-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Έχω ακούσει ότι υπάρχουν συστήματα που επεμβαίνουν όποτε γουστάρουν και απενεργοποιούνται μόνα τους. Fuzzy logic λέγεται η τεχνολογία.Για πες λεπτομέρειες φίλε φάνκι,
-
Τα τελευταια 7 χρονια το προηγουνενο αυτοκινητο αλλα και αυτο που εχω τωρα διαθετουν esp και διαπιστωσει το εξης.
Σιγουρα εχουν τα πολλα θετικα τους αλλα κριβουν και κινδυνους τους οποιος δεν μπορουμε ευκολα να αντιληφθουμε.
Περα απο το προφανες οτι ειναι ενα συστημα που αποτρεπει σε μεγαλο ποσοστο το ατυχημα, δινει ενα κακο αισθημα στον οδηγο,και μαλιστα αν του εχει τυχει να επεμβει κ γνωριζει τι κανει, οτι μπορει να εναι η πανακεια ολων τον απροβλεπτων που μπορει να του τυχουν, καθιστοντας τον οδηγο πολυ σιγουρο για το οχημα που ''καβαλαει'' και τοτε καβαλαει το καλαμι του -''ΟΚ ειμαι απαιχτος driver αλλα και να γινει η στραβη θα με σωσει το συστημα!''
Γεια μενα ειναι η χειροτερη λουμπα που μπορει να πεσει κανεις, θεωρω οτι πρεπει να οδηγεις μεχρι εκει που πιστευεις οτι τα ορια του αυτοκινητου σου θα αντεξουν κ το esp να λειτουργει στην εσχατη των περιστασεων σωζωντας την κατασταση.
Το αμαξι που εχω τωρα εχει μη απενεργοποιουμενο esp(megane rs) κατι για το οποιο ξενερωνα παρα πολυ οποτε ηθελα να το βαλω σε πιστα, για αυτο κ το απενεργοποιησα με πατεντα.
Ειμαι φανατικος υποστηρικτης τισ τεχνολογιας αυτης, αλλα υπερ στην δυνατοτητα απεργοποιησης του κατα βουληση μιας κ δεν χρειαζεται να μας θεωρουν οι κατασκευαστες ανωριμους κ παρορμιτικους, αλλα να φροντιζουν να μας ενημερωνουν ενδελεχως για την χρησιμοτητα του ! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ειμαι φανατικος υποστηρικτης τισ τεχνολογιας αυτης, αλλα υπερ στην δυνατοτητα απεργοποιησης του κατα βουληση μιας κ δεν χρειαζεται να μας θεωρουν οι κατασκευαστες ανωριμους κ παρορμιτικους, αλλα να φροντιζουν να μας ενημερωνουν ενδελεχως για την χρησιμοτητα του !Είσαι σίγουρος ότι σε δικαστήριο (εναντίον του κατασκευαστή) επειδή τούμπαρε κάποιο αμάξι που είχε κουμπάκι απενεργοποίησης του ESP, οι δικηγόροι δεν θα αποδώσουν ευθύνη στην ύπαρξη του κουμπιού;
-
Αυτό ακριβώς... Liability είναι η μαγική λέξη, αγαπημένη των αμερικάνων.
-
leonp
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Έχω ακούσει ότι υπάρχουν συστήματα που επεμβαίνουν όποτε γουστάρουν και απενεργοποιούνται μόνα τους. Fuzzy logic λέγεται η τεχνολογία.καταρχην αυτο δε θα ηταν επικινδυνο?
δευτερο , απλα η ασαφης λογικη-Fuzzy logic δινει περισσοτερες δυνατοτητες στην παραμετροποιηση του συστηματος , παραλληλα φανταζομαι χρειαζονται και τα εξελιγμενα μηχανικα συστηματα για να υλοποιησουν το output.
-
Παιδιά, μη μπερδεύουμε την ασαφή λογική και τα ασαφή σύνολα με την αναξιοπιστία.
Ο ίδιος ο άνθρωπος λειτουργεί με ασαφή λογική και η χρησιμότητά της είναι ότι εισάγει την έννοια του βαθμού συμμετοχής ενός στοιχείου σε κάποιο σύνολο (επιτρέποντάς του έτσι να ανήκει και σε περισσότερα σύνολα - όπως στην κλασσική θεωρία συνόλων - , αλλά στο καθένα με διαφορετικό βαθμό συμμετοχής). Επίσης, η ασαφής λογική επιτρέπει την κατασκευή συστημάτων ελέγχου τα οποία εκπαιδεύονται όσο τα χρησιμοποιείς και προσαρμόζονται στις συνθήκες χρήσης τους.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Έχω ακούσει ότι υπάρχουν συστήματα που επεμβαίνουν όποτε γουστάρουν και απενεργοποιούνται μόνα τους. Fuzzy logic λέγεται η τεχνολογία.
καταρχην αυτο δε θα ηταν επικινδυνο?
δευτερο , απλα η ασαφης λογικη-Fuzzy logic δινει περισσοτερες δυνατοτητες στην παραμετροποιηση του συστηματος , παραλληλα φανταζομαι χρειαζονται και τα εξελιγμενα μηχανικα συστηματα για να υλοποιησουν το output.
Τον charmak66 ρε παιδιά πειράζω που μετά από μια έξοδο στην πίστα, του χάλασε το ESP και δούλευε όποτε του κάπνιζε. Α, και μια 147 που είδα πρόσφατα -του κουτιού- που είχε συνέχεια VDC Failure...μόνο όταν πατούσες το φρένο τέρμα. Ναι, το φρένο τέρμα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
HammerΑν για καποιο οποιοδηποτε λογο γλυστρισεις μη ηθελημενα*, δεν θεωρεις οτι το ESP θα σε βοηθησει?
*Χιλιαδες λογοι, ειδικα σε ελληνικη ασφαλτο.
Ναι, προφανώς και θα με βοηθήσει. Γι'αυτό λέω ότι η κατοχή του MX5 μου άλλαξε τη γνώμη υπέρ αυτών των συστημάτων. Φυσικά και έχω γλιστρήσει μη ηθελημένα, αλλά κατάφερα να το ελέγξω χωρίς πρόβλημα. Αν δεν ήμουν εγώ και ήταν κάποιος αρχάριος ή αφηρημένος μπορεί και να το είχε χάσει. Όπως μπορεί να το χάσω κι εγώ σε μια ακόμα πιο δύσκολη κατάσταση, γιατί δεν θεωρώ ότι είμαι έμπειρος. Οπότε από μένα μια θετική ψήφο για τα ESP/κτλ.
Το γεγονός ότι το MX5 μου δεν έχει ESP ή κάποιο παρόμοιο σύστημα, απλώς με κάνει πιο προσεκτικό. Αλλά δεν θα το άλλαζα για άλλο όχημα, παρά μόνο για ένα ίδιο με απενεργοποιούμενο ESP!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ειμαι φανατικος υποστηρικτης τισ τεχνολογιας αυτης, αλλα υπερ στην δυνατοτητα απεργοποιησης του κατα βουληση μιας κ δεν χρειαζεται να μας θεωρουν οι κατασκευαστες ανωριμους κ παρορμιτικους, αλλα να φροντιζουν να μας ενημερωνουν ενδελεχως για την χρησιμοτητα του !
Είσαι σίγουρος ότι σε δικαστήριο (εναντίον του κατασκευαστή) επειδή τούμπαρε κάποιο αμάξι που είχε κουμπάκι απενεργοποίησης του ESP, οι δικηγόροι δεν θα αποδώσουν ευθύνη στην ύπαρξη του κουμπιού;
Εννοειτε πως θα το χρησιμοποιουσαν οι δικηγοροι,κ θα τα βρισκαν μπαστουνια, γιατι εχε υποψην σου οι κατασκευστες ηδη απο τωρα εφοδιαζουν τα οχηματα με καταγραφεις δεδομενων στον εγκεφαλο προσκρουσης,(κατι σαν το μαυρο κουτι των αεροπλανων) οπου εκει θα φαινεται ξεκαθαρα το τι εχει προηγηθει κ αν ο εν λογο κατηγορος εβαλε το χερακι του ωστε να δει την μοκετα αναποδα!
Τωρα εαν το θετεις απο την αποψη οτι δεν θα πρεπει να υπαρχει καν, αυτο έγγυται στο τι θα καθοριζει ο νομος για την υπαρξη του η οχι και το ευθηνες φερει οδηγος η ο κατασκευαστης.
-
Εμενα το αυτοκινητο μου δεν εχει Esp... MoNo tcs εχει... Δεν εχω κινδυνευσει ποτε... Το μονο συστημα πιστευω που σωζει και αυτους που λετε χεραδες , ειναι αυτο που οταν φρεναρεις δινει στο καθε φρενο, διαφορετικη κατανομη... και φυσικα το abs ( φανταστειτε απο πολλα χλμ να και πανω σε στροφη να μπλοκαρουν οι ροδες) . Το εσπ πιστευω οτι ειναι αχρειαστο για παρα πολλους...αλλα και απαραιτητο για παρα πολλες....!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Έχω ακούσει ότι υπάρχουν συστήματα που επεμβαίνουν όποτε γουστάρουν και απενεργοποιούνται μόνα τους. Fuzzy logic λέγεται η τεχνολογία.
καταρχην αυτο δε θα ηταν επικινδυνο?
δευτερο , απλα η ασαφης λογικη-Fuzzy logic δινει περισσοτερες δυνατοτητες στην παραμετροποιηση του συστηματος , παραλληλα φανταζομαι χρειαζονται και τα εξελιγμενα μηχανικα συστηματα για να υλοποιησουν το output.
Τον charmak66 ρε παιδιά πειράζω που μετά από μια έξοδο στην πίστα, του χάλασε το ESP και δούλευε όποτε του κάπνιζε. Α, και μια 147 που είδα πρόσφατα -του κουτιού- που είχε συνέχεια VDC Failure...μόνο όταν πατούσες το φρένο τέρμα. Ναι, το φρένο τέρμα.
Το χα δει, αλλά δεν ασχολήθηκα
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Αν είναι να σωθούν ζωές, που κατά πως φαίνεται αυτό κάνει το esp, είναι θετικό που το βάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, νομίζω δε ότι από το 2012 (?) θα είναι υποχρεωτικό όπως το abs.
.δηλαδη θα αγοραζεις caterham και θα εχει ABS και ESP??
-
Πιστευω πως τα ηλεκτρονικα βοηθουν , αλλα θα επρεπε να απενεργοποιουνται πληρως.
Πιστευω επισης, πως αν δεν εχεις την 'ηλεκτρονικη καβατζα', μαθαινεις (αναγκαστικα) να εισαι πιο εγκρατης, και πιθανον να μαθαινεις τη συμπεριφορα του αμαξιου καλυτερα (αν βεβαια εισαι διατεθειμενος).
Δεν εχω οδηγησει ποτε μεχρι τωρα αμαξι με ESP, ABS, ουτε καν με ηλεκτρικο γκαζι... (ΖΧ & Punto). Συνεπως, εχω μαθει ποση πιεση πρεπει να ασκησω στο πενταλ του φρενου ωστε να μη μπλοκαρει, πως θα αποτρεψω ή θα μαζεψω (το punto κυριως) σε ενδεχομενη υποστροφη κτλ...
Νιωθω πιο...συμμετεχων ρε παιδι μου.Υ.Γ.
...και γιατι να με αποτρεψει ενα ηλεκτρονικο συστημα να πατησω οσο φρενο θελω πανω στη στροφη για να νιωσω λιγο το πισω μερος να ξεκουναει...? -
Το ABS ειναι οτι πιο χρησιμο βγηκε ποτε στα επιβατικα αυτοκινητα
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
Αν είναι να σωθούν ζωές, που κατά πως φαίνεται αυτό κάνει το esp, είναι θετικό που το βάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, νομίζω δε ότι από το 2012 (?) θα είναι υποχρεωτικό όπως το abs.
.δηλαδη θα αγοραζεις caterham και θα εχει ABS και ESP??
Με το caterham θα βγεις στον δρόμο? Αν βγεις με αυτό και αρχίσεις τα πέρα δώθε ναι προτιμω να έχει από το να πέσεις επάνω μου.
-
Tα ηλεκτρονικά βοηθήματα έρχονται να θεραπεύσουν την παράλογη και ολέθρια (ανθρωπίνως και οικολογικώς) αρχή 'Κάθε Πολίτης Και Οδηγός'.
Σε αυτήν την αρχή βασίσθηκε η οικονομική ανάπτυξη του κεφαλαιοκρατικού συστήματος κατά τον 20 αιώνα, αλλάζοντας ριζικά τον δυτικό τρόπο ζωής -και θανάτου.Είναι εξίσου παράλογη αρχή με την 'Κάθε Πολίτης Και Καπετάνιος' και κυρίως την 'Κάθε Πολίτης Και Αεροπόρος' που ευτυχώς δεν ίσχυσαν ποτέ.
Θέλω να πω ότι οι ανεπαρκείς εξετάσεις -και προηγουμένως η ανεπαρκής διαθέσιμη εκπαίδευση- για χορήγηση άδειας οδήγησης, ακόμη και στις σοβαρότερες των χωρών (να μη μιλήσουμε για χώρες καννιβάλων όπως η ημέτερη) αποτελεί στρατηγική επιλογή του Κεφαλαίου και των 'πολιτικών ταγών'. Όπου Γης. Για να αγοράσουν όλοι.Με δεδομένη λοιπόν την οδηγική ανεπάρκεια σχεδόν όλων των ανθρώπων, λίγο πολύ (άλλο αν μία εσχάτη μειοψηφία μερακλήδων παιδεύεται και ξοδεύεται για να ξεκουλαθεί), τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι αναγκαίο -αν και όχι επαρκές- συμπλήρωμα.
Είναι δυστυχώς σχεδόν βέβαιο όμως, ότι οι εταιρίες -πλην ίσως δύο-τριών που πουλάνε στοχευμένο προϊόν- θα επαναπαυθούν στα ηλεκτρονικά και δεν θα εξελίξουν τα αρμόδια για την οδική συμπεριφορά μηχανικά μέρη όσο θα μπορούσαν και όσο θα θέλαμε εμείς η εσχάτη (και πολιτικοοικονομικώς ασήμαντη) μειοψηφία μερακλήδων. -
Δεν θεωρω κακο να εχει ενα αμαξι abs esp
για παραδειγμα εχω ενα S2K ας πουμε, το οποιο το οδηγει και η γυναικα μου η η μανα μου....ε καλο θα ειναι να εχει οτι ηλεκτρονικο υπαρχει.
Επισης ειμαι με την τσιμπλα στο ματι και παω στη δουλεια....ε γιατι να παλευω και να ειμαι στην τσιτα?
Αν θελω να παω πιστα η να κανω καμια πορτα τα βγαζω και οκ.ABS δεν εχω και μου στοιχισε ενα ακουμπημα στην κατεχακη στον μπροστινο μου, του εσπασα τον προφυλακτηρα....μια δηλωση.
ESP δεν εχω και πανω σε χαλικια στην Ευβοια μου στοιχησε μια δηλωση και κατι χιλιαδες γιουργια να φτιαξω το 106.
Αν ειναι 100% απενεργοποιησημα γιατι να μην υπαρχουν?
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Tα ηλεκτρονικά βοηθήματα έρχονται να θεραπεύσουν την παράλογη και ολέθρια (ανθρωπίνως και οικολογικώς) αρχή 'Κάθε Πολίτης Και Οδηγός'.
Σε αυτήν την αρχή βασίσθηκε η οικονομική ανάπτυξη του κεφαλαιοκρατικού συστήματος κατά τον 20 αιώνα, αλλάζοντας ριζικά τον δυτικό τρόπο ζωής -και θανάτου.Είναι εξίσου παράλογη αρχή με την 'Κάθε Πολίτης Και Καπετάνιος' και κυρίως την 'Κάθε Πολίτης Και Αεροπόρος' που ευτυχώς δεν ίσχυσαν ποτέ.
Θέλω να πω ότι οι ανεπαρκείς εξετάσεις -και προηγουμένως η ανεπαρκής διαθέσιμη εκπαίδευση- για χορήγηση άδειας οδήγησης, ακόμη και στις σοβαρότερες των χωρών (να μη μιλήσουμε για χώρες καννιβάλων όπως η ημέτερη) αποτελεί στρατηγική επιλογή του Κεφαλαίου και των 'πολιτικών ταγών'. Όπου Γης. Για να αγοράσουν όλοι.Με δεδομένη λοιπόν την οδηγική ανεπάρκεια σχεδόν όλων των ανθρώπων, λίγο πολύ (άλλο αν μία εσχάτη μειοψηφία μερακλήδων παιδεύεται και ξοδεύεται για να ξεκουλαθεί), τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι αναγκαίο -αν και όχι επαρκές- συμπλήρωμα.
Είναι δυστυχώς σχεδόν βέβαιο όμως, ότι οι εταιρίες -πλην ίσως δύο-τριών που πουλάνε στοχευμένο προϊόν- θα επαναπαυθούν στα ηλεκτρονικά και δεν θα εξελίξουν τα αρμόδια για την οδική συμπεριφορά μηχανικά μέρη όσο θα μπορούσαν και όσο θα θέλαμε εμείς η εσχάτη (και πολιτικοοικονομικώς ασήμαντη) μειοψηφία μερακλήδων.+άπειρο...
-
Επισης δεν πρεπει να ξεχναμε την παράλογη και ολέθρια (ανθρωπίνως και οικολογικώς) αρχή 'Κάθε δρόμος και πίστα'.
Οι δρομοι ειναι για να μετακινουμαστε και οχι για να ντριφτάρουμε και να οδηγουμε οριακα,συνθηκες κατα τις οποιες τα ηλεκτρονικα των επιβατηγών ειναι προφανως ανεπιθύμητα.
Ηλεκτρονικα βοηθηματα. Για κουλους ή μηπως οχι?