-
Λεπτομέρειες...
(πως αλλιώς θα τα αγοράσουμε) -
Ρε παιδια το Castrol TXT LL04 καταργηθηκε?
Τι θα βαλω τωρα στο ΜΙΝΙ? -
Bάλε motul (από τα πλέον κορυφαία) ,είναι ανάγκη να βάλεις castrol?
Σήμερα η BMW ( και η κάθε BMW) έχει σύμβαση με την castrol αυριο με την aral κοκ.
Αυτό δε λέει τπτ. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Bάλε motul (από τα πλέον κορυφαία) ,είναι ανάγκη να βάλεις castrol?
Σήμερα η BMW ( και η κάθε BMW) έχει σύμβαση με την castrol αυριο με την aral κοκ.
Αυτό δε λέει τπτ.+1
Αν θέλεις να το κρατάς όσα χιλιόμετρα λέει ο κατασκευαστής, πρέπει να βάλεις λάδι που να είναι εγκεκριμμένο από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
-
Ρε παιδια το ξερω οτι μπορω να βαλω οτι θελω...
Τι προτεινετε σε 5-30 που να καλυπτει την προδιαγραφη LL 04 ?
τα Castrol EDGE τι λενε? -
Νομίζω πως όλα τα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές LL04 του κατασκευαστή BMW είναι κατάλληλα για τις προτεινόμενες αλλαγές και είτε είναι της συνεργαζόμενης Castrol είτε όχι είναι αξιοπρεπέστατα λάδια.
-
onyx !
Ευχαριστω! -
Google: LL04 site:trade-wind.gr
Βρήκα Amsoil 5W40, Fuchs 5W30, Castrol 0W30. Όσο περισσότερη ζέστη έχει εκεί που οδηγείς το αμάξι, βάλε το πιο παχύρρευστο. Εγώ θα δοκίμαζα Fuchs.
το Castrol είναι ακριβό -
leonp
ΟΚ!Ευχαριστω!Θα ενημερωσω! -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Απάντηση στο Quiz:Όπως αναφέρει ο τίτλος η παραπάνω λίστα αφορα όλα τα μοντέλα της porsche με εξαίρεση αυτό της cayenne V6 το οποίο έχει μικρότερες απαιτήσεις σε ποιότητα λίπανσης. Δεν απαιτεί 40άρι λιπαντικό , ούτε και HTHS μεγαλύτερο του 3.5 .
Έτσι αρκετές εταιρείες πιστοποιούν τα λιπαντικά τους μόνο για την cayenne V6 , αναφέρουν όμως στις προδιαγραφές τους ότι είναι porsche approved .......Ξέρεις τί με προβληματίζει;
Στα Motul 8100 έχει μόνο τα X-cess και Χ-clean και όχι τα X-max γιατί ; -
Επειδή η porsche απαιτεί 40άρι που έχει μεγαλύτερη αντοχή σε κατοπόνηση στους δικούς της κινητήρες.
Με mazda είναι αλλιώς, άλλα μέταλλά, άλλες ανοχές , άλλες συνθήκες οδήγησης (γενικά).
Όμως αν το ζορίζεις βάλε 40αρι ή άλλαζέ τα νωρίτερα από τα χιλιόμετρα που αναφαίρονται στο μάνουαλ.
Συνήθως τα εργοστάσια όταν επιλέγουν ένα ιξώδες αυτό είναι συμβιβασμός ανάμεσα στην προστασία και την οικονομία καυσίμου.
Γενικά για χρήση σε πίστα προτείνεται λιπαντικό με HTHS 4-5 και ιξώδες μεγάλο ώστε να ατισταθμίζει την αραίωση του λιπαντικού από την άκαυτη βενζίνη. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Google: LL04 site:trade-wind.gr
Βρήκα Amsoil 5W40, Fuchs 5W30, Castrol 0W30. Όσο περισσότερη ζέστη έχει εκεί που οδηγείς το αμάξι, **βάλε το πιο παχύρρευστο. **Εγώ θα δοκίμαζα Fuchs.
το Castrol είναι ακριβόΠοιός τα λέει αυτά?
Πάλι τα ίδια θα λέμε? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδια το Castrol TXT LL04 καταργηθηκε?
Τι θα βαλω τωρα στο ΜΙΝΙ? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Google: LL04 site:trade-wind.gr
Βρήκα Amsoil 5W40, Fuchs 5W30, Castrol 0W30. Όσο περισσότερη ζέστη έχει εκεί που οδηγείς το αμάξι, **βάλε το πιο παχύρρευστο. **Εγώ θα δοκίμαζα Fuchs.
