Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 406
    • 407
    • 15 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99389
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      m1234 last edited by

      Ο χρήστης Lapin έγραψε:
      Μια διευκρίνηση αναφορικά με τους κινητηρες:

      **Η μεσαία έκδοση με τους 160ps δε θα φοράει τον 1.8tsi όπως τα περισσότερα περιοδικά έσπευσαν να γράψουν, αλλά τον 1.4tsi με τούρμπο και compressor. **

      Δηλαδή τον κινητήρα του Golf GT μείον 10 άλογα. Αυτό προκύπτει ξεκάθαρα από το press release της VW.

      TSI with 160 PS

      This is the latest TSI: a four cylinder, turbo- and supercharged, with 118 kW / 160 PS (at 5,900 rpm). Like all of the TSIs, this engine is exceptionally economical (average fuel consumption: 6.5 l/100 km) and torque-strong (maximum of 240 Newton-meter at just 1,750 rpm) too. This TSI takes the Scirocco from rest to 100 km/h in 8.0 seconds; its top speed is 217 km/h. As an option, the 160 PS TSI may be paired with the first 7-speed dual clutch transmission (DSG) in the world that is transverse mounted.

      Οι φήμες που έλεγαν ότι στο επόμενο Golf θα υπάρχει μία έκδοση με turbo+compressor με 150ps αντί για τις δυο σημερινές (140, 170) μοιάζουν πιο πιστευτές τώρα. Δεν έχει καμία λογική το scirocco να βγαίνει με 160 και το golf με 170.

      Αν ισχύει αυτό, είναι πολύ καλά νέα για Ελλάδα. Το 1.4 με 160 θα έχει πολύ καλύτερη τιμή από το 1.8 με 160. Θα υπάρχουν 2 δηλαδη προσιτες εκδόσεις εκ των οποίων η μια θα έχει και dsg.
      Μεχρι τώρα είχαμε δει TSI με 140, 170 (golf) 150(tiguan), μόνο το 160 μας έλειπε.
      Πάντως πρίν χαρούμε να πώ ότι και τα ξένα site μιλούν για 1.8. Ολοι λάθος κάνουν? Οχι ότι αποκλείεται αλλά μου φαίνεται περίεργο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        m1234 last edited by

        Ο χρήστης m1234 έγραψε:

        Μια διευκρίνηση αναφορικά με τους κινητηρες:

        **Η μεσαία έκδοση με τους 160ps δε θα φοράει τον 1.8tsi όπως τα περισσότερα περιοδικά έσπευσαν να γράψουν, αλλά τον 1.4tsi με τούρμπο και compressor. **

        Δηλαδή τον κινητήρα του Golf GT μείον 10 άλογα. Αυτό προκύπτει ξεκάθαρα από το press release της VW.

        TSI with 160 PS

        This is the latest TSI: a four cylinder, turbo- and supercharged, with 118 kW / 160 PS (at 5,900 rpm). Like all of the TSIs, this engine is exceptionally economical (average fuel consumption: 6.5 l/100 km) and torque-strong (maximum of 240 Newton-meter at just 1,750 rpm) too. This TSI takes the Scirocco from rest to 100 km/h in 8.0 seconds; its top speed is 217 km/h. As an option, the 160 PS TSI may be paired with the first 7-speed dual clutch transmission (DSG) in the world that is transverse mounted.

        Οι φήμες που έλεγαν ότι στο επόμενο Golf θα υπάρχει μία έκδοση με turbo+compressor με 150ps αντί για τις δυο σημερινές (140, 170) μοιάζουν πιο πιστευτές τώρα. Δεν έχει καμία λογική το scirocco να βγαίνει με 160 και το golf με 170.

        Αν ισχύει αυτό, είναι πολύ καλά νέα για Ελλάδα. Το 1.4 με 160 θα έχει πολύ καλύτερη τιμή από το 1.8 με 160. Θα υπάρχουν 2 δηλαδη προσιτες εκδόσεις εκ των οποίων η μια θα έχει και dsg.
        Μεχρι τώρα είχαμε δει TSI με 140, 170 (golf) 150(tiguan), μόνο το 160 μας έλειπε.
        Πάντως πρίν χαρούμε να πώ ότι και τα ξένα site μιλούν για 1.8. Ολοι λάθος κάνουν? Οχι ότι αποκλείεται αλλά μου φαίνεται περίεργο.

