-
δεν υπάρχει, αλλά με τα σημερινά δεδομένα ποιο θα λέγατε γρήγορο , στημένο και οικονομικό αυτοκίνητο? Να το πω αλλιώς. Αν κάποιος θέλει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 που να έχει τις αρετές του ραλλύ, ποιο θα λέγατε?
Να σημειώσω ότι το ραλλύ δεν πάταγε τόσο στην ταχύτητα αλλά στο στήσιμο που σε έκανε να ευχαριστιέσαι κάθε στροφή.
Το ότι αυτοκίνητο σαν το ραλλύ δεν υπάρχει είναι αυτονόητο, οποτε μην ξαναλέμε τα ιδια, ε?
-διορθωση μετά απο εισήγηση φίλου συμφορουμίστα- παραθέτω κάποια μοντέλα ως υποψήφιους...
-
δεν υπάρχει, αλλά με τα σημερινά δεδομένα ποιο θα λέγατε γρήγορο , στημένο και οικονομικό αυτοκίνητο? Να το πω αλλιώς. Αν κάποιος θέλει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 που να έχει τις αρετές του ραλλύ, ποιο θα λέγατε?
Να σημειώσω ότι το ραλλύ δεν πάταγε τόσο στην ταχύτητα αλλά στο στήσιμο που σε έκανε να ευχαριστιέσαι κάθε στροφή.
Το ότι αυτοκίνητο σαν το ραλλύ δεν υπάρχει είναι αυτονόητο, οποτε μην ξαναλέμε τα ιδια, ε?
-διορθωση μετά απο εισήγηση φίλου συμφορουμίστα- παραθέτω κάποια μοντέλα ως υποψήφιους...
-
δεν υπάρχει, αλλά με τα σημερινά δεδομένα ποιο θα λέγατε γρήγορο , στημένο και οικονομικό αυτοκίνητο? Να το πω αλλιώς. Αν κάποιος θέλει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 που να έχει τις αρετές του ραλλύ, ποιο θα λέγατε?
Να σημειώσω ότι το ραλλύ δεν πάταγε τόσο στην ταχύτητα αλλά στο στήσιμο που σε έκανε να ευχαριστιέσαι κάθε στροφή.
Το ότι αυτοκίνητο σαν το ραλλύ δεν υπάρχει είναι αυτονόητο, οποτε μην ξαναλέμε τα ιδια, ε?
-διορθωση μετά απο εισήγηση φίλου συμφορουμίστα- παραθέτω κάποια μοντέλα ως υποψήφιους...
-
Μεταχειρισμένο Rallye .- (Τελεία και παύλα)
-
Καινούριο κανένα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Καινούριο κανέναΜισό λεπτό.
Το 206 δεν έχει ακριβώς την ίδια ανάρτηση με το rallye?
Εννοώ στη σχεδίαση, ότι είναι πιο μαλακό δεν το συζητάμε.
Οπότε αν τη σκληρήνουμε λιγάκι (την ανάρτηση) δεν θα έχουμε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα?
Ή μήπως υπάρχουν διαφορές στη γεωμετρία οπότε... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καινούριο κανένα
Μισό λεπτό.
Το 206 δεν έχει ακριβώς την ίδια ανάρτηση με το rallye?
Εννοώ στη σχεδίαση, ότι είναι πιο μαλακό δεν το συζητάμε.
Οπότε αν τη σκληρήνουμε λιγάκι (την ανάρτηση) δεν θα έχουμε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα?
Ή μήπως υπάρχουν διαφορές στη γεωμετρία οπότε...Κατ' αρχήν έχουν διαφορά στην αναλογία κιλών/ίππο.
Έστω όμως ότι δεν μας ενδιαφέρουν μόνο οι ευθειακές επιδόσεις. Δεν συγκρίνονται σε δρόμους με στροφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι το 206 (το 1.6 πάντα) δεν είναι καλό αυτοκίνητο. Απλώς υπολέιπεται...
