-
αμα οδηγησεις το GTI, ξεχνα το το GT...
-
μα αυτό ακριβώς φοβάμαι και 'γω και καθηστερώ το test drive
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Πολύ καλή η κατανάλωση αυτή τη φορά. Χρήση μέσα στην Αθήνα αποκλειστικά, σε περιοχές με μπόλικη κίνηση και φανάρια, δλδ φουλ αστική χρήση, με οικονομική και προσεκτική οδήγηση 9,6 λίτρα/100χλμ όταν στο ίδιο περιβάλλον Mini 1.6 120 έκαψε 9λίτρα/100χλμ
Θα το πάω και ταξιδάκι το επόμενο Σαβ/κο να δούμε πως θα τα πάειΠολύ καλή κατανάλωση για αστική χρήση. Βέβαια η σύγκριση με το μίνι είναι παρόλα αυτά σχετική αφού οι συνθήκες ποτέ δεν είναι ίδιες. Ανάλογες ναι, ίδιες όχι. Το 9 πάντως του μίνι το θεωρώ άριστο μέσα στην πόλη για αυτοκίνητο 1.6. Εγώ με το σιβικ 1.8 σε συνθήκες κίνησης απλά δεν μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο. Πετυχαίνω καταναλώσεις αντίστοιχες με την δική σου και αυτό με προσπάθεια.
-
Ο χρήστης XrS έγραψε:
από την άλλη πάλι σκέφτομαι ότι ίσως το GT αποτελεί πιο ορθολογική επιλογή. Για την ιστορία το GT το έχω οδηγήσει και μου φάνηκε ως το τέλειο μέσο για κίνηση μεσα στην πόλη λόγω της ροπής από τις 1000 κιόλας στροφές, αλλά και του τρόπου που ανεβάζει μέχρι τις 7000+rpm. Μένει να κάνω ένα αντίστοιχο test drive το GTi. Απλά θέλω να έχω και κάποιες από τις παραπάνω παραμέτρους στο μυαλό μου πριν καταλήξω γιατί φοβάμαι και 'γω ότι αν οδηγήσω το GTi μετά θα είναι... αργά για τέτοιες σκέψεις
Όπως και να 'χει thanx
Επειδή τα έχω οδηγήσει και τα 2, είναι τελείως διαφορετική ηφιλοσοφία τους. Αν θες πιο σπορ αίσθηση θα πας στο GTI με κλειστά μάτια.
-
Το GT έχει αυτό που θα μπορούσες να αποκαλέσεις 'στήσιμο γρήγορης βόλτας', ενω το GTI είναι πιο σπορ, αλλά σε καμία περίπτωση απόλυτο και 'ξερό'.
Επίσης η αίσθηση που δίνει το GTI είναι ότι δουλεύει- κάθεται καλύτερα πάνω στις αναρτήσεις του σε σχέση πάντα με το GT και αυτό οφείλται στην πιο πάνω διαφορά στησιματος.
Η ουσία είναι ότι σε επέιπεδο σβέλτης οδήγησης ο μέσος (ή και χαμηλότερου επιπέδου) οδηγός δεν θα καταλάβει σημαντικές διαφορές μια και δύσκολα θα φτάσει να δοκιμάσει τα όρια και των δύο. Αν όμως ψαχτείς παραπάνω - ανάμεσα στα 2 πάντα - τότε βρίσκεις έυκολα τις παραπάνω διαφοές.
Από άλλες διαφορές: Το μεγάλο σου δίνει σταθερά την αίσθηση ότι 'έχει και άλλο' και δεν τελειώνει εύκολα και όταν αποφασίσεις να πατήσεις το γκάζι όλα εξελίσσονται σε fast forward και καταλαβαίνεις την ταχύτητα από τα ταχέως πλησιάζοντα οχήματα που κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση με εσένα. Επίσης είναι πιο αθόρυβο από το GT σε ταξίδι. -
Το GTI αξίζει τα παραπάνω χρήματα από το GT .- Τελείως άλλο αμάξι, φοβερός ο 2.0TFSI και το στήσιμο/φρένα.
Δεν λέω, καλό επίτευγμα ο TSI αλλά ο 2.0Τ είναι αλλού -
Εντύπωση προκαλεί στο τέστ των 4Τ, οι καλύτερες επιδόσεις του Golf σε συνδυασμό με την χαμηλότερη κατανάλωση, ακόμα καλύτερα και από το ομόσταβλο Leon.
Πολύ χειρότερα απ 'ότι περίμενα το Bravo και το 308.
-
για πες λιγα παραπανω για το τεστ
-
Ο χρήστης XrS έγραψε:
...
...
Η διαφορά σε αίσθηση κατά την οδήγηση, επιδόσεις, ροπή, στήσιμο, κράτημα, εξοπλισμό μεταξύ GTi/GT και υπόλοιπων εκδόσεων είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα ταμπελάκι.Όπως και το Gti με το Edition 30 και το R32 έχει αρκετές διαφορές.
Έχει GT μια φίλη μου και τα έχω δει στο δρόμο και τα 2. Το GΤi για τα επιπλέον χρήματα που κοστίζει, για κάποιον που μπορεί να κάνει την υπέρβαση, αξίζει.
Καλημέρα,
Φίλε Vasgti μιας και ήρθε η συζήτηση στο θέμα, μήπως θα μπορούσες να αναφέρεις κάποιο ενδεικτικό κόστος χρήσης του GTi έτσι ώστε να τα συγκρίνουμε με τα στοιχεία που αναφέρουν τα παιδιά για το GT? Π.χ. κατανάλωση σε αστική/ημιαστική περιοχή, κόστος συντήρησης κλπ...Σε ρωτάω, γιατί σκέφτομαι να κάνω την υπέρβαση που λες, αλλά από την άλλη πάλι σκέφτομαι ότι ίσως το GT αποτελεί πιο ορθολογική επιλογή. Για την ιστορία το GT το έχω οδηγήσει και μου φάνηκε ως το τέλειο μέσο για κίνηση μεσα στην πόλη λόγω της ροπής από τις 1000 κιόλας στροφές, αλλά και του τρόπου που ανεβάζει μέχρι τις 7000+rpm. Μένει να κάνω ένα αντίστοιχο test drive το GTi. Απλά θέλω να έχω και κάποιες από τις παραπάνω παραμέτρους στο μυαλό μου πριν καταλήξω γιατί φοβάμαι και 'γω ότι αν οδηγήσω το GTi μετά θα είναι... αργά για τέτοιες σκέψεις
Όπως και να 'χει thanx
Καταρχήν ας ξεχωρίσουμε τα πάγιο κόστος χρήσης που περιλαμβάνει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα κτλ και το μεταβλητό που αφορά τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης και διαδρομών.
Στα σταθερά ετήσια έξοδα (τέλη και ασφάλιστρα) το GT υπερέχει ξεκάθαρα. Αν αυτά δεν αποτελούν πρόβλημα και δεν αισθάνεσαι πως θα σε επιβαρύνουν δυσανάλογα τότε πάμε παρακάτω προς GTΙ μεριά.
Μιας και το ανέφερες, πραγματικά ο κινητήρας στο GTI προσφέρει απόλυτη αρμονία και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών. Δεν δείχνει να δυσανασχετεί πουθενά. Από πολύ χαμηλά μέχρι τον κόφτη. Δεν υπάρχει ούτε καν το ανεπαίσθητο 'σκαλωπάτι' που αναφέρουν αρκετοί για τον Tsi. Ειδικά με το DSG, στο αυτόματο πρόγραμμα (D), εφόσον το πηγαίνεις ήρεμα, οι αλλαγές γίνονται από τις 1.500-1.700 στροφές και ο κινητήρας ακόμα και σε αυτά τα επίπεδα δουλεύει απόλυτα στρωτά και με επαρκή ελαστικότητα. Μόλις βυθίσεις λίγο παραπάνω το πόδι σου στο γκάζι, τότε είτε θα επιταχύνει γραμμικά, είτε αν το κάνεις απότομα θα κάνει κατέβασμα μιας σχέσης και θα επιταχύνει αστραπιαία.
Έπειτα όπως σωστά προανέφεραν και τα υπόλοιπα παιδιά, διαφορές υπάρχουν και στο στήσιμο της ανάρτησης. Το GTi στο δρόμο το αισθάνεσαι αρκετά πιο 'σφιχτό' και σπορ σε σχέση με το GT (αν οδηγήσεις και τα 2 θα καταλάβεις αμέσως πως το GT έχει περισσότερο μαλακή ρύθμιση). Στη συνέχεια είναι η διαφορά στο δρόμο και στην συνολικότερη αίσθηση που αποκομίζεις τόσο λόγω διαφοράς ροπής, όσο και γενικότερου στησίματος και συμπεριφοράς ανάρτησης. Προσωπικά, δίνω ένα συν ακόμα υπερ του GTi για τα καθίσματα τα οποία πραγματικά παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και δεν κουνιέσαι καθόλου από τη θέση σου. Είναι σαν να το φοράς το κάθισμα.