        Επίσης και ροπή του 160 ταιριάζει με τον 170άρη 1.4 tsi με 240/1750 (και τον 150hp 1.4 του tiguan) και όχι με την ροπή 250/1500 του 1.8. Μάλλον Lapin φαίνεται ότι έχεις δικιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          link20 last edited by

          Αυτά είναι διλήματα...Ποιόν εξαιρετικό κινητήρα να χρησιμοποιήσω?Τον 1.8 tsi
          ή τον 1.4 tsi?
          Καλύτερα πάντως για εμάς ο 1.4 γιατι θα μειώσει το κόστος απο τη φορολογία.
          Αν ήταν και λίγο πιο όμορφο ρε γμτ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gplatan last edited by

            Τα 160ps ειναι 1.4 τελικα.
            Συμφωνα με το επισημο γερμανικο site της VW.

            Λογικα λοιπον λογω κυβικων πρεπει να ερθει σε καλη τιμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Μπλέξαμε τα μπούτια μας με τους κινητήρες του VAG γμτ. Ποιο το νόημα για τόσα πολλά σύνολα;
              Μήπως θέλουν να δείξουν ότι βρήκαν έναν εύκολο και φτηνό τρόπο προσθαφαιρώντας κυβικά και κομπρέσορες για να κάνουν optimize τον κατάλληλο κινητήρα στο κατάλληλο αμάξι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasduke last edited by

                ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΤΟ 160 ΜΕ DSG? 26000 ΜΑΧ??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  m1234 last edited by

                  Ο χρήστης gplatan έγραψε:
                  Τα 160ps ειναι 1.4 τελικα.
                  Συμφωνα με το επισημο γερμανικο site της VW.

                  Λογικα λοιπον λογω κυβικων πρεπει να ερθει σε καλη τιμη.

                  Σωστός. Το λέει ξεκάθαρα.

                  ......1,4l TSI 118 kW (160PS) (Kraftstoffverbrauch: 6,2 l/100km; CO2-Emission: 148g/km)..........

                  και λέει ότι συνδιάζεται με το 7-τάχυτο DSG

                  ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΤΟ 160 ΜΕ DSG? 26000 ΜΑΧ??

                  Λογικά κάπου εκεί. Ανάλογα και με τον εξοπλισμό που θα έρθει. Αν έρθει μόνο σε έκδοση με εξοπλισμό golf GT λογικά θα κάνει γύρω στα 25.000.
                  Αν το φέρουν και σε πιο απλές εκδόσεις με εξοπλισμό του golf tsi 140 τότε μπορεί να πέσει και πιο κάτω γύρω στα 23.000. Το dsg +1700€.
                  Λογικά θα φέρουν το 122άρι σε πιο απλές εκδόσεις και πιο προσιτές τιμές και το 160άρι σε πιο πλούσιες.
                  Οι τιμές δεν θα διαφέρουν πολύ από τα σημερινά golf tsi.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης m1234 έγραψε:

                    Τα 160ps ειναι 1.4 τελικα.
                    Συμφωνα με το επισημο γερμανικο site της VW.

                    Λογικα λοιπον λογω κυβικων πρεπει να ερθει σε καλη τιμη.

                    Σωστός. Το λέει ξεκάθαρα.

                    ......1,4l TSI 118 kW (160PS) (Kraftstoffverbrauch: 6,2 l/100km; CO2-Emission: 148g/km)..........

                    και λέει ότι συνδιάζεται με το 7-τάχυτο DSG

                    Πολύ χαμηλή κατανάλωση δίνει εν συγκρίσει με τα 7,2-7,4 των 140-170 ps.

                    Μπλέξαμε τα μπούτια μας με τους κινητήρες του VAG γμτ. Ποιο το νόημα για τόσα πολλά σύνολα;
                    Μήπως θέλουν να δείξουν ότι βρήκαν έναν εύκολο και φτηνό τρόπο προσθαφαιρώντας κυβικά και κομπρέσορες για να κάνουν optimize τον κατάλληλο κινητήρα στο κατάλληλο αμάξι;

                    Kακό είναι;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      m1234 last edited by

                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                      Πολύ χαμηλή κατανάλωση δίνει εν συγκρίσει με τα 7,2-7,4 των 140-170 ps.

