ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2000 ΕΥΡΩ εκτος απο αυτα της αλλαγης λαδιων στα πρωτα χλμ..
Τι λες τώρα ρε φίλεεε???? Πλάκα φαντάζομαι???
ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2000 ΕΥΡΩ εκτος απο αυτα της αλλαγης λαδιων στα πρωτα χλμ..
Τι λες τώρα ρε φίλεεε???? Πλάκα φαντάζομαι???
Καλημέρα παιδιά,
Ειλικρινά ευχαριστώ για την βοήθειά σας!!
'Σχεδόν' αποφάσισα για το GV, το οδήγησα και AUTO και είναι πολύ άνετο μέσα στην Αθήνα. Καμία σχέση με το manual, το οποίο εξακολουθεί να έχει τα προβλήματα που είχε και το παλιό μοντέλο. Το σημαντικό στο auto είναι ότι δεν ακούγεται το διαφορικό στην 1-2, πιο πολιτισμένο δηλαδή χωρίς το πιάσιμο στο πόδι σου (όσοι το έχουν οδηγήσει θα καταλάβουν) όταν μπλέξεις σε κίνηση...
Πήγα και είδα / οδήγησα το νέο cherokee το οποίο είναι μακράν βελτιωμένο από το παλιό. Αλλά η υστεροφημία του για ζημιές και μέγα κατανάλωση καθώς και η 'ψεύτικη' εικόνα που προσπαθεί να περάσει η αντιπροσωπεία (ενώ ξέρω ότι έιναι λαμόγια..) μου λένε να μην βάλω το δακτυλάκι γιατί κάνει ΤΖΙΙΖΖ. Η γυναίκα μου δε, μέσα μου φάνηκε σαν μύγα:)... (το γούσταρε όμως).... ρε που πάω να την μπλέξω με την τρέλα μου!!!!
ps: το forester δεν την 'έψηνα' ούτε καν να το δεί... της θύμιζε λέει νεκροφόρα.... (φτου-φτου-φτου )
... και πάνω που νόμισα ότι κανείς δεν θα απαντούσε... ευχαριστώ παιδιά για τις απόψεις σας..
Ειλικρινά είμαι πολύ μπερδεμένος και ακόμα δεν έχω πάρει οριστική απόφαση. Το θέμα με τα SUV είναι μεγάλο και δυστυχώς 'επικίνδυνο' διότι σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι πάνε εκεί που δεν πάει το επιβατηγό σου, με αποτέλεσμα να πλέκεις σε περιπέτειες...
Αυτός είναι και ο 'κεντρικός άξονας' του όλου προβληματισμού μου.... περιμένω (ίσως) και άλλους φίλους να βοηθήσουν.
Ευχαριστώ,
Αλέξανδρος
Χαιρετώ όλους τους φιλους. Βρίσκομαι λίγο πριν την αγορά του RAV4 EXEC. AUTO. Θα ήθελα την άποψη σας στα κάτωθι:
πρέπει να απαιτήσω καινούργια εισαγωγή αυτοκινήτου που ίσως να είναι βελτιωμένο στα προβλήματα του άξονα πίσω, στα νερά που κάποιοι φίλοι έγραψαν ότι μπάζει στο πάτωμα του συνοδηγού..κ.α.
η έκδοση comfort έχει torsen? άρα είναι και καλύτερη 'εκτός', μήπως να πάρω αυτή με AUTO?
κάποιος φίλος με αυτόματο μπορεί να μας πεί τις εντυπώσεις για 'εκτός' χρήση? (μέσα στην αθήνα σίγουρα θα είναι καλύτερο από το μηχανικό)
Και τέλος κάτι υποκειμενικό: είμαι κάτοχος ενός GV 3θυρου (05) το οποίο με πηγαίνει συχνά σε παραλία με ψιλή άμμο. Όταν μπαίνω με 4h η άμμος σιγά-σιγά 'ρουφάει' τη δύναμη του κινητήρα με αποτέλεσμα να το ακινητοποιεί βάζοντας όμως το 4L μετά όλα καλά. Με το RAV θα έχω τα ίδια προβλήματα ή λογω μεγαλύτερου κινητήρα και αυτόματου θα είναι όλα οκ? Και αν ναί τότε εκεί τι κάνουμε?? γιατί 4L στο RAV δεν υπάρχει...Αν καποιος φίλος το έχει δοκιμάσει θα εκτιμήσω ιδιαίτερα τη γνώμη του.
Το αμάξι το θέλω για χρήση 70% (αθήνα)- 30% (δασικούς δρόμους-λάσπη στο φουλ / παραλίες) και κατά κύριο λόγο στη αθήνα θα το έχει η γυναίκα μου... λόγω ύπαρξης άλλου για μένα (BMW 320i '07), έχω ήδη κανονίσει να αλλάξω αμέσως τα μαμίσια λαστιχα με dueler 694 που φοράω και στο GV και είναι φοβερά... σε όλα τα terain
Ελπίζω να μην μετανιώσω που δίνω το GV το οποίο δεν με έχει αφήσει ΠΟΥΘΕΝΑ.. αλλά στην εθνική και στην πόλη είναι 'κατσίκι' και καίει πάρα πολύ, με σχεδόν ανύπαρκτους χώρους αποσκευών αλλά και ένα μεγάλο ερωτηματικό στο θέμα 'ΑΣΦΑΛΕΙΑ'... αυτοί είναι άλλωστε και οι βασικοί λόγοι που αλλάζω το δεύτερο αυτοκίνητό μου.
Θα εκτιμήσω ιδιαιτέρως την πολύτιμη βοήθειά σας.
φιλικά,
Αλέξανδρος
Χαιρετώ όλους τους φιλους. Βρίσκομαι λίγο πριν την αγορά του RAV4 EXEC. AUTO. Θα ήθελα την άποψη σας στα κάτωθι:
πρέπει να απαιτήσω καινούργια εισαγωγή αυτοκινήτου που ίσως να είναι βελτιωμένο στα προβλήματα του άξονα πίσω, στα νερά που κάποιοι φίλοι έγραψαν ότι μπάζει στο πάτωμα του συνοδηγού..κ.α.
η έκδοση comfort έχει torsen? άρα είναι και καλύτερη 'εκτός', μήπως να πάρω αυτή με AUTO?
κάποιος φίλος με αυτόματο μπορεί να μας πεί τις εντυπώσεις για 'εκτός' χρήση? (μέσα στην αθήνα σίγουρα θα είναι καλύτερο από το μηχανικό)
Και τέλος κάτι υποκειμενικό: είμαι κάτοχος ενός GV 3θυρου (05) το οποίο με πηγαίνει συχνά σε παραλία με ψιλή άμμο. Όταν μπαίνω με 4h η άμμος σιγά-σιγά 'ρουφάει' τη δύναμη του κινητήρα με αποτέλεσμα να το ακινητοποιεί βάζοντας όμως το 4L μετά όλα καλά. Με το RAV θα έχω τα ίδια προβλήματα ή λογω μεγαλύτερου κινητήρα και αυτόματου θα είναι όλα οκ? Και αν ναί τότε εκεί τι κάνουμε?? γιατί 4L στο RAV δεν υπάρχει...Αν καποιος φίλος το έχει δοκιμάσει θα εκτιμήσω ιδιαίτερα τη γνώμη του.
Το αμάξι το θέλω για χρήση 70% (αθήνα)- 30% (δασικούς δρόμους-λάσπη στο φουλ / παραλίες) και κατά κύριο λόγο στη αθήνα θα το έχει η γυναίκα μου... λόγω ύπαρξης άλλου για μένα (BMW 320i '07), έχω ήδη κανονίσει να αλλάξω αμέσως τα μαμίσια λαστιχα με dueler 694 που φοράω και στο GV και είναι φοβερά... σε όλα τα terain
Ελπίζω να μην μετανιώσω που δίνω το GV το οποίο δεν με έχει αφήσει ΠΟΥΘΕΝΑ.. αλλά στην εθνική και στην πόλη είναι 'κατσίκι' και καίει πάρα πολύ, με σχεδόν ανύπαρκτους χώρους αποσκευών αλλά και ένα μεγάλο ερωτηματικό στο θέμα 'ΑΣΦΑΛΕΙΑ'... αυτοί είναι άλλωστε και οι βασικοί λόγοι που αλλάζω το δεύτερο αυτοκίνητό μου.
Θα εκτιμήσω ιδιαιτέρως την πολύτιμη βοήθειά σας.
φιλικά,
Αλέξανδρος