-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σήμερα βράδυ σε φανάρι όπου ακολουθούσε μεγάλη ευθεία μου μίλησε από το παράθυρο ο διπλανός, ένα παιδί με Golf 2.0 FSI Με ρωτούσε πως πάει το TSI και μου ζήτησε να τα πατήσουμε για να συγκρίνουμε επιδόσεις Τέσπα είπα να του το κάνω το χατίρι, από στάση είμασταν ακριβώς το ίδιο μέχρι τα 100 όπου πλέον το TSI έφευγε μπροστά και εν κινήσει οι διαφορές ήταν ακόμα πιο μεγάλες, με τη διαφορά ότι το 2.0 στο πάτημα του γκαζιού έκανε αμέσως ένα πέταγμα μπροστά και μετά το TSI μάζευε γρήγορα, οπότε το lag είναι υπαρκτό τελικά σε σχέση με την ατμόσφαιρα.
Στο τέλος τα αφήσαμε λίγο στην άκρη για να μιλήσουμε και μου έλεγε ότι θεωρεί βλακεία να πληρώνει άδικα περισσότερα τέλη/κατανάλωση (10,5 λίτρα του καίει είπε)/ασφάλεια με μικρότερες επιδόσεις και θέλει να το πουλήσει για να πάρει TSI αλλά η απαξίωσή του είναι τρελή, περισσότερο από 10.000 ευρώ σε 2 χρόνια και λυπάται να το δώσει.
Μετά σκέφτηκα ότι λέμε για τους κατόχους 1.6 FSI που η VW τους χαντάκωσε, αλλά αυτοί που καταστράφηκαν πραγματικά είναι οι κάτοχοι 2.0Aκόμη και να μην είχε βγει το TSI στην Ελλάδα, μικρομεσαίο με 2.0 ατμόσφαιρα, ήταν ΠΑΝΤΑ εγγύηση απαξίωσης και δυσκολίας στην μεταπώληση!
Εδώ βλέπεις στην αγορά το Mondeo 1.8 να πωλείται συχνά ακριβότερα από το 2.0 με τον ίδιο εξοπλισμό!
Δεν του φταίει κανείς του ανθρώπου, τέτοια συνέβαιναν και συμβαίνουν, η επιλογή του ήταν εξ αρχής λάθος, δεν του φταίνε οι TSI!
Και επιτέλους, δεν είναι η πρώτη φορά που βγάζει η VW καλύτερο μοτέρ με τα ίδια λεφτά, τα ίδια είχαν γίνει και στο Golf III όπου στα 1.6 από τα 75 ατίθασα άτια πήγε στα 100 και μάλιστα η διαφορά στο δρόμο ήταν ακόμη μεγαλύτερη!
Αλλά και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν, πχ η Alfa Romeo έπρεπε να μην βάλει τους TwinSpark στις 145/146 και να τις αφήσει με τους boxer;
Θα έλεγα κιόλας πως η VW σέβεται πολύ παραπάνω από το μέσο όρο ΤΗΝ ΤΙΜΗ που αγόρασαν το προϊόν της, αφού δεν διαφημίζεται με εκπτώσεις και προσφορές κάθε λίγο (βλέπε Ford, Hyundai, Citroen και ουκ ων έστι αριθμός άλλων!)
Οι FSI δεν θα ήταν καθόλου κακοί (αν και ο δίλιτρος μου έκανε εντύπωση με την κατανάλωσή του στο Passat...) ακόμη και σήμερα, αν δεν ξεκινούσε το downsizing και τα μικρά τουρμπάκια!
Απλά σήμερα τα 150 άλογα μας φαίνονται για πλάκα (αν δεν είμαστε ιαπωνόφιλοι... , όπου ζητάμε ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ αποδόσεις! ). -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα φρένα θεωρητικά είναι ίδια με του Gt, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχουν κάποια διαφορά στα μη οφθαλμοφανή σημεία. Τρόμπα σερβό κτλ. Γιατί αν του Gti είναι όπως του Gt, κάτι δεν πάει καλά.Απλά δεν πιάνουν δυνατά αν πιέζεις ελαφρά το πεντάλ, αν το πιέσεις με ...πειθώ, δεν τίθεται θέμα!