                      Δίκιο έχεις. Ο κινητήρας σιγά-σιγά τελειοποιείται. Την ίδια θετική εντύπωση μου είχε κάνει και το 8.4lt στο tiguan. Εχει μόνο 1λτ παραπάνω από τα Golf tsi. Κανονικά θα περίμανα να είχε +2λτ. Το +1 λογω τετρακίνησης και +1 λόγω βάρους και αεροδυναμικής. Τώρα που βλέπω το 6.2 του scirocco κατάλαβα πως το tiguan μπορεί να έχει 8.4. (+2.2lt). Οι κινητήρες του tiguan και του scirocco προφανώς έχουν υποστεί καποιες βελτιώσεις ως προς την κατανάλωση από τους προηγούμενους tsi.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        βοηθαει και το 7αρι σασμαν, οπου το βαζουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gplatan last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                          Τα 160ps ειναι 1.4 τελικα.
                          Συμφωνα με το επισημο γερμανικο site της VW.

                          Λογικα λοιπον λογω κυβικων πρεπει να ερθει σε καλη τιμη.

                          Σωστός. Το λέει ξεκάθαρα.

                          ......1,4l TSI 118 kW (160PS) (Kraftstoffverbrauch: 6,2 l/100km; CO2-Emission: 148g/km)..........

                          και λέει ότι συνδιάζεται με το 7-τάχυτο DSG

                          Πολύ χαμηλή κατανάλωση δίνει εν συγκρίσει με τα 7,2-7,4 των 140-170 ps.

                          To νεο 7αρι DSG ξηρου τυπου ειναι απο κατασκευης πιο οικονομικο απ΄το αντιστοιχο 6αρι, συν οτι εχουμε νεο κινητηρα (1.4l-160ps) κι οπωσδηποτε βελτιωμενο, αρα το 1 λιτρο λιγοτερο μαλλον δικαιολογειται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            Ο χρήστης m1234 έγραψε:

                            more...
                            http://www.autoexpress.co.uk/images/fro ... 211_25.jpg

                            GERMANY meets JAPAN!

                            αν μη τι αλλο προσπαθησαν!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fenderiarhs last edited by

                              πολυ ωραιο ειναι.....ελπιζω το νεο golf να δανειζεται μερικα εμφανισιακα στοιχεια απο αυτο γιατι απο καποια σχεδια που κυκλοφορουσαν ειχα αρχισει να ανησυχω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sonath last edited by

                                Φανταστικό το μπροστινό μέρος.
                                Αντιγραφή του EOS το εσωτερικό.

                                ΧΑΛΙΑ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΑ MEGANE ΚΑΙ C30!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  link20 last edited by

                                  Το εμπρός ωραίο είναι, το πίσω απ' την άλλη οχι.Μου φαίνεται πάντως πως δεν δένει πολύ το εμπός-πίσω.Δεν μου φαίνεται πολύ αρμονικό....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sonath last edited by

                                    Συμφωνώ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Αν έσβηνες το σήμα, θα έλεγα ότι πρόκειται για 'γερμανικό' Mitsubishi/Honda!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gplatan last edited by

                                        Προσωπικα μου εχει τυχει ουκ ολιγες φορες να αλλαξω γνωμη για καποιο μοντελο σε σχεση με τις φωτογραφιες κι αυτο γιατι ενα αυτοκινητο συνηθως φαινεται διαφορετικα στην πραξη.
                                        Πιστευω οτι απο κοντα θα ειναι πανεμορφο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanix last edited by

                                          λεω εγω τωρα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gplatan last edited by

                                            Κι απ'το πλαι :

                                            Κακο δεν ειναι παντως...
                                            Αν σκεφτει κανεις οτι η brera ειναι ισως το ομορφοτερο κουπε που παρουσιαστηκε τελευταια...
                                            Και το scirocco που (με λιγη φαντασια) του μοιαζει αρκετα σε καποια σημεια θα ειναι αρκετα φθηνοτερο και με αναλογες επιδοσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 15 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr