Mar 5, 2008, 8:03 AM

Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σήμερα βράδυ σε φανάρι όπου ακολουθούσε μεγάλη ευθεία μου μίλησε από το παράθυρο ο διπλανός, ένα παιδί με Golf 2.0 FSI Με ρωτούσε πως πάει το TSI και μου ζήτησε να τα πατήσουμε για να συγκρίνουμε επιδόσεις Τέσπα είπα να του το κάνω το χατίρι, από στάση είμασταν ακριβώς το ίδιο μέχρι τα 100 όπου πλέον το TSI έφευγε μπροστά και εν κινήσει οι διαφορές ήταν ακόμα πιο μεγάλες, με τη διαφορά ότι το 2.0 στο πάτημα του γκαζιού έκανε αμέσως ένα πέταγμα μπροστά και μετά το TSI μάζευε γρήγορα, οπότε το lag είναι υπαρκτό τελικά σε σχέση με την ατμόσφαιρα.
Στο τέλος τα αφήσαμε λίγο στην άκρη για να μιλήσουμε και μου έλεγε ότι θεωρεί βλακεία να πληρώνει άδικα περισσότερα τέλη/κατανάλωση (10,5 λίτρα του καίει είπε)/ασφάλεια με μικρότερες επιδόσεις και θέλει να το πουλήσει για να πάρει TSI αλλά η απαξίωσή του είναι τρελή, περισσότερο από 10.000 ευρώ σε 2 χρόνια και λυπάται να το δώσει.
Μετά σκέφτηκα ότι λέμε για τους κατόχους 1.6 FSI που η VW τους χαντάκωσε, αλλά αυτοί που καταστράφηκαν πραγματικά είναι οι κάτοχοι 2.0

Aκόμη και να μην είχε βγει το TSI στην Ελλάδα, μικρομεσαίο με 2.0 ατμόσφαιρα, ήταν ΠΑΝΤΑ εγγύηση απαξίωσης και δυσκολίας στην μεταπώληση!

Εδώ βλέπεις στην αγορά το Mondeo 1.8 να πωλείται συχνά ακριβότερα από το 2.0 με τον ίδιο εξοπλισμό!

Δεν του φταίει κανείς του ανθρώπου, τέτοια συνέβαιναν και συμβαίνουν, η επιλογή του ήταν εξ αρχής λάθος, δεν του φταίνε οι TSI!

Και επιτέλους, δεν είναι η πρώτη φορά που βγάζει η VW καλύτερο μοτέρ με τα ίδια λεφτά, τα ίδια είχαν γίνει και στο Golf III όπου στα 1.6 από τα 75 ατίθασα άτια πήγε στα 100 και μάλιστα η διαφορά στο δρόμο ήταν ακόμη μεγαλύτερη!

Αλλά και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν, πχ η Alfa Romeo έπρεπε να μην βάλει τους TwinSpark στις 145/146 και να τις αφήσει με τους boxer;

Θα έλεγα κιόλας πως η VW σέβεται πολύ παραπάνω από το μέσο όρο ΤΗΝ ΤΙΜΗ που αγόρασαν το προϊόν της, αφού δεν διαφημίζεται με εκπτώσεις και προσφορές κάθε λίγο (βλέπε Ford, Hyundai, Citroen και ουκ ων έστι αριθμός άλλων!)
Οι FSI δεν θα ήταν καθόλου κακοί (αν και ο δίλιτρος μου έκανε εντύπωση με την κατανάλωσή του στο Passat...) ακόμη και σήμερα, αν δεν ξεκινούσε το downsizing και τα μικρά τουρμπάκια!
Απλά σήμερα τα 150 άλογα μας φαίνονται για πλάκα (αν δεν είμαστε ιαπωνόφιλοι... , όπου ζητάμε ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ αποδόσεις! ).