-
πωωωωωωωωω ρε φιλε....για κοντρες διαβασα
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Απορώ πώς είναι τόσο χάλια ενώ είναι πιο γρήγορο απ' το 'καλο' NB.
Το 1800 NC ειναι πιο γρηγορο απο το σπορτυ NB?
Αυτή την εντύπωση έχω.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχουν μια διαφορα 5+ χιλιαρικα.
και αν ειναι να παρεις το διλιτρο παιρνεις το σπορτ....πας στα 32500 αρχικη δλδ.....ε αν ειναι να δωσεις 32500....μπορεις να δωσεις κατι παραπανω να παρεις κατι πιο καλο και ετσι οπως παμε θα καταληξουμε σε καμια ελιζ
Ασε που με 32500 παίρνεις ενα σεκοντ (θερντ-φορθ γουατεβερ) χεντ Σ2Κ και αλλάζεις νικ σε δολοφονοςμετοπριοαναπλαν!
Το Σ2Κ είναι για άντρες
Άσε ρε σωφεράντζα.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
κρους....τι κακο εχουν οι κοντρες? ασε που το s2k δεν ειναι μονο για κοντρες...απλα ψιλοκανει και εκει λιγη δουλεια.
πωωωωωωωωω ρε φιλε....για κοντρες διαβασα
Και στο έλεγα μην κάνεις πολύ παρέα με τον Πασχάλη, τίποτα εσύ...
Ακόμα δεν το πήρες, άρχισες να μιλάς για μετατροπές και κόντρες... Φρόντισε με το που το πάρεις να μπεις πρώτη μούρη στο αυστραλοτοπικό...
-
Ρε οταν εκανα εγω κοντρες ο πασχαλης εκανε ΒΜΧ
Ρε ας το παρω εγω και ουτε ζαντα δεν θα του αλλαξω!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
εχουν μια διαφορα 5+ χιλιαρικα.και αν ειναι να παρεις το διλιτρο παιρνεις το σπορτ....πας στα 32500 αρχικη δλδ.....ε αν ειναι να δωσεις 32500....μπορεις να δωσεις κατι παραπανω να παρεις κατι πιο καλο και ετσι οπως παμε θα καταληξουμε σε καμια ελιζ
Ακριβώς όπως τα έγραψες... Ξεκινάς για το 1.8 mid... Λες 'το δερματάκι του δε θα το βάλω μετά;;' Οπότε κοιτάς το high... Ναι αλλά αυτό έχει περίπου όσο το 2.0mid(μπλοκέ και αξιοπρεπές γκάζι).. Δερματάκι όμως δε θα βάλουμε σε αυτό και μετά;; Ε, το 2.0 high από το 2.0sport έχουν διαφορά 1500€(και παίρνεις πολλά παραπάνω, 6άρι-bilstein-xenon-συναγερμό-κάτι νίκελ). Κοιτάς μετά και το opel gt και ξενερώνεις... Δεν έχεις πολλές επιλογές...
Οπότε χωρίς ασφάλεια με το κλειδί στο χέρι: 33920€...
Τώρα για μετ S2000, αν μπεις στη λογική του μεταχειρησμένου παίρνεις και EVO... Καινούργιο το S έχει κανένα 50ρικο... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Απορώ πώς είναι τόσο χάλια ενώ είναι πιο γρήγορο απ' το 'καλο' NB.
Το 1800 NC ειναι πιο γρηγορο απο το σπορτυ NB?
Αυτή την εντύπωση έχω.
έτσι δείχνουν οι μετρήσεις από το περιοδικό,σωστή εντύπωση έχεις....άρα τα περί 'ταφου'...μύθος!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
έτσι δείχνουν οι μετρήσεις από το περιοδικό,σωστή εντύπωση έχεις....άρα τα περί 'ταφου'...μύθος!
Αν οδηγήσεις και τα δυο θα καταλάβεις γιατί το είπα 'τάφο'
-
Καλησπέρα σε όλους.
Καθώς ενδιαφέρομαι να προχωρήσω τις επόμενες ημέρες σε αγορά mx5 1.8 και προβληματίζομαι μεταξύ σκληρής/μαλακής οροφής (δεδομένης της έλλειψης γκαράζ...) θα ήθελα να σας ρωτήσω τι κανετε με το θέμα της ασφάλειας κυρίως όσον αφορά την κουκούλα. Η απλή (μη μικτή) ασφάλεια καλύπτει τυχόν 'κακόβουλες' ενέργειες;
Κάτι ακόμα,
οδήγησα το NC 1,8 και απο επιδόσεις μπορώ να πω ότι μου φάνηκε αρκετά ικανοποιητικό και ζωντανό από τις χαμηλές στροφές, ποιά η γνώμη σας;Σίγουρα το 2.0 είναι πιο ολοκληρωμένο αλλά και το 1.8 συνολικά μου φαίνεται τίμιο για όσα προσφέρει και η τιμή του καλή (24κ roadster, 26k roadster coupe, πάντα mid).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας,
Χρήστος
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Απορώ πώς είναι τόσο χάλια ενώ είναι πιο γρήγορο απ' το 'καλο' NB.