-
Γιατί **πρέπει **να υπάρχει ένας διάδοχος για το Rallye?
Ή για οποιοδήποτε αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Γιατί **πρέπει **να υπάρχει ένας διάδοχος για το Rallye?Ή για οποιοδήποτε αυτοκίνητο;
Για να μπορούμε να κάνουμε πάλι όνειρα Βασίλη!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κατ' αρχήν έχουν διαφορά στην αναλογία κιλών/ίππο.
**Έστω όμως ότι δεν μας ενδιαφέρουν μόνο οι ευθειακές επιδόσεις. **Δεν συγκρίνονται σε δρόμους με στροφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι το 206 (το 1.6 πάντα) δεν είναι καλό αυτοκίνητο. Απλώς υπολέιπεται...
Ναι εννοείτε πως δεν μας ενδιαφέρουν, άλλωστε υπάρχει το GTi με 138άλογα, το RC με 177 και οι 'μετατροπές'. Πάει αυτό....
Μπορείς να αναλύσεις λιγάκι περισσότερο εκείνο το 'υπολείπεται';
Από τη στιγμή που έχουν ίδια αναρτηση και τις διαφορές στη σκληρότητα και στη γεωμετρία (αν υπάρχουν) μπορούμε(?) να τις ρυθμίσουμε, ποιο είναι το πρόβλημα?
Επιπλέον το 206 έχει και καλύτερο παλαίσιο. Άρα; -
Ας αναμείνουμε τη δοκιμή του Ford Sportka (το είδα έξω από αντιπροσωπεία μόλις πριν από μία ώρα,ήρθε επιτέλους!) και τότε βλέπουμε αν θα υπαρξει διάδοχος κατάσταση,γιατί το C2 VTR δεν μας τα είπε πολύ καλά νομίζω...
-
διαδοχος του ραλλύ είναι το αυτοκίνητο γι αυτόν που ήθελε να πάρει ραλλύ και δεν πρόλαβε. στα ιδια -περιπου - λεφτά και με τα ιδια πλεονεκτήματα.
για τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα, βγαίνουν νέα μοντέλα καλύτερα άπό τα προηγούμενα. για το ραλύ όμως? 4.000.000 και επιδόσεις κατω απο 9 το 0 100, 205 τελική και φρενα στριψίματα που βλέπουν στα ισια αυτοκινητα 2πλασιας και βαλε τιμης.
το VTR εχει 15.000 και υπολειπεται κατα πολυ
το κα ποτε δεν μ αρεσε, αλλά αν ειναι φτηνό και στριφτιαρικο και γρηγορο, ιτς οκ! -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ας αναμείνουμε τη δοκιμή του Ford Sportka (το είδα έξω από αντιπροσωπεία μόλις πριν από μία ώρα,ήρθε επιτέλους!) και τότε βλέπουμε αν θα υπαρξει διάδοχος κατάσταση,γιατί το C2 VTR δεν μας τα είπε πολύ καλά νομίζω...Νίκο, από την πληροφόρηση που έχω δεν ήρθε επίσημα και πιθανόν να μην έρθει ποτέ Μόνο κατόπιν παραγγελίας. Εύχομαι να κάνω λάθος βέβαια...
Anyway, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα έχω ένα στην κατοχή μου στις αρχές του 2004, οπότε όποιος ενδιαφέρεται...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κατ' αρχήν έχουν διαφορά στην αναλογία κιλών/ίππο.
**Έστω όμως ότι δεν μας ενδιαφέρουν μόνο οι ευθειακές επιδόσεις. **Δεν συγκρίνονται σε δρόμους με στροφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι το 206 (το 1.6 πάντα) δεν είναι καλό αυτοκίνητο. Απλώς υπολέιπεται...
Ναι εννοείτε πως δεν μας ενδιαφέρουν, άλλωστε υπάρχει το GTi με 138άλογα, το RC με 177 και οι 'μετατροπές'. Πάει αυτό....
