-
Φιλος ενδιαφερεται να αγορασει SUV.
Επειδη η αγορα θα γινει με την φοροαπαλλαγη των τριτεκνων, τιθεται οριο κυβισμου στα 2 λιτρα. Το οριο της τιμης (κανονικης) ειναι ~35.000 €.
Το 'προβλημα' ειναι οτι το θελει και ντιζελ, οποτε υποψιαζομαι οτι περιοριζονται δραστικα οι επιλογες του.
Επειδη απο SUV και ειδικα απο ντιζελ δεν εχω ιδεα, θα ηθελα μια βοηθεια, κατ' αρχην για να συνταξουμε τη λιστα με τα υποψηφια αλλα και για να ακουσουμε γνωμες. Διαβασα το παρομοιο θεμα για 'μεσαιο SUV μεχρι 35.000 €', αλλα εκει δεν υπαρχουν οι παραπανω περιορισμοι και η συζητηση μπλεκει με πολλα μοντελα.Οι προτεραιοτητες του κατα σειρα ειναι:
- Χωροι (θα το ηθελε και 7θεσιο)
- Καταναλωση/κοστος συντηρησης
- Αξιοπιστια (ειναι ελαφρως γιαπωνεζοφιλος)
- Επιδοσεις
Δεν θα γινει σοβαρη εκτος δρομου χρηση.
Βενζινη, κυβισμος ανω των 2 lt, τιμη πανω απο 35.000 € θα συζητηθουν μονο αν δεν υπαρξει αυτοκινητο που να εκπληρωνει τις παραπανω προδιαγραφες.
-
Φιλος ενδιαφερεται να αγορασει SUV.
Επειδη η αγορα θα γινει με την φοροαπαλλαγη των τριτεκνων, τιθεται οριο κυβισμου στα 2 λιτρα. Το οριο της τιμης (κανονικης) ειναι ~35.000 €.
Το 'προβλημα' ειναι οτι το θελει και ντιζελ, οποτε υποψιαζομαι οτι περιοριζονται δραστικα οι επιλογες του.
Επειδη απο SUV και ειδικα απο ντιζελ δεν εχω ιδεα, θα ηθελα μια βοηθεια, κατ' αρχην για να συνταξουμε τη λιστα με τα υποψηφια αλλα και για να ακουσουμε γνωμες. Διαβασα το παρομοιο θεμα για 'μεσαιο SUV μεχρι 35.000 €', αλλα εκει δεν υπαρχουν οι παραπανω περιορισμοι και η συζητηση μπλεκει με πολλα μοντελα.Οι προτεραιοτητες του κατα σειρα ειναι:
- Χωροι (θα το ηθελε και 7θεσιο)
- Καταναλωση/κοστος συντηρησης
- Αξιοπιστια (ειναι ελαφρως γιαπωνεζοφιλος)
- Επιδοσεις
Δεν θα γινει σοβαρη εκτος δρομου χρηση.
Βενζινη, κυβισμος ανω των 2 lt, τιμη πανω απο 35.000 € θα συζητηθουν μονο αν δεν υπαρξει αυτοκινητο που να εκπληρωνει τις παραπανω προδιαγραφες.
-
Φιλος ενδιαφερεται να αγορασει SUV.
Επειδη η αγορα θα γινει με την φοροαπαλλαγη των τριτεκνων, τιθεται οριο κυβισμου στα 2 λιτρα. Το οριο της τιμης (κανονικης) ειναι ~35.000 €.
Το 'προβλημα' ειναι οτι το θελει και ντιζελ, οποτε υποψιαζομαι οτι περιοριζονται δραστικα οι επιλογες του.
Επειδη απο SUV και ειδικα απο ντιζελ δεν εχω ιδεα, θα ηθελα μια βοηθεια, κατ' αρχην για να συνταξουμε τη λιστα με τα υποψηφια αλλα και για να ακουσουμε γνωμες. Διαβασα το παρομοιο θεμα για 'μεσαιο SUV μεχρι 35.000 €', αλλα εκει δεν υπαρχουν οι παραπανω περιορισμοι και η συζητηση μπλεκει με πολλα μοντελα.Οι προτεραιοτητες του κατα σειρα ειναι:
- Χωροι (θα το ηθελε και 7θεσιο)
- Καταναλωση/κοστος συντηρησης
- Αξιοπιστια (ειναι ελαφρως γιαπωνεζοφιλος)
- Επιδοσεις
Δεν θα γινει σοβαρη εκτος δρομου χρηση.