Νομίζω πως είναι πανομοιότυπα, ακόμη και στα part numbers. Το GT δεν είναι GTI , αλλά είναι πολύ κοντά του κι αν κάποιος θέλει, μπορεί να βάλει τα ελατήρια από το GTI και θα είναι ακόμη πιο κοντά και σε συμπεριφορά... Επίσης είμαι παραπάνω από σίγουρος πως πολλά GT έχουν μεταμορφωθεί σε GTI εκεί έξω...
Είναι και το μεγαλύτερο δέλεαρ κατά την γνώμη μου η εμφάνιση, αφού τελικά το GTI έχει απήχηση και στο...ασθενές φύλο, αφού οι γυναίκες σήμερα είναι...πολύ ενημερωμένες σε θέματα αυτοκίνησης...(GTI >=30K --> $€$€$ ).
Θα ξαναπώ: αν δεν είσαι καθε τόσο στην πίστα ή σε στροφοδιαδρομή και θέλεις κάτι πραγματικά γρήγορο (ένα κλικ πιο αργό είναι το GT από το GTI) χωρίς να κάνεις ουσιαστικά παραχωρήσεις, πηγαίνες κατευθείαν στ GT με DSG (το DSG είναι πολύ φθηνό περίπου 1700€ κάνει νομίζω, σε αντίθεση με άλλες εκδόσεις που ξεπερνάει τα 2000 κατά πολύ!). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Νομίζω πως είναι πανομοιότυπα, ακόμη και στα part numbers. Το GT δεν είναι GTI , αλλά είναι πολύ κοντά του κι αν κάποιος θέλει, μπορεί να βάλει τα ελατήρια από το GTI και θα είναι ακόμη πιο κοντά και σε συμπεριφορά... Επίσης είμαι παραπάνω από σίγουρος πως πολλά GT έχουν μεταμορφωθεί σε GTI εκεί έξω...
Πρέπει να αλλάξεις και τα άκρα. Δεν αρκούν τα ελατήρια. Έχουν διαφορετικά μετατρόχια το GT με το Gti.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Νομίζω πως είναι πανομοιότυπα, ακόμη και στα part numbers. Το GT δεν είναι GTI , αλλά είναι πολύ κοντά του κι αν κάποιος θέλει, μπορεί να βάλει τα ελατήρια από το GTI και θα είναι ακόμη πιο κοντά και σε συμπεριφορά... Επίσης είμαι παραπάνω από σίγουρος πως πολλά GT έχουν μεταμορφωθεί σε GTI εκεί έξω...
Πρέπει να αλλάξεις και τα άκρα. Δεν αρκούν τα ελατήρια. Έχουν διαφορετικά μετατρόχια το GT με το Gti.
Ναι σωστά!!! και μάλιστα εντύπωση που έχει κάνει το γεγονός ότι στο GTi είναι κατά κάτι μικρότερα από το GT
αλλά αυτό ίσως έχει να κάνει με το offset των τροχών... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Νομίζω πως είναι πανομοιότυπα, ακόμη και στα part numbers. Το GT δεν είναι GTI , αλλά είναι πολύ κοντά του κι αν κάποιος θέλει, μπορεί να βάλει τα ελατήρια από το GTI και θα είναι ακόμη πιο κοντά και σε συμπεριφορά... Επίσης είμαι παραπάνω από σίγουρος πως πολλά GT έχουν μεταμορφωθεί σε GTI εκεί έξω...
Πρέπει να αλλάξεις και τα άκρα. Δεν αρκούν τα ελατήρια. Έχουν διαφορετικά μετατρόχια το GT με το Gti.
Μετατρόχια έχουν διαφορετικά, αλλά έχουν και διαφορετικά άκρα; Περίεργο μου φαίνεται!
Μήπως είναι οι ζάντες διαφορετικές; Αλλά ακόμη κι έτσι, δεν μπαίνουν τα ελατήρια στα ίδια άκρα;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μετατρόχια έχουν διαφορετικά, αλλά έχουν και διαφορετικά άκρα; Περίεργο μου φαίνεται!
Μήπως είναι οι ζάντες διαφορετικές; Αλλά ακόμη κι έτσι, δεν μπαίνουν τα ελατήρια στα ίδια άκρα;
Τα ελατήρια ακόμα κι αν μπαίνουν θα κάνουν σωστή δουλειά σε διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης ;
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μετατρόχια έχουν διαφορετικά, αλλά έχουν και διαφορετικά άκρα; Περίεργο μου φαίνεται!
