Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 214
    • 215
    • 134 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    10268
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      govus last edited by

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Στην 195 τα 55άρια έχουν μισή τιμή επάνω.

      Ορθόν !!

      Πού να δεις τι 'τραβάω' με τα 185/55/15 μου ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gtsi last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
        boo, θα σου πρότεινα να αλλάξεις διάσταση, ότι και να βάλεις, 205-50 ή 205-60, θα είναι 30-40-% φθηνότερα, η διάσταση 55 είναι ακριβότερη πάντα.

        σε αυτη την διασταση δεν ισχυει αυτο που λες γιατι την φορουν τα περισσοτερα μικρομεσσαια.

        golf, astra, leon, c4, focus αυτην την φορανε.

        οι τιμες τους παιζουν στα 400κατι ευρω αναλογως τι θα παρεις.

        οι 205-50 και 205-60 ειναι καρασπανιες και πανακριβες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik16v last edited by

          Σωστός!
          Πριν από 2 χρόνια και 3 μήνες Yokohama C-Drive 205/60/16V (θα προτιμήσω δείκτη ταχύτητας Η την επόμενη φορά) 520 ευρώ.
          Τελείως κ.λοδιάσταση.
          Συν την περιορισμένη γκάμα επιλογών.
          Εγώ ίσως να έπρεπε να πάω σε 55 προφίλ.

          Α, ξέχασα Primera P12 (mod 2002-3 και μετά)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ήθελα με την πρώτη ευκαιρία που θα ξανα έμπαινα στο forum να ευχαριστήσω όλους όσους απάντησαν στο 'θέμα μου' για την επιλογή ελαστικών του πατέρα μου.
            Τελικά μπήκαν τα F1 τα καινούρια τα ασύμμετρα.Πρώτες εντυπώσεις:
            -πιο αθόρυβα από το pilot sport 2 που φορούσε πριν
            -πιο άνετα στο δρόμο (σα να μαλάκωσε το πάτημα του αυτοκινήτου στις λακούβες)
            -καλύτερο κράτημα από τα pilot sport.

            Μπήκαν (πριν μία βδομάδα) σε δείκτη Υ και σε 225/45/17 (εμπρός) και 245/40/17 (πίσω).
            Τιμή που τα βρήκε ο πατέρας μου ήταν στα ~700€ και πολύ φρέσκα (6η εβδομάδα του 2008)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              boo last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Ξέρω γίνομαι λίγο σπαστικός.... το έχω αυτό .... αλλά τι εννοείς με σταθερότητα? Αν είναι το αντίθετο της αστάθειας τότε λίγη σημασία έχει τι λάστιχο θα βάλεις, αν οι γωνίες του εμπρός συστήματος είναι καλές το αυτοκίνητο θα είναι σταθερό ακόμα κι αν αφήσεις το τιμόνι.... Μάλλον κάτι άλλο εννοείς, προσπάθησε να μας το περιγράψεις.

              Με τον όρο σταθερότητα εννοούσα για το κράτημα στον δρόμο. Έζησα έναν εφιάλτη με τα Pirelli P6 που είχα παλιότερα σε ένα Almera τα οποία με το που έπεφτε το αμάξι σε ανωμαλίες του οδοστρώματος έτρεχες να μαζέψεις το τιμόνι. Στην επόμενη αλλαγή είχα βάλει τα Conti Sport Contact και το Almera έγινε άλλο αυτοκίνητο!!!

              Επίσης τι εννοείς με μαλακά λάστιχα? Μαλακό πέλμα, μαλακά πλαινά? Τα Continental δεν είναι κι αυτά μαλακά λάστιχα? Τι δεν σου άρεσε σε αυτά που είχες ή τι περιμένεις να βρεις και θέλεις τα sport? Δηλαδή αν θέλεις μόνο σταθερότητα τότε λέω να βάλεις τα πιο φτηνά Λαστιχορέξ και να κάνεις μια ευθυγράμμιση!

              Μαλακά πλαϊνά...
              Αν βάλουμε μία 'κλίμακα σκληρότητας' για τα λάστιχα των επιβατικών τα Conti πιστεύω ότι είναι στην μέση της κλίμακας. Στα Premium Contact το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι φθαρήκαν πολύ γρήγορα (μόνο 15.000χλμ). Τα sport πιστεύω ότι θα είναι λίγο καλύτερα στο κράτημα στον δρόμο, αλλά αφού δεν τα έχω δοκιμάσει περιμένω γνώμες...

              Λαστιχορέξ δεν έχω βάλει ποτέ σε αμάξι και δεν θέλω να βάλω. Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να είμαι σίγουρος ότι δεν θα ψάχνω σε κάποια απότομη στροφή να δω που είναι ο δρόμος και που τα όριά του...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stormold last edited by

                Πάντα είχα μία απορία!

                Υπάρχει κάποιος τρόπος να γνωρίζουμε αν ένα ελαστικό είναι μαλακό ή σκληρό ή μέτριο;

                Μέχρι στιγμής όλοι αναφέρονται σε μάρκες. Π.χ. τα Michelin είναι μαλακά, τα Bridgestone είναι σκληρά.

                Το αυτοκίνητό μου φοράει εργοστασιακά Hankook Οptimo K406. Είναι πολύ μαλακά, ζεστένονται γρήγορα και πολύ άνετα στις ανωμαλίες.

                Πως μπορώ όμως να βρω αντίστοιχο σε άλλη μάρκα;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iliasp last edited by

                  Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του?

                  Αν αυξήσω τη διάσταση πίσω από 255/35/18 σε 265/35/18...μπορεί κάποιος να μου πει για τα '+' και '-' που θα έχω οδηγικά?
                  Thanx

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης Storm έγραψε:
                    Πάντα είχα μία απορία!

                    Υπάρχει κάποιος τρόπος να γνωρίζουμε αν ένα ελαστικό είναι μαλακό ή σκληρό ή μέτριο;

                    Μέχρι στιγμής όλοι αναφέρονται σε μάρκες. Π.χ. τα Michelin είναι μαλακά, τα Bridgestone είναι σκληρά.

                    Το αυτοκίνητό μου φοράει εργοστασιακά Hankook Οptimo K406. Είναι πολύ μαλακά, ζεστένονται γρήγορα και πολύ άνετα στις ανωμαλίες.

                    Πως μπορώ όμως να βρω αντίστοιχο σε άλλη μάρκα;;;

                    Tα Hankook σου τα είχα παλιά σε 13άρα στο ...Ζάσταβα!
                    Ηταν το μόνον αξιοπρεπές λάστιχο σε επιδόσεις και τιμή στη διάσταση αυτή που είχα βρει. Τον πρώτο χρόνο κρατούσαν υπέροχα , ακόμη και φίλοι είχαν να λένε πως δεν το περιμέναν. Μετά όμως άρχισε η πτώση...
                    Συγκριτικά με τα Michelin MXV2 που είχα πριν από αυτά, τα Hankook ήταν πιο σκληρά και τελικά κράτησαν λιγότερο. Τα Michelin τα έβγαλα όταν πια είχαν φτάσει στα λινά (κυριολεκτώ! ) και ακόμη και τότε, στο στεγνό εννοείται, κρατούσαν! Καταπληκτικό λάστιχο, αλλά υπερβολικά μαλακό, έβγαλε λίγα χιλιόμετρα.
                    Ολα αυτά ΤΟΤΕ και για εκείνες τις διαστάσεις. Δυστυχώς δεν μπορείς όμως να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, αφού εσύ φοράς 16' αν δεν κάνω λάθος...
                    Από την μικρή μου πείρα, τα Michelin είναι πιο μαλακά από τα Bridgestone (μιλώ για Exalto και Potenza) , χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είμαι απολύτως ευχαριστημένος ΚΑΙ από τα δύο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      τελειως μπακαλιστικα προσπαθησε να λυγισεις τα πλαινα των ελαστικων που θες....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                        τελειως μπακαλιστικα προσπαθησε να λυγισεις τα πλαινα των ελαστικων που θες....

                        Εγώ ζουλάω (με δύναμη) το πέλμα. Βλέπεις ότι τα φτηνά λάστιχα πατιούνται ενώ τα αρκετά ακριβότερα (επιδόσεων) λάστιχα είναι πολύ πιο σκληρά. Φυσικά σε λάστιχα παρόμοιας κατηγορίας (και τιμής) δεν βλέπεις διαφορές με το χέρι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                          Tα Hankook σου τα είχα παλιά σε 13άρα στο ...Ζάσταβα!
                          Ηταν το μόνον αξιοπρεπές λάστιχο σε επιδόσεις και τιμή στη διάσταση αυτή που είχα βρει. Τον πρώτο χρόνο κρατούσαν υπέροχα , ακόμη και φίλοι είχαν να λένε πως δεν το περιμέναν. Μετά όμως άρχισε η πτώση...
                          Συγκριτικά με τα Michelin MXV2 που είχα πριν από αυτά, τα Hankook ήταν πιο σκληρά και τελικά κράτησαν λιγότερο. Τα Michelin τα έβγαλα όταν πια είχαν φτάσει στα λινά (κυριολεκτώ! ) και ακόμη και τότε, στο στεγνό εννοείται, κρατούσαν! Καταπληκτικό λάστιχο, αλλά υπερβολικά μαλακό, έβγαλε λίγα χιλιόμετρα.
                          Ολα αυτά ΤΟΤΕ και για εκείνες τις διαστάσεις. Δυστυχώς δεν μπορείς όμως να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, αφού εσύ φοράς 16' αν δεν κάνω λάθος...
                          Από την μικρή μου πείρα, τα Michelin είναι πιο μαλακά από τα Bridgestone (μιλώ για Exalto και Potenza) , χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είμαι απολύτως ευχαριστημένος ΚΑΙ από τα δύο!

                          Συμφωνώ.

                          Εγώ πρώτη φορά κυκλοφορώ με τα HANKOOK OPTIMO. Tα έχει το κουπέ εργοστασιακά σε διάσταση 205/55/16. Στην αρχή τα φοβόμουν. Δεν ήξερα την μάρκα.

                          H πλάκα είναι ότι, μέχρι στιγμής, είναι το καλύτερο λάστιχο που έχω χρησιμοποιήσει. Μου έχει κάνει εντύπωση παρόλο που είναι και εργοστασιακό. Δεν το περίμενα. Μαλακό, άνετο, αθόρυβο καλό στις στροφές, ζεστένεται και γρήγορα και από ότι φαίνεται αντέχει κιόλας.

                          Έχω δοκιμάσει πολλές (μα πολλές) μάρκες και τα Hankook φαίνονται ιδανικά για Ελληνικούς 'δρόμους'.

                          Κάποια στιγμή σκέφτομαι να τα αλλάξω (ίσως και να βάλω και μία νέα ζαντούλα 16άρα) και από ότι φαίνεται παλι Hankook θα βάλω αν δεν βρω κάτι αντίστοιχο (μαλακό, αθόρυβο, άνετο).

                          Αλλά τι αντίστοιχο να βρω όταν η 4άδα τα νέα Hankook Ventus Prime K105 κοστίζουν μόλις 320euro;;;;;

                          Είναι πρόκληση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            τελειως μπακαλιστικα προσπαθησε να λυγισεις τα πλαινα των ελαστικων που θες....

                            Εγώ ζουλάω (με δύναμη) το πέλμα. Βλέπεις ότι τα φτηνά λάστιχα πατιούνται ενώ τα αρκετά ακριβότερα (επιδόσεων) λάστιχα είναι πολύ πιο σκληρά. Φυσικά σε λάστιχα παρόμοιας κατηγορίας (και τιμής) δεν βλέπεις διαφορές με το χέρι.

                            καλα ουτε αυτο που λεω εγω ξερω οτι ειναι σωστο...απλως μου το χε δειξει ενας κλεφτης βουλκανιζατερας και ψυχολογος μηχανικος...ειχε κανει συγκριση κατι μισελεν με κατι μπριτζ...

                            τεσπα μπακαλιστικα πραγματα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opc last edited by

                              Τοποθετήθηκαν σε Corolla G6 και σε 195/50/15 Conti Premium2. Είναι πολύ νωρίς για εντυπώσεις και θα ήταν άδικη η σύγκριση με πριν μιας και μαζί αλλάχτηκαν και τα αμορτισέρ. Έχουν και Rim Protector στη διάσταση αυτή. Θα δούμε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Λοιπον,εχω ξαναρωτησει στο ΜΙΝΙ φορουμ,αλλα τωρα εφτασε η στιγμη να αλλαξω λαστιχα.
                                Λεω να αλλαξω τα μαμα 175/65/15 του ΜΙΝΙ και να παω σε 195/60/15.
                                Μαλλον κλινω προς τα PremiumContact2.
                                Τι λετε?Θελω αποψεις για τη διασταση κυριως...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Η σωστή διάσταση αν αυξήσεις σε 185 είναι η σπάνια και ακριβή 185/60-15 (νομίζω φοράει και το C3).
                                  Το 195/60-15 που προτείνεις είναι αρκετά συχνό αλλά λίγο 'βαρύ', μακραίνει την σχέση μετάδοσης και δυσκολεύει τις επιδόσεις (λίγο αλλά λέμε τώρα). Πιθανόν να εξαλειφθεί το τυπικό σφάλμα του ταχυμέτρου.
                                  Αν είσαι σπορτίφ προσανατολισμού όμως σαφώς να πας προς τα 195/50-15. Συνηθισμένα, φτηνά, φτιάχνουν όλοι οι κατασκευαστές οπότε έχεις πολλές δυντότητες επιλογής και είναι σπορτίφ λάστιχα. Κερδίζεις (λίγο) σε επιταχύνσεις και αυξάνεις το τυπικό σφάλμα του ταχυμέτρου. Χαμηλώνεις και ελάχιστα το αυτοκίνητο, βελτιώνεις το τιμόνι και μειώνεις την άνεση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Κωδικός Διάμετρος Περιφέρεια Διαφορά


                                    195/45 R15 557 mm 1750 mm -8.55 %
                                    185/50 R15 566 mm 1778 mm -6.98 %
                                    195/50 R15 576 mm 1810 mm -5.34 %
                                    185/55 R15 585 mm 1838 mm -3.94 %
                                    195/55 R15 596 mm 1872 mm -2.14 %
                                    185/60 R15 603 mm 1894 mm -0.9 %
                                    195/60 R15 615 mm 1932 mm 1.07 %
                                    185/65 R15 622 mm 1954 mm 2.14 %
                                    195/65 R15 635 mm 1995 mm 4.27 %
                                    185/70 R15 640 mm 2011 mm 5.18 %
                                    195/70 R15 654 mm 2055 mm 7.48 %

                                    Το 185/60/15 ειναι οντως η διασταση που εχει τη μικροτερη αποκλιση απο την εργοστασιακη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Eυχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας!
                                      Και εγω απο την αρχη ειμαι αναμεσα στα 185/60 /15 και στα 195/60/15.

                                      Το θεμα ειναι οτι τωρα το αυτοκινητο θα το οδηγει μεσα στη πολη η γυναικα μου και εγω κυριως εκτος.Ηδη το ΜΙΝΙ στο θεμα της ανεσης δεν ειναι και οτι πιο καλο...
                                      Αν βαλω τα 185 θα μειωσω την ανεση και το αυτοκινητο θα χαμηλωσει...Θεωρειτε τη διαφορα σημαντικη απο τα μαμα 175/65/15?
                                      Αντιθετα τα 195/60/15 θα εχουν λιγο ψηλοτερο προφιλ απο τα μαμα και αυτα ελαχιστα..
                                      onyx !
                                      Τα 195/50/15 δεν ειναι λιγο υπερβολικα σε σχεση με τα μαμα??

                                      Απο αυριο θα αρχισω ψαξιμο για τιμες κτλ,και θα ενημερωσω....
                                      Ευχαριστω και παλι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gtsi last edited by

                                        kostis20
                                        η διαφορα του 175/65/15 απο τα αλλα δυο:

                                        185/60/15 -0.91%

                                        195/60/15 1.057 %

                                        και τα 2 ειναι αποδεκτα και μεσα στο οριο του +-3%.

                                        εγω θα εβαζα την φτηνοτερη διασταση. τα προφιλ ειναι σχεδον ιδια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cuore-sportivo-19 last edited by

                                          Ξέρει κάποιος που μετρούν τα σύγχρονα κοντέρ (ειδικά στα vag ακόμα καλύτερα); Μήπως, αν δεν μετρούν περιστροφές τροχού, δεν αλλάζει η ένδειξη του κοντέρ αλλάζοντας προφίλ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
                                            Ξέρει κάποιος που μετρούν τα σύγχρονα κοντέρ (ειδικά στα vag ακόμα καλύτερα); Μήπως, αν δεν μετρούν περιστροφές τροχού, δεν αλλάζει η ένδειξη του κοντέρ αλλάζοντας προφίλ;

                                            Όπου και να πιάνουν αν εξαρτάται από κινούμενο μέρος του αυτοκινήτου είναι ρεγουλαρισμένο για τα συγκεκριμένα λάστιχα και αν αλλάξουν θα χαλάσει και η μέτρηση. Μόνο αν μετράς πχ με υπερήχους-doppler κλπ είσαι ανεξάρτητος από μηχανικά μέρη.

                                            **kostis20 **τα 195/50-15 είναι όντως χαμηλά και έχουν μια κάποια διαφορά από τα αρχικά. Έτσι όπως τα θέτεις (γυναίκα, πόλη, ήδη όχι άνετο) καλύτερα να αποφύγεις το 50άρι προφίλ. Μεταξύ των άλλων που είναι πιο κοντά σε διάμετρο διάλεξε όποιο σου αρέσει ή είναι φτηνότερο. Γενικά προτιμάται αφού αυξάνεις πλάτος (άρα και τριβές και βάρος) να κερδίσεις λίγο από το βήμα βάζοντας λίγο μικρότερο ελαστικό. Βάζοντας το φαρδύτερο και λίγο μεγαλύτερο χάνεις και από τριβές και από βάρος και από μακρύτερη σχέση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 134 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr