-
Χαιρετώ όλους τους φιλους. Βρίσκομαι λίγο πριν την αγορά του RAV4 EXEC. AUTO. Θα ήθελα την άποψη σας στα κάτωθι:
-
πρέπει να απαιτήσω καινούργια εισαγωγή αυτοκινήτου που ίσως να είναι βελτιωμένο στα προβλήματα του άξονα πίσω, στα νερά που κάποιοι φίλοι έγραψαν ότι μπάζει στο πάτωμα του συνοδηγού..κ.α.
-
η έκδοση comfort έχει torsen? άρα είναι και καλύτερη 'εκτός', μήπως να πάρω αυτή με AUTO?
-
κάποιος φίλος με αυτόματο μπορεί να μας πεί τις εντυπώσεις για 'εκτός' χρήση? (μέσα στην αθήνα σίγουρα θα είναι καλύτερο από το μηχανικό)
Και τέλος κάτι υποκειμενικό: είμαι κάτοχος ενός GV 3θυρου (05) το οποίο με πηγαίνει συχνά σε παραλία με ψιλή άμμο. Όταν μπαίνω με 4h η άμμος σιγά-σιγά 'ρουφάει' τη δύναμη του κινητήρα με αποτέλεσμα να το ακινητοποιεί βάζοντας όμως το 4L μετά όλα καλά. Με το RAV θα έχω τα ίδια προβλήματα ή λογω μεγαλύτερου κινητήρα και αυτόματου θα είναι όλα οκ? Και αν ναί τότε εκεί τι κάνουμε?? γιατί 4L στο RAV δεν υπάρχει...Αν καποιος φίλος το έχει δοκιμάσει θα εκτιμήσω ιδιαίτερα τη γνώμη του.
Το αμάξι το θέλω για χρήση 70% (αθήνα)- 30% (δασικούς δρόμους-λάσπη στο φουλ / παραλίες) και κατά κύριο λόγο στη αθήνα θα το έχει η γυναίκα μου... λόγω ύπαρξης άλλου για μένα (BMW 320i '07), έχω ήδη κανονίσει να αλλάξω αμέσως τα μαμίσια λαστιχα με dueler 694 που φοράω και στο GV και είναι φοβερά... σε όλα τα terain
Ελπίζω να μην μετανιώσω που δίνω το GV το οποίο δεν με έχει αφήσει ΠΟΥΘΕΝΑ.. αλλά στην εθνική και στην πόλη είναι 'κατσίκι' και καίει πάρα πολύ, με σχεδόν ανύπαρκτους χώρους αποσκευών αλλά και ένα μεγάλο ερωτηματικό στο θέμα 'ΑΣΦΑΛΕΙΑ'... αυτοί είναι άλλωστε και οι βασικοί λόγοι που αλλάζω το δεύτερο αυτοκίνητό μου.
Θα εκτιμήσω ιδιαιτέρως την πολύτιμη βοήθειά σας.
φιλικά,
Αλέξανδρος -
-
Χαιρετώ όλους τους φιλους. Βρίσκομαι λίγο πριν την αγορά του RAV4 EXEC. AUTO. Θα ήθελα την άποψη σας στα κάτωθι:
-
πρέπει να απαιτήσω καινούργια εισαγωγή αυτοκινήτου που ίσως να είναι βελτιωμένο στα προβλήματα του άξονα πίσω, στα νερά που κάποιοι φίλοι έγραψαν ότι μπάζει στο πάτωμα του συνοδηγού..κ.α.
-
η έκδοση comfort έχει torsen? άρα είναι και καλύτερη 'εκτός', μήπως να πάρω αυτή με AUTO?
-
κάποιος φίλος με αυτόματο μπορεί να μας πεί τις εντυπώσεις για 'εκτός' χρήση? (μέσα στην αθήνα σίγουρα θα είναι καλύτερο από το μηχανικό)
Και τέλος κάτι υποκειμενικό: είμαι κάτοχος ενός GV 3θυρου (05) το οποίο με πηγαίνει συχνά σε παραλία με ψιλή άμμο. Όταν μπαίνω με 4h η άμμος σιγά-σιγά 'ρουφάει' τη δύναμη του κινητήρα με αποτέλεσμα να το ακινητοποιεί βάζοντας όμως το 4L μετά όλα καλά. Με το RAV θα έχω τα ίδια προβλήματα ή λογω μεγαλύτερου κινητήρα και αυτόματου θα είναι όλα οκ? Και αν ναί τότε εκεί τι κάνουμε?? γιατί 4L στο RAV δεν υπάρχει...Αν καποιος φίλος το έχει δοκιμάσει θα εκτιμήσω ιδιαίτερα τη γνώμη του.
Το αμάξι το θέλω για χρήση 70% (αθήνα)- 30% (δασικούς δρόμους-λάσπη στο φουλ / παραλίες) και κατά κύριο λόγο στη αθήνα θα το έχει η γυναίκα μου... λόγω ύπαρξης άλλου για μένα (BMW 320i '07), έχω ήδη κανονίσει να αλλάξω αμέσως τα μαμίσια λαστιχα με dueler 694 που φοράω και στο GV και είναι φοβερά... σε όλα τα terain
Ελπίζω να μην μετανιώσω που δίνω το GV το οποίο δεν με έχει αφήσει ΠΟΥΘΕΝΑ.. αλλά στην εθνική και στην πόλη είναι 'κατσίκι' και καίει πάρα πολύ, με σχεδόν ανύπαρκτους χώρους αποσκευών αλλά και ένα μεγάλο ερωτηματικό στο θέμα 'ΑΣΦΑΛΕΙΑ'... αυτοί είναι άλλωστε και οι βασικοί λόγοι που αλλάζω το δεύτερο αυτοκίνητό μου.
Θα εκτιμήσω ιδιαιτέρως την πολύτιμη βοήθειά σας.
φιλικά,
Αλέξανδρος -
-
Χαιρετώ όλους τους φιλους. Βρίσκομαι λίγο πριν την αγορά του RAV4 EXEC. AUTO. Θα ήθελα την άποψη σας στα κάτωθι:
-
πρέπει να απαιτήσω καινούργια εισαγωγή αυτοκινήτου που ίσως να είναι βελτιωμένο στα προβλήματα του άξονα πίσω, στα νερά που κάποιοι φίλοι έγραψαν ότι μπάζει στο πάτωμα του συνοδηγού..κ.α.
-
η έκδοση comfort έχει torsen? άρα είναι και καλύτερη 'εκτός', μήπως να πάρω αυτή με AUTO?
-
κάποιος φίλος με αυτόματο μπορεί να μας πεί τις εντυπώσεις για 'εκτός' χρήση? (μέσα στην αθήνα σίγουρα θα είναι καλύτερο από το μηχανικό)
Και τέλος κάτι υποκειμενικό: είμαι κάτοχος ενός GV 3θυρου (05) το οποίο με πηγαίνει συχνά σε παραλία με ψιλή άμμο. Όταν μπαίνω με 4h η άμμος σιγά-σιγά 'ρουφάει' τη δύναμη του κινητήρα με αποτέλεσμα να το ακινητοποιεί βάζοντας όμως το 4L μετά όλα καλά. Με το RAV θα έχω τα ίδια προβλήματα ή λογω μεγαλύτερου κινητήρα και αυτόματου θα είναι όλα οκ? Και αν ναί τότε εκεί τι κάνουμε?? γιατί 4L στο RAV δεν υπάρχει...Αν καποιος φίλος το έχει δοκιμάσει θα εκτιμήσω ιδιαίτερα τη γνώμη του.
Το αμάξι το θέλω για χρήση 70% (αθήνα)- 30% (δασικούς δρόμους-λάσπη στο φουλ / παραλίες) και κατά κύριο λόγο στη αθήνα θα το έχει η γυναίκα μου... λόγω ύπαρξης άλλου για μένα (BMW 320i '07), έχω ήδη κανονίσει να αλλάξω αμέσως τα μαμίσια λαστιχα με dueler 694 που φοράω και στο GV και είναι φοβερά... σε όλα τα terain
Ελπίζω να μην μετανιώσω που δίνω το GV το οποίο δεν με έχει αφήσει ΠΟΥΘΕΝΑ.. αλλά στην εθνική και στην πόλη είναι 'κατσίκι' και καίει πάρα πολύ, με σχεδόν ανύπαρκτους χώρους αποσκευών αλλά και ένα μεγάλο ερωτηματικό στο θέμα 'ΑΣΦΑΛΕΙΑ'... αυτοί είναι άλλωστε και οι βασικοί λόγοι που αλλάζω το δεύτερο αυτοκίνητό μου.
Θα εκτιμήσω ιδιαιτέρως την πολύτιμη βοήθειά σας.
φιλικά,
Αλέξανδρος -
-
Απορω πως τοσες μερες δεν εχει απαντησει κανεις βρε παιδια! Φιλε alext πιστευω οτι η επιλογη σου για Rav ειναι πολυ σωστη. Εφοσον βαζεις την ασφαλεια σαν παραγοντα ειναι σιγουρο πως αλλα δινει το GVitara και αλλα το Rav. Τωρα ομως οσον αφορα τις αμμουδιες κλπ μην περιμενεις πολλα απο το Rav. Bεβαια κατοχοι Rav ισως μπορουν να διαφωτισουν το θεμα για την περιπτωση αμμου και λοιπων εμποδιων απο δικες τους εμπειριες.
-
Οδηγω ενα RAV4 EXEC. AUTO
Προσωπικα στην αμμο δεν πηγαινω ποτε,οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
Εντος δρομου ειναι εκπληκτικό αφου συνηθισεις το αυτόματο,εκτος δρομου σε χωμα κτλ δεν ειχα ποτε προβλημα αλλα ποτε δεν εψαξα τα όρια του. -
RAV4 MK3???
Aφού είχες GV πάρε και πάλι το καινούριο GV. Εφόσον έχεις επιβατικό αυτοκίνητο καλό είναι το SUV που θα επιλέξεις να κάνει το κάτι περισσότερο εκτός δρόμου.
Αν δεν θέλεις πάλι Suzuki, τότε κοίταξε για SantaFe, Tiguan και Cx-7. -
... και πάνω που νόμισα ότι κανείς δεν θα απαντούσε... ευχαριστώ παιδιά για τις απόψεις σας..
Ειλικρινά είμαι πολύ μπερδεμένος και ακόμα δεν έχω πάρει οριστική απόφαση. Το θέμα με τα SUV είναι μεγάλο και δυστυχώς 'επικίνδυνο' διότι σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι πάνε εκεί που δεν πάει το επιβατηγό σου, με αποτέλεσμα να πλέκεις σε περιπέτειες...
Αυτός είναι και ο 'κεντρικός άξονας' του όλου προβληματισμού μου.... περιμένω (ίσως) και άλλους φίλους να βοηθήσουν.
Ευχαριστώ,
Αλέξανδρος -
Καλά τα είπε ο meco
Αφού έχεις αυτοκίνητο για τα ταξίδια, δεν σου χρειάζεται η πιο επιβατική συμπεριφορά και το μεγαλύτερο πορτπαγκαζ του ΡΑΒ.
Πάρε το GV που έχει και κοντά και είναι απο τα πιο ικανά για τις συνθήκες που θέλεις (δασικούς δρόμους-λάσπη στο φουλ / παραλίες) προσφέροντάς σου παράλληλα αξιοπρεπέστατη μεταφορά ως εκεί -
το τελευταιο ραβ4 ειναι πραγματικα τραγικα αθλιο σε σχεση με τα παλιοτερα ραβ4...για εμενα η τογιοτα εχασε το σκηπτρο και αγοραζουν πια ραβ4 για το θρυλο και οχι για την ουσια..
εγω προτεινω να κοιταξεις το νεο αουτλαντερ η το γκραντβιταρα..με προτιμηση στο μιτσου...αν ψαχνεις κατι πιο μεγαλο σαντα φε μονοδρομος...για το ραβ4 ξανασκεψου το..με ολα τα ηλεκτρονικα και το αυξημενο βαρος δεν θα το επαιρνα με τιποτα..
-
Mε τέτοιο σχετικά βεβαρυμένο παρελθόν (παραλίες) ίσως οι light τετρακινήσεις να σε προδώσουν. Θα ήμουν περισσότερο προς GV 5π ή Forester (νομίζω το αυτόματο δεν έχει κοντές). Γενικά τα αυτόματα λόγω μετατροπέα ροπής έχουν άφθονη ροπή ώστε να μπορείς να την γλυτώσεις και χωρίς κοντές. Καθώς όμως σε όλα τα άλλα που έχουν τετρακίνηση γιαλαντζή όταν ζοριστούν λιγάκι παραδίδει πνεύμα ο συνεκτικός συμπλέκτης το θέμα είναι αν θα αντέξει ο συμπλέκτης....
BTW η αντιμετώπιση της άμμου που αναφέρεις δεν θεωρείται και η πιο ενδεδειγμένη. Οφείλεις να κουμπώνεις τις κοντές από την αρχή και δεν περιμένεις να ψοφήσει και να ακινητοποιηθείς για να τις βάλεις.. -
Ο χρήστης Random έγραψε:
το τελευταιο ραβ4 ειναι πραγματικα τραγικα αθλιο σε σχεση με τα παλιοτερα ραβ4...για εμενα η τογιοτα εχασε το σκηπτρο και αγοραζουν πια ραβ4 για το θρυλο και οχι για την ουσια..εγω προτεινω να κοιταξεις το νεο αουτλαντερ η το γκραντβιταρα..με προτιμηση στο μιτσου...αν ψαχνεις κατι πιο μεγαλο σαντα φε μονοδρομος...για το ραβ4 ξανασκεψου το..με ολα τα ηλεκτρονικα και το αυξημενο βαρος δεν θα το επαιρνα με τιποτα..
θα συμφωνησω και εγω που τα ψαχνω αυτα.. η toyota εχει χασει την αξιοπιστια της.και οντος το προιγουμενο Rav που ειχα ηταν πολυ καλυτερο απο το νεο....και εγω θα προτινα το mitsubishi (10 χρονια εγγυηση) και στα δοκιμαστικα που το εχω δει σε σχεση με τον ανταγωνισμο. ειναι αρκετα καλο.
-
Εγώ πάλι που οδήγησα το πετρελαιοκίνητο Mitsubishi, έχω να πω ότι δεν μου άρεσε καθόλου και δεν θα το πρότεινα σε κανένα για αγορά.
Για το βενζινοκίνητο δεν ξέρω.
Τελικά το forester είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά δε νομίζω να προλάβεις, σιγά σιγά εξαντλούνται λόγο της άφιξης του καινούριου μοντέλου.
Πάντως και το καινούριο μοντέλο είμαι βέβαιος ότι θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από αυτά που συζητάμε εδώ. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
RAV4 MK3???
Aφού είχες GV πάρε και πάλι το καινούριο GV. Εφόσον έχεις επιβατικό αυτοκίνητο καλό είναι το SUV που θα επιλέξεις να κάνει το κάτι περισσότερο εκτός δρόμου.
Αν δεν θέλεις πάλι Suzuki, τότε κοίταξε για SantaFe, Tiguan και Cx-7.Σωστός σε όλα εκτός από το CX-7. Καλό μονάχα εντός ασφάλτου ή πατημένου χώματος.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
RAV4 MK3???
Aφού είχες GV πάρε και πάλι το καινούριο GV. Εφόσον έχεις επιβατικό αυτοκίνητο καλό είναι το SUV που θα επιλέξεις να κάνει το κάτι περισσότερο εκτός δρόμου.
Αν δεν θέλεις πάλι Suzuki, τότε κοίταξε για SantaFe, Tiguan και Cx-7.Σωστός σε όλα εκτός από το CX-7. Καλό μονάχα εντός ασφάλτου ή πατημένου χώματος.
Ναι έτσι που το έθεσα καλά έκανες και με διόρθωσες.
-
Ο χρήστης alext έγραψε:
... Το θέμα με τα SUV είναι μεγάλο και δυστυχώς 'επικίνδυνο' διότι σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι πάνε εκεί που δεν πάει το επιβατηγό σου, με αποτέλεσμα να πλέκεις σε περιπέτειες...Δεν νομίζω ότι είναι 'επικίνδυνο', γιατί μόλις το πάρεις θα ανακαλύψεις ότι δεν κάνεις τίποτα διαφορετικό από αυτό που έκανες με το παλιό sedan σου (τουλάχιστον στο 99% των περιπτώσεων). Η μόνη σημαντική διαφορά είναι ότι δεν πιάνεται η καρδιά σου καθε φορά που βλέπεις ¨σαμαράκια¨στο δρόμο. Α, και ωραία ψηλή θέση οδήγησης
-
Αλέξανδρε αφου σου αρεσει η περιπετεια θα σου ελεγα να παρεις αμαξι που να εχει παλι αργα, οπως και να το κανουμε τα αμαξια με αργα ειναι πολυ καλυτερα και πιο ασφαλεστερα για εκτος δρομου βολτες.
-
Καλημέρα παιδιά,
Ειλικρινά ευχαριστώ για την βοήθειά σας!!
'Σχεδόν' αποφάσισα για το GV, το οδήγησα και AUTO και είναι πολύ άνετο μέσα στην Αθήνα. Καμία σχέση με το manual, το οποίο εξακολουθεί να έχει τα προβλήματα που είχε και το παλιό μοντέλο. Το σημαντικό στο auto είναι ότι δεν ακούγεται το διαφορικό στην 1-2, πιο πολιτισμένο δηλαδή χωρίς το πιάσιμο στο πόδι σου (όσοι το έχουν οδηγήσει θα καταλάβουν) όταν μπλέξεις σε κίνηση...
Πήγα και είδα / οδήγησα το νέο cherokee το οποίο είναι μακράν βελτιωμένο από το παλιό. Αλλά η υστεροφημία του για ζημιές και μέγα κατανάλωση καθώς και η 'ψεύτικη' εικόνα που προσπαθεί να περάσει η αντιπροσωπεία (ενώ ξέρω ότι έιναι λαμόγια..) μου λένε να μην βάλω το δακτυλάκι γιατί κάνει ΤΖΙΙΖΖ. Η γυναίκα μου δε, μέσα μου φάνηκε σαν μύγα:)... (το γούσταρε όμως).... ρε που πάω να την μπλέξω με την τρέλα μου!!!!ps: το forester δεν την 'έψηνα' ούτε καν να το δεί... της θύμιζε λέει νεκροφόρα.... (φτου-φτου-φτου )
-
Το forester το αντιπαθούν ολες οι γυναίκες. Γιατί άραγε?
-
Ο χρήστης alext έγραψε:
Καλημέρα παιδιά,Ειλικρινά ευχαριστώ για την βοήθειά σας!!
'Σχεδόν' αποφάσισα για το GV, το οδήγησα και AUTO και είναι πολύ άνετο μέσα στην Αθήνα. Καμία σχέση με το manual, το οποίο εξακολουθεί να έχει τα προβλήματα που είχε και το παλιό μοντέλο. Το σημαντικό στο auto είναι ότι δεν ακούγεται το διαφορικό στην 1-2, πιο πολιτισμένο δηλαδή χωρίς το πιάσιμο στο πόδι σου (όσοι το έχουν οδηγήσει θα καταλάβουν) όταν μπλέξεις σε κίνηση...
Πήγα και είδα / οδήγησα το νέο cherokee το οποίο είναι μακράν βελτιωμένο από το παλιό. Αλλά η υστεροφημία του για ζημιές και μέγα κατανάλωση καθώς και η 'ψεύτικη' εικόνα που προσπαθεί να περάσει η αντιπροσωπεία (ενώ ξέρω ότι έιναι λαμόγια..) μου λένε να μην βάλω το δακτυλάκι γιατί κάνει ΤΖΙΙΖΖ. Η γυναίκα μου δε, μέσα μου φάνηκε σαν μύγα:)... (το γούσταρε όμως).... ρε που πάω να την μπλέξω με την τρέλα μου!!!!ps: το forester δεν την 'έψηνα' ούτε καν να το δεί... της θύμιζε λέει νεκροφόρα.... (φτου-φτου-φτου )
σωθηκες φιλε...ευτυχως που δεν πηρες το ραβ4...οσον αφορα το τσεροκι το εχει φιλος μου το 3.7 σε ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2000 ΕΥΡΩ εκτος απο αυτα της αλλαγης λαδιων στα πρωτα χλμ..
-
ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2000 ΕΥΡΩ εκτος απο αυτα της αλλαγης λαδιων στα πρωτα χλμ..
Τι λες τώρα ρε φίλεεε???? Πλάκα φαντάζομαι???
Ενα "κλικ" πριν την αγορά του RAV...