Μήπως είναι οι ζάντες διαφορετικές; Αλλά ακόμη κι έτσι, δεν μπαίνουν τα ελατήρια στα ίδια άκρα;
Τα ελατήρια ακόμα κι αν μπαίνουν θα κάνουν σωστή δουλειά σε διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης ;
Αν τα μετατρόχια είναι διαφορετικά εμπρός πίσω, το βρίσκω απίθανο να έχουν αλλάξει τα άκρα και όχι οι ζάντες πάντως!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
[quoteπολύ παραπάνω από το μέσο όρο ΤΗΝ ΤΙΜΗ που αγόρασαν το προϊόν της, αφού δεν διαφημίζεται με εκπτώσεις και προσφορές κάθε λίγο (βλέπε Ford, Hyundai, Citroen και ουκ ων έστι αριθμός άλλων!)Aυτό αληθεύει. Είναι από τις ελάχιστες εξαιρέσεις στον κανόνα της διαφήμισης εκπτώσεων.
ζητανε το 122 και αυτοι παραγουν το 1600?
Μην το δένεις σχοινί κορδόνι, μέχρι να βρώ το λινκ.
-
[quote='m1234'][quote='XrS']Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και σένα Vasgti αλλά και όλα τα παιδιά που απάντησαν...
Τα πάγια ετήσια έξοδα επειδή ακριβώς είναι πάγια έχουν το καλό ότι μπορείς να τα έχεις υπόψη σου πριν την αγορά. Επομένως τα επιπλέον ~200
-
Ναι... γι'αυτό το λόγο, έμποροι/εισαγωγείς μεταχειρισμένων από Γερμανία δεν τα πολυ-εμπορεύονται... η τιμή τους στην Ελλάδα είναι πολύ ανταγωνιστική οπότε με τους φόρους εισαγωγής η τιμή τους έρχεται στα επίπεδα των ελληνικών
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μετατρόχια έχουν διαφορετικά, αλλά έχουν και διαφορετικά άκρα; Περίεργο μου φαίνεται!
Μήπως είναι οι ζάντες διαφορετικές; Αλλά ακόμη κι έτσι, δεν μπαίνουν τα ελατήρια στα ίδια άκρα;
Μόνο από τις ζάντες είναι? Δε νομίζω! Άλλωστε αν ήταν έτσι θα ήταν φαρδύτερα στα πιο γρήγορα μοντέλα, επειδή φοράνε μεγαλύτερες ζάντες.
Ισχύει όμως το αντίθετο.
Πιο συγκεκριμένα:
εμπρός/πίσω σε χιλιοστά (mm) --ύψος του αυτοκινήτου (mm)
GT : 1540/1518--1479
GTI: 1534/1516--1469
R32: 1533/1515--1465 -
Ο χρήστης JoeyJ έγραψε:
Εκανα το πρωτο μου ουσιαστικα ταξιδι με το gt!!(Ιωαννινα)
Ειχα μεση καταναλωση 7.3 πηγαινε 7.5 ελα.
Επισης σε εκδρομη απο Ζαγοροχωρια-Ιωαννινα εκανα μεση 6.3 καθως πηγαινα προσεκτικα(οχι αργα) λογω προβληματος φιλου με ζαλαδες!!!!
Ετσι εχω μεση 9.2lt/100km πλεον!!! (εχω κανει 3.500km)Το dsg με βολεψε απιστευτα!! Ο amott μου το ζηταει τωρα για να παει εκδρομη!!!!
ΚΑΙ
Το dsg αξιζει απιστευτα!!!!!!εγω με μανουαλ εχω 8,5 μεση για 6500 χλμ. σε ταξιδι εχω ~7 με 130 χαω
-
Ο χρήστης XrS έγραψε:
Ναι... γι'αυτό το λόγο, έμποροι/εισαγωγείς μεταχειρισμένων από Γερμανία δεν τα πολυ-εμπορεύονται... η τιμή τους στην Ελλάδα είναι πολύ ανταγωνιστική οπότε με τους φόρους εισαγωγής η τιμή τους έρχεται στα επίπεδα των ελληνικώνΗ τιμή του gti προ φόρων μια χαρά είναι. Οι φόροι είναι πολλοι και ανεβάζουν την διαφορά από το GT. 40% φόρο πληρώνεις στο gti και 12% στο GT. Γι'αυτό στο GT έχουμε από τις καλύτερες τιμές στην ευρώπη ενώ στο GTI από τις χειρότερες (αν όχι την χειρότερη). Σίγουρα πάντως δεν φταίει η cosmocar γι' αυτό.
