-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στην 195 τα 55άρια έχουν μισή τιμή επάνω.Ορθόν !!
Πού να δεις τι 'τραβάω' με τα 185/55/15 μου ...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
boo, θα σου πρότεινα να αλλάξεις διάσταση, ότι και να βάλεις, 205-50 ή 205-60, θα είναι 30-40-% φθηνότερα, η διάσταση 55 είναι ακριβότερη πάντα.σε αυτη την διασταση δεν ισχυει αυτο που λες γιατι την φορουν τα περισσοτερα μικρομεσσαια.
golf, astra, leon, c4, focus αυτην την φορανε.
οι τιμες τους παιζουν στα 400κατι ευρω αναλογως τι θα παρεις.
οι 205-50 και 205-60 ειναι καρασπανιες και πανακριβες.
-
Σωστός!
Πριν από 2 χρόνια και 3 μήνες Yokohama C-Drive 205/60/16V (θα προτιμήσω δείκτη ταχύτητας Η την επόμενη φορά) 520 ευρώ.
Τελείως κ.λοδιάσταση.
Συν την περιορισμένη γκάμα επιλογών.
Εγώ ίσως να έπρεπε να πάω σε 55 προφίλ.Α, ξέχασα Primera P12 (mod 2002-3 και μετά)
-
Ήθελα με την πρώτη ευκαιρία που θα ξανα έμπαινα στο forum να ευχαριστήσω όλους όσους απάντησαν στο 'θέμα μου' για την επιλογή ελαστικών του πατέρα μου.
Τελικά μπήκαν τα F1 τα καινούρια τα ασύμμετρα.Πρώτες εντυπώσεις:
-πιο αθόρυβα από το pilot sport 2 που φορούσε πριν
-πιο άνετα στο δρόμο (σα να μαλάκωσε το πάτημα του αυτοκινήτου στις λακούβες)
-καλύτερο κράτημα από τα pilot sport.Μπήκαν (πριν μία βδομάδα) σε δείκτη Υ και σε 225/45/17 (εμπρός) και 245/40/17 (πίσω).
Τιμή που τα βρήκε ο πατέρας μου ήταν στα ~700€ και πολύ φρέσκα (6η εβδομάδα του 2008) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ξέρω γίνομαι λίγο σπαστικός.... το έχω αυτό .... αλλά τι εννοείς με σταθερότητα? Αν είναι το αντίθετο της αστάθειας τότε λίγη σημασία έχει τι λάστιχο θα βάλεις, αν οι γωνίες του εμπρός συστήματος είναι καλές το αυτοκίνητο θα είναι σταθερό ακόμα κι αν αφήσεις το τιμόνι.... Μάλλον κάτι άλλο εννοείς, προσπάθησε να μας το περιγράψεις.Με τον όρο σταθερότητα εννοούσα για το κράτημα στον δρόμο. Έζησα έναν εφιάλτη με τα Pirelli P6 που είχα παλιότερα σε ένα Almera τα οποία με το που έπεφτε το αμάξι σε ανωμαλίες του οδοστρώματος έτρεχες να μαζέψεις το τιμόνι. Στην επόμενη αλλαγή είχα βάλει τα Conti Sport Contact και το Almera έγινε άλλο αυτοκίνητο!!!
Επίσης τι εννοείς με μαλακά λάστιχα? Μαλακό πέλμα, μαλακά πλαινά? Τα Continental δεν είναι κι αυτά μαλακά λάστιχα? Τι δεν σου άρεσε σε αυτά που είχες ή τι περιμένεις να βρεις και θέλεις τα sport? Δηλαδή αν θέλεις μόνο σταθερότητα τότε λέω να βάλεις τα πιο φτηνά Λαστιχορέξ και να κάνεις μια ευθυγράμμιση!
Μαλακά πλαϊνά...
Αν βάλουμε μία 'κλίμακα σκληρότητας' για τα λάστιχα των επιβατικών τα Conti πιστεύω ότι είναι στην μέση της κλίμακας. Στα Premium Contact το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι φθαρήκαν πολύ γρήγορα (μόνο 15.000χλμ). Τα sport πιστεύω ότι θα είναι λίγο καλύτερα στο κράτημα στον δρόμο, αλλά αφού δεν τα έχω δοκιμάσει περιμένω γνώμες...Λαστιχορέξ δεν έχω βάλει ποτέ σε αμάξι και δεν θέλω να βάλω. Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να είμαι σίγουρος ότι δεν θα ψάχνω σε κάποια απότομη στροφή να δω που είναι ο δρόμος και που τα όριά του...
-
Πάντα είχα μία απορία!
Υπάρχει κάποιος τρόπος να γνωρίζουμε αν ένα ελαστικό είναι μαλακό ή σκληρό ή μέτριο;
Μέχρι στιγμής όλοι αναφέρονται σε μάρκες. Π.χ. τα Michelin είναι μαλακά, τα Bridgestone είναι σκληρά.
Το αυτοκίνητό μου φοράει εργοστασιακά Hankook Οptimo K406. Είναι πολύ μαλακά, ζεστένονται γρήγορα και πολύ άνετα στις ανωμαλίες.
Πως μπορώ όμως να βρω αντίστοιχο σε άλλη μάρκα;;;
-
Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του?
Αν αυξήσω τη διάσταση πίσω από 255/35/18 σε 265/35/18...μπορεί κάποιος να μου πει για τα '+' και '-' που θα έχω οδηγικά?
Thanx -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πάντα είχα μία απορία!Υπάρχει κάποιος τρόπος να γνωρίζουμε αν ένα ελαστικό είναι μαλακό ή σκληρό ή μέτριο;
Μέχρι στιγμής όλοι αναφέρονται σε μάρκες. Π.χ. τα Michelin είναι μαλακά, τα Bridgestone είναι σκληρά.
Το αυτοκίνητό μου φοράει εργοστασιακά Hankook Οptimo K406. Είναι πολύ μαλακά, ζεστένονται γρήγορα και πολύ άνετα στις ανωμαλίες.
Πως μπορώ όμως να βρω αντίστοιχο σε άλλη μάρκα;;;
Tα Hankook σου τα είχα παλιά σε 13άρα στο ...Ζάσταβα!
Ηταν το μόνον αξιοπρεπές λάστιχο σε επιδόσεις και τιμή στη διάσταση αυτή που είχα βρει. Τον πρώτο χρόνο κρατούσαν υπέροχα , ακόμη και φίλοι είχαν να λένε πως δεν το περιμέναν. Μετά όμως άρχισε η πτώση...
Συγκριτικά με τα Michelin MXV2 που είχα πριν από αυτά, τα Hankook ήταν πιο σκληρά και τελικά κράτησαν λιγότερο. Τα Michelin τα έβγαλα όταν πια είχαν φτάσει στα λινά (κυριολεκτώ! ) και ακόμη και τότε, στο στεγνό εννοείται, κρατούσαν! Καταπληκτικό λάστιχο, αλλά υπερβολικά μαλακό, έβγαλε λίγα χιλιόμετρα.
Ολα αυτά ΤΟΤΕ και για εκείνες τις διαστάσεις. Δυστυχώς δεν μπορείς όμως να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, αφού εσύ φοράς 16' αν δεν κάνω λάθος...
Από την μικρή μου πείρα, τα Michelin είναι πιο μαλακά από τα Bridgestone (μιλώ για Exalto και Potenza) , χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είμαι απολύτως ευχαριστημένος ΚΑΙ από τα δύο! -
τελειως μπακαλιστικα προσπαθησε να λυγισεις τα πλαινα των ελαστικων που θες....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τελειως μπακαλιστικα προσπαθησε να λυγισεις τα πλαινα των ελαστικων που θες....Εγώ ζουλάω (με δύναμη) το πέλμα. Βλέπεις ότι τα φτηνά λάστιχα πατιούνται ενώ τα αρκετά ακριβότερα (επιδόσεων) λάστιχα είναι πολύ πιο σκληρά. Φυσικά σε λάστιχα παρόμοιας κατηγορίας (και τιμής) δεν βλέπεις διαφορές με το χέρι.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Tα Hankook σου τα είχα παλιά σε 13άρα στο ...Ζάσταβα!
Ηταν το μόνον αξιοπρεπές λάστιχο σε επιδόσεις και τιμή στη διάσταση αυτή που είχα βρει. Τον πρώτο χρόνο κρατούσαν υπέροχα , ακόμη και φίλοι είχαν να λένε πως δεν το περιμέναν. Μετά όμως άρχισε η πτώση...
Συγκριτικά με τα Michelin MXV2 που είχα πριν από αυτά, τα Hankook ήταν πιο σκληρά και τελικά κράτησαν λιγότερο. Τα Michelin τα έβγαλα όταν πια είχαν φτάσει στα λινά (κυριολεκτώ! ) και ακόμη και τότε, στο στεγνό εννοείται, κρατούσαν! Καταπληκτικό λάστιχο, αλλά υπερβολικά μαλακό, έβγαλε λίγα χιλιόμετρα.
Ολα αυτά ΤΟΤΕ και για εκείνες τις διαστάσεις. Δυστυχώς δεν μπορείς όμως να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, αφού εσύ φοράς 16' αν δεν κάνω λάθος...
Από την μικρή μου πείρα, τα Michelin είναι πιο μαλακά από τα Bridgestone (μιλώ για Exalto και Potenza) , χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είμαι απολύτως ευχαριστημένος ΚΑΙ από τα δύο!Συμφωνώ.
Εγώ πρώτη φορά κυκλοφορώ με τα HANKOOK OPTIMO. Tα έχει το κουπέ εργοστασιακά σε διάσταση 205/55/16. Στην αρχή τα φοβόμουν. Δεν ήξερα την μάρκα.
H πλάκα είναι ότι, μέχρι στιγμής, είναι το καλύτερο λάστιχο που έχω χρησιμοποιήσει. Μου έχει κάνει εντύπωση παρόλο που είναι και εργοστασιακό. Δεν το περίμενα. Μαλακό, άνετο, αθόρυβο καλό στις στροφές, ζεστένεται και γρήγορα και από ότι φαίνεται αντέχει κιόλας.
Έχω δοκιμάσει πολλές (μα πολλές) μάρκες και τα Hankook φαίνονται ιδανικά για Ελληνικούς 'δρόμους'.
Κάποια στιγμή σκέφτομαι να τα αλλάξω (ίσως και να βάλω και μία νέα ζαντούλα 16άρα) και από ότι φαίνεται παλι Hankook θα βάλω αν δεν βρω κάτι αντίστοιχο (μαλακό, αθόρυβο, άνετο).
Αλλά τι αντίστοιχο να βρω όταν η 4άδα τα νέα Hankook Ventus Prime K105 κοστίζουν μόλις 320euro;;;;;
Είναι πρόκληση...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
τελειως μπακαλιστικα προσπαθησε να λυγισεις τα πλαινα των ελαστικων που θες....
Εγώ ζουλάω (με δύναμη) το πέλμα. Βλέπεις ότι τα φτηνά λάστιχα πατιούνται ενώ τα αρκετά ακριβότερα (επιδόσεων) λάστιχα είναι πολύ πιο σκληρά. Φυσικά σε λάστιχα παρόμοιας κατηγορίας (και τιμής) δεν βλέπεις διαφορές με το χέρι.
καλα ουτε αυτο που λεω εγω ξερω οτι ειναι σωστο...απλως μου το χε δειξει ενας κλεφτης βουλκανιζατερας και ψυχολογος μηχανικος...ειχε κανει συγκριση κατι μισελεν με κατι μπριτζ...
τεσπα μπακαλιστικα πραγματα..
-
Τοποθετήθηκαν σε Corolla G6 και σε 195/50/15 Conti Premium2. Είναι πολύ νωρίς για εντυπώσεις και θα ήταν άδικη η σύγκριση με πριν μιας και μαζί αλλάχτηκαν και τα αμορτισέρ. Έχουν και Rim Protector στη διάσταση αυτή. Θα δούμε!
-
Λοιπον,εχω ξαναρωτησει στο ΜΙΝΙ φορουμ,αλλα τωρα εφτασε η στιγμη να αλλαξω λαστιχα.
Λεω να αλλαξω τα μαμα 175/65/15 του ΜΙΝΙ και να παω σε 195/60/15.
Μαλλον κλινω προς τα PremiumContact2.
Τι λετε?Θελω αποψεις για τη διασταση κυριως... -
Η σωστή διάσταση αν αυξήσεις σε 185 είναι η σπάνια και ακριβή 185/60-15 (νομίζω φοράει και το C3).
Το 195/60-15 που προτείνεις είναι αρκετά συχνό αλλά λίγο 'βαρύ', μακραίνει την σχέση μετάδοσης και δυσκολεύει τις επιδόσεις (λίγο αλλά λέμε τώρα). Πιθανόν να εξαλειφθεί το τυπικό σφάλμα του ταχυμέτρου.
Αν είσαι σπορτίφ προσανατολισμού όμως σαφώς να πας προς τα 195/50-15. Συνηθισμένα, φτηνά, φτιάχνουν όλοι οι κατασκευαστές οπότε έχεις πολλές δυντότητες επιλογής και είναι σπορτίφ λάστιχα. Κερδίζεις (λίγο) σε επιταχύνσεις και αυξάνεις το τυπικό σφάλμα του ταχυμέτρου. Χαμηλώνεις και ελάχιστα το αυτοκίνητο, βελτιώνεις το τιμόνι και μειώνεις την άνεση... -
Κωδικός Διάμετρος Περιφέρεια Διαφορά
195/45 R15 557 mm 1750 mm -8.55 %
185/50 R15 566 mm 1778 mm -6.98 %
195/50 R15 576 mm 1810 mm -5.34 %
185/55 R15 585 mm 1838 mm -3.94 %
195/55 R15 596 mm 1872 mm -2.14 %
185/60 R15 603 mm 1894 mm -0.9 %
195/60 R15 615 mm 1932 mm 1.07 %
185/65 R15 622 mm 1954 mm 2.14 %
195/65 R15 635 mm 1995 mm 4.27 %
185/70 R15 640 mm 2011 mm 5.18 %
195/70 R15 654 mm 2055 mm 7.48 %Το 185/60/15 ειναι οντως η διασταση που εχει τη μικροτερη αποκλιση απο την εργοστασιακη...
-
Eυχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας!
Και εγω απο την αρχη ειμαι αναμεσα στα 185/60 /15 και στα 195/60/15.Το θεμα ειναι οτι τωρα το αυτοκινητο θα το οδηγει μεσα στη πολη η γυναικα μου και εγω κυριως εκτος.Ηδη το ΜΙΝΙ στο θεμα της ανεσης δεν ειναι και οτι πιο καλο...
Αν βαλω τα 185 θα μειωσω την ανεση και το αυτοκινητο θα χαμηλωσει...Θεωρειτε τη διαφορα σημαντικη απο τα μαμα 175/65/15?
Αντιθετα τα 195/60/15 θα εχουν λιγο ψηλοτερο προφιλ απο τα μαμα και αυτα ελαχιστα..
onyx !
Τα 195/50/15 δεν ειναι λιγο υπερβολικα σε σχεση με τα μαμα??Απο αυριο θα αρχισω ψαξιμο για τιμες κτλ,και θα ενημερωσω....
Ευχαριστω και παλι! -
kostis20
η διαφορα του 175/65/15 απο τα αλλα δυο:185/60/15 -0.91%
195/60/15 1.057 %
και τα 2 ειναι αποδεκτα και μεσα στο οριο του +-3%.
εγω θα εβαζα την φτηνοτερη διασταση. τα προφιλ ειναι σχεδον ιδια.
-
Ξέρει κάποιος που μετρούν τα σύγχρονα κοντέρ (ειδικά στα vag ακόμα καλύτερα); Μήπως, αν δεν μετρούν περιστροφές τροχού, δεν αλλάζει η ένδειξη του κοντέρ αλλάζοντας προφίλ;
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Ξέρει κάποιος που μετρούν τα σύγχρονα κοντέρ (ειδικά στα vag ακόμα καλύτερα); Μήπως, αν δεν μετρούν περιστροφές τροχού, δεν αλλάζει η ένδειξη του κοντέρ αλλάζοντας προφίλ;Όπου και να πιάνουν αν εξαρτάται από κινούμενο μέρος του αυτοκινήτου είναι ρεγουλαρισμένο για τα συγκεκριμένα λάστιχα και αν αλλάξουν θα χαλάσει και η μέτρηση. Μόνο αν μετράς πχ με υπερήχους-doppler κλπ είσαι ανεξάρτητος από μηχανικά μέρη.
**kostis20 **τα 195/50-15 είναι όντως χαμηλά και έχουν μια κάποια διαφορά από τα αρχικά. Έτσι όπως τα θέτεις (γυναίκα, πόλη, ήδη όχι άνετο) καλύτερα να αποφύγεις το 50άρι προφίλ. Μεταξύ των άλλων που είναι πιο κοντά σε διάμετρο διάλεξε όποιο σου αρέσει ή είναι φτηνότερο. Γενικά προτιμάται αφού αυξάνεις πλάτος (άρα και τριβές και βάρος) να κερδίσεις λίγο από το βήμα βάζοντας λίγο μικρότερο ελαστικό. Βάζοντας το φαρδύτερο και λίγο μεγαλύτερο χάνεις και από τριβές και από βάρος και από μακρύτερη σχέση.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....