Βενζινη, κυβισμος ανω των 2 lt, τιμη πανω απο 35.000 € θα συζητηθουν μονο αν δεν υπαρξει αυτοκινητο που να εκπληρωνει τις παραπανω προδιαγραφες.
-
Για 7θέσιο ιαπωνικό μοντέλο με καλό diesel μάλλον το outlander περιγράφεις.Με σαφή προσανατολισμό στην άσφαλτο νομίζω είναι πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνεις...
-
Το πηρε ενας φιλος το Outlander (ειχε βαλει ακριβως τους ιδιους περιορισμους ). Μου φανηκε εξαιρετικο αυτοκινητο....
-
Εγω λεω Touran - ψιλοασχετο - αλλα δεν ξερω αν βγαινει σε 7θεσιο.
Υπαρχει καποιος λογος που πρεπει να ειναι diesel; -
nissan x-trail
-
Ο χρήστης giouris3 έγραψε:
nissan x-trailΑκριβώς! Δείτε και το τελευταίο τεύχος των 4τροχών, έχει πολύ καλά σχόλια. Τη διαφορά με το Outlander την κάνει το μοτέρ, απλά καμία σχέση!
Νομίζω στα 2.0 diesel, αφού δεν φτάνουν τα λεφτά για Χ3, η επόμενη επιλογή είναι το X-trail. -
Σωστα!Το X trail dciειναι πολυ καλη επιλογη!
-
Antara-Captiva ?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Νομίζω στα 2.0 diesel, αφού δεν φτάνουν τα λεφτά για Χ3, η επόμενη επιλογή είναι το X-trail.
Τα 35000 είναι με ή χωρίς τον ΕΦΚ που θα κερδίσει ως τρίτεκνος?
Αν είναι μετά την έκπτωση ισως να τον παίρνει και για Χ3.
Βεβαια η Χ3 δεν έχει τους χώρους που ζητάει ο φίλος. Επίσης καλή επιλογή αν εξαιρέσεις τους χώρους είναι και το Tiguan 2.0 diesel.
Αν ανέβει στα 2.2 μπορεί να σκεφτεί και LR freelander2 και RAV.
Αν βεβαια θέλει οπωσδήποτε γιαπωνέζικα kai -
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Τα 35.000 ειναι η οροφη της τιμης πριν την αφαιρεση του ΕΦΚ, για να μπορουμε να συνεννοηθουμε, δηλ. στην πραγματικοτητα θελει να δωσει περιπου 32.000 [;].
Δεν θελει οπωσδηποτε γιαπωνεζο, απλα 'γερνει' λιγο προς τα εκει.
Οι χωροι ομως ειναι αδιαπραγματευτοι, αρα Χ3 και (μαλλον) Tiguan δεν παιζουν.
Στα 2,2 μπορει να παει, χανει ομως σημαντικο ποσοστο της 'εκπτωσης' και θελει να το αποφυγει.Πολυμορφικα τυπου Touran, Corolla Verso, Scenic, S-Max κτλ του προτεινα κι εγω, αλλα δεν του αρεσουν.
Απ' οτι βλεπω εχουμε μεχρι τωρα Outlander, X-trail και Captiva. Παλι καλα, εγω φοβομουν μηπως δεν βρεθει κανενα.
-
Σε ενα μηνα θα ειναι εδω και το νεο Σουμπαρου Φορεστερ αλλα ντιζελ αργοτερα με κοστος λογικα καπου στα 35000 ευρω.
Ειναι ο πιο ησυχος και αρκετα ροπατος κινητηρας με τις καλυτερες μεχρι τωρα επιδοσεις μεταξυ των ντιζελ διλιτρων της αγορας κι ας μην ειναι σε απολυτες τιμες ο πιο δυνατος (αυτος ειναι της BMW).
Φοριεται ηδη στο νεο Λεγκασυ και σχολια μπορεις να διαβασεις στα internet magazines του εξωτερικου.
Επειδη θες Ιαπωνικο παντα μιλω!!! -
Nissa X-trail 2.0 diesel
-
Το Νιssan είναι πολύ καλή επιλογή και με πολύ καλό κινητήρα.Αλλά ξεκινάει αν δεν κάνω λάθος πάνω απο τις 36.000 οπότε μάλλον ξεφεύγει απο το budget.....
edit:Τώρα είδα πως και το outlander είναι επίσης πάνω απο τις 35.000 οπότε...
-
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Το Νιssan είναι πολύ καλή επιλογή και με πολύ καλό κινητήρα.Αλλά ξεκινάει αν δεν κάνω λάθος πάνω απο τις 36.000 οπότε μάλλον ξεφεύγει απο το budget.....edit:Τώρα είδα πως και το outlander είναι επίσης πάνω απο τις 35.000 οπότε...
μέχρι 35.000€
X-TRAIL 2.0 DIESEL 150 PS τιμή 32950 (χωρίς esp)
GRAND VITARA 1.9 WAGON DDiS JLXA τιμή 34790 (χωρίς esp)
TIGUAN 2.0 diesel 34400
CAPTIVA 2.0 DIESEL 33990 -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
μέχρι 35.000€
X-TRAIL 2.0 DIESEL 150 PS τιμή 32950 (χωρίς esp)Με esp και cruise control +1.000 ευρώ μου είπαν απο την αντιπροσωπεία.
-
Δεν ξέρω κατά πόσο θα τον βολεύανε οι χώροι του Freetrack στα 170 άλογα, με ηλιθιωδώς πλούσιο εξοπλισμό (τελικά η πίσω οθόνη είναι φοβερό νανουριστικό για τα παιδάκια, το δοκίμασα στη βαφτισιμιά μου), με 33.000 περίπου. Επειδή διάβασα ότι δεν τρελαίνεται και για πολύ εκτός δρόμου, αξιοπιστία όσο περιμένει από ένα VAG, σίγουρα όπως προείπα θα υπάρξει ένα θέμα με τους χώρους, τώρα για κόστος χρήσης και συντήρησης για diesel δεν έχω μεγάλη εμπειρία, ενώ γενικά στο θέμα στήσιμο και επιδόσεις είναι αρκετά αξιόλογο.
-
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης:
Outlander 2.0 D Αρχική (κλειδί) περίπου 40Κ € Τρίτεκνος 31.485 € (κλειδί)
Χ-Trail 2.0 D 150hp Αρχική (κλειδί) περίπου ? Κ € Τρίτεκνος 27820 € (κλειδί)
Χ-Trail 2.0 D 173hp Αρχική (κλειδί) περίπου ? Κ € Τρίτεκνος 31620 € (κλειδί) πολύ πιο πλούσιος εξοπλισμός
Freetrack 2.0 D 170hp Αρχική (oxi κλειδί) 32500 € Τρίτεκνος περίπου 26500 € (κλειδί)
Οctavia 5 Scout 2.0 D 140hp Αρχική (κλειδί) 32290 € Τρίτεκνος 26024 € (κλειδί)
Suzuki GV 1.9D Αρχική (κλειδί) περίπου 35840 € Τρίτεκνος 30950 € (κλειδί) (oxi ESP)Eπειδή βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση έκανα αυτη την έρευνα αγοράς και η σειρά είναι περίπου σύμφωνα με την αξιολόγησή μου.
Το GV to θεωρώ ακριβό και όχι τόσο άνετο, το Tiguan (έκπτωση 7500 €) μικρό, το Χ3 (έκπτωση 9000€) ακριβό.
Εναλλακτικά Honda CRV βενζίνη (οικονομικό για βενζινοκίνητο και πάρα πολύ άνετο μέσα) 28400 € (κλειδί)Ελπίζω να βοήθησα και περιμένω γνώμες γιατί συγχρόνως ψάχνω κι εγώ
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Φιλος ενδιαφερεται να αγορασει SUV.(...)
Βενζινη, κυβισμος ανω των 2 lt, τιμη πανω απο 35.000 € θα συζητηθουν μονο αν δεν υπαρξει αυτοκινητο που να εκπληρωνει τις παραπανω προδιαγραφες.
Τελικα παιρνει το SantaFe 2.7 auto 7/Θ!
Δηλαδη και βενζινη και ανω των 2.000 κ.εκ. και με τιμη ανω του οριου που ειχε θεσει...
Απεκλεισε Outlander, X-trail, Captiva, που ηταν τα αλλα υποψηφια, για διαφορους (μη ορθολογικους...) λογους. Απεκλεισε επισης το SantaFe 2.2 diesel, επειδη δεν προσφερεται ως επταθεσιο.
Το SantaFe ειναι το πιο ευρυχωρο απο τα αλλα (και γι' αυτο το επελεξε), αλλα απο καταναλωση και γενικα κοστος χρησης πιστευω αποτελει λανθασμενη επιλογη. Aσε που τουλαχιστον οι 4Τ εχουν θαψει το αυτοματο 4ταχυτο κιβωτιο. Βεβαια δεν θα κινειται πολυ, αφου κυριως κυκλοφορει με το 'μικρο', αλλα και παλι...
Diesel SUV 2 lt μεχρι 35.000 Ε