Το 1800 NC ειναι πιο γρηγορο απο το σπορτυ NB?
Αυτή την εντύπωση έχω.
έτσι δείχνουν οι μετρήσεις από το περιοδικό,σωστή εντύπωση έχεις....άρα τα περί 'ταφου'...μύθος!
Ωραια πες λοιπον οτι στα μεγαρα το 1,8 NC ριχνει 2 sec σε NB sporty (που ειναι πολλα τα 2'' αλλα τεσπα) για μενα μετραει με πιο θα βγω γελωντας.
Ασε που χωρις μπλοκε δεν χαιρεσαι πορτα -
Για κάποιον που δεν έχει την άνεση να πάει στο 2.0, το 1.8 με οπωσδήποτε προσθήκη μπλοκέ είναι μονόδρομος. Χωρίς το μπλοκέ είναι μισό MX5. Με το μπλοκέ, το πακέτο 'NC 1.8' θα είναι σίγουρα πολύ καλό!
Όσο για το Opel GT, δεν νομίζω ότι κάποιος που κοιτάει για MX5 μπορεί να κοιτάει και προς τα κει. Για S2000 να το καταλάβω, αλλά όχι Opel GT...
Υπάρχει και η άλλη σκέψη: οποιοδήποτε MX5 είναι καλύτερο από καθόλου MX5. Ακριβώς με αυτό το σκεπτικό αγόρασα το NB 1.6 μου και δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή, ειδικά αφού πολύ σύντομα μπήκε και το μπλοκέ για να γίνει πλήρες το πακέτο!
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
έτσι δείχνουν οι μετρήσεις από το περιοδικό,σωστή εντύπωση έχεις....άρα τα περί 'ταφου'...μύθος!
Αν οδηγήσεις και τα δυο θα καταλάβεις γιατί το είπα 'τάφο'
Εννοείται ότι είναι πολύ ταχύ το δίλιτρο,εξυπακούεται ότι είναι πιο ευχάριστο λόγω μπλοκέ,όπως και το ΝΒ,άλλά αργό το 1.8 δεν είναι,τουλάχιστον στα χαρτιά!
-
Αν για οικονομικούτς και μόνο λόγους πάρεις το 1.8 και προσθέσεις το μπλοκέ εσύ μετά θα σου βγει κανένα 4 χίλιαρο το πολύ φθηνότερο... Αξίζει; Για εμένα όχι. Πάντως συμφωνώ... ΜΧ-5 χωρίς μπλοκέ= μισό ΜΧ-5.
Τώρα βάση τιμής, το opel gt είναι πολύ πιο κοντά σε τιμή από ότι το S. Αλλά πλην μηχανής, υστερει σε όλα τα άλλα.
Προσωπικά αν δεν οδηγούσα το 1.8 μπόρεί και να το αγόραζα. Test drive δεν υπήρχε και τα περιοδικά γράφαν ότι πηγαίνει σχετικά καλά... Ευτυχώς που το πήρε ένας γνωστός και το οδήγησα...
Σε περίπτωση βέβαια που κάποιος σκέφτεται και για το RC, καλύτερα να τα δώσει για 2.0 τα 4 χιλιάρικα -
Γιατί 4χίλιαρο; Ακόμα και για τα NC που δεν κυκλοφορούν πολλά μπλοκέ, με ένα χιλιάρικο είσαι σίγουρα οκ! Σίγουρα πολύ λιγότερα από τη διαφορά τιμής μεταξύ 1.8 και 2.0, αρκεί βέβαια κανείς να είναι συνειδητοποιημένος για το τι ζητάει. Εσύ το οδήγησες και δεν σου άρεσε, εγώ όμως οδήγησα και 1.6 και 1.8 (για NB/NBFL έψαχνα) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το 1.6. Προσωπικές επιλογές είναι αυτά, φυσικά όσο ανεβαίνει ο προϋπολογισμός τόσο καλύτερα μπορεί κανείς να κοιτάει προς το δίλιτρο!
Όσο για το 1.8 RC vs. 2.0 Cabrio, δεν υπάρχει αμφιβολία, 2.0 Soft top δαγκωτό!
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Γιατί 4χίλιαρο; Ακόμα και για τα NC που δεν κυκλοφορούν πολλά μπλοκέ, με ένα χιλιάρικο είσαι σίγουρα οκ! Σίγουρα πολύ λιγότερα από τη διαφορά τιμής μεταξύ 1.8 και 2.0, αρκεί βέβαια κανείς να είναι συνειδητοποιημένος για το τι ζητάει. Εσύ το οδήγησες και δεν σου άρεσε, εγώ όμως οδήγησα και 1.6 και 1.8 (για NB/NBFL έψαχνα) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το 1.6. Προσωπικές επιλογές είναι αυτά, φυσικά όσο ανεβαίνει ο προϋπολογισμός τόσο καλύτερα μπορεί κανείς να κοιτάει προς το δίλιτρο!Όσο για το 1.8 RC vs. 2.0 Cabrio, δεν υπάρχει αμφιβολία, 2.0 Soft top δαγκωτό!
4χίλιαρο εννοώ τα 5000€ διαφορά που έχουν μείον 1000 το μπλοκέ, άρα το 2.0 είναι ακριβότερο 4Κ από το 1.8.
Απλά για τη δύναμη να πω ότι σημαντικό ρόλο παίζει τι άλλο έχεις οδηγήσει. Πρέπει να φυσάει κάτι μέσα στη μηχανή πάντως, για να έχεις δύναμη . Εκτός αν το 'μαρούλι' είναι πολύ, οπότε δε θα μιλούσαμε για mx5... -
To 1.8 NC ΔΕΝ είναι γρηγορότερο του ΝΒ 1.8.
Εχουμε κάνει πολλές 'μετρησεις' για ....χάρη της επιστημης στο http://www.mx5.gr και το ΝΒ 1.8 είτε εύκολα, είτε δυσκολα είναι μπροστά.
Δεν το εχουμε δει σε πίστα σε ευθεία αντιπαράθεση, αλλά από κάποια track days που έχουμε κάνει, το προηγούμενης γενιάς 1.8 λόγω μπλοκέ είναι πολύ πιο 'μανιτζέβελο' στην πίστα. -
εκπληκτικο αυτοκινητο το mx 5 , σκεφτομουν εδω κ καιρο να το παρω αλλα τελικα επελεξα κατι διαφορετικο (civic type s).Anyway , μενω πειραια πασαλιμανι κ εχω να κανω μια ερωτηση. Πωλειται ενα mx 5 miiata μοντελο 89 , η τιμη του ειναι 10000 ευρω , δεν πιστευετε οτι ειναι υπερβολικη?
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Γιατί 4χίλιαρο; Ακόμα και για τα NC που δεν κυκλοφορούν πολλά μπλοκέ, με ένα χιλιάρικο είσαι σίγουρα οκ! Σίγουρα πολύ λιγότερα από τη διαφορά τιμής μεταξύ 1.8 και 2.0, αρκεί βέβαια κανείς να είναι συνειδητοποιημένος για το τι ζητάει. Εσύ το οδήγησες και δεν σου άρεσε, εγώ όμως οδήγησα και 1.6 και 1.8 (για NB/NBFL έψαχνα) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το 1.6. Προσωπικές επιλογές είναι αυτά, φυσικά όσο ανεβαίνει ο προϋπολογισμός τόσο καλύτερα μπορεί κανείς να κοιτάει προς το δίλιτρο!
Όσο για το 1.8 RC vs. 2.0 Cabrio, δεν υπάρχει αμφιβολία, 2.0 Soft top δαγκωτό!
4χίλιαρο εννοώ τα 5000
-
Με τη σειρά μου πιστεύω πως το 1,8 έχει ικανοποιητικότατη επιτάχυνση (μετά από test drive βέβαια) και μόνο η έλλειψη μπλοκέ θα ενοχλήσει το συνειδητοποιημένο, το οποίο μπαίνει εκ των υστέρων. Επίσης η διαφορά στην τιμή δε νομίζω ότι είναι αμελητέα, όπως προείπαν πολλοί και ίσως η λύση για κάποιον που θέλει περισσότερο γκάζι να είναι το μεταχειρισμένο 2λιτρο γύρω στις 25,000 ευρώ ...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
κρους....τι κακο εχουν οι κοντρες? ασε που το s2k δεν ειναι μονο για κοντρες...απλα ψιλοκανει και εκει λιγη δουλεια.
πωωωωωωωωω ρε φιλε....για κοντρες διαβασα
Και στο έλεγα μην κάνεις πολύ παρέα με τον Πασχάλη, τίποτα εσύ...
Ακόμα δεν το πήρες, άρχισες να μιλάς για μετατροπές και κόντρες... Φρόντισε με το που το πάρεις να μπεις πρώτη μούρη στο αυστραλοτοπικό...
Εγω του τα χω πει.Δεν κανει αυτος για μχ5.Μονο για Σ2Κ τον κοβω (αν και δεν εχει τα χερια) οταν θα ρχονται τα καγκουρια οι φιλοι του διπλα του και θα τον προκαλουν να πατησουν αυτος θα βλασφημαει την ωρα και τη στιγμη.Το Σ2Κ θελει,απλα δεν το χει καταλαβει ακομα και ψαχνει δικιολογιες του στυλ 'θα παλευω συνεχεια να το κρατησω' κλπ.Τεσπα,θεωρω πολλα τα λεφτα για το μχ5 τα 33-34 που διαβαζω εδω.Ισως επειδη δεν το χω οδηγησει,ασχετα αν ακουω συνεχεια 'τι φοβερο και fun to drive αυτοκινητο' και τι ωραιο στησιμο με τη μπλοκαδουρα του' κλπ..Πολλα τα 35Κ γι αυτο το αμαξι.
Mazda MX-5