Με περίπου το ίδιο σύστημα φορολογούνται και τα μεταχειρισμένα, γι΄αυτό δεν συμφέρει να εισάγουν GTI όπως λές -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μετατρόχια έχουν διαφορετικά, αλλά έχουν και διαφορετικά άκρα; Περίεργο μου φαίνεται!
Μήπως είναι οι ζάντες διαφορετικές; Αλλά ακόμη κι έτσι, δεν μπαίνουν τα ελατήρια στα ίδια άκρα;
Μόνο από τις ζάντες είναι? Δε νομίζω! Άλλωστε αν ήταν έτσι θα ήταν φαρδύτερα στα πιο γρήγορα μοντέλα, επειδή φοράνε μεγαλύτερες ζάντες.
Ισχύει όμως το αντίθετο.
Πιο συγκεκριμένα:
εμπρός/πίσω σε χιλιοστά (mm) --ύψος του αυτοκινήτου (mm)
GT : 1540/1518--1479
GTI: 1534/1516--1469
R32: 1533/1515--1465το GTi πρέπει να έχει λογικά άλλα ημιαξόνια σε σχέση με το GT. Σε άλλη περίπτωση, αν η διαφορά των μετατροχίων οφειλόταν αποκλειστικά σε διαφορετικό offset των ζαντών, τότε η διαφορά αυτή θα ήταν ίδια τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μετατρόχιο (που δεν είναι).
Αντίθετα κάτι τέτοιο πιθανότατα ισχύει για GTi/R32 -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Ναι... γι'αυτό το λόγο, έμποροι/εισαγωγείς μεταχειρισμένων από Γερμανία δεν τα πολυ-εμπορεύονται... η τιμή τους στην Ελλάδα είναι πολύ ανταγωνιστική οπότε με τους φόρους εισαγωγής η τιμή τους έρχεται στα επίπεδα των ελληνικών
Η τιμή του gti προ φόρων μια χαρά είναι. Οι φόροι είναι πολλοι και ανεβάζουν την διαφορά από το GT. 40% φόρο πληρώνεις στο gti και 12% στο GT. Γι'αυτό στο GT έχουμε από τις καλύτερες τιμές στην ευρώπη ενώ στο GTI από τις χειρότερες (αν όχι την χειρότερη). Σίγουρα πάντως δεν φταίει η cosmocar γι' αυτό.
Με περίπου το ίδιο σύστημα φορολογούνται και τα μεταχειρισμένα, γι΄αυτό δεν συμφέρει να εισάγουν GTI όπως λέςΓια την ακρίβεια με το ίδιο ακριβώς σύστημα (για Euro 4 και μετά), απλά ο υπολογισμός του φόρου γίνεται στην απομειωμένη τιμή...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τρίτη επίσκεψη για το γνωστά θέματα σε αντιπροσωπεία
Συγκεκριμένα σε μια από τις δυο που είχα ξαναπάει, απλά αυτή τη φορά πήγα φορτωμένος και επέμεινα.Με τα πολλά φώναξαν τον υπεύθυνο του συνεργείου με τον οποίο βολτάραμε το αμάξι και συζητήσαμε εν κινήσει όλα τα θέματα.
Ευγενικός και εξυπηρετικός ωφείλω να ομολογήσω.Για το κιβώτιο, αφού άκουσε τον ήχο μου είπε πως συνήθως εμφανίζεται στα 2-3.000χλμ αυτό το κροτάλισμα. Αρχικά το θεωρούσαν λέει πρόβλημα και άλλαζαν κιβώτιο χωρίς να ρωτήσουν τη μαμά VW γι αυτό και υποβόσκει υποψία ότι το κρύβουν. Μετά από 2-3.000χλμ ακόμα και στα αλλαγμένα κιβώτια εμφανιζόταν ο ήχος. Από τη VW τους είπαν πως ο ήχος είναι φυσιολογικός και έχει να κάνει με τις ενισχύσεις στα γρανάζια και το συντονισμό τους και αργά ή γρήγορα όλα τα TSI το κάνουν. Με έβαλε σε άλλα 2 αυτοκίνητα, το test drive τους και ένα που ανήκε σε υπάλληλο της αντιπροσωπείας και πράγματι έκαναν τον ήχο.