Τώρα για την κατανάλωση... Είχε τύχει μια φορά να γεμίσουμε την ίδια ημέρα με τη φίλη μου. Με γεμάτο ρεζερβουάρ, στο GT ο υπολογιστής ταξιδίου έδειχνε μια αυτονομία ~650km και με βάση μια νορμάλ μέση κατανάλωση που είχε εκείνη τη στιγμή. Αντίστοιχα στο GTi ο υπολογιστής έδειξε αυτονομία ~550km. Κάτι που είναι ενδεικτικό της διαφοράς των 2 μοτέρ. Σίγουρα μέσα στην πόλη δεν ισχύουν αυτές οι τιμές, αλλά τις παρέθεσα για να γίνει αντιληπτό πως στο ρελαντί, μετά τον ανεφοδιασμό, το GT έδειχνε μια αυτονομία 100km παραπάνω.
Επειδή το οδηγώ κυρίως βράδυ ή σε ώρες χωρίς ιδιαίτερη κίνηση (τα πρωινά χρησιμοποιώ άλλο πιο οικονομικό αυτοκίνητο) και κυρίως σε ανοιχτό δρόμο, η κατανάλωση που συνήθως βλέπω είναι 9-11lt/100km. Σε έντονο μποτιλιάρισμα ίσως ανέβει και σε 12-13lt/100km.
Ο μέσος όρος είναι γύρω στα 10-11λτ/100χλμ με μικτές συνθήκες οδήγησης, που περιλαμβάνει και ανοίγματα και στρωτή οδήγηση.
Οτιδήποτε άλλο θες να ρωτήσεις, εδώ είμαστε.
-
να πω και εγω μια γνωμη για τα VW χωρις να με βρισετε βεβαια, αφου κι εγω κατειχα ενα golf v 16αρι.
ως ιδεα, δηλαδη οπως τα φανταζονται οι μηχανικοι στο εργοστασιο, ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα.ΑΛΛΑ...
τα επιμερους μερη που χρησιμοποιουνται, ειτε αυτα ειναι καδενες ειτε τα πλαστικα του εσωτερικου ειναι χαμηλης ποιοτητας.΄
η συναρμολογηση αυτων των χαμηλης ποιοτητας υλικων ειναι ακομα χειροτερη και βγαζει κακο ονομα στους γερμανους (το οποιο ειναι αδικια αφου και η mercedes και η bmw και η opel -opel εχω τωρα- δεν ειναι τοσο προβληματικες ουτε τριζουν και φθειρονται με το παραμικρο).δεν εχω μπει σε γαλλικο και ιταλικο, αλλα συγκρινοντας με τα υπολοιπα γερμανικα και με τα ιαπωνικα, τετοια χαμηλη ποιοτητα υλικων και συναρμολογησης δεν εχω συναντησει.
τωρα αν h vw θελει να συγκρινεται με γαλλους και ιταλους, προβλημα της. ας μειωσει και τις τιμες ομως..
και εδω ερχομαστε στο αλλο εξωφρενικο..οι τιμες αγορας και συντηρησης ειναι αδικαιολογητες. ειδικα δε της συντηρησης με τα 140 ευρω για αλλαγη λαδιων τη στιγμη που διλιτρη μερσεντες χρειαζεται 90 (...), τα λενε ολα..
εν τελει λοιπον, η προσωπικη γνωμη ενος ανθρωπου που την πατησε, ειναι οτι αν σκεφτεται κανεις να παρει τωρα (και οχι πριν απο δυο δεκαετιες) vw, ας το σκεφτει καλυτερα.. η πολυ χαμηλη ποιοτητα και οι εξωφρενικες τιμες, θα τιναξουν τα νευρα και το χρονο σας στον αερα..
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και σένα Vasgti αλλά και όλα τα παιδιά που απάντησαν...
Τα πάγια ετήσια έξοδα επειδή ακριβώς είναι πάγια έχουν το καλό ότι μπορείς να τα έχεις υπόψη σου πριν την αγορά. Επομένως τα επιπλέον ~200
-
To DSG αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
To DSG αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ.XrS είχα manual Gti και το καλοκαίρι που μας πέρασε πήρα με DSG. Όσο και αν το έβλεπα αρνητικά στην αρχή (δεν συμπαθώ τα αυτόματα), τώρα δεν το αλλάζω με τίποτα. Είναι αισθητά πιο γρήγορο από το χειροκίνητο και ευχαριστιέσαι οδήγηση υπό όλες τις συνθήκες. Ακόμα και σε μποτιλιάρισμα είσαι ατάραχος και χωρίς άγχος (άσχετο αλλά βάσει μιας έρευνας που είχα διαβάσει ανέφερε πως η διαδικασία σύμπλεξης και αποσύμπλεξης ταχύτητας για να κινηθείς ελάχιστα μέτρα και η συνεχής επανάληψη σε οδηγούν σε εκνευρισμό και γενικότερα αρνητικές αντιδράσεις). Αυτό όσο παράξενο και αν ακούγεται, το έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου πόσο έχω ηρεμήσει ακόμα και αν πέσω σε έντονο μποτιλιάρισμα (ελάχιστα με επηρεάζει).