το Castrol είναι ακριβόΠοιός τα λέει αυτά?
Πάλι τα ίδια θα λέμε?Και τα τρία 5W40, 5W30, 0W30 είναι LL04.
*The smaller the winter grade number (0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W) the more the oil remains fluid at low temperatures, and therefore the easier it is to start the engine in very cold weather.
The higher the summer grade number (20, 30, 40, 50, 60 the more the oil remains viscous at high temperatures (100°C), and therefore the more protection it provides to the motor during strenuous use. ... (refer to the vehicle manufacturer's exact recommendations). *
http://www.motul.fr/uk/conseils/faq/reponses.html -
Για το 'παχύρευστο' λέω
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Πιστεύω πως έτσι οι προτάσεις μας θα είναι ποιο σωστές και όλοι ποιο ικανοποιημένοιΠολύ σωστός φίλε μου, συγνώμη για την παράλειψη... Πάμε ξανά λοιπόν...
Το αυτοκίνητο είναι ένα Suzuki Swift Sport με τον γνωστό Μ16Α της Suzuki και 25.000 χλμ. Μέχρι τώρα οι αλλαγές γίνονται βάση manual ανά 7.500 χλμ με Shell 10-40 αγνώστων λοιπών στοιχείων και so far καίει περίπου 300γρ από αλλαγή σε αλλαγή....
Τα χιλιόμετρα αυτά έχουν γίνει σε 8 μήνες οπότε ένας Μ.Ο. των 32.000 χλμ το χρόνο πρέπει να είναι κοντά στην πραγματικότητα, καθώς δεν προβλέπεται να αλλάξουν τα δρομολόγια μου... Τα μισά γίνονται σε περιβάλλον πόλης και τα άλλα μισά σε επαρχιακό δίκτυο...Οι ορεινές διαδρομές είναι εκ των ουκ άνευ και γίνονται σε ρυθμούς ...σκισίματος! Το Manual προτείνει 10-40 εκτός και αν κινούμε σε θερμοκρασίες παγετού (5-30) με προδιαγραφές SG, SH, SJ ή SL. Η θερμοκρασία κινητήρα φτάνει στο κανονικό της σχετικά γρήγορα, ενώ να θυμίζω οτι διαθέτει ψυγείο λαδιού..Τώρα τι λάδι προτείνεται?
-
Eνα καλό 5/40 και αλλαγές στα 15000km
-
Να και η πρώτη μου ανάλυση λαδιών
http://www.scooby.gr/forums/attachment. ... 1204731026
Σχόλια παραπάνω από ευπρόσδεκτα.
Fe 10.2
Ag 0
Al 5.7
Cr 1.3
Cu 10.8
Mg 11.6
Na 33
Ni 0
Pb 2.1
Si 42
Sn 12.3
Ti 0
B 3.6
Mo 594
Zn 1073
H 5925Redline 5w20, 6000km, Subaru Forester 2006, 2λιτρο ατμοσφαιρικό με 19000km. Λιγο χρήση σε λάσπη και ακόμα λιγότερο σε άμμο.
-
BITOG.
Οι τιμές δεν είναι με τίποτα ανησυχητικές, μια χαρά είναι παρά το απίστευτα λεπτό λάδι που χρησιμοποιείς.
Πάντως (για λίγα χιλιόμετρα μεταξύ των αλλαγών) θα μπορούσαν να είναι χαμηλότερες. Δοκίμασε πιο χοντρό λάδι και περισσότερα χιλιόμετρα.
(για να μη στεναχωριέσαι Μ1 10W30) -
Λεωνίδα, ευχαριστώ για τα σχόλια.
Ο χρήστης leonp έγραψε:
BITOG.Σαφέστατα ...
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost1099267
Είμαι σε αναμονή ...Οι τιμές δεν είναι με τίποτα ανησυχητικές, μια χαρά είναι παρά το απίστευτα λεπτό λάδι που χρησιμοποιείς.
Πάντως (για λίγα χιλιόμετρα μεταξύ των αλλαγών) θα μπορούσαν να είναι χαμηλότερες. Δοκίμασε πιο χοντρό λάδι και περισσότερα χιλιόμετρα.
(για να μη στεναχωριέσαι Μ1 10W30)Το λάδι είναι ακόμα μέσα στον κινητήρα, σκόπευα - πριν την ανάλυση - να το κρατήσω ως τα 8-9Κ χιλιόμετρα.
Περιμένω τα σχόλια και βλέπω. Δυστυχώς η μέτρηση δεν περιλάμβανε TBN
Περι λιπαντικών γενικώς