακτηρίζαμε σπουδαία.Η μεγάλη επιτυχία της εποχής,υπήρξε για τη Lancia η Thema.Kαι μάλιστα τόσο κυριολεκτικά όσο και σημειολογικά αφού η πλατφόρμα Tipo 4 (Thema,Croma,164,Saab 9000)υπήρξε ολοκληρωτικά έργο των ανθρώπων της Lancia (Lancia SPA),κουβαλώντας τεχνική παρακαταθήκη από ένα άλλο δημιούργημα της Lancia,τη Beta,και κληροδοτώντας τις λύσεις των αναρτήσεων (και ιδιαίτερα της στήριξης της πίσω) σε μια σειρά μοντέλων που φτάνουν ως τις μέρες μας (156/147/GT).
Αυτό το αυτοκίνητο υπήρξε τεχνικά σταθμός για τη Lancia.Όχι η delta,παρά τους 6 παγκόσμιους τίτλους της. -
Πιστευω ότι σε ανθρωπους μεγαλύτερης ηλικίας(>40) θα αρέσει.
Αφού εβγαλαν το concept πριν μερικά χρόνια και το πέρασαν στην παραγωγή θα έχουν τους λόγους τους.
Δε θα ήθελαν να συγκρουστεί το αγοραστικό κοινό τους με αυτό της 149 -
Με σωστή τιμολογιακή πολιτική και με κινητήρα εισόδου στην Ελληνική Αγορά των 150άρι T-jet το βλέπω να κάνει μία αξιοπρεπή πορεία.
Το σχήμα του είναι από τις φωτογραφίες ονειρικό τουλάχιστον. Οι εξωτερικές διαστάσεις πρέπει να του δώσουν εσωτερικούς χώρους που ικανοποιούν απόλυτα τον Έλληνα Οικογενειάρχη (με το 1.2 παιδιά και τη πεθερά/μαμά).
Lancia Delta 2008