Το μόνο πιθανό να εμφανιστεί λέει είναι το συγχρονιζέ της 2ας το οποίο αν δεν σκίζω τις αλλαγές δεν θα χαλάσει ποτέ μάλλον.Για το χτύπημα από πίσω που του τόνισα να ελέγξουν τις μπάρες ζαμφόρ όπως μου είχε πει ο μηχανικός ανεξάρτητου συνεργείου μου είπε ότι όντως μερικά είχαν πρόβλημα αλλά από το Μάρτιο 2007 αυτό διορθώθηκε και πως το δικό μου ακούγεται απόλυτα φυσιολογικά, απλά λόγω σκληρής ανάρτησης δεν είναι τόσο στρογγυλεμένο το γκουπ όσο σε πιο 'μαλακά' αυτοκίνητα.
Για τον τριγμό από την πόρτα το έψαξε και μου αντικατέστησε ένα κλιπάκι που κρατάει σταθερή την επένδυση, οπότε τώρα όλα εντάξει.
Ας τον εμπιστευτώ για να βρω κι εγώ την ηρεμία μου που έχω χάσει με το ψάξιμο αυτό τον καιρό, φάνηκε υπεύθυνο άτομο και οι απαντήσεις του ήταν τουλάχιστον τεκμηριωμένες.
@Neos,τελικά ο φίλος μου που είχε το τρίξιμο πίσω που αντιμετώπιζες και είχα πει οτι θα σε ενημερώσω,διαπιστώθηκε οτι η ρεζέρβα απλά δεν πατούσε καλά και ακουγόταν το τρίξιμο.
Πάντως,έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος απο την αντιπροσωπεία και την συνεργασία αυτής,στη Γλυφάδα.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
@Neos,τελικά ο φίλος μου που είχε το τρίξιμο πίσω που αντιμετώπιζες και είχα πει οτι θα σε ενημερώσω,διαπιστώθηκε οτι η ρεζέρβα απλά δεν πατούσε καλά και ακουγόταν το τρίξιμο.
Πάντως,έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος απο την αντιπροσωπεία και την συνεργασία αυτής,στη Γλυφάδα.
Να'σαι καλά, ευχαριστώ Βρήκα κι εγώ πριν μερικές μέρες ότι ένας από τους τριγμούς μου οφειλόταν σε... μπουλόνια που μου είχε αφήσει ο ζαντολαστιχάς στο χώρο της ρεζέρβας όταν άλλαξα ζάντες Τελικά μια χαρά φαίνεται να είναι το αμάξι μου, όλα τα Golf εμφανίζουν αυτούς τους ήχους από το κιβώτιο, απλώς ο τρόπος κάποιων αντιπροσωπειών με το ύφος 'χάρη σου κάνω που το κοιτάζω κι όλας' σε κάνει δύσπιστο.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
@Neos,τελικά ο φίλος μου που είχε το τρίξιμο πίσω που αντιμετώπιζες και είχα πει οτι θα σε ενημερώσω,διαπιστώθηκε οτι η ρεζέρβα απλά δεν πατούσε καλά και ακουγόταν το τρίξιμο.
Πάντως,έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος απο την αντιπροσωπεία και την συνεργασία αυτής,στη Γλυφάδα.
Να'σαι καλά, ευχαριστώ Βρήκα κι εγώ πριν μερικές μέρες ότι ένας από τους τριγμούς μου οφειλόταν σε... μπουλόνια που μου είχε αφήσει ο ζαντολαστιχάς στο χώρο της ρεζέρβας όταν άλλαξα ζάντες Τελικά μια χαρά φαίνεται να είναι το αμάξι μου, όλα τα Golf εμφανίζουν αυτούς τους ήχους από το κιβώτιο, απλώς ο τρόπος κάποιων αντιπροσωπειών με το ύφος 'χάρη σου κάνω που το κοιτάζω κι όλας' σε κάνει δύσπιστο.
Πολλές φορές, το 'σερβίρισμα' είναι σημαντικότερο από το κυρίως πιάτο.
-
βαση σχεδιασμου και ελλειψης κομπρεσορα, ειναι ασφαλες να πουμε οτι το 122αρι θα ειναι πιο αξιοπιστο απο το 140αρι?
-
Σαφώς, έχει λιγότερα πράγματα που μπορεί να χαλάσουν.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)