Μπορείς να αναλύσεις λιγάκι περισσότερο εκείνο το 'υπολείπεται';
Από τη στιγμή που έχουν ίδια αναρτηση και τις διαφορές στη σκληρότητα και στη γεωμετρία (αν υπάρχουν) μπορούμε(?) να τις ρυθμίσουμε, ποιο είναι το πρόβλημα?
Επιπλέον το 206 έχει και καλύτερο παλαίσιο. Άρα;Ίδια ανάρτηση έχουν στην αρχιτεκτονική -γόνατα, ράβδοι στρέψης-
Tο rallye έχει μικρότερο μεταξόνιο, χαμηλότερο κέντρο βάρους είναι πολύ πιο ευέλικτο, πιο σφιχτό, πιο απόλυτο και πιο άμεσο.
-
λιγοτερο σημαντικο αλλά επίσης μοναδικο οτι το ραλλυ αναγνωριζεται αμεσα προκαλλώντας σεβασμο - φοβο - δεος - ζηλεια στους αλλους οδηγους (αναλογα την περισταση και τον οδηγο των δυο αυτοκινητων)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για να μπορούμε να κάνουμε πάλι όνειρα Βασίλη!!Νίκο, αυτό που εννοούσα είναι ότι πάντοτε όταν 'αποχωρεί' ένα σπουδαίο (ή και λιγώτερο σπουδαίο) αυτοκίνητο, τα ίδια ακούμε/λέμε.
Ποιός είναι ο διάδοχος της Alfasud? Του 205? Του Clio Williams? Της Integrale? Της πρώτης Μ3?
Τώρα, όσον αφορά στο πνεύμα του Rallye, πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί μια διάδοχη κατάσταση, και έχω τις απόψεις μου επί του θέματος, πλην όμως δεν έχω χρόνο να τις εκθέσω εδώ.
Later...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ίδια ανάρτηση έχουν στην αρχιτεκτονική -γόνατα, ράβδοι στρέψης-
Tο rallye έχει μικρότερο μεταξόνιο, χαμηλότερο κέντρο βάρους είναι πολύ πιο ευέλικτο, πιο σφιχτό, πιο απόλυτο και πιο άμεσο.
Το μεταξόνιο δεν μπορούμε να το αλλάξουμε...
Χαμηλότερο κέντρο βάρους: Χαμηλώνουμε το 206 κατά 3 πόντους
Με το χαμήλωμα θα σκληρύνει οπότε θα γίνει πιο σφιχτό πιο απόλυτο και πιο άμεσο...
Μήπως το πρόβλημα υπάρχει στο ότι οι ρυθμίσεις στη γεωμετρία του 206, δεν επιτρέπουν 'παιχνιδιάρικη' οδική συμπεριφορά?
Επίσης, το τιμόνι του 206 'τι λέει'? -
Οταν αλλάζει μια εποχή, φεύγουν μαζί της και όλα όσα την αντιπροσωπεύουν - νέες εποχές, νέα μοντέλα αυτοκινήτων.
-
Κατ' αρχήν καλημέρα σας!
Το 206 θα έλεγα ότι είναι πιο πολύ σαν τον μεγάλο αδερφό του Rallye... Δεν νομίζω ότι είναι διάδοχός του, και είμαι σίγουρος ότι (αυτό με τα 138 άλογα ή το δικό μου με τα 110) δεν θα έπιαναν το Rallye σε δρόμο με στροφές...
Αλλά, από την άλλη είναι πολύ καλά στημένο αμάξι, με καλό τιμονάκι (αποκάλυψη σε σχέση με το Golfακι) που αν θέλεις μπορείς να το πας σαν πισωκίνητο , αλλά αν δεν προσέξεις σε δαγκώνει (το λέω εκ πείρας... Ευτυχώς ήμουν τυχερός και δεν είχαμε απώλειες...)
Ο διάδοχός του Rallye;;;
Χμμμ, μάλλον, απ'ότι διαβάζω το SportKA... -
Έχει οδηγήσει κανείς το καινούργιο Ignis sport;
Ο διάδοχος του ραλλύ