Για τα φρένα αν δεν κάνω λάθος η μόνη τους διαφορά είναι στο ότι στο GTi οι δαγκάνες είναι κόκκινες.
-
Εκανα το πρωτο μου ουσιαστικα ταξιδι με το gt!!(Ιωαννινα)
Ειχα μεση καταναλωση 7.3 πηγαινε 7.5 ελα.
Επισης σε εκδρομη απο Ζαγοροχωρια-Ιωαννινα εκανα μεση 6.3 καθως πηγαινα προσεκτικα(οχι αργα) λογω προβληματος φιλου με ζαλαδες!!!!
Ετσι εχω μεση 9.2lt/100km πλεον!!! (εχω κανει 3.500km)Το dsg με βολεψε απιστευτα!! Ο amott μου το ζηταει τωρα για να παει εκδρομη!!!!
ΚΑΙ
Το dsg αξιζει απιστευτα!!!!!! -
[quote='XrS']Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και σένα Vasgti αλλά και όλα τα παιδιά που απάντησαν...
Τα πάγια ετήσια έξοδα επειδή ακριβώς είναι πάγια έχουν το καλό ότι μπορείς να τα έχεις υπόψη σου πριν την αγορά. Επομένως τα επιπλέον ~200
-
Τα φρένα θεωρητικά είναι ίδια με του Gt, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχουν κάποια διαφορά στα μη οφθαλμοφανή σημεία. Τρόμπα σερβό κτλ. Γιατί αν του Gti είναι όπως του Gt, κάτι δεν πάει καλά.
-
Σήμερα βράδυ σε φανάρι όπου ακολουθούσε μεγάλη ευθεία μου μίλησε από το παράθυρο ο διπλανός, ένα παιδί με Golf 2.0 FSI Με ρωτούσε πως πάει το TSI και μου ζήτησε να τα πατήσουμε για να συγκρίνουμε επιδόσεις Τέσπα είπα να του το κάνω το χατίρι, από στάση είμασταν ακριβώς το ίδιο μέχρι τα 100 όπου πλέον το TSI έφευγε μπροστά και εν κινήσει οι διαφορές ήταν ακόμα πιο μεγάλες, με τη διαφορά ότι το 2.0 στο πάτημα του γκαζιού έκανε αμέσως ένα πέταγμα μπροστά και μετά το TSI μάζευε γρήγορα, οπότε το lag είναι υπαρκτό τελικά σε σχέση με την ατμόσφαιρα.
Στο τέλος τα αφήσαμε λίγο στην άκρη για να μιλήσουμε και μου έλεγε ότι θεωρεί βλακεία να πληρώνει άδικα περισσότερα τέλη/κατανάλωση (10,5 λίτρα του καίει είπε)/ασφάλεια με μικρότερες επιδόσεις και θέλει να το πουλήσει για να πάρει TSI αλλά η απαξίωσή του είναι τρελή, περισσότερο από 10.000 ευρώ σε 2 χρόνια και λυπάται να το δώσει.
Μετά σκέφτηκα ότι λέμε για τους κατόχους 1.6 FSI που η VW τους χαντάκωσε, αλλά αυτοί που καταστράφηκαν πραγματικά είναι οι κάτοχοι 2.0 -
το πρόβλημα με τους fsi είναι και το γεγονός ότι η μαμά τους αποστράτεψε μέσα σε 2 ετη!
Πραγματικά τι λένε τώρα στους πελάτες τους οι πωλητές που κόμπαζαν για τη συγκεκριμένη σειρά κινητήρων??
(και τους έπεισαν να σκασουν ένα κάρο λεφτά)???
πάντως πέρα από αυτά η κίνηση TSi έχει βγάλει μάτια (όπως θα έλεγαν οι παλαιότεροι). Και επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση τι άλλο να ζητήσει κανείς... (Κάτι καλύτερο στο service και στο after sales beahvior??? μήπως)...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μετά σκέφτηκα ότι λέμε για τους κατόχους 1.6 FSI που η VW τους χαντάκωσε, αλλά αυτοί που καταστράφηκαν πραγματικά είναι οι κάτοχοι 2.0Με 26-27Κ που έβγαινε το δίλιτρο, σήμερα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για την πώλησή του ως μτχ...
Κάπου διάβασα σε ένα site οτι η VW στην Αγγλία επανέφερε τα 16αρια FSI στην παραγωγή, λόγω μεγάλης ζήτησης του 122.
-
ζητανε το 122 και αυτοι παραγουν το 1600?
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)