-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όταν ακούς για δυνατούς κινητήρες και για σπορ στήσιμο, σε ποιο κοινό νομίζεις ότι απευθύνεται; Στους 'ανήσυχους' ή στη γιαγιάκα που θέλει κάτι για να πάει στο σούπερ-μάρκετ με 30 χ.α.ω.;Αυτά ίσχυαν και για την 147 όταν παρουσιάστηκε. Δεν αντιστοιχούσε όμως στην κατηγορία των σαξοραλλων.
-
Ούτε είχε μικρό αμάξωμα.
-
Α) Λίγα λόγια για το 207.
Β) Αυτό το Mito έχει καμία σχέση με την Αριάδνη; -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Β) Αυτό το Mito έχει καμία σχέση με την Αριάδνη;Την αφηγήτρια της 5ης ημέρας;;;;
@νδρέας
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
...αλλά θα απευθύνεται στο κοινό που παλιά αγόραζε τα 205/106 Rallye/GTI, τα Saxo VTS και τα Renault 5 GT Turbo...Όχι, όχι. Καμία σχέση! Ξεχνάς ότι αυτό το κοινό έχει φτάσει στα 28-30 πλέον και ΔΕ κοιτάζει να πάρει ένα B-segment ή Grande Punto ή Mini Cooper S, αλλά C-Segment στη καλύτερη περίπτωση.
Η Junior (αρνούμαι να την αποκαλέσω Μίτο) απευθύνεται σε νέους 22-25.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...αλλά θα απευθύνεται στο κοινό που παλιά αγόραζε τα 205/106 Rallye/GTI, τα Saxo VTS και τα Renault 5 GT Turbo...
Όχι, όχι. Καμία σχέση! Ξεχνάς ότι αυτό το κοινό έχει φτάσει στα 28-30 πλέον και ΔΕ κοιτάζει να πάρει ένα B-segment ή Grande Punto ή Mini Cooper S, αλλά C-Segment στη καλύτερη περίπτωση.
Η Junior (αρνούμαι να την αποκαλέσω Μίτο) απευθύνεται σε νέους 22-25.
Οι οποίοι νέοι 22-25 ετών γενικά αγοράζουν B-segment αυτοκίνητα, κατά προτίμηση στις σβέλτες και γρήγορες εκδόσεις. Και θα πιάσει και τριαντάρηδες (να μη σου πω και σαραντάρηδες... Ένας φίλος μου ηλικίας 42 ετών πήρε το καλοκαίρι το Clio RS) που δεν έχουν τα χρήματα για να πάνε στις καλές εκδόσεις των C-segment, αλλά δεν έχουν όρεξη για συμβιβασμούς.
-
Ευκαιρία τότε να στραφούν οι κάθε λογής μπουρναζιώτες και κάγκουρες στα ιταλικά μοντέλα πλέον...
-
Γιατί, δεν το'χαν κάνει και με τις 33άρες και τις 145; Οι μισές 33 και 145 που βλέπω εδώ πέρα έχουν κακοποιηθεί πέραν πάσης αναγνωρίσεως. Και έννοια σου, ο κάγκουρας δεν καταλαβαίνει από μάρκα και μοντέλο. Ό,τι κι αν πάρει, άμα είναι κάγκουρας, λατέρνα θα το κάνει (έχουμε δει άλλωστε μέχρι και Rolls-Royce καγκουρεμένη). Σιγά μην του γλιτώσει αμάξι του κάγκουρα.
-
Εντάξει αφού το ρίξαμε που το ρίξαμε στην πλάκα...
Πάντως θεωρώ λάθος το σκεπτικό ότι το target group θα είναι κυρίως νέοι ηλικίας 22-25. Τουλάχιστον για την χώρα μας χλωμό το βλέπω να ισχύει αυτό. Οι περισσότεροι σε εκείνη την ηλικία είναι ακόμα φοιτητές. Το να αγοράσουν αυτοκίνητο πιο ακριβό του Grande Punto (με τιμή που πιθανότατα θα είναι γύρω στα 20.000 €), νομίζω πως μικρό ποσοστό έχει αυτή τη δυνατότητα αγοράς.
-
Μην το λες, μην το λες... Στο Πολυτεχνάτο τση Κρήτης έχουμε δυο-τρία Mini Cooper S, κάποιες μπεμπέκες, κάποιες 147, κάποια Golf GT και GTI, Merc A-Klasse, καθώς και Audi A3 και ΤΤ... Τα οποία ανήκουν σε φοιτητές. Βέβαια, οι πιο πολλοί αγοράζουν αμάξια μεταξύ 15 και 20 χιλιάδων ευρώ, αλλά το ποσοστό των ακριβών αμαξιών (που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει πια φτωχός φοιτητής παρά μόνο φτωχός πατέρας) μεταξύ των φοιτητών αυξάνεται διαρκώς...
-
-
μια χαρα ειναι αν βγει ετσι!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μην το λες, μην το λες... Στο Πολυτεχνάτο τση Κρήτης έχουμε δυο-τρία Mini Cooper S, κάποιες μπεμπέκες, κάποιες 147, κάποια Golf GT και GTI, Merc A-Klasse, καθώς και Audi A3 και ΤΤ... Τα οποία ανήκουν σε φοιτητές. Βέβαια, οι πιο πολλοί αγοράζουν αμάξια μεταξύ 15 και 20 χιλιάδων ευρώ, αλλά το ποσοστό των ακριβών αμαξιών (που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει πια φτωχός φοιτητής παρά μόνο φτωχός πατέρας) μεταξύ των φοιτητών αυξάνεται διαρκώς...Και εδώ που μένω υπάρχει 18χρονος με Μ3, 20χρονη με SLK 200K και γενικά πολλοί στα 18-25 με Cooper S, RX8, Golf GTi, TT TFSI και άλλα αυτοκίνητα 25+ χιλιάδων αλλά δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα.
Οι περισσότεροι σε αυτοί την ηλικία έχουν φθηνά καινούρια ή για πιο γρήγορα πάνε σε μεταχειρισμένα. -
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μια χαρα ειναι αν βγει ετσι!...αλλά όχι σε αυτό το χρώμα....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
μια χαρα ειναι αν βγει ετσι!
...αλλά όχι σε αυτό το χρώμα....
+1, όντως το χρώμα είναι απαίσιο. Και την μάσκα αν άλλαζαν, θα ήταν καλύτερο.. Βέβαια 147 δεν είναι, αλλά οκ..
-
Πολύ όμορφο και οι τιμές δεν μου φαίνονται παράλογες...
Σίγουρα 147 δεν είναι ... (Πλάκα κανω )
-
Όπως και η 147 δεν ήταν 33...
-
Εγω είμαι πολύ περίεργος πως θα είναι ποιοτηκά, απο σχέδιο είναι εγγυηση...
-
Φαντάζομαι ότι θα πάει από 15 χιλιάρικα μέχρι 27, ανάλογα με την έκδοση. Σύμφωνα με τον ως τώρα προγραμματισμό (όπως τον θυμάμαι), θα είναι:
1.4 ---> 105 άλογα
1.4 ---> 120
1.4 ---> 150 ή 165
1.6 Multijet
1.8 ---> 180 άλογα
1.8 ---> 230Prices in Italy will start at around €15,000 including taxes for the entry-level 95bhp 1.4 petrol model with 5-speed transmission.
The Mito will also be offered with a 1.4 Multiair engine with 105bhp, accompanied with a 6-speed transmission, as well as the turbocharged 1.4 JTB (Multiair with turbocharger) offered in outputs between 135 and 165 bhp. The range-topping model, which could use the GTA badge, will most likely be fitted with a 1.8 Turbo engine producing 230bhp. There will also be a diesel offered, fitted with the excellent new 1.6 JTDM 120bhp unit.
1.4 95
1.4 multiair 105(οχι απο την αρχη)1.4T 135 (οχι απο την αρχη)
**1.4Τ 165 **
1.4Τ 190 (μαλλον ως βελτιωτικο κιτ οπως το abarth SS)(οχι απο την αρχη)1.8T 230 gta
Alfa Romeo Mi.Τo 2008